اساتید پیشنهادی:

مصاحبه با زبان آموز برتر ماه: مریم باقری

زینب ناصری
زینب ناصری
شنبه, 17 دی 2021

دسته بندی : student-success-story

زمان مطالعه : 4 دقیقه

تعداد بازدید : 2561

مصاحبه با زبان آموز برتر ماه: مریم باقری

یک بار دیگر با تجربه یکی از زبان آموزان موفق تیکا در خدمت شما هستیم. خانم مریم باقری از زبان آموزان با تجربه تیکا در زمینه یادگیری زبان انگلیسی هستند. در این مصاحبه ایشون تجربیات خودشون رو به عنوان زبان آموز تیکا در اختیار ما قرار دادند.

 


مصاحبه سامانه آموزش زبان تیکا با مریم باقری

تیکا: سلام خانم باقری. ممنون که دعوت ما رو قبول کردید. لطفا خودتون رو معرفی کنید و بفرمایید قبلا تجربه آموزش آنلاین رو داشتید؟

خانم باقری: سلام وقتتون بخیر. بنده مریم باقری هستم و در زمینه هنری فعالیت میکنم. درمورد تجربه یادگیری آنلاین زبان باید بگم که خیر. قبل از شیوع کرونا تا به حال کلاس های آنلاین رو تجربه نکرده بودم. بعد از این شرایط و با توجه به محدودیت های زمانی که خودم داشتم و رفت و آمد برام دشوار بود، تصمیم گرفتم به کلاس های آنلاین رو بیارم.

قبل از آشنایی با تیکا و استاد کارگران، من مدرس دیگری داشتم که با ایشون کلاس آنلاین زبان برگزار میکردیم. با این که کلاس های ما به مدت دو سه ماه برگزار شد من در حقیقت از کیفیت تدریس راضی نبودم و بعد از اون مدت ادامه ندادم.

هدف گذاری

تیکا: میتونم بپرسم شما هدفتون از شروع یادگیری زبان انگلیسی چی بود؟

خانم باقری: زبان انگلیسی در حال حاضر زبان جهانی هست! و ما به هر حال باید با این زبان آشنا باشیم. من به شخصه با در سفرهای کاری و سفرهای دیگه ای که به خارج از کشور داشتم این نیاز رو احساس میکردم.

چالش ها و مزایای یادگیری آنلاین

تیکا: میشه لطفا درمورد چالش ها و مزایای یادگیری زبان آنلاین از دید خودتون نظرتون رو بگید؟ اگه آموزش زبان آنلاین مزایای خاصی برای شما داشته لطفا با ما در میون بگذارید.

خانم باقری: ماجرا اینه که با کلاس آنلاین در وقت خیلی صرفه جویی میشه! با توجه به اینکه رفت آمد هم حذف میشه، میتونیم تو هزینه ها هم صرفه جویی کنیم. به علاوه میتونیم هر ساعتی از شبانه روز که با معلم زبان خودت هماهنگ بشی میتونی تو کلاس خودت شرکت کنی. تو آموزشگاه های زبان حضوری امکان برگزاری کلاس به ساعت های خاصی محدود میشه. در نهایت هم باید بگم که هزینه های کلاس خصوصی زبان آنلاین کمتر از هزینه های کلاس های حضوری هستند. برای من به شخصه این امکان که بتونم با هزینه اقتصادی یک معلم خصوصی داشته باشم جذاب تر بود.

مشکل آموزش آنلاین اما به مشکل اینترنت و اختلال در پلتفرم های یادگیری بر میگرده. من و استاد کارگران پیش اومده که به خاطر مشکل اینترنت دچار قطعی شدیم و از پلتفرم بیرون افتادیم! اتفاقات این چنینی پیش میان و نمیتونم بگم که مشکلی وجود نداره، اما با این حال باز هم میتونیم ادامه بدیم.

روش تدریس اساتید در کلاس زبان خصوصی

تیکا: خانم باقری شما با استاد کارگران کلاس دارید، یکی از اساتید قدیمی و خوب تیکا. میشه درمورد روش تدریس ایشون هم کمی توضیح بدید؟

خانم باقری: ایشون خیلی راحت و صمیمانه و دوستانه برخورد میکنند. این خودش یک امتیاز محسوب میشه. درمورد شیوه تدریس هم باید بگم دوست دارند فرآیند یادگیری رو به زبان نیتیو و روزرمره و کاربردی من نزدیک کنند. ایشون تکالیف و ویدیوها و منابع خوبی برای من ارسال میکنند و رشته و علایق هنری من رو در نظر میگیرند. البته خانم کارگران به طور کلی استادی هستند که برای زبان آموزان خودشون وقت و انرژی میگذارند.

توصیه برای زبان آموزان دیگری که هنوز یادگیری آنلاین رو شروع نکردند؟

 

خانم باقری: توصیه من اینه که شروع کنید و مقاومت نکنید! آموزش زبان آنلاین میتونه واقعا اتفاق مثبتی باشه. فکر میکنم بهتره امتحانش کنند، خب اگر دوست نداشتند میتونند ادامه ندن!

تیکا: با تشکر از شما که وقت گذاشتید و تجربیاتتون رو با ما و بقیه زبان آموزان در میان گذاشتید. من اعتبار هدیه رو برای شما فعال میکنم تا تشویقی باشه برای تلاش شما در یادگیری تا هرروز موفق تر باشید.

 

اساتید آموزشگاه آنلاین تیکا
مصاحبه با زبان آموز برتر ماه: مریم باقری

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

زینب ناصری

تولید محتوا

من زینب، دانشجوی ارشد ادبیات انگلیسی و مدرس پاره وقت هستم و توی بخش های مختلف تیکا فعالم، اما مخصوصا به بلاگ و نوشتن درمورد زبان ها علاقه دارم!

نظرات