اساتید پیشنهادی:

آموزشگاه زبان تیکا به عنوان یک شرکت خلاق

زینب ناصری
زینب ناصری
سه‌شنبه, 19 اردیبهشت 2022

دسته بندی : tikkaa

زمان مطالعه : 5 دقیقه

تعداد بازدید : 2111

آموزشگاه زبان تیکا به عنوان یک شرکت خلاق

با به ثبت رسیدن تیکا به عنوان یک شرکت خلاق در زمینه آموزش زبان آنلاین، از این به بعد هویت تیکا با تمرکز بیشتری روی خدمات خلاقانه تعریف می‌شود. اگر درمورد تعریف شرکت خلاق هنوز چیزی نشنیده‌اید، تعریف پایگاه خبری حقوق نیوز در این زمینه می‌تواند  به شناخت شما کمک کند. با ما همراه باشید.

 

شرکت خلاق یعنی چه؟

 

شرکت خلاق به شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی هستند که بتوانند یا در زمینه تولید یا روش‌های کسب و کار نوآوری داشته باشند. فرقی نمی‌کند شما تولید‌کننده باشید یا  ارائه دهنده خدمات. وقتی نشان دهید در ارائه این موارد حرف جدیدی برای گفتن دارید که می‌تواند هزینه‌ها و  دشواری مراحل انجام کار را هم کاهش بدهد، خلاقیت به خرج داده‌اید! یک شرکت خلاق باید خصوصی باشد و جوهره اصلی کار این شرکت‌ها هم همان خلاقیت آن‌ها در ارائه خدمات جدید است. البته شرکت خلاق با شرکت دانش بنیان متفاوت است، و در حال حاضر شما نمی‌توانید هم زمان هم دانش بنیان باشید و خلاق.

 برای ثبت شدن به عنوان شرکت خلاق شرایط دیگری هم وجود دارد.   برای مثال شما باید  طرح خودتان را به اجرا گذاشته باشید. این یعنی باید مدتی از آغاز به کار استارت آپ یا شرکت خصوصی شما گذشته باشد. تیکا بیش از دو سال است که میزبان اساتید زبان و زبان آموزهاست. در طول این مدت تعداد کلاس‌ها از ده تا بیست کلاس به بیش از دویست  کلاس در روز رسید. این اتفاق با دنبال کردن یک روش ثابت ممکن نبود. به همین دلیل مدت روش و الگوی تیکا بار‌ها مورد بازبینی قرار گرفته و کامل‌تر شد.

 

برنامه ‌های تیکا برای رقابت و نوآوری در عرصه آموزش

 

خوشبختانه تیم‌های جوان و خلاق در ایران کم نیستند!   رقبای مختلف و کوچک و بزرگی در این زمینه فعالیت می‌کنند. از شرکت‌های نوپا گرفته تا شرکت‌های بزرگی که در حال ورود به حوزه آموزش زبان آنلاین هستند. تیکا از تجربه رقبا  درس می‌گیرد. در عین  حال حضور شرکت‌های مختلف به  غنی‌تر شدن و افزایش کیفیت خدمات کمک می‌کند.

 

این رقابت سالم مورد حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است. دولت قول داده به این شرکت‌ها در سه حوزه «توسعه بازار محصولات و خدمات، تسهیل فضای کسب و کار و پشتیبانی مالی و جذب سرمایه» کند. این حمایت‌ها هم تراز با حمایت‌هایی هستند که شرکت‌های دانش بنیان دریافت می‌کنند. تیکا از جمله شرکت‌های خلاقی است که در زمینه کسب و کار‌های دیجیتال و فضای مجازی فعالیت می‌کند.

 

خدمات فرهنگی آموزشگاه زبان آنلاین تیکا

 

ما در تیکا اعتقاد داریم مدرسین و معلم‌ها باید از حمایت بیشتری برخوردار شوند. در عین حال تماس مستقیم‌تری با زبان آموز‌ها و نیاز‌های افرادی که هنوز نمی‌دانند چطور باید یادگیری زبان را شروع کنند داشته باشند. درآمد مستقیم مدرس‌ها از تدریس با داشتن یک برند شخصی در سامانه آموزش زبان ممکن می‌شود. ما معتقدیم آموزش مدرسین زبان تیکا یک سرمایه‌گذاری برای آینده شرکت و همچنین برای گسترش فرهنگ یادگیری است.

 

این نوآوری در زمینه ارائه خدمات آموزش زبان باعث می‌شود زبان آموز‌ها هم نقش فعال‌تری در یادگیری زبان خودشان بازی کنند. در تیکا شما مسئولیت جست و جو و انتخاب یک معلم زبان خوب را خودتان به عهده می‌گیرید. اینجاست که متوجه می‌شوید باید به عوامل مختلفی توجه کنید. برای مثال روش تدریس استاد، ساعت‌هایی که قرار است کلاس برگزار کنید. یا حتی نحوه انجام تکالیف و ارسال آن‌ها برای استاد زبان آنلاین خودتان هم مهم هستند.

 

جهت ادامه نوآوری‌ها و خدمات

 

مخاطبین ما از ابتدا افراد شاغلی بودند که دوست دارند بهترین گزینه‌ها را در دسترس داشته باشند. با این وجود در طول این مسیر افراد دیگری مانند دانش آموز‌ها یا  افرادی که شغل‌های خاص دارند به ما ملحق شدند. تلاش ما در این مدت حفظ کردن همه این زبان‌آموزان و کمک به آن‌ها بوده است. نگاه مشاور‌ها و پشتیبان‌های تیکا در این موارد نگاه موردی است. یعنی ما سعی می‌کنیم برای هر فرد با توجه به نیاز  او بهترین معلم و بهترین زمان برگزاری کلاس را انتخاب کنیم.

 

همراه ما باشید

 

در پایان دوست داریم این  موفقیت و قدم بزرگ را به همه همراهان تیکا تبریک بگوییم. ما از همه اساتید و زبان‌آموزان که با دادن بازخورد‌های مفید ما را در بهتر کردن خدمات یاری کردند متشکریم. ادامه این مسیر هم نیازمند همراهی شماست. با وجود محدودیت‌ها و حتی دسترسی اندک بسیاری از مردم به اینترنت و تجهیزات برگزاری یک کلاس، با هم ثابت کردیم هیچ چیز جلودار اراده یادگیری نیست. 

 

آموزشگاه زبان تیکا به عنوان یک شرکت خلاق

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

زینب ناصری

تولید محتوا

من زینب، دانشجوی ارشد ادبیات انگلیسی و مدرس پاره وقت هستم و توی بخش های مختلف تیکا فعالم، اما مخصوصا به بلاگ و نوشتن درمورد زبان ها علاقه دارم!

نظرات

user-image

taregh

عالی بود

20 اردیبهشت 2022

user-image

پویان رادفر

با ارزویه فوفقیت های بیشتر

20 اردیبهشت 2022

user-image

لیلا فارغ

خوشحالم که عضو مجموعه ای هستم که روز به روز درحال پیشرفت هست و همه دارن با قابلیت های جدیدش و امکانات منحصر به فردش آشنا میشوند

20 اردیبهشت 2022

user-image

فرشته قندی

براتون آرزوی موفقیت های بیشتر و بیشتر رو دارم

20 اردیبهشت 2022

user-image

پریسا

تبریک به تیکا?َ

20 اردیبهشت 2022

user-image

مهشید افشاری

خوشحالم که عضوی از این خانواده و تیم بودم

20 اردیبهشت 2022

user-image

عارفه سالاریه

خیلی هم عالی به امید رشد و موفقیت روز افزون تیکا

20 اردیبهشت 2022