وقتی شما در هر یک از مراحل رزرو و برگزاری دچار مشکلی شوید و قادر به برطرفکردن آن با استفاده از فایلهای راهنما و توضیحات نباشید، پشتیبانی میتواند به شما کمک کند.
به این منظور پشتیبان ممکن است کارهای زیر را از شما درخواست کند:
تست کردن سرعت اینترنت شما: ممکن است مشکلات اتصال شما به علت ضعف اتصال اینترنت شما باشد. به این منظور شما باید وارد سایت speedtest.net شوید و روی گزینه تست سرعت کلیک کنید. درصورتیکه سرعت آپلود شما بالای یک مگابایت بر ثانیه باشد، مشکل از اینترنت شما نیست. شما باید یک اسکرینشات از این صفحه گرفته و به چت پشتیبانی ارسال کنید
متصل شدن همزمان به محیط کلاس: ممکن است پشتیبان از شما بخواهد همزمان با او وارد محیط کلاس شوید. لینک کلاس قبلاً در اختیار شما قرار گرفته است و شما از پنل کاربری به آن دسترسی دارید. در این حالت پشتیبان فنی از شما میخواهد گزینههای اتصال و فعالسازی میکروفون، دوربین و غیره را تست کنید.
برای آشنایی با محیط برگزاری کلاس در پلتفرم Big Blue Button و Skyroom روی اسم این پلتفرم ها کلیک کنید.
نصب نرمافزار Anydesk : درصورتیکه با روشهای قبلی مشکل شما حل نشود، ممکن است پشتیبان از شما بخواهد این نرمافزار را از گوگل پلی یا کافه بازار دانلود و نصب کنید. با به اشتراک گذاشتن لینک این نرمافزار پشتیبان میتواند به سیستم یا تلفن همراه شما متصل شده و مشکل را به طور مستقیم برطرف کند. این نرمافزار مورداستفاده بسیاری از واحدهای پشتیبانی فنی است و شما میتوانید اقداماتی که پشتیبان روی تنظیمات مرورگر شما انجام میدهد را مشاهده کنید
لینک دانلود نرم افزار Anydesk برای ویندوز