اساتید پیشنهادی:

نوشته مجله اکوموتیو در مورد تیم تیکا

زینب ناصری
زینب ناصری
یک‌شنبه, 17 آبان 2019

دسته بندی : tikkaa

زمان مطالعه : 5 دقیقه

تعداد بازدید : 4932

نظر مجله اکوموتیو در مورد تیم تیکا

در مطلب پیش رو نوشته ی مجله اکوموتیو در مورد تیم تیکا را با سر مقاله تیکا پل ارتباطی بین زبان آموز و مدرس خواهیم خواند.

آموزش زبان یکی از نیازهایی است که به دلیل ضعف مدارس و دانشگاه در برآورده کردن آن، همیشه بازار گسترده‌ای داشته است. بازاری که بستر فعالیت موسسه‌ها و معلمین خصوصی را ایجاد کرده است. تسهیل‌گری در این فضا نظیر راه‌اندازی پلتفرم‌هایی برای ارتباط مدرسین و زبان‌آموزان و همچنین ایده‌ی آموزش مجازی از رایج‌ترین اقداماتی است که استارتاپ‌ها در پی انجام آن بوده‌اند. تیکا نیز یکی ازاستارتاپ هایی است که در فضای ارائه‌ی خدمات آموزش زبان با دیگر استارتاپ ها به رقابت می‌پردازد. برای آشنایی بیشتر با این استارتاپ و مسیری که تاکنون پیموده‌ است مصاحبه داشتیم با حامد وفایی، هم بنیان‌گذار تیکا، که در ادامه تقدیم‌تان می‌کنیم.

یادگیری خودآموز زبان انگلیسی با اپلیکیشن تیکا


تیکا یک پل ارتباطی بین زبان‌آموز و مدرس است. مدرسان به دلیل دسترسی به جامعه‌ی حداقلی، شیوه‌ی آموزشی خود را تکرار می‌کنند و از طرفی محتوایی که زبان‌آموز دریافت می‌کند، محتوای غنی‌ای نیست و به اساتید خوب دسترسی ندارد. همین باعث شد ما یک پل ارتباطی ایجاد کنیم تا مدرس‌ها دوره‌های خود را ضبط کرده و به سامانه‌ی تیکا بفرستند. نسخه‌ی قبلی ما شامل یک بخش به اسم “کالج” که مثل کلاس زبان است و یک بخش دیگر به اسم سرگرمی بود. بخش سرگرمی باعث می‌شود که فضا محدود به فضای مطلقا آموزشی و ارائه‌ی نکات نشود. ساختار بخش کالج هم به شکلی است که از سطح مبتدی تا پیشرفته همراه کاربر است.

استاد مناسب یادگیری زبان

مشکل آموزش زبان، مشکلی است که از دوران مدرسه همراه دانش‌آموزان است و هیچ وقت راه‌حلی برای آن ارائه نشده است. با توجه به مطالعات علی در نوروساینس و سابقه‌ی تدریس زبان، به این نتیجه رسیدیم که می‌توانیم راه‌حلی ارائه دهیم. ابتدا به سراغ یافتن اپلیکیشن‌های موجود در بازار و شیوه‌ی عملکرد آموزشگاه‌ها رفتیم و در خرداد سال 96 به MVP رسیدیم. برای فضای کار هم از شتاب دهنده طرفه‌نگار کمک گرفتیم و مشاوره‌هایی که از آن‌ها گرفتیم بسیار کمک کننده بود. طرفه‌نگار یک هلدینگ بزرگ است که محصول اصلی آن نرم‌افزار حسابداری هلو است که یک واحد به نام واحد نوآوری و کارآفرینی طرفه‌نگار راه انداخته که توسط آن سرمایه‌گذاری روی تیم‌ها را بر عهده می‌گیرد و بعد از مدتی تیم‌ها را به کارایا و یا مجموعه‌های دیگر معرفی می‌کند.

"تیکا" یک اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی است که با بهره گیری از جدیدترین متد های آموزشی روز دنیا و ارائه آن در محیطی جذاب و پویا به شما کمک میکنه تا زبان انگلیسی را راحت تر و بهتر یاد بگیرید. 
متن کامل این مقاله را می توانید در  اکوموتیو مطالعه کنید.

 

 

 تدریس خصوصی به همراه استاد زبان آنلاین-
نوشته مجله اکوموتیو در مورد تیم تیکا

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

زینب ناصری

تولید محتوا

من زینب، دانشجوی ارشد ادبیات انگلیسی و مدرس پاره وقت هستم و توی بخش های مختلف تیکا فعالم، اما مخصوصا به بلاگ و نوشتن درمورد زبان ها علاقه دارم!

نظرات