استاد زبان ترکی استانبولی زهرا وحدانی

کلاس زبان ترکی استانبولی استاد زهرا وحدانی

تعداد شاگردها: 16
 استاد زهرا وحدانی مدرس زبان ترکی استانبولی  در تیکا
ترکی استانبولی
ترکی استانبولی

زهرا وحدانی

زبان ترکی استانبولی
مدرس و مترجم مجرب زبان ترکی استانبولی با بیش از سه سال سابقه
محل سکونت مدرس
محل اقامت
تهران
تعداد کل زبان آموزان
زبان آموز
16
امتیاز مدرس
امتیاز مدرس
0
رزرو جلسه اول رزرو کلاس
8 هزار تومان 63 هزار تومان برای هر ساعت

درباره مدرس

زهرا وحدانی هستم
مدرس و مترجم زبان ترکی استانبولی
دارای مدرک کارشناسی رشته حقوق
دارای سابقه تدریس بیش از سه سال در کلاسهای گروهی و خصوصی داخل و خارج آموزشگاه و کلاس های
آنلاین به صورت آکادمیک و کاربردی
تدریس شامل تمام سطوح زبانی ,A1,A2,B1,B2,C1,C2
دارای مدرک TTC بانمره ی 98 و تجربه ی سوپروایزی

تدریس کتاب های Hitit به منظور آمادگی برای شرکت در آزمون TÖMER و پیشرفت مکالمه
تدریس کتاب های Yedi iklim به منظور آمادگی برای شرکت در آزمون TYS و پیشرفت مکالمه
تدریس کتاب های استانبول برای نوجوانان
اگر میخواهید به هر چهار مهارت ( خواندن ، نوشتن ، مکالمه و شنیدار ) زبان ترکی استانبولی صورت آکادمیک و با لهجه ی صحیح تسلط پیدا کنید و مکالمتون رو قوی کنید با کمال میل همراه شما هستم.
.
مصاحبه سامانه آموزش زبان تیکا با استاد زبان ترکی استانبولی زهرا وحدانی

استاد وحدانی شما متد تدریس خودتون رو چطور توصیف میکنید؟

متد تدریس زبان من در محور قرار دادن چهار مهارت اصلی خلاصه میشه. من از این متد تدریس به این علت استفاده میکنم که باعث پیشرفت سریع زبان آموزان میشه.

شما از چه منابع و کتاب های آموزش زبانی برای تدریس استفاده میکنید؟

منابع اولیه من برای آموزش زبان ترکی کتاب های Hitit هستند، چون این کتاب ها از منابع آکادمیک آموزش ترکی استانبولی هستند. این کتاب ها برای آموزش زبان به افرادی که قصد تحصیل در ترکیه و شرکت در آزمون زبان ترکی رو داشته باشند مناسبترند. برای زبان آموزانی که قصد یادگیری ترکی استانبولی عمومی و کاربردی را داشته باشند بسته به سن از کتاب Istanbul برای افراد نوجوان یا بالای چهل سال استفاده میکنم، و برای زبان آموزان بزرگسال کتاب های Yedi Iklim به نظرم مفیدتر هستند.

به نظر شما آموزشگاه زبان ایده آل چه ویژگی هایی داره؟

به نظر من یک آموزشگاه زبان خوب در درجه اول باید نظم داشته باشه. منظم بودن و برنامه ریزی خوب در یک آموزشگاه زبان میتونه به زبان آموزان کمک بزرگی بکنه.

به نظر شما یک استاد زبان ایده آل باید چه ویژگی هایی داشته باشه؟

در درجه اول یک معلم زبان خوب باید بتونه دانسته ها و دانش زبانی خودش رو به زبان آموز تفهیم کنه. در کنار مهارت آموزش، مهارت انگیزه دادن و ایجاد علاقه نسبت به یادگیری زبان ترکی استانبولی هم اهمیت زیادی دارند.

به نظر شما بزرگترین اشتباه یک مدرس در تدریس زبان چی میتونه باشه؟

در تدریس زبان ترکی استانبولی به نظر من اشتباه برخی اساتید اینه که یه سر جملات قالبی رو به زبان آموزان ارائه میکنند تا اون جملات رو حفظ کنند و بدون اینکه باز خورد زبان اموز را در نظر بگیرند به تدریس ادامه بدهند .
به نظر شما نیتیو بودن یک استاد زبان در کیفیت تدریس چقدر میتونه تاثیر داشته باشه؟

نیتیو بودن یک استاد از نظر لهجه میتونه خیلی مفید باشه. قطعا تاثیر لهجه خوب یک استاد بر کیفیت تدریس زبان رو نمیشه انکار کرد. من به عنوان یه استاد زبان ترکی استانبولی به لهجه خودم اطمینان کامل دارم و از این بابت کمبودی نسبت به یک مدرس نیتیو احساس نمیکنم. اما در نهایت، نیتیو بودن معلم زبان در بخش های دیگه تاثیری نمیذاره. حتی میشه گفت آشنا بودن یک مدرس به زبان مادری زبان آموز به مراتب اهمیت بیشتری داره چون کمک در غیر این صورت زبان آموز باید بسیار باهوش باشه تا بتونه از محضر یک استاد نیتیو و نا آشنا به زبان مادریش استفاده کنه.

به نظر شما کلاس زبان خصوصی و گروهی چه تفاوت ها و مزایایی نسبت به همدیگه دارند؟

کلاس های گروهی امکان تعامل رو بیشتر فراهم میکنه، و فضای رقابتی به وجود می آورند. اما کلاس خصوصی برای زبان آموزانی که سطح بالاتری دارند مفیدتر خواهد بود چون سریعتر پیشرفت میکنند. به طور کلی در زبان ترکی استانبولی اختلاف سطح بین زبان آموزان خیلی بیشتر به چشم میاد.

به نظر شما نسبت مدت زمان صحبت کردن استاد و زبان آموز در کلاس باید به هم چقدر باشه؟

به نظر من باید حالت متغییری داشته باشه چون استاد زبان و شاگرد باید با هم تعامل کنند و صحبت های اون ها حالت یک نفره نباید داشته باشه.

گروه هدف تدریس

  • بزرگسال
  • میانسال

تخصص مدرس

  • Beginner-A1
  • Pre-intermediate-A2
  • intermediate-B1
  • intermediate-B1
  • Upper-intermediate-B2
  • Advanced-C1
  • Proficient-C2

تقویم مدرس

زمان غیرقابل رزرو /
زمان آزاد(قابل انتخاب) /
رزرو شما /
زمان رزرو شده دیگران
امتیاز شما به مدرس

لطفا برای امتیاز دادن، وارد حساب کاربری خود شوید

نظرات

0
  • 1393-1397

    کارشناسی حقوق دانشگاه آزاد تهران مرکز

  • 1396-1399

    تدریس زبان ترکی استانبولی به صورت برون سازمانی

  • 1397-1399

    تدریس زبان ترکی استانبولی آموزشگاه ایرانمهر

  • 1397-1398

    تدریس زبان ترکی استانبولی آموزشگاه اسپیکان

  • 1398-1399

    مدیر آموزش، مدرس ،مشاور و پشتیبان د‌پارتمان زبان ترکی آموزشگاه ویژن

  • TTC

زبان تدریس ترکی استانبولی
محل اقامت تهران
تعداد زبان آموز 16
امتیاز مدرس 0
هزینه جلسه آزمایشی 8000
هزینه هر جلسه 63000
گروه هدف تدریس بزرگسال میانسال
تخصص مدرس Beginner-A1 Pre-intermediate-A2 intermediate-B1 intermediate-B1 Upper-intermediate-B2 Advanced-C1 Proficient-C2
تحصیلات مدرس
کارشناسی حقوق دانشگاه آزاد تهران مرکز
سابقه کاری
1396-1399 تدریس زبان ترکی استانبولی به صورت برون سازمانی
1397-1399 تدریس زبان ترکی استانبولی آموزشگاه ایرانمهر
1397-1398 تدریس زبان ترکی استانبولی آموزشگاه اسپیکان
1398-1399 مدیر آموزش، مدرس ،مشاور و پشتیبان د‌پارتمان زبان ترکی آموزشگاه ویژن
مدارک آموزشی
TTC
درباره مدرس زهرا وحدانی هستم
مدرس و مترجم زبان ترکی استانبولی
دارای مدرک کارشناسی رشته حقوق
دارای سابقه تدریس بیش از سه سال در کلاسهای گروهی و خصوصی داخل و خارج آموزشگاه و کلاس های
آنلاین به صورت آکادمیک و کاربردی
تدریس شامل تمام سطوح زبانی ,A1,A2,B1,B2,C1,C2
دارای مدرک TTC بانمره ی 98 و تجربه ی سوپروایزی

تدریس کتاب های Hitit به منظور آمادگی برای شرکت در آزمون TÖMER و پیشرفت مکالمه
تدریس کتاب های Yedi iklim به منظور آمادگی برای شرکت در آزمون TYS و پیشرفت مکالمه
تدریس کتاب های استانبول برای نوجوانان
اگر میخواهید به هر چهار مهارت ( خواندن ، نوشتن ، مکالمه و شنیدار ) زبان ترکی استانبولی صورت آکادمیک و با لهجه ی صحیح تسلط پیدا کنید و مکالمتون رو قوی کنید با کمال میل همراه شما هستم.
.
مصاحبه سامانه آموزش زبان تیکا با استاد زبان ترکی استانبولی زهرا وحدانی

استاد وحدانی شما متد تدریس خودتون رو چطور توصیف میکنید؟

متد تدریس زبان من در محور قرار دادن چهار مهارت اصلی خلاصه میشه. من از این متد تدریس به این علت استفاده میکنم که باعث پیشرفت سریع زبان آموزان میشه.

شما از چه منابع و کتاب های آموزش زبانی برای تدریس استفاده میکنید؟

منابع اولیه من برای آموزش زبان ترکی کتاب های Hitit هستند، چون این کتاب ها از منابع آکادمیک آموزش ترکی استانبولی هستند. این کتاب ها برای آموزش زبان به افرادی که قصد تحصیل در ترکیه و شرکت در آزمون زبان ترکی رو داشته باشند مناسبترند. برای زبان آموزانی که قصد یادگیری ترکی استانبولی عمومی و کاربردی را داشته باشند بسته به سن از کتاب Istanbul برای افراد نوجوان یا بالای چهل سال استفاده میکنم، و برای زبان آموزان بزرگسال کتاب های Yedi Iklim به نظرم مفیدتر هستند.

به نظر شما آموزشگاه زبان ایده آل چه ویژگی هایی داره؟

به نظر من یک آموزشگاه زبان خوب در درجه اول باید نظم داشته باشه. منظم بودن و برنامه ریزی خوب در یک آموزشگاه زبان میتونه به زبان آموزان کمک بزرگی بکنه.

به نظر شما یک استاد زبان ایده آل باید چه ویژگی هایی داشته باشه؟

در درجه اول یک معلم زبان خوب باید بتونه دانسته ها و دانش زبانی خودش رو به زبان آموز تفهیم کنه. در کنار مهارت آموزش، مهارت انگیزه دادن و ایجاد علاقه نسبت به یادگیری زبان ترکی استانبولی هم اهمیت زیادی دارند.

به نظر شما بزرگترین اشتباه یک مدرس در تدریس زبان چی میتونه باشه؟

در تدریس زبان ترکی استانبولی به نظر من اشتباه برخی اساتید اینه که یه سر جملات قالبی رو به زبان آموزان ارائه میکنند تا اون جملات رو حفظ کنند و بدون اینکه باز خورد زبان اموز را در نظر بگیرند به تدریس ادامه بدهند .
به نظر شما نیتیو بودن یک استاد زبان در کیفیت تدریس چقدر میتونه تاثیر داشته باشه؟

نیتیو بودن یک استاد از نظر لهجه میتونه خیلی مفید باشه. قطعا تاثیر لهجه خوب یک استاد بر کیفیت تدریس زبان رو نمیشه انکار کرد. من به عنوان یه استاد زبان ترکی استانبولی به لهجه خودم اطمینان کامل دارم و از این بابت کمبودی نسبت به یک مدرس نیتیو احساس نمیکنم. اما در نهایت، نیتیو بودن معلم زبان در بخش های دیگه تاثیری نمیذاره. حتی میشه گفت آشنا بودن یک مدرس به زبان مادری زبان آموز به مراتب اهمیت بیشتری داره چون کمک در غیر این صورت زبان آموز باید بسیار باهوش باشه تا بتونه از محضر یک استاد نیتیو و نا آشنا به زبان مادریش استفاده کنه.

به نظر شما کلاس زبان خصوصی و گروهی چه تفاوت ها و مزایایی نسبت به همدیگه دارند؟

کلاس های گروهی امکان تعامل رو بیشتر فراهم میکنه، و فضای رقابتی به وجود می آورند. اما کلاس خصوصی برای زبان آموزانی که سطح بالاتری دارند مفیدتر خواهد بود چون سریعتر پیشرفت میکنند. به طور کلی در زبان ترکی استانبولی اختلاف سطح بین زبان آموزان خیلی بیشتر به چشم میاد.

به نظر شما نسبت مدت زمان صحبت کردن استاد و زبان آموز در کلاس باید به هم چقدر باشه؟

به نظر من باید حالت متغییری داشته باشه چون استاد زبان و شاگرد باید با هم تعامل کنند و صحبت های اون ها حالت یک نفره نباید داشته باشه.