استاد زبان انگلیسی صادق سهیلی

 استاد صادق سهیلی مدرس زبان انگلیسی  در تیکا
انگلیسی
انگلیسی

صادق سهیلی

زبان انگلیسی
مدرس آیلتس با 8 سال سابقه تدریس بین المللی
محل سکونت مدرس
محل اقامت
شاهین شهرومیمه
تعداد کل زبان آموزان
زبان آموز
10
امتیاز مدرس
امتیاز مدرس
5.0
رزرو جلسه اول رزرو کلاس
رایگان 50 هزار تومان برای هر ساعت

رزرو کلاس با صادق سهیلی

جمع نهایی

تومان

درباره مدرس

تدریس تخصصی مهارت های نوشتاری و گفتاری آیلتس همراه با تحلیل و نمره گزاری برای نمونه کار های شما.
.
مصاحبه با استاد زبان انگلیسی و آیلتس، استاد صادق سهیلی انارکی

استاد سهیلی انارکی شما متد تدریس خودتون رو توی چند جمله چطور معرفی میکنید؟
من برای تدریس زبان انگلیسی از روش تعاملی استفاده میکنم. تو این روش زبان آموز در طول کلاس باید از زبان انگلیسی برای تعامل استفاده کنه.
شما از چه کتاب های آموزش زبانی برای تدریس انگلیسی استفاده میکنید؟

من از منابع آزاد برای تدریس زبان استفاده میکنم. همه کتاب های موجود برای آموزش زبان انگلیسی در کتابخونه من وجود دارند. اما من دوست دارم به صورت گزینش شده و با توجه به نیاز زبان آموز از یک کتاب یا حتی از بخش های مرتبط یک کتاب استفاده کنم.

آموزشگاه زبان ایده آل از نظر شما چه جایی میتونه باشه؟

وقتی بخوام ویژگی های یک آموزشگاه زبان ایده آل رو در نظر بگیرم، اسم آموزشگاه خاصی به نظرم نمیاد. اما میتونم بگم آموزشگاه زبان ایده آل جاییه که زبان آموز احساس راحتی داشته باشه. جایی که بتونه مطابق با زمان بندی خودش کلاس برداره و نهایت استفاده رو از مدرس زبان خودش ببره.

استاد ایده آل زبان انگلیسی از نظر شما چه کسیه؟

اساتید ایده آل من کسانی هستند که برای دانش آموزان خودشون ارزش قائل هستند. این افراد زبان آموزی رو یک نیاز فردی تلقی میکنند. استاد زبانی که بتونه خوب مشکلات زبان آموز رو تشخیص بده، نیازهای هر فرد رو بررسی کنه، و با توجه به نیاز اون دانش آموز مطالبی رو تهیه و تدریس کنه، یه معلم زبان کامل خواهد بود.

به نظر شما بزرگترین اشتباه توی تدریس زبان انگیسی چی میتونه باشه؟

بزرگترین اشتباه در تدریس زبان به نظر من نادیده گرفتن نیاز دانش آموزه. تکیه کردن به یک سری منابع همیشگی برای تدریس به همه زبان آموز ها اشتباه بزرگیه. معلم های زبانی هستند که تصور میکنند با تهیه یک پکیج آموزشی زبان انگلیسی میتونند نیاز تمام افراد رو برآورده کنند سخت در اشتباه هستند. به نظر من این کار نه تنها کیفیت تدریس رو پایین میاره، بلکه ضربه مهمی به روند یادگیری زبان آموز وارد میکنه.

به نظر شما نیتیو بودن یک استاد زبان چقدر مهمه؟
به نظر من نیتیو بودن یک استاد در زبان انگلیسی اهمیت نداره. چون هر چند نیتیو ها و افرادی که زبان مادری خودشون رو به سایر زبان آموزان تدریس میکنند دایره لغات بسیار گسترده تری نسبت به مدرس های نیتیو دارند، اما این مدرس ها یک مزیت مهم که استادهای غیرنیتیو دارند رو ندارند: افرادی که زبان تدریس خودشون رو به عنوان یک زبان دوم یا خارجی فرا گرفتند، این زبان رو به صورت تحلیلی آموختند نه به صورت طبیعی. مدرس های غیر نیتیو فرآیند یادگیری و ظرافت های اون رو به خوبی و به صورت دست اول تجربه کردند، در نتیجه قادرند خودشون رو در جایگاه زبان آموز قرار بدهند و نیاز زبان آموز رو بهتر درک کنند.
یک استاد زبان نیتیو انگلیسی زبان، چنین تجربه ای رو هنگام یادگیری و تدریس زبان انگلیسی نخواهد داشت.

به نظر شما کلاس خصوصی و گروهی آموزش زبان انگلیسی چه تفاوت ها و مزایایی نسبت به هم دارند؟

کلاس خصوصی و گروهی هر کدوم مزیت ها و معایبخودشون رو دارند، و برای نوع خاصی از زبان آموزها مناسبند.
از مزیت های کلاس خصوصی زبان شروع میکنم. در این کلاس ها تمرکز روی زبان آموز خیلی بالاست و اون فرد قادره در حالت ایده آل مطلب رو آموزش ببینه. تک تک فعالیت هایی که زبان آموز انجام میده، تحت نظر مستقیم استاد زبان انجام میشوند. در این حالت شاگرد میتونه بازخورد لحظه ای و گام به گام رو در تمام مراحل دریافت کنه.
در مقابل در کلاس های گروهی این موارد به علت کمبود وقت یا تعدد زبان آموزها شاید ممکن نباشند. اما فعالیت های گروهی و تعامل بین دانش آموزان باعث میشه بتونند از اشتباهات همدیگه یاد بگیرند. بررسی اتفاقاتی که در لحظه در کلاس رخ میدهند و ساختارهایی که توسط بقیه زبان آموزها تولید میشه به تجربه زبان آموز اضافه میکنند. اگر زبان آموز این موارد رو تحلیل کنه، میتونه یاد گیری بهتری داشته باشه. مزیت دیگه کلاس های گروهی، اجتماعی و جو راحت تر این کلاس هاست.

به نظر شما نسبت مدت زمان صحبت کردن استاد و زبان آموز باید چطور باشه؟

مدت زمان صحبت کردن استاد و زبان آموز بسته به نوع کلاس و موضوع درس باید متفاوت باشه. گاهی اوقات موضوع درس به گونه ایه که استاد باید توضیحات بیشتری ارائه بده، اما بعضی موارد موضوع درس حول فعالیت های عملی است که در این حالت زبان آموز بیشتر صحبت خواهد کرد. در هر دو حالت زبان آموز باید سعی کنه در طول کلاس بیشتر از زبان انگلیسی استفاده کنه.

امتیاز شما به مدرس

لطفا برای امتیاز دادن، وارد حساب کاربری خود شوید

نظرات

از 1 نفر /
5.0
  • 1393-1395

    کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی دانشگاه حکیم سبزواری

  • 1388-1392

    کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه حکیم سبزواری

  • 1391-1392

    مدرس شکوه

  • 1392-1392

    مدرس خانه صنعت و معدن اصفهان

  • 1392-1397

    سوپروایزر آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای پایگاه دانش

  • 1393-1394

    مدرس کالج گفتار حکیم

  • 1393-1395

    مدرس پند صبا

  • گواهی استفاده از ابزار دیجیتال در آموزش زبان

  • گواهی آموزش مهارت نوشتاری برای آزمون های کمبریج

  • گواهی استفاده از ابزار دیجیتال برای ایجاد انگیزه در زبان آموزان

  • گواهی تدریس آزمون آیلتس

قوانین رزرو و برگزاری

پس از رزرو کلاس منتظر تایید یا رد درخواست از طرف استاد بمانید. نیم ساعت قبل از برگزاری کلاس، آمادگی حضور در کلاس را داشته باشید ...

قوانین

می دونستی ۱۴ روز ضمانت بازگشت مبلغ داری؟

تیکا گارانتی پرداخت داره و فقط از درگاه امن تیکا پرداخت را انجام دهید. اگر هر اتفاقی پیش بیاد ما هوات رو داریم، خیالت راحت.

زبان تدریس انگلیسی
محل اقامت شاهین شهرومیمه
تعداد زبان آموز 10
امتیاز مدرس 5
هزینه جلسه آزمایشی 0
هزینه هر جلسه 45000
گروه هدف تدریس نوجوان بزرگسال
تخصص مدرس intermediate-B1 Upper-intermediate-B2 Advanced-C1
تحصیلات مدرس
کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی دانشگاه حکیم سبزواری
کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه حکیم سبزواری
سابقه کاری
1391-1392 مدرس شکوه
1392-1392 مدرس خانه صنعت و معدن اصفهان
1392-1397 سوپروایزر آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای پایگاه دانش
1393-1394 مدرس کالج گفتار حکیم
1393-1395 مدرس پند صبا
مدارک آموزشی
گواهی استفاده از ابزار دیجیتال در آموزش زبان
گواهی آموزش مهارت نوشتاری برای آزمون های کمبریج
گواهی استفاده از ابزار دیجیتال برای ایجاد انگیزه در زبان آموزان
گواهی تدریس آزمون آیلتس
درباره مدرس تدریس تخصصی مهارت های نوشتاری و گفتاری آیلتس همراه با تحلیل و نمره گزاری برای نمونه کار های شما.
.
مصاحبه با استاد زبان انگلیسی و آیلتس، استاد صادق سهیلی انارکی

استاد سهیلی انارکی شما متد تدریس خودتون رو توی چند جمله چطور معرفی میکنید؟
من برای تدریس زبان انگلیسی از روش تعاملی استفاده میکنم. تو این روش زبان آموز در طول کلاس باید از زبان انگلیسی برای تعامل استفاده کنه.
شما از چه کتاب های آموزش زبانی برای تدریس انگلیسی استفاده میکنید؟

من از منابع آزاد برای تدریس زبان استفاده میکنم. همه کتاب های موجود برای آموزش زبان انگلیسی در کتابخونه من وجود دارند. اما من دوست دارم به صورت گزینش شده و با توجه به نیاز زبان آموز از یک کتاب یا حتی از بخش های مرتبط یک کتاب استفاده کنم.

آموزشگاه زبان ایده آل از نظر شما چه جایی میتونه باشه؟

وقتی بخوام ویژگی های یک آموزشگاه زبان ایده آل رو در نظر بگیرم، اسم آموزشگاه خاصی به نظرم نمیاد. اما میتونم بگم آموزشگاه زبان ایده آل جاییه که زبان آموز احساس راحتی داشته باشه. جایی که بتونه مطابق با زمان بندی خودش کلاس برداره و نهایت استفاده رو از مدرس زبان خودش ببره.

استاد ایده آل زبان انگلیسی از نظر شما چه کسیه؟

اساتید ایده آل من کسانی هستند که برای دانش آموزان خودشون ارزش قائل هستند. این افراد زبان آموزی رو یک نیاز فردی تلقی میکنند. استاد زبانی که بتونه خوب مشکلات زبان آموز رو تشخیص بده، نیازهای هر فرد رو بررسی کنه، و با توجه به نیاز اون دانش آموز مطالبی رو تهیه و تدریس کنه، یه معلم زبان کامل خواهد بود.

به نظر شما بزرگترین اشتباه توی تدریس زبان انگیسی چی میتونه باشه؟

بزرگترین اشتباه در تدریس زبان به نظر من نادیده گرفتن نیاز دانش آموزه. تکیه کردن به یک سری منابع همیشگی برای تدریس به همه زبان آموز ها اشتباه بزرگیه. معلم های زبانی هستند که تصور میکنند با تهیه یک پکیج آموزشی زبان انگلیسی میتونند نیاز تمام افراد رو برآورده کنند سخت در اشتباه هستند. به نظر من این کار نه تنها کیفیت تدریس رو پایین میاره، بلکه ضربه مهمی به روند یادگیری زبان آموز وارد میکنه.

به نظر شما نیتیو بودن یک استاد زبان چقدر مهمه؟
به نظر من نیتیو بودن یک استاد در زبان انگلیسی اهمیت نداره. چون هر چند نیتیو ها و افرادی که زبان مادری خودشون رو به سایر زبان آموزان تدریس میکنند دایره لغات بسیار گسترده تری نسبت به مدرس های نیتیو دارند، اما این مدرس ها یک مزیت مهم که استادهای غیرنیتیو دارند رو ندارند: افرادی که زبان تدریس خودشون رو به عنوان یک زبان دوم یا خارجی فرا گرفتند، این زبان رو به صورت تحلیلی آموختند نه به صورت طبیعی. مدرس های غیر نیتیو فرآیند یادگیری و ظرافت های اون رو به خوبی و به صورت دست اول تجربه کردند، در نتیجه قادرند خودشون رو در جایگاه زبان آموز قرار بدهند و نیاز زبان آموز رو بهتر درک کنند.
یک استاد زبان نیتیو انگلیسی زبان، چنین تجربه ای رو هنگام یادگیری و تدریس زبان انگلیسی نخواهد داشت.

به نظر شما کلاس خصوصی و گروهی آموزش زبان انگلیسی چه تفاوت ها و مزایایی نسبت به هم دارند؟

کلاس خصوصی و گروهی هر کدوم مزیت ها و معایبخودشون رو دارند، و برای نوع خاصی از زبان آموزها مناسبند.
از مزیت های کلاس خصوصی زبان شروع میکنم. در این کلاس ها تمرکز روی زبان آموز خیلی بالاست و اون فرد قادره در حالت ایده آل مطلب رو آموزش ببینه. تک تک فعالیت هایی که زبان آموز انجام میده، تحت نظر مستقیم استاد زبان انجام میشوند. در این حالت شاگرد میتونه بازخورد لحظه ای و گام به گام رو در تمام مراحل دریافت کنه.
در مقابل در کلاس های گروهی این موارد به علت کمبود وقت یا تعدد زبان آموزها شاید ممکن نباشند. اما فعالیت های گروهی و تعامل بین دانش آموزان باعث میشه بتونند از اشتباهات همدیگه یاد بگیرند. بررسی اتفاقاتی که در لحظه در کلاس رخ میدهند و ساختارهایی که توسط بقیه زبان آموزها تولید میشه به تجربه زبان آموز اضافه میکنند. اگر زبان آموز این موارد رو تحلیل کنه، میتونه یاد گیری بهتری داشته باشه. مزیت دیگه کلاس های گروهی، اجتماعی و جو راحت تر این کلاس هاست.

به نظر شما نسبت مدت زمان صحبت کردن استاد و زبان آموز باید چطور باشه؟

مدت زمان صحبت کردن استاد و زبان آموز بسته به نوع کلاس و موضوع درس باید متفاوت باشه. گاهی اوقات موضوع درس به گونه ایه که استاد باید توضیحات بیشتری ارائه بده، اما بعضی موارد موضوع درس حول فعالیت های عملی است که در این حالت زبان آموز بیشتر صحبت خواهد کرد. در هر دو حالت زبان آموز باید سعی کنه در طول کلاس بیشتر از زبان انگلیسی استفاده کنه.