فیلترهای اعمال شدهحذف فیلترها
آلمانیحذف فیلتر
حذف فیلتر
اشکان پای فشرده
تخفیف ویژه برای زبان آموز اول در تیکا14 زبان آموز / 25 کلاس برگزار شده
تعیین سطح:25 هزار تومان
هزینه هر جلسه:250 هزار تومان

 

چرا آموزش زبان آلمانی در تجارت لازم است؟

کسب‌وکارها با چشم‌انداز کار در سطح بین‌المللی، نیاز به یادگیری مهارت زبان در زمینه تخصص خود دارند. آلمانی تجاری می‌تواند در برقراری ارتباط بهتر و معاملات شفاف‌تر با طرف آلمانی مؤثر باشد.
یادگیری زبان آلمانی مسئله‌ای تخصصی و مهم در جلسات کسب‌وکارها در زمینه تجارت بین‌الملل است. یادگیری این زبان در تجارت می‌تواند باعث ارتباطات فعال‌تر و مؤثرتر در سطح معاملات و کسب‌وکارهای بین‌المللی شود.
آموزش زبان آلمانی برای تجارت، همچنین می‌تواند باعث ایجاد مهارت برقراری ارتباط با افرادی شود که یک کسب‌وکار در فرآیند اقدامات خود و پیشرفت خود با آنان در ارتباط است. برای درک بهتر اهمیت یادگیری زبان آلمانی در تجارت، تصور کنید که یک کسب‌وکار برای مذاکرات، ارائه سخنرانی‌ها، برگزاری جلسات و نوشتن گزارش‌ها به زبان آلمانی نیاز به یادگیری این زبان و اصطلاحات و واژگان خاص و تخصصی در این زبان دارد. تیکا میتواند در این زمینه به شما کمک کند.

زبان آلمانی برای تجارت چیست؟

آموزش زبان آلمانی برای تجارت، یعنی آموزش و یادگیری واژگان، اصطلاحات و مهارت برقراری ارتباط در زمینه تجارت است. این آموزش می‌تواند باعث بهبود عملکرد یک کسب‌وکار در تجارت بین‌المللی شود.

همچنین یکی از زبان‌های کاربردی برای تجارت در اروپا، زبان هلندی است. تیکا برای آموزش زبان هلندی برای تجارت بهترین اساتید و دوره‌ها را به شما پیشنهاد می‌کند. برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی تیکا تماس بگیرید.
برای یادگیری زبان آلمانی برای تجارت اپلیکیشن‌ها و سایت‌های مختلفی وجود دارد که می‌تواند به افرادی که مسلط به زبان آلمانی هستند، در زمینه بهبود مهارت در زمینه تجارت، کمک کند. از جمله بخش‌هایی که یادگیری آلمانی تجاری در آن‌ها مؤثر است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

زبان آلمانی تجاری برای مصاحبه کاری

یکی از شاخه‌های آلمانی تجاری،  یادگیری زبان آلمانی برای مصاحبه‌های کاری است. باید بدانید، یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت کاری به آلمان کافی نبوده و تنها 10 درصد از شغل‌ها به زبان انگلیسی هستند. یادگیری این زبان برای بهره‌مندی از فرصت‌های شغلی در کشورهای آلمانی‌زبان برای افرادی که خیال مهاجرت کاری به آلمان را دارند، از ضروریات است.

زبان آلمانی برای محیط ادارات

همان‌طور که گفتیم، برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار و بهبود عملکرد در فرآیندهای روتین اداری و شغلی، نیاز به یادگیری زبان دارند. همچنین شرکت های آلمانی هنگام تشکیل روابط تجاری به وجود رابطه بر پایه اطمینان اهمیت زیادی میدهند. یکی از راه های نشان دادن ظرفیت و توانایی خودتان به شرکای آلمانی، نشان دادن تسلط خودتان بر زبان آلمانی است.

مهارت مکالمه آلمانی در مناقصات و قراردادها

آموزش زبان آلمانی برای شرکت در مناقصات و قراردادها از جهات مختلفی مهم‌ترین موضوعی است که می‌تواند مطرح شود. برای بررسی صحت مطالب درج شده در قراردادها، بررسی شرایط و مطرح کردن انتظارات و خواسته‌ها و ... این دانستن اصطلاحات تخصصی و لغات مناسب است که می‌تواند از متضرر شدن طرفین جلوگیری کند.

آلمانی برای جلسات کاری

با وجود اینکه تسلط بر مکالمه زبان آلمانی اهمیت زیادی دارد، دنیای تجارت پر از اصطلاحات خاص و آداب معاشرت مخصوص به خود است. که درک آن برای تازه واردان دشوار است. در واقع ، حتی آلمانی زبانان بومی نیز در برقراری ارتباط در حین یک جلسه کاری یا انجام یک معامله تجاری ممکن است دچار مشکل شوند. زیرا آنها به ناچار با تعدادی کلمه و عبارتی روبرو می شوند که قبلاً آنها را ندیده و نشنیده اند.

زبان آلمانی تجاری همایش ها و نمایشگاه های کاری

چیزی که در نمایشگاه‌های کاری و همایش‌ها از بیشترین اهمیت برخوردار است، توانایی و مهارت برقراری ارتباط است. برای ایجاد ارتباط مؤثرتر، دانستن زبان طرف مقابل یکی از مهم‌ترین عوامل است.
حدوداً 35 شرکت معتبر آلمانی وجود دارند که در ایران فعالیت می‌کنند. همچنین شما میتوانید با گسترش کسب و کار خودتان با تعداد زیادی از شرکت های آلمانی و شرکت های سوئیسی و اتریشی ارتباط تجاری برقرار کنید. آشنایی با زبان آلمانی در این زمینه امتیاز مهمی محسوب میشود.

راهکارهای یادگیری زبان آلمانی تجاری و بازرگانی

از جمله راهکارها و روش‌هایی که برای یادگیری و تقویت زبان آلمانی در تجارت می‌توان پیشنهاد کرد، شامل این موارد هستند:

مطالعه منابع مرتبط با حرفه خود

یکی از راه‌های یادگیری و تقویت مهارت زبان آلمانی در حرفه و تخصص، مطالعه منابع تخصصی به زبان آلمانی است. منابع تخصصی، مهم‌ترین و کاربردی‌ترین اصطلاحات و واژگان تخصصی یک رشته را شامل می‌شوند و از همین طریق به بهبود مهارت زبان تخصصی کمک می‌کنند.

تقویت مهارت مکالمه در سفرهای کاری

همان‌طور که قرار گرفتن در محیطی که به زبان موردنظر صحبت می‌شوند، به بهبود مهارت زبان کمک می‌کند؛ سفرهای کاری و قرار گرفتن در جلساتی که در آن‌ها از اصطلاحات و لغات کاربردی استفاده می‌شود نیز به یادگیری آلمانی تجاری کمک می‌کند.

گسترش کسب و کار به صورت آنلاین

امروزه تجارت آنلاین یکی از مهمترین بخش های تجارت محسوب میشود. توانایی ایجاد یک اکانت کاری مناسب به زبان آلمانی در شبکه های اجتماعی مانند لینکدین برای پیشرفت شما اهمیت زیادی دارد. حتی در صورتی که یک کارشناس تولید محتوا به زبان آلمانی استخدام کرده باشید، بهتر است خودتان دانش لازم برای نظارت بر محتوای تولید شده را کسب کنید. به این منظور دوره های خواندن و نوشتن زبان آلمانی همراه با یک استاد زبان که روی نیاز شما تمرکز کند مفید خواهد بود.

گذاشتن نظرات مناسب در زیر پست های افرادی که مایل به همکاری با آن ها هستید نیز یکی از مزایای آشنایی به زبان آلمانی است. به طور کلی برندینگ آنلاین شما باعث میشود بتوانید پیشرفت خوبی داشته باشید.

منابع یادگیری آلمانی تجاری

برای یادگیری زبان آلمانی برای تجارت و بازرگانی، از منابع مختلف از جمله کتاب‌های آموزش زبان آلمانی معتبر، کتاب‌های صوتی، وب‌سایت‌های آموزش زبان آلمانی، اپلیکیشن‌های زبان آلمانی و ... می‌توان استفاده کرد.
از جمله منابع یادگیری آلمانی تجاری می‌توان به این موارد اشاره کرد:
• Living German: Course based Grammer
• Langenscheidt German Grammer in a Nutshell
• The Michel Thomas Method
• Linguaphone
• German (Collins Easy Learning Audio Course)

پادکست های زبان آلمانی تجاری

یکی از راه‌های مؤثر در یادگیری اصطلاحات تخصصی زبان آلمانی، گوش‌کردن به رادیو آلمانی و پادکست‌های تخصصی است. از جمله رادیوهای مناسب برای زبان آلمانی می‌توان این موارد را معرفی کرد:
• BR(Bayerischer Rundfunk)
صدای رادیو و تلویزیون Munich
• Hr (Hessischer Rundfunk)
صدای دولت آلمان (Bundesland) Hesse
• MDR (Mitteldeutscher Rundfunk)
صدای ایالت های فدرال Thuringia،Saxony و Saxony-Anhalt
• (Norddeutscher Rundfunk) NDR
صدای رادیو و تلویزیون Hamburg
• RB ( Radio Bremen)
کوچک‌ترین رادیو و تلویزیون آلمان
• RBB (Rundfunk Berlin-Brandenburg)
صدای ملی ایالت‌های Berlin و Brandenburg
• SR (Saar ländischer Rundfunk)
صدای رادیو و تلویزیون خدمت به سرزمین آلمان (ایالت فدرال) Saarland
• SWR(Südwestrundfunk)
صدای منطقه جنوب غربی آلمان، به‌ویژه ایالت فدرال Baden-Württemb و Rhineland-Palatinate
• WDR(Westdeutscher Rundfunk)
صدای آلمان در ایالت فدرال شمالی Rhine-Westphalia به همراه دفتر اصلی آن در Cologne

دوره آموزش زبان آلمانی تجاری در تیکا

تیکا برای افرادی که نیاز به یادگیری زبان آلمانی برای تخصص و تجارت خود دارند، دوره‌های تخصصی آلمانی تجاری برگزار می‌کند. مدرس این دوره‌ها نه‌تنها متخصص در زبان آلمانی هستند، بلکه تجربه زندگی در کشور آلمان را نیز دارند. برای شروع دوره های مبتدی لازم نیست آشنایی قبلی با این زبان داشته باشید. برای شرکت در دوره تخصصی زبان آلمانی تجاری، زبان‌آموزان باید دارای سطح A2 باشند.

همچنین تیکا به نیاز متقاضیان مهاجرت به آلمان نیز با دوره‌های تخصصی آموزش زبان آلمانی برای مهاجرت پاسخ داده است که برای اطلاع از این دوره‌ها می‌توانید با پشتیبانی تیکا تماس بگیرید.

طول دوره آلمانی تجاری

طول دوره بیشتر به سطح اولیه و هدف زبان آموز بستگی دارد. هر استاد بعد از انجام تعیین سطح و هدفگذاری در جلسه آزمایشی برآوردی مختص خودتان به شما ارائه میکند. برای مثال زبان آموزی که از سطح مبتدی شروع کرده و قصد یادگیری اصول اولیه نوشتن قرارداد را داشته باشد، به جلسات کمتری نسبت به فردی که از صفر شروع کند و قصد ارائه یک سخنرانی را داشته باشند نیاز خواهد داشت.

دوره‌های آلمانی برای تجارت تیکا، حدوداً در 40 جلسه برگزار میشوند.

دوره نگارش نامه های اداری و مکاتبات پیشرفته تر حداقل 70 جلسه خواهد بود.

توجه داشته باشید تعداد جلسات ذکر شده صرفا یک برآورد هستند. ممکن است با توجه به شاخه کاری شما، تعداد جلسات مورد نیاز بیشتر یا کمتر باشد.

هزینه دوره

هزینه دوره آلمانی تجاری تیکا باتوجه‌به مدرس‌های تیکا و زمان‌های تدریس در طول هفته، بین مبلغ 20 تا 140 هزار تومان متغیر است. با شرکت در دوره آلمانی تجاری تیکا، علاوه بر بهره‌مندی از کلاس‌های اساتید متخصص زبان آلمانی، از جلسه اول رایگان دوره نیز استفاده کنید.
برای اطلاعات بیشتر، مشاوره و پرسش سؤالات خود با پشتیبانی سامانه آموزش زبان آنلاین تیکا (021-91016620) تماس بگیرید.

رزرو کلاس با بهترین استاد زبان آلمانی برای تجارت

به منظور رزرو کلاس با استاد مناسب خودتان، به اطلاعات موجود در پروفایل استاد توجه کنید. در نظر گرفتن تخصص های ذکر شده و نظرات سایر زبان آموزان به شما کمک میکند انتخاب بهتری داشته باشید. بعد از گذراندن یک جلسه آزمایشی که به صورت رایگان یا با هزینه اندکی برگزار میشود، شما میتوانید از گزینه های رزرو پنج و یا ده جلسه برای رزرو ادامه جلسات استفاده کنید و از تخفیف بهره مند شوید.