شرکت توکا تک هزاردستان با شماره ثبت 573881 نام تجاری "تیکا" با بهرهمندی از اساتید متخصص و نیروهای ماهر سعی در ایجاد تجربه خوبی از فرآیند یادگیری و زبانآموزی دارد.
هدف تیکا همیشه کمککردن به شما برای یادگیری زبان بوده و خواهد بود. از مهر 1396 تاکنون، تیکا در پلتفرمهای مختلفی از جمله اپلیکیشنهای تلفن همراه، شبکههای اجتماعی و وبسایت آموزش آنلاین همراه شما بوده است. انعطافپذیری و خلاقیت از مهمترین نقاط قوت تیم آموزش زبان تیکا هستند. بهروز نگهداشتن مطالب و شیوه ارائه دادن خدمات هم دغدغه تکتک اعضای تیکا با تخصصهای متفاوت است! از تولیدکنندگان محتوا گرفته تا طراحان سایت، همه اعضای تیکا به یادگیری زبان علاقه زیادی دارند و در کلاسهای زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، عربی و ... تیکا شرکت کردهاند تا از نزدیک با فرآیند یادگیری آشنا باشند.
باتوجهبه مشکلات زیرساختها و عدم دسترسی بسیاری از هموطنان عزیزمان به کلاسهای زبان حضوری یا اساتید مجرب، آموزش آنلاین میتواند بهترین گزینه برای عدالت آموزشی باشد.
ابتدای کار آموزش زبان تیکا با تهیه و تولید مطالب آموزشی صورت گرفت. در ادامه در سال 97 با کمک تعدادی از مدرسین جوان و متخصص، اولین مدرسین تیکا با وسواس زیاد از بین مدرسین ساکن تهران و حومه طی مصاحبههایی حضوری انتخاب شدند. ضبط ویدئوهای معرفی در این مرحله در استودیوی تیکا انجام میشد. در این مرحله تیم تیکا تلاش زیادی صرف شناسایی نقاط ضعف و قوت سامانه آموزش زبان آنلاین برای زبانآموزان ایرانی بود.
از جمله تغییراتی که در این مرحله صورت گرفتند تغییر سامانه از skyroom به سامانه big blue button بود. زیرا این سامانه با دستگاههای تعداد بیشتری از مدرسین و زبانآموزان همخوانی داشت.
سال 98 سالی پر از چالش و فرصت برای همه افرادی بود که در زمینه آموزش آنلاین فعالیت میکردند. تیکا هم از این قاعده مستثنی نبود! به کمک بازخوردهای زبانآموزان و اساتیدی که مایل بودند در سامانه فعالیت کنند، تیکا روش برقراری ارتباط خود با اساتید و زبانآموزان را ارتقا داد. در طول این مدت همچنین تخفیف ویژهای که به زبانآموزان برای رزرو جلسات بیشتر داده میشود پیشبینی شد تا زبانآموزان بتوانند علاوه بر استفاده از خدمات پشتیبانی و پرداخت امن، از تخفیفی که بدون کسر از حقالتدریس استاد لحاظ میشد هم استفاده کنند.
تیکا همراه و همپای اساتید و زبانآموزانی بود که برای اولینبار در سامانه آموزش مجازی فعال شدند. تلاش برای حفظ ارتباط و پیگیری بعد از کلاسها از مهمترین عواملی بود که باعث گسترده شدن تیم پشتیبانی بهعنوان یکی از ارکان اصلی تیکا و در ادامه تقسیم شدن این تیم به دوشاخه پشتیبانی اساتید و پشتیبانی زبانآموزان شد.
این خدمات برای بسیاری از افراد بهخصوص والدینی که دوست داشتند در کنار کودک خود باشند یا زبانآموزان ساکن خارج از کشور جذابیت زیادی داشت و تیکا را تشویق به فعالیت بیشتر در این دو زمینه کرد. البته هنوز راه درازی برای رسیدن به حالت ایدهآل و فراهمکردن گزینههای بیشتر برای این عزیزان داریم!
درعینحال، برای تشویق همراهان قدیمی تیکا، برنامه ماهانه جهت تقدیر از زبانآموزان سختکوش و اساتید برتر چیده شد. ما به اینکه تجربههای اساتید و زبانآموزان فرهنگ یادگیری زبان را ارتقا میدهد اعتقاد داریم و تجربههای این دوستان را در بلاگ با شما در میان گذاشتهایم!
تیم ما هنوز هم به همراهی شما دلگرم است تا یادگیری زبان را هر روز آسانتر کند!
تیکا، آموزشگاه زبان همراه تو