اساتید پیشنهادی:

بهترین منابع آموزش زبان انگلیسی به کودکان | آموزش فرزندتان را شروع کنید

پرستو غفاری
پرستو غفاری
شنبه, 28 اسفند 2020

دسته بندی : language-learning

زمان مطالعه : 13 دقیقه

تعداد بازدید : 3266

بهترین منابع آموزش زبان انگلیسی به کودکان | آموزش فرزندتان را شروع کنید

زبان انگلیسی از ارزشمندترین هدایایی است که می توانید به فرزند خود بدهید. یادگیری زبان جدید در دوران کودکی بسیار ساده تر از بزرگسالی است و نتایج مثبت آن فراوان خواهد بود. انگلیسی زبانان عموماً درآمد بیشتری دارند، می توانند به دانشگاه های بهتری دسترسی داشته باشند و از موقعیت های سفری بهتری لذت ببرند. به طور خلاصه، یادگیری زبان انگلیسی به عنوان یک کودک، شما را برای موفقیت های بعدی در زندگی آماده می کند. کلاس های آنلاین راهی معرکه هستند که به کودک شما کمک می کنند تا در خانه بدون مخارج اضافی و نگرانی های ناشی از برنامه ریزی انگلیسی یاد بگیرد. اینجا به 5 دلیل اشاره می کنیم که چرا به نظر ما کلاس های آنلاین بهترین گزینه هستند، بعلاوه اینکه چند توصیه برای استفاده از بهترین اپلیکیشن ها، وب سایت ها و دوره ها را نیز ارائه می نماییم.


 

یادگیری زبان دلخواهت را با تیکا شروع کن

5 مزیت کلاس های آنلاین زبان انگلیسی

والدین بیشتری این روزها کودکان خود را به جای مدارس سنتی زبان به کلاس های آنلاین انگلیسی می فرستند. در ادامه به 5 دلیل قانع کننده برای این موضوع می پردازیم:
 

کلاس های آنلاین مناسب و راحت هستند

اگر کودک خود را به مدرسه زبان بفرستید، احتمالاً لازم است که به خاطر آن مجبور شوید برای وقت آزاد محدود خود دوباره برنامه ریزی کنید و این یعنی که باید بعد از مدرسه آن ها را به یک کلاس دیگر ببرید، زمان شام و میان وعده را عوض کنید و در طول کلاس در ماشین منتظر آن ها بمانید. بزرگ کردن فرزند به شدت دشوار است. کلاس های زبان نباید یک عامل اضافی برای افزودن استرس باشند! همچنین ممکن است به سادگی فراموش کنید که گذراندن یک روز در مدرسه به خودی خود برای بچه ها خسته کننده است. اگر آن ها را با فرستادن به کلاس زبان در پایان روز خسته تر کنید، ممکن است که از انگلیسی بیزار شوند. راحتی کلاس های آنلاین به صورت یکسان هم برای والدین و هم کودکان عالی است. به فرزندان خسته خود اجازه دهید تا در خانه، وقتی لباس راحتی پوشیده اند و در حال خوردن میان وعده هستند آموزش ببینند و البته که راضی تر خواهند بود. در حالیکه با استفاده از یک کامپیوتر مطالعه می کنند، شما می توانید آشپزی کنید، کارهای خانه را انجام دهید یا اینکه بنشینید و روی مبل استراحت کنید. برد-برد!


لذت آموزش زبان انگلیسی را با تیکا بچشید



 

یادگیری زبان بصورت آنلاین، آموزش یک نفره را دست یافتی می کند

یکی دیگر از مزایای یادگیری آنلاین چیست؟ با سایت هایی مثل Preply تجربه کلاس آموزشی یک نفره قابل دسترس و مقرون به صرفه خواهد بود. در مدارس سنتی زبان، توجه معلم بین شاگردان تقسیم می شود. اما در کلاس های یک نفره شاگردان می توانند از توجه کامل مدرس استفاده کنند. این نوع کلاس ها به چند دلیل خوب هستند. اول اینکه فرزند شما امکان استفاده گسترده از زبان انگلیسی را در فضای کلاس پیدا می کند. همکلاسی دیگری وجود ندارد تا وقت کلاس را با صحبت کردن با او به زبان بومی بگذراند. ثانیاً درس به نسبت سرعت دانش آموز پیش می رود. اگر نکته ای را از دست داده باشند، مدرس کلاس تا جایی روی آن تأکید می کند که مطمئن شود دانش آموز به خوبی فهمیده است. ثالثاً کودکان –بخصوص کودکان کم سن و سال- بسیار به داشتن توجه کامل یک بزرگسال علاقمندند. بسیاری از زبان آموزان کودک مشتاق وقت گذراندن با معلم کلاس آنلاینشان هستند. احساس "دیده شدن" و مورد حمایت قرار گرفتن یادگیری زبان انگلیسی را بسیار لذت بخش تر می کند.
 

یادگیری آنلاین زبان مقرون به صرفه است

این مسئله معمولاً به این شکل مطرح می شود که خب طبیعتاً هزینه کلاس های انگلیسی آنلاین بسیار کمتر از کلاس های خصوصی است. عضویت در یک اپلیکیشن آموزشی زبان انگلیسی چیزی بین 10 تا 40 دلار در ماه هزینه دارد. –قیمت یک یا دو ساعت کلاس در مدارس زبان-. همچنین منابع رایگان بسیاری نیز به صورت آنلاین در دسترسند. بعضی والدین می ترسند که برچسب هزینه ارزان تر معادل کیفیت پایین تر آموزشی باشد. اما اگر شما به قدر کافی تحقیق کنید و به شکلی هوشمندانه ابزار آموزشی خود را انتخاب نمایید، نیازی نیست که نگار این مسئله باشید. به عنوان مثال سایت تیکا با هر بودجه ای کلاس های آنلاین یک نفره زبان برگزار می کند. قیمت ایده آل خود را برای یک ساعت کلاس وارد کنید و مدرسین مناسب آن را به شما معرفی خواهیم کرد!

بیشتر بخوانید: چرا آنلاین زبان انگلیسی را یاد بگیریم؟

کلاس آنلاین لذت بخش تر است

یکی از چالش های تربیت فرزند در قرن بیست و یکم این است که در زمان مناسب خواب، بتوانید فرزند خود را از اینترنت جدا کنید. بسیاری از کودکان به سختی از تبلت، گوشی همراه و کامپیوتر اعضای خانواده جدا می شوند. با کلاس های آنلاین انگلیسی می توانید از علاقه آن ها به نمایشگر بهره ببرید. تعداد زیادی اپلیکیشن و برنامه آنلاین در دسترس هستند که تجربه آموزش زبان را به یک بازی بدل می کنند. فرزند شما از این کلاس ها بسیار بیشتر از یک کلاس سنتی لذت خواهد برد. بسیاری از مدرسین کلاس های آنلاین ما به عنوان "تکلیف" بازی های لغت مناسب کودکان تدارک دیده اند چرا که آن ها می دانند یادگیری وقتی کارآمد خواهد بود که لذت بخش نیز باشد. 


برگزاری کلاس های آموزش زبان آنلاین در تیکا



  

کلاس های آنلاین بسیار انعطاف پذیر است  

اگر شما فرزند خود را به کلاس های زبان سنتی بفرستید، مجبورید که برنامه خود را با برنامه کسان دیگر هماهنگ کنید. کلاس های انگلیسی آنلاین بسیار انعطاف پذیرتر خواهند بود. اگر فرزند شما با یک اپلیکیشن یاد میگیرد، پس حتماً می تواند هر وقت که نیاز به یک سرگرمی ارزشمند داشته باشد در این کلاس ها شرکت نماید. حتی پرمشغله ترین خانواده ها برای شرکت در کلاس های آنلاین سایت تیکا زمان آزادی را پیدا خواهند کرد. آیا فرزند شما صبح ها ساعت 6:30 کاملاً بیدار است؟ اما بعد از یک روز طولانی در مدرسه خواب آلود می شود؟ به لطف اختلاف زمانی در کشورهای مختلف اگر برایتان مناسب است، می توانید برای برداشتن یک جلسه در صبح خیلی زود برنامه ریزی کنید. آیا پسر شما برای تمرکز در تمام مدت جلسه زیادی کم سن و سال است؟ کلاس های کوتاه مدت تری را برنامه ریزی کنید. آیا دخترتان سرما خورده؟ 4 ساعت زودتر می توانید جلسه را کنسل کنید و تمام هزینه خود را پس بگیرید. این نوع آموزش برای خانواده های واقعی طراحی شده است.

آموزش زبان های مختلف در سامانه آموزش زبان تیکا

 

7 تا از بهترین کلاس های انگلیسی آنلاین برای کودکان

حال می خواهیم 7 کلاس آنلاین زبان را به شما معرفی کنیم که به کودکان شما در یادگیری زبان بسیبار کمک می کند.
 

آموزش آنلاین زبان به کودکان را با تیکا شروع کنید



 

کلاس آموزش زبان آنلاین Preply

ممکن است ما متعصب باشیم اما فکر می کنیم که سایت Preply بهترین کلاس آنلاین برای کودکان را ارائه می دهد. بسیاری از دوره ها و اپلیکیشن های آنلاین بر خودانگیزشی تکیه می کنند. کلاس های خصوصی آنلاین برای افرادی با گستره توجه کوتاه گزینه بسیار کارآمدتری هستند. یک مدرس مهربان می تواند توجه فرزند شما را در طی یک ساعت کلاس مشغول نگه دارد به شکلی که یک اپلیکیشن، دوره و یا بازی آموزشی قادر نخواهد بود. Preply تمام تمرین های مکالمه زبان انگلیسی، بازخورد اختصاصی و تعاملات انسانی کلاس های زبان سنتی را با یک هزینه مقرون به صرفه ارائه می دهد. شما می توانید اگر بخواهید دروس Preply را در یک برنامه روتین هفتگی جای دهید اما اگر برنامه های شخصی تان به هم ریخت، کلاس ها انعطاف پذیر خواهند بود. که در واقع نشان می دهد که این کلاس ها بهترین هستند. پایگاه داده ما را برای دسترسی به مدرسینی که کارشناس آموزش به کوکان هستند، جستجو کنید تا کسی را پیدا کنید که کودکتان به اوعلاقمند باشد.
 

کلاس آموزش زبان آنلاین Duolingo

اگر مدام می شنوید که "مامان، می تونم با موبایلت بازی کنم؟" پس وقت آن است که اپلیکیشن Duolingo را دانلود کنید. Duolingo پربازدیدترین اپلیکیشن آموزشی دنیاست به یک دلیل: اینکه روند یادگیری زبان را به یک بازی مبدل می کند. با طراحی یک جغد مهربان و رابط کاربری ساده، این یک راه مناسب برای آموزش لغت زبان انگلیسی به فرزندان شماست. در حالیکه نمی توانید از فرزند خود انتظار داشته باشید که ساعت ها با این کلاس بازی کنند، Duolingo راه خوبی است تا با آن بتوانید فرزندان خود را نه تنها سرگرم کنید که به آن ها انگلیسی بیاموزید.


 Duolingo آموزش زبان به کودکان با



 

کلاس آموزش زبان آنلاین British Council: Learn English Kids

اگر خودتان انگلیسی را به صورت آنلاین می آموزید، پس احتمالاً با وب سایت British Council و پایگاه داده آن که شامل منابع آموزشی رایگان می شود، آشنا هستید. کارشناسان آن بانکی از بازی ها و تمرین های مناسب برای کودکان جمع آوری کرده اند تا مهارت های زبان انگلیسی آن ها را تقویت نمایند. این وب سایت کمی قدیمی است، اما محصولات مفید بسیاری در آن وجود دارد که به شما کمک می کنند تا یک کلاس زبان انگلیسی را در اختیار فرزند خود قرار دهید. آن ها همچنین یک کانال معرکه یوتیوب دارند که پر از ویدئوهایی است که با شعرهای مهدکودک، داستان و آهنگ های جالب انگلیسی را آموزش می دهند. اگر کودک شما دوست دارد که موقع خواب برایش کتاب بخوانند، این گزینه می تواند راهی باشد تا فرآیند آموزش زبان انگلیسی را با برنامه روزانه شان پیوند دهید! برای کودکان کم سن و سال تر -2 تا 6 ساله- سریال Learning Time with Timmy فوق العاده است و طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد.

 در تیکا با بهترین اساتید یادگیری زبان را پیش ببرید

 

کلاس آموزش زبان آنلاین Fredisalearns

آیا به دنبال یک دوره آنلاین ساختارمند برای فرزند خود هستید؟ به سایت Fredisalearns نگاهی بیندازید! تمرین های بسیاری برای کودکانی در آن یافت می شود که هرگز انگلیسی نخوانده اند همچنین مجموعه دیگری از تمرین ها مختص کسانی است که در سطح متوسطه قادر به صحبت کردن به انگلیسی هستند. دروس نمونه رایگان هستند. اما کاربران برای استفاده از دوره های طولانی مدت تر باید عضویت را بخرند. با پرداخت هزینه 40 دلار در ماه این گزینه یک راه حل مقرون به صرفه خواهد بود اگر مناسب شما و فرزندتان باشد!

بیشتر بخوانید:7 توصیه برای شروع تدریس آنلاین زبان انگلیسی

کلاس آموزش زبان آنلاین Lingokids

برای کودکان 2 تا 8 سال، Lingokids یک اپلیکیشن آموزشی معرکه است. رنگی، به روز و شامل شخصیت های تکرارشونده است که درس ها از طریق آن ها آموزش داده می شوند و کودکان در هر جلسه مشتاق دیدن آن ها خواهند بود. یکی از مزایای این اپلیکیشن این است که الگوها طوری طراحی شده اند تا فرزند شما را در طول درس ها مشتاق نگه دارند و یادگیری را به تجربه ای خانواده محور مبدل نمایند. عضویت ابتدایی در این اپلیکیشن رایگان خواهد بود و به شما این امکان را می دهد تا در هر روز به 3 بازی دسترسی داشته باشید. اگر فرزند شما به آن علاقمند بود، با این حال هزینه برنامه های دیگر نیز چندان گران نخواهد بود.

 

کلاس آموزش زبان آنلاین NovaKid

سایت NovaKid یک برنامه زبانی ساختارمند برای کودکان 2 تا 12 ساله است. والدین تعدادی از دروس را می خرند و کودک به کمک یک مدرس خصوصی هر هفته از محصولات آموزشی بهره مند خواهد شد. برخلاف Preply والدین قادر به انتخاب مدرس کودک خود یا جستجو برای پیدا کردن کلاسی با بودجه ای خاص، نخواهند بود. برنامه کلاس، به محضی اینکه مورد رضایت شما قرار بگیرد، چندان مثل Preply انعطاف پذیر نخواهد بود. با این حال، اصل کلاس خصوصی یک نفره با استفاده از تماس تصویری بسیار کارآمد است!
 

NOVAKID کلاس های آموزش زبان آنلاین



 

کلاس آموزش زبان آنلاین Martha Speaks

بسیار خوب؛ ما اینجا تقلب کردیم! این یکی بیشتر از این یک کلاس زبان باشد یک برنامه تلویزیونی است. همه کسی را می شناسند که ادعا می کند که با تماشا کردن سریال Friends انگلیسی یاد گرفته اند. بنابراین ما فکر کردیم چرا که نه ! می توانیم به کودکان خود امکان امتحان کردن این روش را هم بدهیم. Martha Speaks یک سریال بسیار دوست داشتنی است. داستان در مورد ماجراهای Martha سگی است که در حال یادگیری زبان انگلیسی است. بنابراین کلمات تازه با یک معرفی بامزه و مفید ارائه خواهند شد. Martha یک سگ آمریکایی است به همین دلیل کودک شما امکان یادگیری چیزهای تازه ای در مورد فرهنگ ایالات متحده آمریکا را از طریق این سریال خواهد داشت. هر قسمت 25 دقیقه است و بسیاری از قسمت های این سریال در یوتیوب در دسترسند.
 

برنامه ریزی کردن کلاس های انگلیسی آنلاین برای کودک شما یک حرکت مسئولانه و سخاوتمندانه است. همانطور که می بینیم، سه گروه اصلی کلاس های آنلاین هستند که می توانید از میان آن ها انتخاب کنید: اپلیکیشن ها و وب سایت هایی که برای استفاده کودکان شما به صورت تنها طراحی شده اند، دوره هایی برای شما و فرزندتان تا با همدیگر کار کنید و خدمات کلاس خصوص آنلاین مثل سایت تیکا که به کودک شما این امکان را می دهد تا توسط یک کارشناس آموزش داه شود. همه این سه گزینه مزایا و معایب خود را دارند. اما به صورت کلی، کودکان با نظارت بزرگسالان بیشتر جذب درس می شوند. از طریق کارکردن برخی دوره ها همراه فرزند خود یا بهتر از آن با استخدام یک مدرس خصوصی باتجربه و مهربان برای کودکان خود، شما سرمایه گذاری معرکه ای برای آینده آن ها خواهید کرد. همچنین آن ها را در معرض توجه یک بزرگسال قرار می دهید که همه کودکان مشتاق آن هستند.
 

سؤالات متداول در مورد کلاس های آنلاین مخصوص کودکان

حال می خواهیم چند سوال را مطرح کنیم که ممکن است برای شما پیش بیاید.
 

یادگیری مهارت های زبانی با سامانه آموزش زبان آنلاین تیکا



 

چطور می توانم به فرزندم در خانه انگلیسی بیاموزم؟

اگر به تدریس انگلیسی به فرزند خود علاقمندید، ابتدا به تعدادی طرح درس و فعالیت بر اساس سطح مهارت فرزندتان نیاز خواهید داشت. باید محاسبه کنید که فرزندتان چقدر می تواند بر روی دروس انگلیسی تمرکز کند و سپس فعالیت های آنلاین و دروس مناسب این چارچوب زمانی را پیدا کنید.
 

کدام یک از دوره های زبان انگلیسی آنلاین بهتر هستند؟

برنامه The Learn English Kids که توسط British Council طراحی شده یکی از بهترین گزینه ها برای والدینی است که به محصولات آموزشی و منابعی برای فرزندان خود نیاز دارند.

 

اگر به دنبال یک کلاس یا معلم خصوصی برای فرزند خود می گردید، سایت تیکا گزینه معرکه ای است که قدرت انتخاب زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید بهترین مدرسین را در تیکا انتخاب کنید که متناسب با برنامه زمانی، سطح مهارت و اهداف فرزندتان باشد.

 

 

 

آموزش زبان آنلاین تیکا
بهترین منابع آموزش زبان انگلیسی به کودکان | آموزش فرزندتان را شروع کنید

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

پرستو غفاری

تولید محتوا

پرستو هستم. کارشناسی ارشد مهندسی عمران خوندم اما سالهاست که زبان انگلیسی تدریس می کنم و گهگاهی ترجمه هم می کنم. بسیار به ادبیات و هنرهای نمایشی علاقمندم و از مطالعه کتاب و تماشای فیلم و سریال به زبان انگلیسی بسیار لذت می برم و امیدوارم که بتونم به دیگران هم کمک کنم تا از این لذت محروم نباشند .

نظرات

user-image

پارسا مهری

برای بچه 5 ساله مناسبه ؟

21 شهریور 2022

user-image

الهام طالبی

چه سنی مناسبه بچه رو بفرستیم کلاس زبان؟

21 شهریور 2022