جست و جو کنید

چرا باید پس از تایید درخواست برای زبان‌آموز پیام بگذارم؟

نوشته شده توسط عارفه سالاریهآخرین ویرایش سه‌شنبه، 6 مرداد 2025

تأیید شدن درخواست زبان‌آموزان و همچنین ساعت کلاس توسط پیامک‌های سیستمی مجزا به زبان‌آموز اطلاع داده می‌شود. همچنین پشتیبان زبان‌آموزان در پیام رسان ها یا از طریق پیامک برای زبان‌آموزان پیام خواهد گذاشت. 

اما در نهایت حتی درصورتی‌که زبان‌آموز برای جلسه اول هزینه پرداخت کرده باشد، احتمال بروز مشکلاتی که باعث شوند بدون اطلاع قبلی در کلاس حضور پیدا نکند وجود دارند.

 بهترین راه برای افزایش وقت‌شناسی زبان‌آموزان، ارسال یک پیام از سمت استاد است. درصورتی‌که حداکثر دو ساعت قبل از کلاس زبان‌آموز به پیام شما پاسخی ندهد، پشتیبان را در جریان بگذارید. 

در صورت عدم پاسخگویی زبان‌آموز پس از تماس از طرف تیکا، شما موظف به برگزاری کلاس نخواهید بود. 

درصورتی‌که زبان‌آموز ساکن خارج از کشور باشد یا به هر دلیلی پیامک لینک ورود به کلاس را دریافت نکند، سریع‌ترین راه حضور در کلاس ارسال شدن لینک توسط استاد است؛ بنابراین جهت هماهنگی بهتر، به‌محض تأیید درخواست یک زبان‌آموز برای او در یکی از پیام رسان های مشخص شده،  یک پیام ارسال کنید. 

امکان ارسال پیام فوری در پنل استاد توسط یک کلیک روی آیکون پیام رسان فراهم شده است.




بیشتر بدانید:

آیا راهنمای ویدئویی برای کار با پنل و پلتفرم آموزشی وجود دارد؟