استاد زبان انگلیسی ساناز اسمعیل پور

درباره مدرس

زبان آموزان عزیز یادگیری زبان انگلیسی بسیار کاربردی است. من شما را تا رسیدن به هدفتان همراهی خواهم کرد.... مشاهده بیشتر

گروه هدف تدریس

کودک(3 تا 12 سال)
نوجوان(13 تا 19 سال)
بزرگسال(31 تا 45 سال)
میانسال(بالای 46 سال)
جوان(20 تا 30 سال)

تقویم مدرس

درباره استاد زبان انگلیسی ساناز اسمعیل پور بیشتر بدانید

من در کل شخصیت مصمم و مصری دارم. این باعث میشه در هنگام تدریس زبان هم زبان‌آموزم رو در رسیدن به هدف خودش همراهی کنم.

برای کودکان از کتاب‌های Family and Friends و برای آموزش زبان به نوجوانان از کتاب‌های انگلیسی Got IT استفاده می‌کنم. منابع آموزش زبان من برای بزرگسالان کتاب‌های American English Files هستند.

این که یادگیری زبان چقدر طول می‌کشه تا حد زیادی به خود زبان‌آموز بستگی داره.

من هر دو نوع کلاس رو مفید می‌دونم و توصیه می‌کنم. در کلاس زبان خصوصی مدرس می‌تونه وقت بیشتری برای شما بگذاره و تمرکز روی شخص شماست، اما در کلاس گروهی این شانس رو دارید که با افراد زیادی انگلیسی صحبت کنید. در کل به نظر من هر دو نوع کلاس رو امتحان کنید!

کلاس‌های زبان آنلاین من برای همه زبان‌آموزانی که دوست دارند لذت یادگیری زبان انگلیسی بدون دغدغه، اتلاف وقت در ترافیک، و حضور یافتن در کلاس رو تجربه کنند مناسب هستند. شما با من می‌تونید در هر زمان و هر مکانی کلاس زبان خودتون رو داشته باشید.

بزرگ‌ترین فایده یادگیری زبان انگلیسی اینه که شما با فراگرفتن این زبان، یک شخصیت جدید از خودتون رو کشف می‌کنید. کشف این شخصیت جدید در همه مراحل بعدی زندگی به شما کمک خواهد کرد.

قطعاً مدرس زبانی که خودش دوزبانه باشه می‌تونه کمک شایانی به زبان‌آموز در یادگیری زبان جدید داشته باشه، چون چنین استاد زبانی خودش همه راهکارهایی که به شما ارائه می‌کند رو قبلاً آزمایش کرده.

بزرگ‌ترین اشتباه یک استاد زبان اینه که سعی کنه یه روش تدریس رو برای همه اجرا کنه.

آموزشگاه زبان آنلاین خوب باید منظم باشه و باگ‌های سیستمی نداشته باشه، از همه مهم‌تر کیفیت پشتیبانی و پیگیری مسئولین آموزشگاه هست که روی کیفیت کلاس‌ها تأثیر می‌گذاره.

امتیاز شما به مدرس

هنوز هیچ نظری برای استاد ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...

رزومه مدرس

1398 کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی
1388 کارشناسی ادبیات انگلیسی

قوانین رزرو و برگزاری

پس از رزرو کلاس منتظر تایید یا رد درخواست از طرف استاد بمانید. نیم ساعت قبل از برگزاری کلاس، آمادگی حضور در کلاس را داشته باشید ...

می دونستی ۱۴ روز ضمانت بازگشت مبلغ داری؟

کاربر عزیز تیکا گارانتی پرداخت داره و فقط از درگاه امن تیکا پرداخت را انجام دهید. اگر هر اتفاقی پیش بیاد ما هوات رو داریم، خیالت راحت.