اساتید پیشنهادی:

معرفی منابع رایگان یادگیری زبان ایتالیایی

خاطره محمدی
خاطره محمدی
چهارشنبه, 29 شهریور 2022

دسته بندی : learning-italian

زمان مطالعه : 10 دقیقه

تعداد بازدید : 2559

منابع رایگان یادگیری زبان ایتالیایی

تا زمانی که به اینترنت دسترسی دارید و وقت کافی دارید بدون اینکه برای یادگیری زبان ایتالیایی به کلاس‌های مختلف بروید و هزینه‌های زیادی پرداخت کنید، می‌توانید با استفاده از منابع آموزشی رایگان مانند پادکست، کتاب، سایت، فیلم، آهنگ و... زبان ایتالیایی را یاد بگیرید. در حال حاضر منابع گوناگونی به صورت رایگان در اینترنت برای زبان آموزان مبتدی تا پیشرفته در دسترس هستند بنابراین در ادامه می‌خواهیم به معرفی منابع رایگان برای یادگیری زبان ایتالیایی بپردازیم.

بهترین وب‌سایت‌ها برای یادگیری زبان ایتالیایی به صورت رایگان

معرفی منابع رایگان یادگیری زبان ایتالیایی

Memrise

یکی از بهترین سایت‌های آموزش زبان ایتالیایی بدون شک سایت ممریز است. این سایت تمامی درس‌ها را با استفاده از فلش کارت و بازی ارائه می‌دهد و هدف کلی آن‌ها این است که شما بتوانید زبان ایتالیایی را به کامل‌ترین صورت یاد بگیرید. زبان آموزان می‌توانند واژگان و اصطلاحات جدید را از طریق مجموعه‌ای از فلش کارت‌ها یاد بگیرند. اگر با برخی از عبارات و کلمات مشکل دارید و می‌خواهید آن‌ها را در زمان دیگری مرور کنید می‌توانید این کلمات را در لیستی از اصطلاحات قرار دهید و بعدا مرور کنید. این به شما کمک می‌کند تا در مدت زمان نسبتا کوتاهی مقدار زیادی کلمات ایتالیایی یاد بگیرید.

برای مطالعه بیشتر: یادگیری زبان ایتالیایی

FluentU

این سایت بسیار معتبر است و اخبار، گفتگوهای ایتالیایی، موزیک ویدیوها، تریلر فیلم و... را در دسترس زبان آموزان قرار می‌دهد تا از آن‌ها برای یادگیری زبان ایتالیایی استفاده کنند. همچنین برای کسانی که قصد دارند در واژگان ایتالیایی و گرامر تسلط زیادی پیدا کنند می‌توانند از این سایت استفاده کنند.

Online Italian Club

این سایت، یک سایت بسیار خوب برای پیدا کردن منابع مختلفی است که شامل درس‌های گرامر، تمرین‌های نوشتاری و تمرین‌های شنیداری هستند. این سایت توسط یک زبان آموز ایتالیایی ساخته شده که سال‌های زیادی را صرف توسعه مهارت‌های زبان ایتالیایی خود کرده است بنابراین او دقیقا می‌داند که زبان آموزان با چه مشکلاتی روبرو هستند و چه چیزهایی می‌تواند به یادگیری آن‌ها کمک کند. همچنین او با افرادی که عضو باشگاه هستند و سؤالاتی درباره یادگیری زبان ایتالیایی دارد تعامل برقرار می‌کند و به سؤالات آن‌ها پاسخ می‌دهد. با عضویت در این سایت می‌توانید به بیشتر درس‌ها دسترسی داشته باشید، اما عضویت رسمی این سایت کاملاً رایگان است و مزایای بسیار زیادی دارد.

دولینگو

بدون شک یکی از محبوب‌ترین وب‌سایت‌ها برای یادگیری زبان ایتالیایی سایت دولینگو است. این سایت در سال ۲۰۱۱ ساخته شده و هم اکنون بیش از ۱۲۰ میلیون کاربر دارد. یکی از دلایل محبوبیت آن ارائه حجم انبوهی از مطالب به زبان آموزان است. یکی از ویژگی‌های مثبت این سایت این است که یادگیری زبان ایتالیایی را برای زبان آموزان تا حد ممکن چالشی و سرگرم‌کننده می‌کند. سایت دولینگو برای کسانی که تجربه کمی در زبان ایتالیایی دارند بسیار مناسب است زیرا چندین آزمون‌ مختلف را برای زبان آموزان برگزار می‌کند که به‌وسیله آن‌ها می‌توانند سطح دانش و پیشرفت خود را موردبررسی قرار دهند.

بهترین کتاب‌ها برای یادگیری زبان ایتالیایی به صورت رایگان

راهنمای خودآموز (نسخه دوم)

اگر مقداری با زبان ایتالیایی آشنا هستید، این کتاب برای شما بسیار مناسب است. این کتاب تمام موضوعات اولیه مانند بیان زمان، روزهای هفته، قواعد گرامر و... را تحت پوشش قرار می‌دهد. همچنین با استفاده از آن می‌توانید واژگان ضروری زبان ایتالیایی را یاد بگیرید و به سؤالات تمرینی پاسخ دهید. توضیحات این کتاب به زبان انگلیسی است و به شما در درک کردن ساختارهای ایتالیایی کمک می‌کند.

سازنده واژگان ایتالیایی: ۲۲۲۲ عبارت ایتالیایی برای یادگیری ایتالیایی و افزایش واژگان خود

اگر بخواهیم درباره دیکشنری‌ها صحبت کنیم، این کتاب می‌تواند به شما کمک بزرگی کند. بنابراین اگر جز افراد هستی که سرمایه‌گذاری ویژه‌ای روی یادگیری کلمات به زبان ایتالیایی بازکرده‌اید، توصیه می‌شود حتماً این کتاب را تهیه کنید.این کتاب به ویژه برای آشنایی با کلمات و عبارت‌های ایتالیایی و توضیحات مناسب و کوتاه بسیار عالی است.

گام‌به‌گام ایتالیایی آسان

ازآنجایی‌که بسیاری از زبان آموزان هنگام مواجهه با گرامر ممکن است با مشکلات زیادی روبرو شوند و یا متوجه آن نشوند، این کتاب دقیقا همان کتابی است که می‌تواند به شما در یادگیری گرامر کمک کند. این کتاب رویکردی بسیار آرام و ملایم برای معرفی قواعد، دستور زبان ایتالیایی و واژگان دارد و هنگامی‌که شما الگوی زبان را یاد بگیرید، می‌توانید نکات دیگر زبان را به آسانی یاد بگیرید.

داستان‌های کوتاه ایتالیایی برای مبتدیان

اگر به دنبال راهی برای به چالش کشیدن خود هستید و از سطح مبتدی در حال گذر به سطح متوسط هستید، کتاب داستان‌های کوتاه ایتالیایی برای مبتدیان می‌تواند یک منبع بسیار عالی برای گسترش دایره لغات باشد. اکنون ممکن است از خود سوال کنید که چطور می‌توان یک داستان ایتالیایی را به‌طور کامل خواند؟ در واقع باید گفت هر داستان، کلمات مفید را برای شما به صورت برجسته نشان می‌دهد و در پایان خلاصه‌ای از داستان به زبان انگلیسی و ایتالیایی نوشته شده است که می‌توانید متوجه شوید که آیا اصل مطلب را به درستی دریافت کردید یا خیر‌.

تمرینات گرامر ایتالیایی (نسخه سوم)

اگر سطح زبان ایتالیایی شما پیشرفت کرده است و می‌توانید بسیاری از جملات و داستان‌ها را متوجه شوید و آن‌ها را به درستی درک کنید، می‌توانید از کتاب تمرینات گرامر ایتالیایی نسخه سوم استفاده کنید. این کتاب تمرین‌های مختلفی را پیش روی شما قرار می‌دهد و شما را تشویق می‌کند تا با استفاده از تمرینات، تمامی مطالبی که در این مدت یاد گرفته‌اید را موردسنجش قرار دهید.

گرامر ایتالیایی که واقعاً باید بدانید

و در نهایت آخرین کتابی که باید به شما معرفی کنیم، گرامر ایتالیایی که واقعاً باید بدانید است. این کتاب یک راهنمای کامل برای کسانی است که زبان ایتالیایی را در سطح پیشرفته یاد گرفته‌اند. این کتاب می‌تواند تمامی گرامرها و جملات مهم زبان ایتالیایی را تحت پوشش خود قرار دهد.

بهترین پادکست‌ها برای یادگیری زبان ایتالیایی به صورت رایگان

قهوه ایتالیایی

اولین پادکستی که قصد معرفی آن را داریم پادکست قهوه ایتالیایی است. شما می‌توانید از طریق این پادکست‌ها تمامی موضوعات مانند گرامر، واژگان، موضوعات مختلف درباره شهرها، کشورها و... را بیاموزید. این پادکست به شما کمک می‌کند تا مفاهیم و عبارت‌هایی که جدید و مهم هستند را به آسانی یاد بگیرید.

مربی ایتالیایی

یکی دیگر از پادکست‌ها برای افراد مبتدی، پادکست مربی ایتالیایی است. این پادکست پر از نکات جالب و درس‌های ایتالیایی است که با روش‌های سنتی تدریس می‌شود. تمامی این درس‌ها به زبان ایتالیایی هستند، اما شما می‌توانید به رونوشت آن‌ها نیز دسترسی داشته باشید.

Italy made easy

یکی از پادکست‌های بسیار محبوب برای افراد مبتدی این پادکست است. دلیل محبوبیت آن این است که اثربخشی زیادی دارد و موضوعات مختلفی را با اشتیاق و سرعت عالی به زبان آموزان یاد می‌دهد و باعث می‌شود تا زبان آموزان در مدت کمی به زبان ایتالیایی علاقه زیادی پیدا کنند و پیشرفت چشمگیری در این زمینه داشته باشند.

Be Italiano

این پادکست برای افراد متوسط تا پیشرفته توصیه می‌شود و مناسب کسانی است که قصد دارند تا زبان ایتالیایی خود را فراتر از اصول اولیه ببرند. بنابراین اگر قبلاً درک درستی از زبان ایتالیایی داشته باشید، این پادکست می‌تواند به شما کمک‌های فراوانی کند.

اخبار به زبان ایتالیایی آهسته

این پادکست اخبار ایتالیایی را به طور مداوم به‌روزرسانی می‌کند و آن‌ها را به صورت کاملاً آهسته بیان می‌کند می‌کند؛ بنابراین توصیه می‌شود که حداقل هفته‌ای یک‌بار یا دو بار این پادکست را جایگزین شبکه خبری بومی خود کنید تا بیشتر با لهجه و زبان ایتالیایی آشنا شوید. همچنین این پادکست پر از واژگان جدیدی است که زبان آموزان می‌توانند از آن استفاده کنند.

لینک مفید: جملات ضروری برای سفر به ایتالیا

یادگیری زبان در تیکا

در این مقاله سعی کردیم به معرفی منابع رایگان برای یادگیری زبان ایتالیایی بپردازیم. با استفاده از این منابع می‌توانید در هر سطحی از زبان که هستید پیشرفت روز افزون خود را مشاهده کنید. اگر قصد دارید تازه یادگیری زبان ایتالیایی را آغاز کنید، پیشنهاد ما به شما این است که از منابع مناسب برای افراد مبتدی استفاده کنید و هنگامی‌که احساس کردید به سطح مناسبی از زبان ایتالیایی دست پیدا کرده‌اید، منابع دیگری را امتحان کنید.

برای مهاجرت به ایتالیا میتوانید از راه های مختلف تحصیلی یا کاری یا سرمایه گذاری استفاده کنید. داشتن دانش زبان ایتالیایی یک ضرورت است. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد منابع یادگیری زبان ایتالیایی و یا بهترین کشورها برای مهاجرت، با مجله رایگان آموزش زبان تیکا همراه باشید.

یادگیری زبان ایتالیایی در تیکا

 

معرفی منابع رایگان یادگیری زبان ایتالیایی

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

خاطره محمدی

تولید محتوا

خاطره محمدی هستم و دنیا رو با واژگان لمس می‌کنم. چند ساله که حوزه‌های مختلف رو با کلمات روایت می‌کنم. کتاب‌های ادبی، موزیک، فیلم و برنامه‌های آشپزی بیشترین علاقه‌مندی‌های من هستند. هنوز هم بعد از دیدن فیلم‌های پلیسی-معمایی تصمیم می‌گیرم وقتی بزرگ شدم، کارٱگاه بشم.

نظرات

user-image

پویان رادفر

خیلی مطلب خوبی بود، ممنون

4 مهر 2022

user-image

الهام طالبی

واقعا فوق العادس مقاله هاتون، بهترین هایی که یاد گرفتم رو از تیکا یاد گرفتم.

29 شهریور 2022