اساتید پیشنهادی:

ابزارهای اسکرین ریکورد اندروید در کلاس های آنلاین تیکا

رضا آقامحمد
رضا آقامحمد
چهارشنبه, 21 اسفند 2023

دسته بندی : tikkaa

زمان مطالعه : 3 دقیقه

تعداد بازدید : 342

ابزارهای اسکرین ریکورد اندروید در کلاس های آنلاین تیکا


یکی از مسائلی که بسیاری از زبان آموزان عنوان میکنند، مشکل ضبط کردن محتوای کلاس آنلاین با اجازه استاد برای مرور مجدد مطالب آموزشی است. در این مقاله ما ابزارهای کاربردی و مفیدی با رابط کاربری ساده و آسان معرفی می کنیم که به سادگی می توانید محتوای کلاس خود را ضبط کنید و با مشکل ضبط کلاس های تیکا خداحافظی کنید. مقاله های تیکا نیوز به شما پیشنهاد می شود. 


استفاده از ریکورد گوشی اندروید

با استفاده از منوی گوشی های اندروید، از منوی کرکره ای بالا، گزینه اسکرین ریکوردر را پیدا کنید و با کلیک روی آن به سادگی محتوای صفحه نمایش خود را بدون هیچ دغدغه ای ضبط کنید.


FastStone Screen Recorder در دستگاه‌های موبایل:

برای استفاده از FastStone Screen Recorder در دستگاه‌های موبایل، شما می‌توانید نسخه‌های مناسب برنامه را از فروشگاه مخصوص به سیستم عامل دانلود کنید. همچنین، تنظیمات مشابه و پروسه ضبط نیز در نسخه موبایل این ابزار قابل دسترس است.

برای آموزش نحوه استفاده از فست استون، به مقاله "ابزارهای اسکرین ریکورد ویندوز در کلاس های آنلاین تیکا" مراجعه کنید.


آکادمی آموزش آنلاین تیکا و کلاس های آنلاین زبان

در آکامی آموزش زبان تیکا شما می توانید با استاد دلخواه خود و باتوجه به هدفی که از یادگیری زبان دارید، شروع به یادگیری کنید. همچنین برای ضبط محتوای کلاس خود از توصیه های این مقاله استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و راهنمایی بیشتر با شماره تلفن پشتیبانی تیکا 91016620-021 تماس بگیرید.

ابزارهای اسکرین ریکورد اندروید در کلاس های آنلاین تیکا

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

رضا آقامحمد

تولید محتوا

من رضا آقامحمد یک فعال در حوزه سئو و گرافیک هستم. تخصص من در تحلیل و بهبود رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها و محتواهای دیجیتال است و همچنین توانایی طراحی لوگوها، بنرها، تصاویر و موارد تبلیغاتی دیگر را دارم. من همواره به دنبال فرصت‌های جدید و چالش‌های جذاب در حیطه کاری خود هستم.

نظرات