جست و جو کنید

خانه صفحه اصلی سامانه آموزش زبان تیکا سوالات متداول صفحات دیگر سوالات متداول پشتیبانی تیکا چگونه مشکلات اتصال را برطرف می‌کند؟

پشتیبانی تیکا چگونه مشکلات اتصال را برطرف می‌کند؟

نوشته شده توسط عارفه سالاریه آخرین ویرایش، سه شنبه, 12 مهر 1401

وقتی شما در هر یک از مراحل رزرو و برگزاری دچار مشکلی شوید و قادر به برطرف‌کردن آن با استفاده از فایل‌های راهنما و توضیحات نباشید، پشتیبانی می‌تواند به شما کمک کند.

به این منظور پشتیبان ممکن است کارهای زیر را از شما درخواست کند:

تست کردن سرعت اینترنت شما: ممکن است مشکلات اتصال شما به علت ضعف اتصال اینترنت شما باشد. به این منظور شما باید وارد سایت speedtest.net شوید و روی گزینه تست سرعت کلیک کنید. درصورتی‌که سرعت آپلود شما بالای یک مگابایت بر ثانیه باشد، مشکل از اینترنت شما نیست. شما باید یک اسکرین‌شات از این صفحه گرفته و به چت پشتیبانی ارسال کنید

تست کردن سرعت اینترنت جهت برگزاری کلاس آنلاین زبان.

متصل شدن هم‌زمان به محیط کلاس: ممکن است پشتیبان از شما بخواهد هم‌زمان با او وارد محیط کلاس شوید. لینک کلاس قبلاً در اختیار شما قرار گرفته است و شما از پنل کاربری به آن دسترسی دارید. در این حالت پشتیبان فنی از شما می‌خواهد گزینه‌های اتصال و فعال‌سازی میکروفون، دوربین و غیره را تست کنید.

برای آشنایی با محیط برگزاری کلاس در پلتفرم Big Blue Button و Skyroom روی اسم این پلتفرم ها کلیک کنید.

نصب نرم‌افزار Anydesk : درصورتی‌که با روش‌های قبلی مشکل شما حل نشود، ممکن است پشتیبان از شما بخواهد این نرم‌افزار را از گوگل پلی یا کافه بازار دانلود و نصب کنید. با به اشتراک گذاشتن لینک این نرم‌افزار پشتیبان می‌تواند به سیستم یا تلفن همراه شما متصل شده و مشکل را به طور مستقیم برطرف کند. این نرم‌افزار مورداستفاده بسیاری از واحدهای پشتیبانی فنی است و شما می‌توانید اقداماتی که پشتیبان روی تنظیمات مرورگر شما انجام می‌دهد را مشاهده کنید

لینک دانلود نرم افزار Anydesk برای ویندوز

لینک دانلود نرم افزار Anydesk برای اندروید

لینک دانلود نرم افزار Anydesk برای مک

چقدر براتون مفید بود؟