احسان صابری هستم. دانش آموخته IDP استرالیا. دانشجوی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه تهران. با بیش از 7 سال سابقه تدریس زبان انگلیسی (آنلاین و حضوری)، برگزاری کارگاه های روش تدریس جهت ارتقاء اساتید آموزشگاه های تهران و کرج و نیز ارائه سمینار های آموزشی در دانشگاه های معتبر.
بیشتر کلاس ها رو با توجه به نیاز های اختصاصی هر فرد، از طریق متد های SELECTIVE و در قالب ESA جهانی جلو میبرم.
به دلیل حجم بالای متقاضی تلاشم بر این است تا در کم ترین زمان منطقی، بیشترین بازدهی رو برای زبان آموزان داشته باشم.
Don't forget to be GREAT! EHSAN
SABERI
مصاحبه با استاد زبان انگلیسی و آیلتس، احسان صابری
استاد صابری شما روش تدریس زبان خودتون رو چطور توصیف میکنید؟
من با توجه به نیاز زبان آموز و با توجه به سطح مهارت زبان اموز متد تدریسم رو تعیین میکنم و پیش میرم.
میشه بگید از چه کتاب های آموزش زبانی بیشتر استفاده میکنید؟
این مورد هم به هدف زبان آموز بستگی داره. برای دریس آیلتس، من از کتابی استفاده خواهم کرد که نسبت به بقیه کتاب ها برتری داشته باشه، گرچه در هر حال هر منبعی کمبودهایی داره. برای آیلتس و حتی مثلا برای جنرال اسپیکینگ کتاب های زیادی تدریس شده. کتابی که من بیشتر استفاده میکنم مجموعه Improve your skills هست، اما من معتقدم یک استاد زبان باید به کتاب های زیادی تسلط داشته باشه و بتونه هر جا کتابی کمبود داشت، با دانش خودش یا مراجعه به اون کتاب ها نیاز زبان آموز رو پوشش بده.
آموزشگاه زبان ایده آل از نظر شما چه آموزشگاهیه؟
تو آموزشگاه های تهران و کرج به نظر من برخی از ویژگی های آموزشگاه های ایده آل زبان وجود داره و برخی هم نه. مثلا توی تدریس در بعضی از آموزشگاه های زبان در آمریکا از روش suggestopedia استفاده میشه و به این روش افتخار هم میکنند.
استاد ایده آل زبان انگلیسی برای شما چه کسی بوده یا میتونه باشه؟
سئوال بزرگی پرسیدید، استاد ایده آل باید ویژگی های زیادی داشته باشه. یک استاد خوب نه تنها باید اطلاعات زیادی داشته باشه بلکه باید توانایی انتقال این اطلاعات رو هم داشته باشه.
بزرگترین اشتباه یک مدرس توی تدریس زبان چی میتونه باشه؟
به نظر من بزرگترین اشتباه اینه که یه استاد بعد از تموم کردن یک کلاس ندونه هدف از اون کلاس چی بوده و چقدر تحقق پیدا کرده. بسیاری از استادها هستند که در کلاس روی موضوع و برنامه تدریس خاصی تمرکز نمیکنند. ممکنه یک استاد زبان قصد تدریس گرامر رو داشته باشه اما بحث به مکالمه و موضوعات مختلف کشیده بشه. در نهایت بعد از چنین جلساتی زبن آموز هم احساس پیشرفت نخواهد داشت. در این موارد شاید استاد خیلی آگاه و با اطلاعات باشه اما در نهایت موفق نشده بحث رو جمع کنه و روی یک موضوع تمرکز کنه.
نیتیو بودن یک استاد زبان چقدر اهمیت داره؟
از نظر صحت اطلاعات زبانی جنرال و کلی میشه گفت نیتیو بودن استاد باعث میشه اطلاعات صحیح تر باشند و مطالب اشتباهی به زبان آموز منتقل نشه. اما همونطور که هر ایرانی توانایی تدریس زبان فارسی به غیر فارسی زبان ها رو نداره، هر فرد انگلیسی زبان هم نمیتونه یک معلم زبان انگلیسی بشه. شاید بشه گفت میزان اطلاعات و دانش دست اول یک استاد نیتیو پنجاه درصد اهمیت داشته باشه و پنجاه درصد دیگه برمیگرده به مهارت تدریس استاد زبان.
به نظر شما کلاس های خصوصی و گروهی چه تفاوت ها و شباهت هایی دارند؟
سئوال خیلی کلیه، در بعضی مهارت ها مثل مکالمه یا همون اسپیکینگ میشه گفت کلاس گروهی باعث میشه زبان آموزها پارتنرهای بیشتری برای صحبت کردن داشته باشند، اما در عین حال نکته منفی مکالمه زبان آموزها با هم اینه که ممکنه اطلاعات اشتباهی به هم منتقل کنند. برای کاهش تاثیر این مشکل در کلاس گروهی باید برنامه ریزی انجام داد.
به نظر شما نسبت مدت زمان حرف زدن استاد و زبان آموز به هم باید چقدر باشه؟
به هر حال مدت زمان صحبت کردن استاد زبان و شاگرد باید تقریبا با هم برابر باشه، اما بسته به سطح زبان آموز و مهارت مورد تدریس در کلاس، هر قدر کلاس مکالمه محورتر و سطح زبان آموز پیشرفته تر باشه، مدت زمان صحبت شاگرد باید بیشتر باشه.
زبان تدریس | انگلیسی |
محل اقامت | کرج |
تعداد زبان آموز | 75 |
امتیاز مدرس | 3.6764705882353 |
هزینه جلسه آزمایشی | 0 |
هزینه هر جلسه | 81000 |
گروه هدف تدریس | نوجوان جوان میانسال بزرگسال |
تخصص مدرس | Beginner-A1 Pre-intermediate-A2 intermediate-B1 Upper-intermediate-B2 Advanced-C1 Proficient-C2 Native |
تحصیلات مدرس | |
کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی | دانشگاه تهران |
سابقه کاری | |
1392-1399 | مدرس شرکت ایمن پرتو ایرانیان و آموزشگاه های مختلف |
مدارک آموزشی | |
IELTS TRAIN TRAINER, TEC | |
IELTS | |
TEC | |
BA | |
درباره مدرس | احسان صابری هستم. دانش آموخته IDP استرالیا. دانشجوی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه تهران. با بیش از 7 سال سابقه تدریس زبان انگلیسی (آنلاین و حضوری)، برگزاری کارگاه های روش تدریس جهت ارتقاء اساتید آموزشگاه های تهران و کرج و نیز ارائه سمینار های آموزشی در دانشگاه های معتبر. بیشتر کلاس ها رو با توجه به نیاز های اختصاصی هر فرد، از طریق متد های SELECTIVE و در قالب ESA جهانی جلو میبرم. به دلیل حجم بالای متقاضی تلاشم بر این است تا در کم ترین زمان منطقی، بیشترین بازدهی رو برای زبان آموزان داشته باشم. Don't forget to be GREAT! EHSAN SABERI مصاحبه با استاد زبان انگلیسی و آیلتس، احسان صابری استاد صابری شما روش تدریس زبان خودتون رو چطور توصیف میکنید؟ من با توجه به نیاز زبان آموز و با توجه به سطح مهارت زبان اموز متد تدریسم رو تعیین میکنم و پیش میرم. میشه بگید از چه کتاب های آموزش زبانی بیشتر استفاده میکنید؟ این مورد هم به هدف زبان آموز بستگی داره. برای دریس آیلتس، من از کتابی استفاده خواهم کرد که نسبت به بقیه کتاب ها برتری داشته باشه، گرچه در هر حال هر منبعی کمبودهایی داره. برای آیلتس و حتی مثلا برای جنرال اسپیکینگ کتاب های زیادی تدریس شده. کتابی که من بیشتر استفاده میکنم مجموعه Improve your skills هست، اما من معتقدم یک استاد زبان باید به کتاب های زیادی تسلط داشته باشه و بتونه هر جا کتابی کمبود داشت، با دانش خودش یا مراجعه به اون کتاب ها نیاز زبان آموز رو پوشش بده. آموزشگاه زبان ایده آل از نظر شما چه آموزشگاهیه؟ تو آموزشگاه های تهران و کرج به نظر من برخی از ویژگی های آموزشگاه های ایده آل زبان وجود داره و برخی هم نه. مثلا توی تدریس در بعضی از آموزشگاه های زبان در آمریکا از روش suggestopedia استفاده میشه و به این روش افتخار هم میکنند. استاد ایده آل زبان انگلیسی برای شما چه کسی بوده یا میتونه باشه؟ سئوال بزرگی پرسیدید، استاد ایده آل باید ویژگی های زیادی داشته باشه. یک استاد خوب نه تنها باید اطلاعات زیادی داشته باشه بلکه باید توانایی انتقال این اطلاعات رو هم داشته باشه. بزرگترین اشتباه یک مدرس توی تدریس زبان چی میتونه باشه؟ به نظر من بزرگترین اشتباه اینه که یه استاد بعد از تموم کردن یک کلاس ندونه هدف از اون کلاس چی بوده و چقدر تحقق پیدا کرده. بسیاری از استادها هستند که در کلاس روی موضوع و برنامه تدریس خاصی تمرکز نمیکنند. ممکنه یک استاد زبان قصد تدریس گرامر رو داشته باشه اما بحث به مکالمه و موضوعات مختلف کشیده بشه. در نهایت بعد از چنین جلساتی زبن آموز هم احساس پیشرفت نخواهد داشت. در این موارد شاید استاد خیلی آگاه و با اطلاعات باشه اما در نهایت موفق نشده بحث رو جمع کنه و روی یک موضوع تمرکز کنه. نیتیو بودن یک استاد زبان چقدر اهمیت داره؟ از نظر صحت اطلاعات زبانی جنرال و کلی میشه گفت نیتیو بودن استاد باعث میشه اطلاعات صحیح تر باشند و مطالب اشتباهی به زبان آموز منتقل نشه. اما همونطور که هر ایرانی توانایی تدریس زبان فارسی به غیر فارسی زبان ها رو نداره، هر فرد انگلیسی زبان هم نمیتونه یک معلم زبان انگلیسی بشه. شاید بشه گفت میزان اطلاعات و دانش دست اول یک استاد نیتیو پنجاه درصد اهمیت داشته باشه و پنجاه درصد دیگه برمیگرده به مهارت تدریس استاد زبان. به نظر شما کلاس های خصوصی و گروهی چه تفاوت ها و شباهت هایی دارند؟ سئوال خیلی کلیه، در بعضی مهارت ها مثل مکالمه یا همون اسپیکینگ میشه گفت کلاس گروهی باعث میشه زبان آموزها پارتنرهای بیشتری برای صحبت کردن داشته باشند، اما در عین حال نکته منفی مکالمه زبان آموزها با هم اینه که ممکنه اطلاعات اشتباهی به هم منتقل کنند. برای کاهش تاثیر این مشکل در کلاس گروهی باید برنامه ریزی انجام داد. به نظر شما نسبت مدت زمان حرف زدن استاد و زبان آموز به هم باید چقدر باشه؟ به هر حال مدت زمان صحبت کردن استاد زبان و شاگرد باید تقریبا با هم برابر باشه، اما بسته به سطح زبان آموز و مهارت مورد تدریس در کلاس، هر قدر کلاس مکالمه محورتر و سطح زبان آموز پیشرفته تر باشه، مدت زمان صحبت شاگرد باید بیشتر باشه. |
امتیاز شما به مدرس
لطفا برای امتیاز دادن، وارد حساب کاربری خود شوید
لطفا برای گذاشتن دیدگاه، وارد حساب کاربری خود شوید
ورود / ثبت نامنظرات
امین
24 خرداد 1399
استاد صابری کاملا مسلط به تدریس هستن و به خوبی شرایط زبان آموز رو تحلیل میکنن
محدثه لوایی
17 تیر 1399
استاد بسیار مسلط، فضای کلاس خیلی فعال و در یک کلمه عالی
یکتا کاویانی فر
22 تیر 1399
این روزا که کرونا اومده بهترین راه همین کلاسای آنلاینه و استاد صابری هم خیلی خوب به نیازهای زبان آموز توجه می کنن
محمدحسن ذکاوت
23 تیر 1399
جلسه آزمایشی کوتاه ولی با این حال خیلی مفید و کمک کننده بود
زریندخت رمضانپور
28 تیر 1399
آقای صابری بسيار با تجربه و با سواد هستند و سبک تدريس عاليه
Yaser Samei
01 مرداد 1399
استاد بسیار باسواد و متشخص
عسل اشرفی مقدم
02 مرداد 1399
واقعا سطح استاد و بیانشون عالیه توی همون جلسه اول کاملا این موضوع محسوسه متشکرم ازتون
زانیار
02 مرداد 1399
استاد صابری من میتونم تایم جلسه بعد رو بیشتر کنم؟
مهدي عابدی
04 مرداد 1399
عالی بود خوشحالم از اشنایی با شما استاد صابری عزیز
مونا کاظمی
06 مرداد 1399
خلاقیت استاد در بیانشون و انتقال مطالب عالیه کلاس اصلا خسته کننده نبود
Mohammad khazaei
20 آبان 1399
سلام استاد چرا نیومدی کلاس کلی منتظرت شدم
Mohammad khazaei
20 آبان 1399
سلام استاد چرا نیومدی کلاس کلی منتظرت شدم
Mahdi Sabooni
26 آذر 1399
خیلی خوب بود. ولی ایشان بیشتر ساعت هایشان رزرو شده است. بنابراین نتوانستم به اندازه کافی استفاده کنم.
Anaraki
09 دی 1399
تعداد کمی استاد با توانایی ایشون در تیکا می تونید پیدا کنید.
نیما نوباوه
14 دی 1399
بسیار نامناسب