اساتید پیشنهادی:

انیمیشن سریالی برای تقویت زبان انگلیسی 2022

زینب ناصری
زینب ناصری
چهارشنبه, 6 اردیبهشت 2022

دسته بندی : video

زمان مطالعه : 0 دقیقه

تعداد بازدید : 32568

بهترین انیمیشن سریالی برای تقویت زبان انگلیسی 2022

تماشا کردن انیمیشن هایی که برای همه رده های سنی جذاب باشند یک سرگرمی فوق العاده است، اما انیمیشن هایی که به شما کمک کنند زبان یاد بگیرید کدامند؟ امروز ما 8 انیمیشن یادگیری زبان انگلیسی 2022 را برای شما آماده کرده ایم. در این بین انیمیشن سریالی برای تقویت زبان انگلیسی نیز به شما معرفی میشود. شما میتوانید این انیمیشن های زبان اصلی را به صورت پخش آنلاین یا با دانلود رایگان از سایت های ایرانی ببینید. شاید همه این انیمیشن ها در سال 2022 منتشر نشده باشند - چند عنوان مال سال 2021 هستند - اما ارزش دوباره دیده شدن دارند!

چه انیمیشن هایی برای یادگیری زبان بهترند؟

به طور کلی فیلم های سینمایی که شما بتوانید صورت و زبان بدن افراد را ببینید به شما بیشتر کمک میکنند. اما به کمک تکنولوژی های جدید، امروزه حرکات دهان شخصیت های کارتونی در انیمیشن های دیزنی هم از قوانین تلفظ پیروی میکنند. حتی وقتی یک انیمیشن 3D به چند زبان ساخته میشود، سازندگان حرکات دهان شخصیت ها را برای هر زبان به طور متفاوت میسازند. پس شما با خیال راحت میتوانید این انیمیشن ها را ببینید.

یادتان نرود زیرنویس انگلیسی انیمیشن ها را هم دانلود کنید! اگر وبسایت مد نظر شما زیرنویس انگلیسی را قرار نداده باشد، کافیست اسم فیلم به علاوه English subtitles را در گوگل جست و جو کنید. وبسایت های زیادی انواع زیرنویس ها را متناسب با کیفیت های مختلف فیلم در اختیار شما قرار میدهند. yifysubtitles.vip یکی از این وبسایت هاست.

انیمیشن سریالی برای تقویت زبان انگلیسی

این دسته از انیمیشن ها و انیمه ها میتوانند لغات زیادی را به شما بیاموزند. از جمله محبوب ترین سریال ها عبارتند از Avatar the Last Airbender . این انیمیشن سریالی امسال به محبوبیت جهانی مجدد دست پیدا کرد زیرا به نتفلیکس اضافه شد. سری بعدی آن Avatar: The Legend of Korra نیز یک انیمیشن خوب برای رده های سنی بالای سیزده سال است. اگر از آواتار لذت بردید، توصیه میکنیم Dragon Prince را هم از دست ندهید. این انیمیشن جدید از شرکت Wonderwork که آواتار را ساخته است در سال های اخیر منتشر شد.

انیمیشن سریالی زبان اصلی آواتار برای زبان آموزان


بهترین انیمیشن های سریالی برای یادگیری زبان انگلیسی شامل عناوین کلاسیکی مثل The Simpsons نیز میشود. این انیمیشن برای سطح های پیشرفته مناسب تر است. سیمپسون ها شامل نکات جالبی درمورد تاریخ و فرهنگ آمریکا میشود. سریال هایی مانند Rick and Morty نیز برای رده سنی بزرگسال و علاقه مند به داستان های علمی تخیلی و فلسفی و طنز جذاب خواهد بود. این انیمیشن برای سطح متوسط تا پیشرفته مناسب است.

 Raya and the Last Dragon

این انیمیشن زیبا ساخت شرکت دیزنی است. جلوه های زیبا و اقتباس های فرهنگی آن از کشورهای شرقی باعث شده اند جزئیات رایا و آخرین اژدها بسیار دیدنی باشند. شما با تماشای آن با ماجراهای رایا، شاهزاده سرزمین هارت و تلاش او برای پیدا کردن آخرین اژدها همراه میشوید. این انیمیشن کلمات زیادی درمورد دوستی، اعتماد، مسافرت و مبارزه به شما خواهد اموخت!

انیمیشن رایا و آخرین اژدها برای تقویت زبان کودکان


یادگیری زبان با انیمیشن Luca

دوست دارید سری به دنیای زیرآب بزنید و از شهرهای ساحلی ایتالیا هم لذت ببرید؟ شاید شما هم عشق موتورهای جم و جور وسپا باشید! اگر دوست دارید زبان انگلیسی را با چاشنی اصطلاحات و فرهنگ ایتالیایی یاد بگیرید، انیمیشن Luca مناسب شماست.

در این انیمیشن انگلیسی که برای گروه های سنی کودکان زیر هفت سال نیز بسیار مناسب است، شما با لغات ضروری و ابتدایی بیشتر سر و کله میزنید. پاستا، مسابقه، خانواده و دوستان و همچنین مدرسه! از کلماتی هستند که در این انیمیشن زیبا تکرار میشوند.

The SpongeBob Movie: Sponge on the Run

باب اسفنجی با یک فیلم سینمایی برگشته است تا دوباره دل شما را ببرد! این بار باب اسفنجی شلوار مکعبی و پاتریک باید دنبال گری، حیوان خانگی باب بگردند و او را نجات بدهند. در این انیمیشن لغات ساده و شوخی ها و آوازهایی که باب اسفنجی معمولا میخواند را خواهید شنید.

همه ما شخصیت های باب اسفنجی را میشناسیم. به همین دلیل تماشای این انمیشن برای افرادی که به سختی میتوانند سراغ فیلم های جدید بروند آسان تر خواهد بود. به علاوه بد نیست اضافه کنیم سریال کارتونی باب اسفنجی نیز بهترین انیمیشن سریالی برای تقویت زبان انگلیسی است. این سریال برای زبان آموزان سطح مبتدی به اندازه کافی که حوصله شان سر نرود کوتاه و سرگرم کننده خواهد بود.

انیمیشن سینمایی Demon Slayer

در حالی که سریال آن از نمونه های خوب انیمیشن سریالی برای تقویت زبان انگلیسی است، فیلم سینمایی demon slayer هم خالی از لطف نیست.

Demon Slayer: Mugen Train

طرفداران انیمه Demon Slayer میتوانند این از دیدن این فیلم سینمایی که با دوبله زبان انگلیسی هم منتشر شده است لذت ببرند. در این داستان شما همراه شخصیت های دنیای انیمه Demon Slayer خواهید بود. پسری که توسط گرازها بزرگ شده و یک سر گراز را هم میپوشد، در یک ماموریت جدید با Flame Pillar همراه با پسر دیگری که قدرت واقعی خود را هنگام خواب آشکار می کند، سوار قطار بی نهایت یا Infinity Train می شود. ماموریت آن ها شکست دادن شیطانی است که مردم را عذاب می دهد.

اگر تعریف این انیمه را زیاد شنیده اید اما نمیدانید که سریال آن هم ارزش تماشا کردن را دارد یا نه، میتوانید با تماشا کردن انیمه سینمایی Mugen Train تصمیم بگیرید این انیمه برای شما مناسب است یا نه.

انیمیشن برای یادگیری زبان انگلیسی انیمیشن های دیزنی


 Encanto

یک انیمه خوش آب و رنگ دیگر از دیزنی، که از فرهنگ های مخلی نقاط مختلف دنیا استقبال میکند. داستان این انیمه که در کلمبیا اتفاق می افتد، درمورد ارزش های خانوادگی و نیروهای جادویی است. شاید بین همه انیمه هایی که تا اینجا معرفی کردیم، Emcanto بیشتر از همه موزیکال باشد! که به خاطر سپردن لغات آن را راحت تر میکند.

من به شخصه از ریتم تند این انیمیشن لذت نبردم! داستان انیمیشن Encanto هم قابل پیشبینی و حتی تا حد زیادی تکراری است.  با این حال اگر دوست دارید از جزئیات فرهنگی آن لذت ببرید و همچنین اگر کسی پرسید آن را دیده اید یا نه بگویید آره، تماشای آن را به شما توصیه میکنیم.

انیمیشن Flee

این فیلم نروژی ترکیبی از انیمیشن و صحنه هایی واقعی است و داستانی بسیار متفاوت را بیان میکند. شما میتوانید نسخه دوبله انگلیسی آن را تهیه کنید و از تماشا کردن یک داستان واقعی درمورد امین نوابی، یک پناهنده سابق از افغانستان و زندگی امروزی او در نروژ لذت ببرید.

این داستان به زندگی امروزی او همراه با دوست پسرش - که به زودی شوهر او خواهد شد - و خاطرات کودکی و نوجوانی او میپردازد. امین در کودکی از افغانستان فرار کرده است و در نروژ به عنوان یک فرد آکادمیک زندگی موفقی دارد. با این وجود، رو به رو شدن با خاطراتش او را میترساند. این فیلم برای نوجوانان و بزرگسالان مناسب تر است.

انیمیشن Flee 2021 برای زبان آموزان سطح متوسط تا پیشرفته


The Summit of the Gods

قله خدایان یک انیمیشن جذاب و متفاوت درمورد کوهستان و کوهنوردی است. گزارشگر عکس ژاپنی فوکاماچی به طور تصادفی با دوربینی روبرو می شود که احتمالاً متعلق به مالوری، کوهنورد مشهوری است که در سال 1924 ناپدید شد. اما، یک غریبه از راه می رسد و قبل از اینکه فوکاماچی بتواند فیلم را ببیند، دوربین را برمی دارد.

در این انیمیشن با لغاتی که به رسانه ها، گزارشگری و کوهنوردی مربوط میشوند آشنا خواهید شد. این فیلم برای رده سنی بزرگسال جذاب تر است.

RON'S GONE WRONG

این اولین فیلم انیمیشنی نیست که درمورد تکنولوژی های عجیب ساخته میشود، اما از نظر ایجاد تعادل سرگرم کننده بین طنز و احساس خوب عمل میکند.

بارنی یک دانش آموز بی دست و پا از نظر اجتماعی است که روباتی به نام رون را دریافت می کند -- دستگاهی که به صورت دیجیتالی راه می رود، صحبت می کند و قرار است بهترین دوست او باشد. بارنی هیجان زده است و خوشحال است که بالاخره میتواند ربات خود را داشته باشد - تا زمانی که اسباب بازی جدیدش به طرز خنده‌داری شروع به خراب شدن می‌کند و توجه مدیری را جلب می‌کند که می‌خواهد به هر قیمتی از قیمت سهام شرکتش محافظت کند.

جمع بندی انیمیشن سریالی برای تقویت زبان انگلیسی

ما در لیست بالا سعی کردیم همه سلیقه ها را در نظر بگیریم. از عناوین معروف و پرفروش گرفته تا انیمیشن های هنرمندانه با موضوعات خاص. امیدواریم لیست بالا برای شما مفید بوده باشد. برای دانلود منابع یادگیری زبان بیشتر با سامانه آموزش زبان آنلاین تیکا همراه باشید.

آموزش زبان آنلاین تیکا


انیمیشن سریالی برای تقویت زبان انگلیسی 2022

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

زینب ناصری

تولید محتوا

من زینب، دانشجوی ارشد ادبیات انگلیسی و مدرس پاره وقت هستم و توی بخش های مختلف تیکا فعالم، اما مخصوصا به بلاگ و نوشتن درمورد زبان ها علاقه دارم!

نظرات

user-image

مهشید افشاری

خیلی ممنون بابت مقاله تون . من انگلیسی رو با انیمه آواتار تقویت کردم

14 اردیبهشت 2022

user-image

لیلا فارغ

واییی ممنون این انیمیشن ها پر از اصطلاحات و لغات کاربردی هستن

13 اردیبهشت 2022

user-image

پویان رادفر

سلام و خسته نباشید این انیمیشن ها برای هر سطحی مناسبه؟؟

13 اردیبهشت 2022

user-image

فرشته قندی

ممنون میشم اگه فیلم و سریال بیشتری معرفی کنید

12 اردیبهشت 2022

user-image

عارفه سالاریه

خیلی ممنون از معرفی انیمیشن من برای تقویت زبان از انیمیشن سریالی استفاده نکردم، خیلی تنوع جذابی باید باشه و تجربه خوبیه. همچنین ممنون از معرفی انیمیشن در کامنت ها

12 اردیبهشت 2022

user-image

نیکتا رضاخانی

انیمیشن سریالی Bojack Horseman رو برای سطح پیشرفته و برای بزرگسال ها توصیه میکنم خیلی سریال کوتاه و عمیقیه درمورد افسردگی اطلاعات خوبی میده

9 اردیبهشت 2022

user-image

پارسا مهری

ممنون از انیمیشن هایی که معرفی کردید. من انیمیشن سریالی Attack on titan رو به زبان انگلیسی میبینم و توصیه میکنم برای تقویت زبان مناسبه البته اگه از فصل اول ببینید و به ژانر اکشن و بقا علاقه داشته باشید

7 اردیبهشت 2022