اساتید پیشنهادی:

کتاب خوب و ساده برای یادگیری زبان فرانسوی

خاطره محمدی
خاطره محمدی
Invalid date, Invalid date Invalid date Invalid date

دسته بندی : french-books

زمان مطالعه : 10 دقیقه

تعداد بازدید : 1465

یادگیری زبان فرانسوی

آیا در تلاش برای یادگیری زبان فرانسه هستید؟ یکی از سنتی‌ترین روش‌های یادگیری زبان استفاده از کتابهای آموزشی زبان یا کتاب درسی است. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید زبان فرانسه را با کتاب بیاموزید و می‌خواهید مهارت‌های خود را تقویت کنید، در این مقاله لیستی از کتاب‌هایی را معرفی می‌کنیم که در آموزش زبان فرانسه جز بهترین‌ها هستند.

معرفی کتاب‌ های ساده برای یادگیری فرانسه

مطمئناً، گزینه‌های بسیار دیگری مانند ثبت نام در دوره‌ها حضوری یا غیر حضوری و استفاده از اپلیکیشن‌های آموزش زبان وجود دارد. با این حال، برخی از افراد ممکن است بخواهند زبان را به تنهایی و در خانه یاد بگیرند و ممکن است ترجیح دهند از یک رویکرد سنتی مانند استفاده از کتاب استفاده کنند. مزیت استفاده از کتاب خودآموز این است که می‌توانید هر زمان که وقت دارید مطالعه کنید.

جهت مطالعه بیشتر: کتاب های فرانسوی

1. کتاب Complete French All-in-One

مجموعه Practice Makes Perfect کتاب‌هایی برای یادگیری چندین زبان مختلف دارد. اگر به دنبال شروع یادگیری زبان فرانسه با یک کتاب مبتدی هستید، کتاب همه‌کاره Complete French All-in-One ممکن است برای شما مفید باشد. مجموعه‌های Practice Makes Perfect French شامل: فرانسوی پایه، گرامر کامل فرانسوی، مکالمه فرانسوی، ساختار جملات فرانسوی، زمان‌های فعل فرانسوی، گرامر فرانسوی متوسط و گرامر پیشرفته فرانسوی است.

کتاب Complete French All-in-One ترکیبی از هر هفت کتاب است. این کتاب شامل 37 درس با بیش از 500 تمرین است. سیستم این کتاب به یادگیری از طریق تمرین زیاد متکی است.

2. Easy French Step-by-Step: بهترین کتاب برای یادگیری گرامر

اگر شروع به یادگیری زبان فرانسه کرده‌اید و می‌خواهید این زبان را با استفاده از رویکرد سنتی یعنی مطالعه کتاب یاد بگیرید، کتاب Easy French Step-by-Step می‌تواند برای شما مناسب باشد. همان‌طور که از نام کتاب پیداست، این کتاب دارای یک سیستم تدریجی و گام‌به‌گام برای یادگیری زبان فرانسه است.

شما با ابتدایی‌ترین مفاهیم گرامری شروع می‌کنید و قدم‌به‌قدم جلو می‌روید. این کتاب مفاهیم را به ترتیب اهمیت ارائه می‌دهد و همچنین بیش از 300 فعل پرکاربرد را در این کتاب یاد خواهید گرفت.

3. Barron’s Mastering French Vocabulary: بهترین کتاب برای یادگیری کلمات

اگر از قبل کمی دانش زبان فرانسه دارید اما می‌خواهید دایره لغات خود را گسترش دهید، ممکن است Barron's Mastering French Vocabulary: A Thematic Approach برای شما سودمند باشد. همان‌طور که از نام آن پیداست، کتاب بر اساس مضامین مختلف سازماندهی شده است، جایی که می‌توانید واژگان لازم برای هر یک از 24 موضوع خاص را بیاموزید.

برخی از موضوعات گنجانده شده در این کتاب عبارت‌اند از اصطلاحات تجاری، اصطلاحات پزشکی، اقلام خانگی، غذا و غذاخوری و حمل‌ونقل. نسخه جدید این کتاب شامل یک لوح فشرده است که شامل فایل‌های صوتی برای یادگیری بهتر مطالب کتاب است و به شما کمک می‌کند تلفظ صحیح همه کلماتی را که در حال یادگیری هستید یاد بگیرید؛ بنابراین اگر به دنبال یادگیری درست و اصولی واژگان فرانسوی هستید، این کتاب قطعاً می‌تواند به شما کمک کند.

4. French All-in-One for Dummies: بهترین کتاب برای تقویت مکالمه در  زبان فرانسه

برخی از افراد واقعاً از یادگیری چیزهای جدید با سری کتاب‌های "Dummies" لذت می‌برند. منابع متعددی وجود دارد که می‌تواند به شما در یادگیری زبان فرانسه کمک کند: فرانسوی برای Dummies، فرانسوی متوسط ​​برای Dummies، French Verbs برای Dummies، French Essentials برای Dummies، عبارات فرانسوی برای Dummies و مجموعه صوتی فرانسوی برای Dummies. French All-in-One for Dummies مجموعه‌ای از همه این منابع در یک کتاب به همراه یک سی دی صوتی است.

مجموعه French for Dummies یک رویکرد ساده و سرراست برای یادگیری زبان فرانسه از جمله مهارت‌های گفتاری، خواندن و نوشتن دارد. همچنین حاوی محتوایی است که به طور خاص برای آموزش فرانسوی کانادایی است. همچنین، سی دی صوتی برای کمک به مهارت‌های گفتاری و درک شنیداری شما در نظر گرفته شده است.

5. Berlitz Self-Teacher for French: بهترین کتاب برای مطالعه خودآموز

کتاب خوب و ساده برای یادگیری زبان فرانسوی

شرکت برلیتز به دلیل مؤسسات زبان خود و همچنین کتاب‌ها منتشرشده برای یادگیری انواع زبان‌ها در سطح بین‌المللی شناخته شده است. اگر به سیستم برلیتز علاقه‌مند هستید و می‌خواهید از کتابی استفاده کنید که به طور خاص برای خودآموزی طراحی شده است، ممکن است بخواهید کتاب خودآموز برلیتز برای زبان فرانسه را بررسی کنید. سیستم برلیتز ادعا می‌کند که می‌تواند زبان را به روشی طبیعی و آسان به شما آموزش دهد، نه با استفاده از تمرین‌های سخت و دستور زبان.

در عوض، دانش‌آموزان باید بتوانند قواعد گرامری را به صورت شهودی بیاموزند. بنابراین توضیحات گرامر زیادی در این کتاب وجود ندارد. هدف سیستم طبیعی آنها این است که شما زبان را از طریق گفتگو یاد بگیرید. همچنین کتاب شامل تمرینات شفاهی و همچنین نکات تلفظی است.

برای مطالعه در مورد "چگونه دقیقا شبیه یک بومی فرانسوی زبان صحبت کنیم؟" روی عنوان کلیک کنید.

6. Complete Language Pack

اگر می‌خواهید زبان فرانسه یاد بگیرید و زبان‌آموز بصری هستید، ممکن است بخواهید سیستم Complete Language Pack برای یادگیری زبان فرانسه را بررسی کنید. روی جلد کتاب جمله‌ای وجود دارد به این مضمون که شما می‌توانید زبان فرانسه را تنها در 15 دقیقه در روز یاد بگیرید. کتاب با مضامین کاربردی سازماندهی شده است و بر اساس مکالمات ساده اما واقعی روزمره است.

اگر بسته کامل را خریداری کنید، یک کتاب عبارات فرانسوی بصری در اندازه جیبی و راهنمای دستور زبان اصلی فرانسه نیز به عنوان هدیه دریافت خواهید کرد. همچنین می‌توانید دو برنامه رایگان موبایلی را همراه با خرید بسته دانلود کنید، این اپلیکیشن‌ها شامل تعداد زیادی فایل صوتی هستند که می‌تواند به شما در تقویت مهارت‌های شنیداری و گفتاری در زبان فرانسه کمک کند.

7. Fluent in French

کامل‌ترین راهنمای مطالعه برای یادگیری زبان فرانسه کتابی است که توسط خالق وبلاگ محبوب زبان و فرهنگ فرانسه talkinfrench.com نوشته شده است. این کتاب به جای اینکه فقط حاوی اطلاعاتی در مورد زبان فرانسه باشد، نکات زیادی را در مورد چگونگی یادگیری بهتر زبان، مانند کمک به ایجاد برنامه‌های مطالعه، ترفندها و منابع مختلف است. این نکات می‌توانید برای سرعت بخشیدن به یادگیری خود استفاده کنی.

بنابراین، این کتاب بیشتر یک راهنما برای چگونه مطالعه کردن زبان فرانسه است تا فقط یک کتاب آموزش زبان فرانسوی باشد. اگر به دنبال کتابی هستید تا به شما در یادگیری زبان فرانسوی کمک کند، این کتاب انتخاب مناسبی است.

8. Living Language French, Complete Edition

دوره آموزشی Living Language French, Complete Edition از سطح مبتدی تا پیشرفته است و شامل سه کتاب درسی، نه سی دی صوتی و مطالب آموزشی آنلاین است.

این کتاب شامل 46 درس به همراه تمرینات، واژه‌نامه و خلاصه گرامر است. سی‌دی‌های صوتی شامل واژگان، دیالوگ‌ها و تمرین‌های صوتی و مطالب آنلاین شامل فلش کارت‌ها، بازی‌ها و آزمون‌های تعاملی است.

 نکاتی درباره یادگیری زبان فرانسه با کتاب

فراموش نکنید که رمان‌ها می‌توانند به شما در بهبود مهارت‌های زبان فرانسه کمک کنند. اما کدام رمان را ابتدا باید انتخاب کنید؟ انتخاب به قدری گسترده است که دادن یک پاسخ کوتاه دشوار است، بدون ذکر این واقعیت که خیلی به سلیقه، نیازها و سطح زبان خواننده بستگی دارد. La Gloire de mon père (شکوه پدرم) نوشته مارسل پاگنول زندگینامه نویسنده و فیلمساز سرشناس است. نویسنده که در اوگن به دنیا آمده است، قسمت‌های کلیدی دوران کودکی خود را بازگو می‌کند.

13 تا از بهترین کتاب‌های آموزشی زبان فرانسوی برای تمام سطوح

یادگیری زبان فرانسوی در تیکا

امروزه بسیاری از فناوری‌های نوین برای یادگیری زبان وجود دارند؛ بنابراین، استفاده از کتاب‌ها ممکن است روشی قدیمی برای یادگیری زبان فرانسه به نظر برسند. اما، برای رسیدن به تسلط در زبان فرانسوی به ترکیبی از روش‌های مختلف نیاز دارید. بهترین کار این است که کتاب‌های آموزشی خوب و سایر روش‌ها را در کنار هم استفاده کنید. فیلم تماشا کنید، به پادکست گوش دهید، و اخبار را به زبان فرانسوی بخوانید تا آموزشتان کامل باشد.برای مطالعه مقالات بیشتر به وبلاگ آموزشگاه تیکا مراجعه کنید.

یادگیری زبان فرانسوی در تیکا

کتاب خوب و ساده برای یادگیری زبان فرانسوی

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

خاطره محمدی

تولید محتوا

خاطره محمدی هستم و دنیا رو با واژگان لمس می‌کنم. چند ساله که حوزه‌های مختلف رو با کلمات روایت می‌کنم. کتاب‌های ادبی، موزیک، فیلم و برنامه‌های آشپزی بیشترین علاقه‌مندی‌های من هستند. هنوز هم بعد از دیدن فیلم‌های پلیسی-معمایی تصمیم می‌گیرم وقتی بزرگ شدم، کارٱگاه بشم.

نظرات

user-image

بیتا برومند

هزینه کلاس ها چقدره؟

3 آذر 2022

user-image

زهرا اخوان

کلاس گروهی بازم برای زبان فرانسه تشکیل می دین؟

3 آذر 2022

user-image

الهام طالبی

عالییی بود

3 آذر 2022