اساتید پیشنهادی:

چگونه یادگیری انگلیسی می تواند به پیشرفت شغلی شما کمک کند!

معین
معین
چهارشنبه, 10 شهریور 2020

دسته بندی : language-learning

زمان مطالعه : 5 دقیقه

تعداد بازدید : 5788

چگونه یادگیری انگلیسی می تواند به پیشرفت شغلی شما کمک کند!

تصور کنید  یک توانایی ویژه دارید که می تواند به شما در موقعیت های مختف کمک کند. و یا کلیدی دارید که درهای بسیاری را که قبلا به روی شما بسته بوده اند بگشاید . زبان انگلیسی می تواند این کلید جادویی باشد. 
حال تصور کنید که با استفاده از این کلید جادویی می توانید وارد شرایط دشوار شوید ، به سایر مردم کمک کنید ، مشکلات بزرگی را حل کنید  و با سایر مردم جهان بتوانید بهتر رابطه برقرار کنید.  در این مقاله به اهمیت یادگیری زبان انگلیسی برای پیشرفت و ارتقا شغلی می پردازیم و 7 دلیل که می تواند انگیزه ای برای یادگیری زبان باشند تا به پیشرفت شغلی شما کمک کنند را بررسی می کنیم.

یادگیری انگلیسی چه اثری برشغل و آینده ما دارد؟

دلایل زیادی برای یادگیری انگلیسی وجود دارند . شاید بتوان گفت به تعداد افرادی که خواهان یاد گرفتن زبان هستند دلیل برای یادگیری وجود دارد. فواید زبان انگلیسی در شغل قابل انکار نیستند. برخی برای مهاجرت و یا تحصیل انگلیسی یاد می گیرند ، بعضی دیگر به خاطر علاقه و سرگرمی ،گروهی برای شرکت در آزمون های بین المللی زبان ،برخی برای سفر به کشور های مختلف جهان و گروهی نیز برای پیشرفت در شغل و پیدا کردن موقعیت های شغلی بیشتر. یادگیری زبان انگلیسی می تواند آینده شغلی شما را تحت تاثیر خود قرار دهد و موقعیت هایی را پیش روی شما بگذارد که تا قبل از آن امکان انتخاب نداشتید. با ادامه این مقاله همراه ما باشید تا 7 مزیت یادگیری انگلیسی در موقعیت های شغلی را به شما بگوییم.

یادگیری زبان انگلیسی برای پیشرفت شغلی




1 . تاثیر یادگیری سریع زبان انگلیسی در پیدا کردن موقعیت های شغلی بیشتر

اگر تنها زبان مادری خود را صحبت کنید احتمالا برای پیدا کردن موقعیت های شغلی جدید دست شما تا حدودی بسته است. فواید زبان انگلیسی در شغل شامل ارتقا در شغل های داخلی هم میشود، اما اگر بتوانید به زبان انگلیسی مسلط باشید قادر خواهید بود که موقعیت های شغلی در خارج از کشور را هم  مدنظر خود داشته باشید!  وقتی برای پیدا کردن یک شغل مناسب در داخل کشور با چالش روبرو شده اید ، پیدا کردن کار در خارج از کشور می تواند به شما کمک کند به شرط آنکه از توانایی و مهارت های خوبی در کار خود برخوردار باشید. همچنین اگر قصد مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان را دارید داشتن پیشنهادهای شغلی برای شما یک امتیاز بزرگ محسوب می شوند!


اساتید زبان تیکا



2 . شرکت های بین المللی به افرادی نیاز دارند که بتوانند انگلیسی صحبت کنند

تسلط کافی به زبان انگلیسی حتی می تواند به پیدا کردن موقعیت های شغلی جدید در ایران هم منجر شود. شرکت هایی که مرکز آن ها در کشورهای انگلیسی زبان است معمولا تمایل دارند در کشورهای دیگر شعباتی را داشته باشند . با توجه به ماهیت فعالیت و بازارهای هدف ، توانایی اسپیکینگ انگلیسی یکی از ملزومات برای شاغل شدن در آن شرکت ها است.


3 . دانستن زبان انگلیسی شانس استخدام شدن را بالا می برد

اگر در حال رقابت با دیگر داوطلبان یک موقعیت شغلی برای استخدام شدن در یک مجموعه هستید تسلط به یک یا حتی دو زبان دیگر شما را جلوتر از سایرین قرار می دهد. مخصوصا اگر به یک کشور انگلیسی زبان مهاجرت کرده اید هنگام مصاحبه شغلی با اعلام اینکه تسلط به دو زبان دیگر دارید و یا حتی در حال یادگیری یک زبان جدید هستید می تواند شما را به مهره ای ارزشمند تبدیل کند.

تسلط به زبان انگلیسی  شانس استخدام شدن را بالا می برد



4 . با تسلط به انگلیسی حتی در محل کار خود هم فرصت های کاری جدید و بیشتری خواهید داشت

اگر بتوانید انگلیسی صحبت کنید در محل کار خود با موقعیت های بیشتری برای ارتقای شغلی مواجه خواهید شد.  برای مثال اگر شرکت شما برای یک سفر کاری به یک کشور انگلیسی زبان نیاز به چند کارمند دارد ممکن است از شما برای برنامه ریزی های سفر و جلسه های کاری در خواست همکاری کنند. 


5 . با همکاران خود ارتباط برقرار می کنید

اگر در یک شرکت چند ملیتی در حال کار هستید احتمال زیاد زبان انگلیسی ،زبانی است که در گفتگوها و امور روزمره مورد استفاده قرار می گیرید. اگر با اعتماد به نفس بالا انگلیسی صحبت کنید می توانید با سایر همکاران خود در زمان های  استراحت ارتباط برقرار کنید و روابط دوستانه خود را در محل کارتان توسعه دهید.


6 . با یادگیری انگلیسی مغز و ذهن خود را تقویت می کنید

مطالعات نشان داده که افرادی که توانایی صحبت کردن به یک یا دو زبان را دارند می توانند بهترو متفاوت فکر کنند. سایت آتلانتیک مقاله ای منتشر کرده که در آن توضیح می دهد که چگونه افراد چند زبانه نسبت به افرادی که به یک زبان تسلط دارند متفاوت هستند. طبق این تحقیقات افرادی که بیش از یک زبان صحبت می کنند حافظه بهتر، آگاهی از محیط پیرامون و توانایی تمرکز بر روی موضوعات مختلف بالاتری دارند.  تمام این موارد در طولانی مدت می تواند به شما کمک کنند و شما را به کارمندی ارزشمند برای یک مجموعه تبدیل کند. 

سطح زبان انگلیسی در رزومه کاری



7 . با یادگیری زبان درآمد خود را افزایش دهید

کارمندانی که به بیش از یک زبان تسلط دارند می توانند بیشتر از افرادی که فقط یک زبان صحبت می کنند درآمد داشته باشند. کیه که از درآمد بیشتر بدش بیاد!
 

با آموزشگاه آنلاین زبان تیکا زبان دلخواه خود را یاد بگیرید

شما علاقه مندان به یادگیری زبان های مختلف می توانید در پلتفرم آموزش آنلاین زبان تیکا به صورت آنلاین و از طریق ویدئوچت با اساتید زبان کلاس زبان داشته باشید. در تیکا علاوه بر زبان انگلیسی، زبان های فرانسه ،آلمانی،اسپانیایی،ایتالیایی،چینی، کره ای ،عربی، روسی، ترکی استانبولی و سایر زبان ها آموزش داده می شوند و شما می توانید کلاس های تخصصی برای مکالمه ، بیزینس و فرصا های شغلی، آزمون های بین المللی هر زبان و ... داشته باشید. برای رزرو رایگان یک جلسه آزمایشی می توانید در صفحه اساتید زبان کلاس خود را رزرو کنید و یا به پشتیبانی تیکا پیام بدهید. اگر شما استاد زبان هستید هم این فرصا را دارید که به صورت رایگان در پلتفرم آموزش آنلاین زبان تیکا ثبت نام و شروع به آموزش آنلاین زبان کنید. 

 

منبع : englishnewzealand

 

 

استاد آنلاین زبان انگلیسی


چگونه یادگیری انگلیسی می تواند به پیشرفت شغلی شما کمک کند!

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

معین

تولید محتوا

معین هستم ،تلاشم اینه تا به شما راه ها و روش های جدیدتری رو برای یادگیری زبان انگلیسی معرفی کنم.با تیکا همراه باشید.

نظرات