جست و جو کنید

پیام به پشتیبانی تیکا از طریق واتس اپ
خانه صفحه اصلی سامانه آموزش زبان تیکا سوالات متداول صفحات دیگر سوالات متداول اگر در ورود به کلاس یا فعال کردن صدا و تصویر مشکلی داشتم چه کار کنم؟

اگر در ورود به کلاس یا فعال کردن صدا و تصویر مشکلی داشتم چه کار کنم؟

حامد وفائی پشتیبان اساتید و زبان آموزان تیکا
نوشته شده توسط حامد وفائی آخرین ویرایش، یکشنبه, 03 مرداد 1400

به پشتیبان تیکا در بخش پشتیبانی پیام دهید یا تماس بگیرید. از صفحه خطا اسکرین شات یا تصویر بفرستید و مشکل خود را توضیح دهید. همکاران ما در بخش پشتیبانی فنی معمولا بر کلاس های آزمایشی نظارت میکنند تا از بروز مشکلات جلوگیری کنند.

چقدر براتون مفید بود؟