استاد زبان انگلیسی نیروانا نکوپایان تک

درباره مدرس

آموختن زبان جدید همیشه به معنای آشنا شدن با یک فرهنگ جدید است. برای من به شخصه آموختن زبان جدید جزو تفریحات همیشگی ام بوده و هنوز هم هست و احساس می کنم تنها چیزی هست که ارزش زمان صرف کردن را دارد. چرا که هر زبان برای شما یک سرمایه گذاری در تمام طول زندگیتان خواهد بود و در گوشه گوشه زندگیتان می توانید تاثیر آن را ببینید. من بعد از اخذ مدرک آیلتس با نمره 9 ، مشغول به تدریس انگلیسی شدم و بهترین خاطراتم را سر کلاس های درس با زبان آموزانم تجربه کردم و سعی کردم کلاس هایی جذاب برگزار کنم تا زبان آموز جذب کلاس ها شود و به جرعت میتونم بگم که در این کار موفق بوده ام. در 19 سالگی در بخش فرهنگی سفارت فرانسه مشغول به آموختن این زبان زیبا شدم و 1 سال بعد در آزمون TCF موفق به کسب C1 و بعد شروع به تدریس کردم. در 20 سالگی زبان اسپانیایی را آموختم و حالا مشغول تدریس این 3 زبان هستم و در حال یادگیری زبان ایتالیایی هستم. پس از شما هم دعوت می کنم که در سفر زیبای زبان آموزی با من همراه شوید تا در کنار هم بتوانیم این مسیر زیبا و گاه پر پیچ و خم را طی کنیم و از آن لذت ببریم.... مشاهده بیشتر

گروه هدف تدریس

نوجوان(13 تا 19 سال)
بزرگسال(31 تا 45 سال)
میانسال(بالای 46 سال)
جوان(20 تا 30 سال)

مهارت های مدرس

تخصص های مدرس

تقویم مدرس

درباره استاد زبان انگلیسی,فرانسه نیروانا نکوپایان تک بیشتر بدانید

من همیشه در تلاش بودم که با ایجاد محیطی دوستانه در کلاس با زبان آموزها از خشکی کلاس ها کم کنم و شوخ طبعی همیشه چاشنی کلاس هایم بوده.

من با توجه به نیاز زبان آموز و هدف متود مورد نظر را معرفی میکنم ولی همیشه از فیلم و موسیقی و ... در روند تدریس کمک میگیرم.

در یاد گرفتن زبان 50% کار را مدرس و 50% باقی را خود زبان آموز با تمرین و تکرار انجام میدهد. پس بسته به میزان تلاش و علاقه هر فرد این مدت زمان متغییر است.

در کلاس های خصوصی مدرس تماما در اختیار شماست و تمرکز بیشتری روی شخص و زمان زیادی برای تمرین هر مبحث وجود دارد. در کلاس های گروهی تنها مزیتی که وجود دارد این است که ممکن است سوالاتی مطرح شود از جانب دیگران که شما نیز در آن بخش مشکل داشتید.

من همیشه گفتم که یاد گرفتن زبان جدید مثل سرمایه گزاری میمونه و هم موقعیت های شغلی برای شما به همراه داره و هم اگر در حال سفر باشید با استفاده از هر زبانی میتونید با اعتماد به نفس بیشتر با مردم ارتباط برقرار کنید.

کلاس زبان آنلاین برای تمام کسانی که علاقه به یادگیری زبان جدید دارند مناسب است.

زیاد سخت گرفتن و خشک کردن کلاس و فقط کار کردن از روی متد در تجربه خودم از بدترین اقدامات یک مدرس در هر رشته و زمینه ای است و میل به یادگیری در زبان آموز را پایین می آورد.

اصولا برای تدریس زبان بلد بودن زبان مبدا به نظر من الزامیست تا ابهامات موجود در راه زبان آموز به راحتی بر طرف شود.

آموزشگاه خوب آموزشگاهی است که از در آن آزادی عمل برای شیوه تدریس هر مدرس فراهم باشد که خوشبختانه تیکا جزو معدود آموزشگاه ها در این زمینه است

امتیاز شما به مدرس

هنوز هیچ نظری برای استاد ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...

رزومه مدرس

1396 کارشناسی علوم آزمایشگاهی آزاد پزشکی تهران
1399 کارشناسی فناوری صدا آزاد تهران مرکزی

قوانین رزرو و برگزاری

پس از رزرو کلاس منتظر تایید یا رد درخواست از طرف استاد بمانید. نیم ساعت قبل از برگزاری کلاس، آمادگی حضور در کلاس را داشته باشید ...

می دونستی ۱۴ روز ضمانت بازگشت مبلغ داری؟

کاربر عزیز تیکا گارانتی پرداخت داره و فقط از درگاه امن تیکا پرداخت را انجام دهید. اگر هر اتفاقی پیش بیاد ما هوات رو داریم، خیالت راحت.