اساتید پیشنهادی:

معرفی برنامه Mango Languages

خاطره محمدی
خاطره محمدی
شنبه, 20 آبان 2022

دسته بندی : Learning-Language-Techniques

زمان مطالعه : 10 دقیقه

تعداد بازدید : 1781

معرفی برنامه Mango Languages

 یادگیری زبان‌های خارجی یک امر بسیار ضروری و کاربردی در دنیای امروزی است به طور که هر شخصی باید روزانه چند ساعت را به یادگیری زبان‌های موردعلاقه خود اختصاص دهد. در دنیای امروزه که افراد علاقه زیادی به یادگیری علم و زبان‌های مختلف دارند، چند زبانه بودن نه تنها هیجان‌انگیز است بلکه می‌تواند در بسیاری از مشاغل و حرفه‌ها موردنیاز باشد. همچنین یادگیری زبان می‌تواند در موقعیت‌های مختلفی مانند تماشای فیلم، سفر به کشورهای مختلف، ارتباط برقرار کردن با افراد از کشورهای دیگر، گوش دادن به موسیقی و حتی در زمان کار با اپلیکیشن های مختلف به شما کمک کند.

اگر شما جزو کسانی هستید که علاقه فراوانی به یادگیری زبان‌های مختلف دارید، می‌خواهیم در ادامه یک برنامه بسیار کاربردی برای آموزش زبان به شما معرفی کنیم تا چند ساعت از وقت خود را روزانه صرف یادگیری زبان کنید.

نرم‌افزار Mango Languages

امروزه با پیشرفت عجیب نرم‌افزارهای آموزش زبان دیگر مانند سابق برای فراگیری این زبان‌ها نیاز ندارید که حتماً به آموزشگاه زبان مراجعه کنید و هزینه زیادی را صرف یادگیری زبان کنید. بلکه می‌توانید این کار را به صورت خودآموز و با استفاده از نرم‌افزارهای آموزشی که در اینترنت وجود دارد انجام دهید. یکی از نرم‌افزارهای یادگیری زبان که توجه بسیاری از زبان آموزان را به خود جلب کرده است نرم‌افزار Mango Languages یا زبان‌های مانگو نام دارد.

این نرم‌افزار یک منبع یادگیری زبان آنلاین است که دفتر آن در فارمینگتون هیلز میشیگان در کشور آمریکا قرار دارد. برای اولین بار این نرم‌افزار در سال ۲۰۰۷ راه‌اندازی شد و از آوریل ۲۰۱۹ زبان‌های مانگو توانست ۷۰ زبان را تحت پوشش خود قرار دهد.

همچنین این سرویس آنلاین علاوه بر آموزش دوره‌های تخصصی زبان‌های مختلف، درس‌های زبان انگلیسی را به ۱۷ زبان آموزش می‌دهد. این به شما کمک می‌کند تا زبان موردنظر خود را به صورت کاملاً اصولی یاد بگیرید، به طوری که پس از مدتی می‌توانید همانند افراد بومی زبان صحبت کنید. یکی از مزیت‌های استفاده از این نرم‌افزار این است که از سطح مقدماتی تا پیشرفته زبان را به طور کامل به شما آموزش می‌دهد بنابراین نگرانی بابت یادگیری زبان نداشته باشید. زیرا هر آنچه را که نیاز دارید به وسیله این نرم‌افزار یاد خواهید گرفت.

آموزش زبان مورد نظر شما در این نرم‌افزار به صورت تعاملی انجام می‌شود به این معنی که می‌توانید در مدت زمان نسبتاً کمی اصطلاحات رایج زبان مورد نظر را به همراه تلفظ صحیح آن‌ها یاد بگیرید. شما می‌توانید این برنامه را برای گوشی‌های اندروید به صورت کاملاً رایگان دانلود و نصب کنید و از آموزش زبان لذت ببرید.

برای مطالعه بیشتر:  بهترین برنامه‌های آموزش زبان 

چرا باید از برنامه Mango Languages استفاده کرد؟

معرفی برنامه Mango Languages

این نرم‌افزار یکی از برنامه‌های محبوب و بسیار پرکاربرد برای یادگیری زبان‌های مختلف است که انواع مختلفی از درس‌نامه‌ها و تمرینات متنوع و گوناگون را در اختیار شما زبان آموزان قرار می‌دهد. بنابراین یادگیری را برای شما بسیار شیرین و ساده می‌کند. تمرکز اصلی این برنامه تقویت مهارت‌های شنیداری و گفتاری است. با استفاده از برنامه Mango Languages شما می‌توانید گرامر، واژگان و تلفظ صحیح کلمات در فرهنگ‌های کشورهای مختلف را آموزش ببینید و همانند یک فرد حرفه‌ای به زبان مورد نظر خود صحبت کنید.

همچنین از طریق درس‌نامه‌های کامل و جامعی که در اختیار شما قرار داده می‌شود می‌توانید به صورت هم‌زمان فعالیت‌های تعاملی را نیز یاد بگیرید. یکی از مزیت‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فرد این برنامه که آن را نسبت به دیگر برنامه‌های آموزش زبان خاص می‌کند این است که آموزش زبان از طریق گفتگو و چت روزانه است که به این وسیله شما می‌توانید با اصطلاحات رایج زبان و همچنین تلفظ آن‌ها آشنا شوید. هنگامی که به ویس‌های تلفظی گوش می‌دهید و صدای خود را ضبط می‌کنید به مرور زمان می‌توانید روی مهارت‌های گفتاری و تلفظ واژگان تمرکز بیشتری کنید و خیلی سریع به زبان مورد نظر خود مسلط شوید.

در نتیجه اگر به دنبال یک نرم‌افزار بسیار کاربردی آموزش زبان هستید به شما پیشنهاد می‌شود که حتماً این برنامه را دانلود کنید.

چه زبان‌هایی توسط نرم‌افزار Mango Languages پشتیبانی می‌شوند؟

درست است که راه‌های یادگیری زبان زیاد هستند و به طور مثال می‌توانید از سایت‌های آموزش زبان، موزیک‌ها، پادکست‌ها و... استفاده کنید، اما بهتر است بدانید استفاده از اپلیکیشن‌ها بهترین و مؤثرترین راه یادگیری زبان هستند پس از آن‌ها غافل نشوید.

در حال حاضر این نرم‌افزار از ۷۰ زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از عربی، عربی عراقی، ارمنی، آذربایجانی، چینی، دانمارکی، فارسی، انگلیسی، فیلیپینی، فرانسوی، آلمانی، یونانی، هندی، مجارستانی، اندونزیایی، ایرلندی، ایتالیایی، ژاپنی، کره‌ای، لاتین، نروژی، قزاقی، هاوایی، پرتغالی، لهستانی، رومانیایی، روسی، سوئدی، اسپانیایی، تایلندی، ترکی، اوکراینی، ازبکی، ویتنامی و... تعداد این زبان‌ها آن‌قدر زیاد است که با خیال راحت می‌توانید زبانی که دوست دارید را از پایه آموزش ببینید.

مزیت استفاده از نرم‌افزار Mango Languages

با استفاده از این اپلیکیشن شما می‌توانید به صورت کاملاً تعاملی و بسیار آسان در مدت زمان کمی زبان مورد نظر خود را یاد بگیرید. از آن جایی که هدف این نرم‌افزار این است که شما بتوانید در زبان مورد نظر خود حرفه‌ای شوید؛ بنابراین برای آموزش زبان از روش‌های مختلفی و به خصوص گفتگوهای روزمره و کاربردی استفاده می‌کند و این چیزی است که هر زبان‌آموزی مخصوصاً در سطح مبتدی به آن نیازمند است.

نرم‌افزارهای مختلفی برای تست تلفظ کلمات وجود دارند که از شما می‌خواهند کلمه را تلفظ کنید و سپس به شما می‌گویند که تلفظتان چقدر شبیه بومی زبانان است. از نرم‌افزار Mango Languages می‌توانید برای تحصیلات آکادمیک، تعطیلات خانوادگی و اهداف کاری خود استفاده کنید. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که ازآنجایی‌که این نرم‌افزار به زبان انگلیسی است؛ بنابراین برای اینکه بتوانید با آن کار کنید باید در سطح متوسطی از زبان انگلیسی قرار داشته باشید.

قابلیت‌های نرم‌افزار Mango Languages

همان‌طور که با خواندن این مطالب متوجه شده‌اید، این نرم‌افزار امکانات و قابلیت‌های بسیار زیادی را در اختیار زبان آموزان خود قرار می‌دهد. برخی از این قابلیت‌ها عبارت‌اند از:

  • دارای دوره‌های آموزشی تایید شده از سوی زبان شناسان معتبر
  • محتوای اپلیکیشن کاملا منطبق بر استانداردهای بین المللی است
  • کاملا عملی و استفاده از مطالبی که در دنیای واقعی مورد استفاده قرار می‌گیرد
  • دارای قابلیت یادگیری با هندزفری است
  • امکان دسترسی کاملا آفلاین به برنامه را دارد
  • دارای تلفظ‌هایی از بومی‌های هر زبان است
  • سیستم بررسی شخصی‌سازی‌شده دارد
  • طراحی‌شده با استاندارد ADA
  • قابلیت سینک شدن با بلوتوث را دارد
  • قابلیت دانلود درس‌های مختلف را دارد
  • دارای بیش از ۷۰ زبان زنده دنیا است
  • رابط کاربری بسیار زیبا و جذابی دارد

همچنین این نرم‌افزار یک برنامه بسیار عالی با رابط کاربری آسان دارد که برای تمامی افراد در هر سنی قابل استفاده است. این برنامه یک پیشنهاد عالی برای تمامی کسانی است که راه‌های مختلف آموزش زبان امتحان کرده‌اند، اما هیچ موفقیتی کسب نکرده‌اند و می‌خواهند در کمترین زمان ممکن زبان مورد نظر خود را یاد بگیرند و در آن حرفه‌ای شوند.

اپلیکیشن Mango Languages تا به امروز موفق شده است تا امتیاز عالی ۴.۷ از ۵ را توسط کاربرانی که از طریق گوگل پلی این نرم‌افزار را دانلود و نصب کرده‌اند دریافت کند.

جهت مطالعه بیشتر: 

یادگیری زبان در تیکا

در این مقاله به معرفی نرم‌افزار Mango Languages پرداختیم. یادگیری زبان یکی از اصلی‌ترین نیازهای هر انسان هنگام سفر و یا هنگام یافتن شغل است. از آنجایی که امروزه بسیاری از افراد چند زبانه هستند؛ بنابراین یاد داشتن زبانی علاوه بر زبان مادری برای همه ما ضروری است. اگر قصد دارید تا زبان مورد نظر خود را برای انجام فعالیت‌هایی مانند ادامه تحصیل در خارج از کشور، مهاجرت، برقراری ارتباط با دوستان خارجی و... یاد بگیرید باید هرچه سریع‌تر دست به کار شوید.

برای مهاجرت به هر کشوری میتوانید از راه های مختلف تحصیلی یا کاری یا سرمایه گذاری استفاده کنید. داشتن دانش زبانی یک ضرورت است. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد منابع یادگیری زبان و یا بهترین کشورها برای مهاجرت، با مجله رایگان آموزش زبان تیکا همراه باشید.

معرفی نرم‌افزار Mango Languages

معرفی برنامه Mango Languages

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

خاطره محمدی

تولید محتوا

خاطره محمدی هستم و دنیا رو با واژگان لمس می‌کنم. چند ساله که حوزه‌های مختلف رو با کلمات روایت می‌کنم. کتاب‌های ادبی، موزیک، فیلم و برنامه‌های آشپزی بیشترین علاقه‌مندی‌های من هستند. هنوز هم بعد از دیدن فیلم‌های پلیسی-معمایی تصمیم می‌گیرم وقتی بزرگ شدم، کارٱگاه بشم.

نظرات

user-image

پریسا

ممنون از شما برای معرفی این ابزارهای کاربردی

29 آبان 2022

user-image

امیرحسین

مثل همیشه عالی

22 آبان 2022

user-image

زهرا اخوان

چقدر کاربردی و عالیه مرسی

22 آبان 2022

user-image

الهام طالبی

من واقعا لذت میبرم که بدون هیچ حمایت خاصی ابزار هارو حمایت میکنید و تجربه کاربریتون رو توضیح میدید.

22 آبان 2022