اساتید پیشنهادی:

یادگیری مکالمه انگلیسی در محیط کار | آموزش زبان آنلاین تیکا

پرستو غفاری
پرستو غفاری
چهارشنبه, 14 اردیبهشت 2021

دسته بندی : Learning-Language-Techniques

زمان مطالعه : 8 دقیقه

تعداد بازدید : 4834

یادگیری مکالمه انگلیسی در محیط کار و عبارات پرکاربرد به زبان انگلیسی

یادگیری زبان یک تجربه ایزوله نیست. بعد از صرف یک سال ارتباط مستقیم داشتن با بازار آموزش زبان، نکته کلیدی این است که بفهمیم که چه اندازه یادگیری زبان جدید می تواند فعالیتی مبتی بر همکاری باشد. سازمانها و افراد سرمایه گذار در این زمینه لازم است بدانند که سرمایه گذاری نیمه وقت به درک نصفه و نیمه از زبان و دستیابی نیمه کار به اهداف مربوط به آن می شود.مکالمه انگلیسی در محیط کار یکی از کاربردی ترین مهارت های زبان است.

این مطلب با معنی تعدادی از کلمات و عبارات رایج انگلیسی شروع میشوذ. از جمله این عبارت ها رفتن به محل کار به انگلیسی است. این عبارت معادل going to work است به مثال های زیر توجه کنید:

He goes to work everyday.

I have to wake up early to go to work.

او هرروز به سر کار میرود.

من باید زود بیدار شوم تا به سر کار بروم.

آموزش زبان آنلاین تیکا | برترین آموزش زبان آنلاین

12 نکته برای یادگیری انگلیسی در محیط کار

اگر شما یک زبان آموز هستید، این فهرست شامل فعالیت هایی است که می توانید انجام دهید. مکالمه انگلیسی در محیط کار معمولا با سلام و احوالپرسی مودبانه شروع میشود.

  • “Hello!”
  • “Good morning.”
  • “Good afternoon.”
  • “Good evening.”
  • “It's nice to meet you.”
  • “It's a pleasure to meet you.”

شما باید سعی کنید زبان خود را متناسب با فعالیت های شغلی که از شما انتظار میرود تقویت کنید. مکالمه انگلیسی در محیط کار معمولا به رد و بدل کردن اطلاعات محدود میشود. اما در صورتی که شما یک مسئولیت مدیریتی بر عهده دارید، باید مهارت های مکالمه خود را بیشتر تقویت کنید. حتما اسم همکاران خود را یاد بگیرید. برای پرسیدن املاس صحیح اسم افراد از جمله زیر استفاده کنید:

How do you spell your name?


مکالمه زبلان انگلیسی در محیط کار | تیکا



 

یک زمان برای تمرین مکالمه انگلیسی در محیط کار تعیین کنید

زمان مطالعه خود را به شکل یک وقت تعیین شده تبدیل کنید و آن را تغییر ندهید. هر چه مدت زمان بیشتری صرف این برنامه زبان مربوط به تجارت کنید، سریعتر یاد خواهید گرفت. هر فاصله میان زمان های مطالعه به این معنی است که یاد نخواهید گرفت. همچنین هر فاصله زمانی یعنی آنچه که آموخته اید را فراموش خواهید کرد. به طور منظم مطالعه کنید.

با دیگران زبان مطالعه کنید

افرادی دیگری را پیدا کنید که آنها هم در حال یادگیری زبان انگلیسی هستند و با آنها برای مطالعه وقت صرف کنید و صحبت کنید. می توانید به این منظور از زمان های آزاد مثل اوقات فراغت میان کار و همچنین زمان نهار برای مطالعه زبان بهره ببرید.

در هر زمان انگلیسی صحبت کنید

هر زمان که می توانید انگلیسی صحبت کنید. اگر به رستورانی رفتید که در آن کارکنان انگلیسی صحبت می کردند، سعی کنید که در مدت زمانی که آنجا حضور دارید، انگلیسی حرف بزنید. این مسئله در مورد جلسات کاری، اقامت در هتل و سفر هم صادق است. شاید همکاران جوان تر شما برای کمک به شما در مکالمه انگلیسی در محیط کار با حوصله تر و گزینه های مناسبتری باشند.

در مکالمه زبان انگلیسی استمرار داشته باشید


بدون رودروایسی انگلیسی تمرین کنید

خیلی وقت ها افراد می گویند: ببخشید، من انگلیسی صحبت نمی کنم. اما اگر شما این متن را می خوانید، احتمالاً همین حالا می توانید کمی انگلیسی صحبت کنید. به دیگران بگویید که در حال یادگیری زبان هستید و بیشتر آنها خوشحال خواهند شد ته با شما همکاری کنند تا سؤال، تقاضا و یا نظر شما را متوجه شوند. از آنچه می دانید استفاده کنید و اجازه دهید هر مکالمه شما را به سمت لغات جدید و ایده هایی که لازم است یادبگیرید، هدایت کند. شجاع باشید. از اشتباهات خود حین مکالمه انگلیسی در محیط کار به عنوان موقعیتی برای یادگیری استفاده نمایید.

فرصت را از دست ندهید و همین حالا یادگیری زبان را شروع کنید

خود را در ارتباط مستقیم با زبان قرار دهید

همه افرادی که قصد یادگیری زبان دارند قادر به سفر به کشوری انگلیسی زبان نخواهند بود تا ارتباطی مستقیم با زبان داشته باشند. اما شما می توانید از راههای دیگر این ارتباط مستقیم را ایجاد نمایید. دستورالعمل ها را بلند بلند بخوانید. با استفاده از یک نرم افزار واژه پرداز، دستورالعمل های دروس را تایپ نمایید. به همه چیز از جمله تلویزیون، رادیو، کتابهای صوتی، پادکست و فیلم گوش کنید. به انگلیسی آهنگ بخوانید.

تیم مورد علاقه خود را به انگلیسی تشویق کنید. از این طریق گویش ها و لهجه های مختلفی را خواهید شنید که به شما کمک می کنند تا دید غنی تری از انگلیسی داشته باشید، لذت خواهید برد و در حین این کار به زبان انگلیسی هم صحبت خواهید کرد. به محض اینکه مغز شما تجربه یادگیری را معادل لذت بردن قرار دهد، به سطح تازه ای از لذت بردن از این تجربه وارد خواهید شد.

 

 

در هر مرحله از یادگیری یادداشت بردارید

کلماتی که می خواهید یادبگیرید یا عباراتی که قصد دارید در استفاده روزمره به کار ببرید را یادداشت کنید. همچنین لغاتی که می خواهید به خاطر بسپارید را نیز بنویسید. نوشتن یک کلمه راهی ثابت شده برای تقویت کردن مهارت خواندن و شنیدن است. شما همچنین می توانید که از یادداشت های خود برای ایجاد ارتباط میان لغات نیز استفاده کنید. مثلاً همین که به "در" نگاه می کنید، به "open- باز" یا "closed- بسته" فکر کنید یا هنگام رفتن به جلسه به کلمه "agenda- دستور جلسه" بیاندیشید.

در هنگام یادگیری زبان یادداشت کردن را فراموش نکنید



اهدافی را برای یادگیری زبان تعیین کنید

اهداف مشخصی که قصد دستیابی به آنها را دارید را تعیین کنید. برخی شرکت های تدارک دهنده نرم افزار یادگیری زبان مناسب برای کار به شما این امکان را می دهند تا درون محصول هدف تعیین کنید. همواره از این امکان بهره ببرید. بعد از اینکه اهداف خود را تعیین کردید، در راستای آن کار کنید. اگر بدانید که چرا دارید می آموزید، بسیار محتمل تر خواهد بود که به برنامه خود پایبند بمانید.


تنها یک مسیر را دنبال نکنید

یادگیری باید از چندین مسیر پیگیری شود. قبلاً پیشنهاد کردیم که با دوستان خود صحبت کنید، درس ها را بنویسید، یادداشت بردارید و به رسانه های انگلیسی گوش کنید. شما همچنین می توانید فعالیت های دیگری را هم به کار بگیرید، مثل بررسی محصولات آموزشی که بر مهارت ها تأکید می کنند، خواندن در مورد فرهنگ های دیگر، تمرین لحن و تأکید بر کلمات، مطالعه دستور زبان و بسیاری فعالیت های دیگر. بسیاری از محصولات آموزشی ابزاری را در اختیار شما قرار می دهند که به شما کمک می کنند تا مسیر خود به سوی تسلط بر انگلیسی مربوط به کار را تعیین کنید.

 

 

در مورد موضوعاتی که مربوط به علایقتان می شود، بخوانید

فراتر از متن های تعیین شده آموزشی بروید. مجله، کتاب، یا پست های وبلاگی را بخوانید که مربوط به علایقتان می شوند. حتی اگر برای فهم دقیق مقاله لازم است که لغات را در فرهنگ لغات پیدا کنید، این کار را انجام دهید. به دلیل اینکه چیزهایی که می خوانید در حوزه علایقتان است، برای فهم آنچه می خوانید، باانگیزه خواهید بود.



همه چیز را توصیف کنید

یک جلسه کلاس زبان آنلاین رایگان مهمان تیکا باشید

راهی عالی برای تمرین زبان انگلیسی استفاده از آن برای توصیف چیزهایی است که دوست دارید: عکس ها، سرگرمی ها و یا شغلتان. این مسئله به شما کمک می کند تا از آموزش رسمی به شکلی غیررسمی تر استفاده کنید. که سبب می شود تا از زبان به شکلی معنی دار و شخصی استفاده نمایید.

بر رساندن مفهوم خود و صحیح بودن جملاتتان تأکید کنید

یادگیری یک زبان تازه دشوار و زمانبر است. وقتی وارد یک مکالمه می شوید، همیشه تمام لغاتی که می خواهید را در اختیار نخواهید داشت اما معمولاً به اندازه کافی کلمه می دانید تا مفهوم خود را برسانید. بسیاری افراد انگلیسی مربوط به کار را مطالعه می کنند تا بهتر با انگلیسی زبان ها ارتباط برقرار کنند.

اگر بر رساندن منظور خود به دیگران و فهمیدن منظور آنها تأکید کنید، به احتمال زیاد به هدف ابتدایی خود دست یافته اید. گاهی اوقات حتی انگلیسی زبانان بومی در موقعیتی قرار می گیرند که به اندازه بقیه افراد در آن مکان در مورد موضوع بحث اطلاعات ندارند (فرض کنید که یک مکانیک خودرو در آشپزخانه یک رستوران قرار بگیرد). اگرچه افراد حاضر در آن مکان تنها قادرند در مورد ایده های ابتدایی خود صحبت کنند، اما آنها از این موضوع به عنوان یک نقطه شروع برای یادگیری بیشتر در مورد دانش تخصصی یکدیگر و لغات مربوط به آن استفاده می کنند.

یادگیری مکالمه زبان در کوتاه ترین زمان | تیکا



از تکنولوژی برای یادگیری زبان استفاده کنید

محصولات آموزش انگلیسی مربوط به کار ابزاری را برای یادگیری انگلیسی در اختیار شما قرار می دهند. آنها شامل ابزاری خاص برای یادگیری تلفظ انگلیسی و همچنین چگونگی درک ساختار و دستور زبان می شوند. از جمله آنها می توان به بازی های آموزشی و تجربیات آموزشی در هر مکانی اشاره کرد. منابع بسیاری نیز وجود دارند که می توانند به عنوان مکملی بر ابزار آموزشی انگلیسی مربوط به کار ارائه شوند. از جمله ابزار اجتماعی وب، ویدئوهای یوتیوب و ویکیپدیا. البته هیچ چیز جای مکالمه انگلیسی در محیط کار را نمیگیرد.

انگلیسی زبانانی که قصد یادگیری فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی یا آلمانی دارند می توانند نگاهی به سایت newsinslow بیندازند که اخبار را در اختیار شما به شکلی آرام قرار می دهد و شامل توضیحاتی برای عبارات کلیدی نیز می شود. این وبسایت برای زبان آموزان طراحی شده است. اگر زبان مادری شما فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی یا آلمانی است خوب است که http://newsinslow.com را به عنوان راهی برای گسترش دایره لغات انگلیسی خود در حین گوش کردن به اخبار به زبان مادریتان در نظر بگیرید.

 

 

سعی نکنید که همه این توصیه ها را به یکباره عملی کنید. بهتر است که به عنوان موقعیتی تازه به آرامی آنها را در روند یادگیری خود به کار ببندید و یا هنگامی که کسالت سبب می شود که به رویکردی تازه بیاندیشید، از آنها استفاده نمایید. فارغ از طراحی آموزشی مربوط به هر محصولی که می خرید، مفیدترین و لذت بخش ترین تجربه یادگیری وقتی ایجاد می شود که شما بتوانید خودتان را درگیر این روند کنید.

ما در سامانه آموزش زبان آنلاین تیکا توسط بهترین اساتید به شما آموزش خواهیم داد و شما را در این مسیر کمک خواهیم کرد و شما را در مسیر یادگیری زبان یاری خواهیم کرد. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا با مراجعه به سایت تیکا، کلاس خود را شروع کنید.


یادگیری زمان دلخواه با آموزش زبان آنلاین تیکا

 

یادگیری مکالمه انگلیسی در محیط کار | آموزش زبان آنلاین تیکا

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

پرستو غفاری

تولید محتوا

پرستو هستم. کارشناسی ارشد مهندسی عمران خوندم اما سالهاست که زبان انگلیسی تدریس می کنم و گهگاهی ترجمه هم می کنم. بسیار به ادبیات و هنرهای نمایشی علاقمندم و از مطالعه کتاب و تماشای فیلم و سریال به زبان انگلیسی بسیار لذت می برم و امیدوارم که بتونم به دیگران هم کمک کنم تا از این لذت محروم نباشند .

نظرات