جست و جو کنید

خانه صفحه اصلی سامانه آموزش زبان تیکا سوالات متداول صفحات دیگر سوالات متداول سؤالات و مشکلات فنی خود را کجا مطرح کنم؟

سؤالات و مشکلات فنی خود را کجا مطرح کنم؟

نوشته شده توسط عارفه سالاریه آخرین ویرایش، سه شنبه, 14 تیر 1401

بروز مشکلات فنی را از طریق تماس یا واتساپ به پشتیبان اطلاع دهید اما درصورتی‌که زبان‌آموز به علت اینترنت ضعیف، به‌روز نبودن مرورگر یا موقعیت خاص دیگر قادر به اتصال به پلتفرم Big Blue Button نباشد و امکان برگزاری کلاس در زمان دیگر وجود نداشته باشد، می‌توانید با توافق با زبان‌آموز کلاس را در واتساپ یا اسکایپ یا سایر پلتفرم‌های تماس تصویری تشکیل دهید. از برگزاری کلاس حتی جلسه آزمایشی به‌صورت تماس تلفنی خودداری کنید.


در صورتی که مشکل شما حل نشد، شما میتوانید نرم افزار زیر را روی سیستم یا تلفن همراه خود نصب کنید.

لینک دانلود نرم افزار AnyDesk برای ویندوز
لینک دانلود نرم افزار AnyDesk برای سیستم عامل مک

لینک دانلود نرم افزار AnyDesk برای اندروید

لینک دانلود نرم افزار AnyDesk برای آیفون

چقدر براتون مفید بود؟