جست و جو کنید

پیام به پشتیبانی تیکا از طریق واتس اپ
خانه صفحه اصلی سامانه آموزش زبان تیکا سوالات متداول صفحات دیگر سوالات متداول سئوالات و مشکلات فنی خود را کجا مطرح کنم؟

سئوالات و مشکلات فنی خود را کجا مطرح کنم؟

حامد وفائی پشتیبان اساتید و زبان آموزان تیکا
نوشته شده توسط حامد وفائی آخرین ویرایش، پنجشنبه, 07 مرداد 1400

بروز مشکلات فنی را به پشتیبان اطلاع دهید اما در صورتی که زبان آموز به علت اینترنت ضعیف، به روز نبودن مرورگر یا موقعیت خاص دیگر قادر به اتصال به پلتفرم Big Blue Button نباشد و امکان برگزاری کلاس در زمان دیگر وجود نداشته باشد، میتوانید با توافق با زبان آموز کلاس را در واتساپ یا اسکایپ یا سایر پلتفرم های تماس تصویری تشکیل دهید. از برگزاری کلاس حتی جلسه آزمایشی به صورت تماس تلفنی خودداری کنید

چقدر براتون مفید بود؟