اساتید پیشنهادی:

بهترین منابع آنلاین یادگیری زبان برای کودکان

پرستو غفاری
پرستو غفاری
جمعه, 15 بهمن 2020

دسته بندی : language-learning

زمان مطالعه : 13 دقیقه

تعداد بازدید : 3115

بهترین منابع آنلاین یادگیری زبان برای کودکان

دنبال بهترین برنامه های آموزش زبان برای کودک یا کودکان خود می گردید؟ عالی است؛ چه خودتان زبان آموز باشید و چه یک والد معرکه، دادن لذت و مزایای بی پایان یادگیری یک زبان تازه به فرزاندانتان یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برایشان انجام دهید. اگر می خواهید خودتان یک زبان خارجی را به فرزنداتان آموزش دهید و یا اگر در مورد بهترین منابع آنلاین آموزش زبان برای کودکان کنجکاوید، فارغ از موقعیتی که دارید، امروز به هدف خود خواهید رسید.در این پست ما قرار است نگاهی به بهترین منابع آنلاین آموزشی زبان برای کودکان بیندازیم.
 

 ویژگی های برنامه آموزشی زبان برای کودکان

قبل از اینکه منابعی را معرفی کنیم که می خواهیم 3 ویژگی یک برنامه مناسب برای کودکان را ارائه دهیم. به آن ها به عنوان یه پایه یک صندلی که هر سه به یک اندازه باعث استحکام آن می شوند، فکر کنید.
 

آموزش زبان بصورت آنلاین



 

فعالیت خود و کودکتان را افزایش دهید 

یک برنامه آموزشی زبان مختص کودک بسیار تعاملی است. تمام حواس و تخیل را درگیر می کند و کودکان را بخش مهمی از روند یادگیری قلمداد می کند. هنگام سر و کار داشتن با کودکان، یک سخنرانی مستقیم و منفعل اصلاً کارآمد نخواهد بود. آنها به ندرت یکجا می نشینند و چندان حواسشان به درس نخواهد بود. شما با محدوده توجه بسیار کمی سر و کار دارید و بنابراین لازم است که باید برای نگه داشتن توجهشان به موضوع، مدام درگیر فعالیت های مختلف باشند. یک برنامه مناسب کودکان به آنها کاری برای انجام دادن می دهد بطوری که با دست ها، چشمها، و قوه تخیلشان آن را انجام دهند. از آنها توقع نخواهد داشت که بدون هیچ مشکل همه جزئیات را درک کنند. بنابراین یک منبع آنلاین پر از متن های کسالت آور به کار ما نمی آید. اگر برنامه آموزشی زبان پر از پاراگراف های طولانی باشد، آنها بدون توجه از آن عبور می کنند.

 

 

کودکان به یادگیری زبان به عنوان یک هدف زبان شناسی متشکل از کلمات و عبارات فکر نمی کنند. بلکه آن را یک جور فعالیت می دانند؛ یک بازی، رقص، آهنگ یا یک تجربه سمعی-بصری. آنها درگیر تجربه می شوند و این موضوع که در حال یادگیری زبان هستند را به فراموشی می سپارند. بنابراین مثل این می ماند که شما درس ها را پشت تعدادی فعالیت جالب پنهان می کنید. اصلاً مثل برنامه های مخصوص بزرگسالان نیست که درس ها کاملاً واضح جلوی صورت شما قرار بگیرند. اینطور نخواهد بود که کودکان با خود بگویند: "خب، امروز می خواهم 10 کلمه در مورد غذا یاد بگیرم".
 

خلاقیت، مهارتی دست یافتنی

مطمئنم شما تجربه داشته اید که از کودک خود درخواست انجام کاری را داشته باشید که او دلش نمی خواهد انجام دهد. مثلاً دارید به او غذا می دهید و او دهانش را مدام می بندد و مقاومت می کند؛ پس تصمیم می گیرید که خلاق باشید. قاشق کوچک فرزند خود را تبدیل به یک هواپیما می کنید که در حال پشتک و وارو زدن در هواست. یا گاهی یک قطار است که هوهو چی چی گویان وارد دهان فرزندتان می شود. غذا خوردن یک فعالیت است. اما شکلی که شما آن را انجام می دهید، جالب و خلاقانه است.

به خاطر سپردن فهرستی از کلمات زبان مورد نظرمان روی کاغذ نیز یک فعالیت است. اما چندان خلاقانه به نظر نمی رسد. وقتی که با بچه ها سر و کار دارید، یک برنامه خوب باید با خلاقیت و تخیل آن ها عجین شود. دارم در مورد رنگ های روشن، اشیاء متحرک، حیوانات سخنگو، شخصیت های کارتونی، منظره های متغیر، قصه ها، مأموریت های نجات، قصه های فضایی و ... حرف می زنم. به ناگهان، کودک شما تنها اعداد را یاد نمی گیرد بلکه سکه های طلای خود را در جمهوری چک می شمارد تا بتواند یک اسب بخرد تا با آن شاهزاده را نجات دهد. و بعد از اینکه او را نجات داد، امکان ملاقات با خانواده اش را پیدا می کند و در طی این مسیر در مورد لغات مربوط به خانواده هم چیزهایی می آموزد. این یک فعالیت خلاقانه است!


 

اساتید زبان تیکا

 زبان را متفاوت بیاموزید

گفته می شود که تنوع، نمک زندگی است. اگر یک چیز یکسان مدام تکرار شود، تازگی آن از بین می رود، دیگر یک چالش نیست، یک کار روزمره می شود. کودکان تنها با محتوایی ارتباط برقرار می کنند که علاقمندشان کنند. چیزی تازه و یا غیرمنتظره! آنها اهمیتی نمی دهند که درس های زبانی که شما می خواهید را یاد بگیرند یا نه. آنها به آینده نمی اندیشند و فکر نمی کنند که دو زبانه بودن ارزش آنها را به عنوان نیروی کار بالا خواهد برد. آنها کاملاً در لحظه به این می اندیشند که چه چیزی همین حالا از این کار دستگیرم می شود؟! و اگر آن چیز مدام تکرار شود، ارتباطشان با آن قطع می شود.

یک برنامه آموزش زبان خوب برای کودکان این موضوع را می داند. به همین دلیل است که سازندگان این برنامه ها از فعالیت های بسیار و متفاوتی استفاده می کنند و سپس سعی می کنند که یک درس یکسان را به روش های گوناگون آموزش دهند. برای مثال، درسی در مورد اعداد می تواند با یک آهنگ تدریس شود. همچنین با استفاده از یک داستان یا یک بازی تا بچه ها از یک درس ثابت حوصله شان سر نرود.

منابع می توانند مجموعه ای از لغات را با روش های مختلف و با به کارگیری مهارت های مختلف بیازمایند. آنها می توانند با در خواست از کودکان برای صحبت با یک میکروفون تلفظ آن ها را چک کنند . می توانند از لغات زوج استفاده کنند و از بچه ها بخواهند که جواب را تایپ کنند و با این کار فعالیت جنبه تعاملی بیشتری به خود می گیرد. همچنین می توانند روحیه رقابتی بچه ها را تحریک کنند به صورت آنلاین با دیگر دانش آموزان مسابقات زبان ترتیب دهند. قانون اصلی این است که یک منبع آنلاین خوب برای کودکان ،حداقل 5 نوع فعالیت خلاقانه را باید داشته باشد. با همه اینها که گفته شد، من امروز می خواهم بهترین منابع آنلاین برای کودکان را برای شما نام ببرم.
 

خلاقیت در یادگیری زبان



 

منابع آنلاین آموزش زبان برای کودکان 

بعضی از این برنامه ها به طور خاص برای کودکان ساخته شده اند. در حالیکه بقیه برنامه هایی مناسب برای همه سنین هستند که شامل برخی از امکاناتی می شوند که برای کودکان مناسبند. هر دوی این برنامه ها دارای مزایایی هستند. با برنامه های مخصوص کودکان خیالتان راحت است که اوقات فراغت کودکانتان توسط افرادی کارشناس پر شده است و خودتان نیز ممکن است تمایل داشته باشید که دیگر برنامه ها را امتحان کنید.
 

اپلیکیشن Little Pim

وقتی چشم بزرگترها به یک خرس می افتد احتمالاً برای نجات جان خود پا به فرار می گذارند اما کودکان فکر می کنند که می توانند بغلشان کنند. Pim کوچولو که یک پاندای دوست داشتنی است می تواند راهنمای ویدئویی کودکان شما باشد تا هر کدام از 12 زبان مختلفی را که ارائه میکند یا همه آنها را آموزش دهد. آنچه را که در گذشته در چندین DVD ضبط می شد، حالا می توان به صورت آنلاین تماشا و یا دانلود کرد و از این طریق شما به بامزگی ها و مسخره بازی های Pim که تا به حال 25 جایزه مختلف را برای برنامه اش برنده شده، دسترسی داشته باشید.

سیستم آموزشی آنها، یعنی روش سرگرم کننده درگیر شدن در زبان مقصد، توسط بهترین معلمین و متخصصین مغز و اعصاب طراحی شده است. این روش شامل تکرار، بازی و طرح های مناسب کودکان می شود و درست روی علاقه طبیعی آنها به یادگیری دست می گذارد. ویدئوها ترکیبی از انیمیشن ها و کلیپ های واقعی می شود که موضوعاتی چون رنگ ها و اعداد را معرفی می کنند. ویدئوها 5 دقیقه ای و برای مخاطبین بین 0 تا 6 ساله مناسبند. شما می توانید از میان گزینه های کتاب، DVD و تماشای آنلاین برای دسترسی به برنامه ها انتخاب کنید. قیمت ها بستگی به انتخاب شما دارند اما عموماً مناسبند. برای مثال، یک برنامه آموزش زبان کامل فرانسوی که با دو کتاب همراه است 131.99 دلار هزینه بر می دارد. همراه با کتاب ها و DVD ها می توانید محصوصلاتی دیگری چون فلش کارت، CD، اسباب بازی و پوستر هم تهیه کنید. این برنامه می تواند به کودک شما 360 کلمه اصلی به زبان مقصد را بیاموزید. من که فکر می کنم معامله معرکه ای است!
 

اپلیکیشن آموزش زبان little pim



 

اپلیکیشن Muzzy BBC

Muzzy BBC جواب BBC به درخواست آموزش زبان برای تمامی سنین است. این برنامه که از تکنیک درگیر شدن در زبان مقصد استفاده می کند، به عنوان بهترین دوره آموزشی زبان برای کودکان شناخته شده و حول شخصیت های کارتونی و داستان های ویدئویی اپیزودیک عمل می کند. اپیزودها بر روی یکدیگر سوار می شوند و به گونه ای طراحی شده اند که کودک شما به جای آموزش سنتی از طریق یک روش جذاب و تعاملی زبان را فرا بگیرد. Muzzy BBc در حال حاضر دوره های فرانسوی، اسپانیایی، چینی مندرین، آلمانی، ایتالیایی، انگلیسی و کره ای را ارائه می کند. می توانید برنامه آنلاین را با پرداخت هزینه 9.95 دلاردر ماه شروع کنید یا با انتخاب برنامه نیم سالانه یا سالانه کمی صرفه جویی کنید. همچنین می توانید گزینه مجموعه DVD با ریسک کمتر مالی و برنامه پرداخت مناسب را انتخاب کنید. این برنامه 600 لغت تازه را معرفی می کند و موضوعات زیر به زبان مقصد را نیز ارائه می نماید:

- گفتن زمان
- مردم و مکان ها
- افعال گذشته، حال و آینده
- حمل و نقل
- غذا
- پرسیدن سؤال
- شغل
- روزهای هفته
- زندگی در خانه
- خانواده و دوستان
از آنجایی که Muzzy BBC برای تمام انواع زبان آموزان کارآمد است و سبب می شود که کودک شما زبان را به شکل طبیعی بیاموزد، راهی ساده است که فرزند شما را در هر سنی در معرض زبان تازه قرار می دهد بدون اینکه کودک فشار روانی زیاد را متحمل شود.
 

دوره های یادگیری آنلاین زبان


 

اپلیکیشن FluentU

سایت FluentU بهترین گزینه برای دریافت ویدئوهای آموزش زبان است که کل خانواده می توانند از آن لذت ببرند. در حالیکه بقیه برنامه ها اغلب شامل تعداد محدودی ویدئو می شوند، FluentU مجموعه ای دارد از انواع ویدئو کلیپ ها که همه سطوح زبانی از کاملاً مبتدی تا زبان آموزان پیشرفته و همه سنین را شامل می شود. FluentU از ویدئوهای واقعی استفاده می کند و آنها را تبدیل به دروسی می کند که شخصی و قابل فهمند. دیگر لازم نیست که تلاش کنید تا فرزندتان از جلوی تلویزیون بلند شود و به تمرین یادگیری زبان جدید بپردازد چرا که آن ها قرار است همان چیزهایی را تماشا کنند که معمولاً از تلویزیون تماشا می کردند تنها فرقش این است که این برنامه ها به زبان مقصد ارائه خواهند شد.

 

محتوای این ویدئوها مشخصاً برای کودکان ساخته شده مثل کارتون ها، موزیک ویدئوها و تریلر فیلم ها- و اگر به دنبال این هستید که خودتان به عنوان بزرگسال لذت ببرید می توانید به سراغ انواع دیگر ویدئوها مثل برنامه های سیاسی، اخبار و سخنرانی های TED بروید. به این معنی که ممکن است بخواهید که محتوایی مناسب برای سطح زبانی ، سن و علایق کودک خود انتخاب کنید اما از این موقعیت عالی استفاده کنید تا خود نیز درگیر روند یادگیری زبان شوید و با این روش به عنوان یک خانواده می توانید تجربه آموزش زبان داشته باشید. شما به سادگی می توانید ویدئوها را مرتب و جستجو کنید و به محض اینکه آغاز کردید، FluentU شخصی سازی محتوا و همچنین ارائه پیشنهادات بیشتر به شما را آغاز می کند. FluentU بیشتر زبان های بزرگ دنیا را شامل می شود. در حال حاضر اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، ژاپنی، انگلیسی، روسی، ایتالیایی و کره ای و در آینده ای نزدیک پرتغالی در این سایت ارائه می شوند (بیش از 1000 ویدئو برای زبان اسپانیایی وجود دارد.)

هر ویدئو کلیپ یک متن تعاملی خواهد داشت تا کودکان بتوانند به راحتی آنچه در ویدئو گفته می شود را دنبال کنند. هر لغت در متن به خودی خود یک درس کوچک است چرا که سراغ یک لغت می رود، هر چیزی که لازم است برایشان به نمایش در خواهد آمد مثل تلفظ، ترجمه، مثال وغیره. FluentU دارای انواع متفاوتی از ویدئوها از جمله تریلر فیلم، تبلیغات بامزه و سریال است. همچنین FluentU همواره روند یادگیری لغات زبان شما را دنبال می کند. از کلمات استفاده می کند تا با استفاده از پیشنهاد ویدئوها و مثال ها یک تجربه کاملاً شخصی را برای شما ایجاد کند. تا به حال به این فکر کرده اید که فرزند خود را به خارج از کشور ببرید تا فرهنگ و زبان تازه ای را تجربه کند؟ حالا می توانید دقیقاً همین تجربه را در امنیت خانه و با هزینه اندک ماهی 15 دلار برای ثبت نام اولیه و 30 دلار برای امکانات بیشتر داشته باشید. FluentU تجربه یادگیری فرزند شما را با تبدیل فرآیند آموزشی به یک لذت ناب، تبدیل می کند.

اپلیکیشن آموزش زبان fluentu




اپلیکیشن Dino Lingo

Dingo Lingo یک برنامه آموزشی است که جایزه برترین برنامه مخصوص کودکان را هم قبلاً دریافت کرده و بیش از 40 زبان مختلف را پوشش می دهد. شهرت این برنامه به مجموعه ای است که برای شما ارسال می کند. این مجموعه شامل DVD ها، پوسترهای رنگی، فلش کارت و کتاب های رنگ آمیزی می شود. می توانید به صورت آنلاین برای دریافت این برنامه عضو شوید و با پرداخت 99.95 دلار برای یک سال به تمام محتوای آنلاین دسترسی داشته باشید. این مجموعه Dingo Lingo نامیده می شود چرا که شخصیت اصلی آن یک دایناسور است که زبان مقصد را به کودک شما معرفی می کند. عضویت آنلاین این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که به ویدئوهای 35 دقیقه ای که در آنها موضوعات مختلفی مثل لوازم خانگی، خانواده، اعضای بدن، لباس، طبیعت و افعال مختلف آموزش داده می شوند، دسترسی داشته باشید. و کودکان شما می توانند با خوشحالی این درس ها را بارها و بارها تکرار کنند.

یک ویژگی دیگر Dingo Lingo بازی های آنلاینی شبیه "چرخ کلمات" است. به طوری که بعد از شنیدن یک صدای کوتاه باید بر روی تصویر درست کلیک کنند. بازی دیگری نیز "کارت حافظه" نامیده می شود که در آن دانش لغوی و دقت ذهنی به صورت همزمان سنجیده می شوند. همچنین والدین می توانند برخی از تمرین ها و کتاب فعالیت را دانلود و چاپ نمایند، که نه تنها امکان کار نزدیک با کودک خود داشته باشند، بلکه دریچه ای از آنچه کودک در حال یادگیری آن است به رویشان باز شود. با این کار والدین می توانند پیشرفت کودک را بسنجند و در صورت لزوم به او کمک کنند.

 

اپلیکیشن PetraLingua

این یک مجموعه تقویت دانش لغوی است که برای سنین 3 تا 10 سال مناسب است. PetraLingua شامل دوره های انگلیسی، اسپانیایی، چینی، فرانسوی، آلمانی و روسی می شود. هر دوره شامل 20درس می شود که موضوعاتی از رنگ ها گرفته تا میوه ها و سبزیجات را پوشش می دهد. 10 فعالیت و تمرین مختلف برای هر درس موجود است. هر درس با یک ویدئوی مقدماتی شروع می شود که در آن لغاتی که در درس مطرح می شوند را معرفی می کند. این روند با یک سری فعالیت و تمرین تقویتی ادامه می یابد تا به کودک برای یادگیری لغات کمک کند. این فعالیت ها شامل "بشنو و تکرار کن"، "بشنو و کلیک کن" و "وصل کردن کلمات مربوط به هم" می شود که به کودکان این امکان را می دهد تا لغات را در بسترهای مختلف یاد بگیرند. با این همه، هر دوره چیزی حدود 500 کلمه اصلی، 80 ویدئوی آموزشی، 11 آهنگ آموزشی، 140 بازی تعاملی و یک فرهنگ لغات سخنگنو را در بر می گیرد. با پرداخت فقط 3.99 دلار در ماه (اگر سالانه ثبت نام کرده باشید)، می توانید به همه اینها دسترسی داشته باشید.
 

آموزش زبان آنلاین با استفاده از اپلیکیشن petra



 

اپلیکیشن Mango Languages

این یکی برای سنین 6 سال به بالا مناسب است. کودکان شما باید از هدفون استفاده کنند. خصوصیت ویژه این برنامه تمرکز آن بر مهارت های مکالمه است. اگر می خواهید که کودکانتان صبح ها مطالعه کنند و عباراتی که تازه آموخته اند را عصرها با خانواده امتحان کنند، Mango Languages گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. هر درس با شنیدن چند خط از یک مکالمه یا دیالوگ ساده شروع می شود. می تواند سلام و احوال پرسی باشد یا یک مکالمه سؤال و جوابی. متن واضح تمام مکالمه بر روی نمایشگر نشان داده می شود تا زبان آموزان بتوانند آن را دنبال کنند. همه چیز رنگی است تا روند را ساده کند. در باقی درس، تمام دیالوگ به بخش های مختلف جملات، عبارات و کلمات تقسیم می شود.

یک گزینه "Play" بر هر خط دیده می شود که کمک می کند زبان آموز با هر سرعت و به هر تعداد که خواست جملات را تکرار کند. زبان آموز خط به خط راهنمایی می شود و تلفظ صحیح هر کلمه را می شوند. اگر موس را روی خط خاصی نگه دارید، ترجمه آن را نیز خواهید دید. درس بر روی هر کلمه و عبارت تمرکز می کند. و علاوه بر دکمه تکرار، زبان آموزان می توانند از میکروفون خود استفاده کنند تا تلفظ خود را با تلفظ یک فرد بومی مقایسه نمایند و تمام این کارها را تنها با پرداخت 20 دلار در ماه می توانید برای بیش از 60 زبان مختلف انجام دهید. شما و حداکثر 5 کودک می توانید یادگیری هر زبان در دنیا را که دلتان خواست شروع کنید.
 

اپلیکیشن آموزش زبان mango



 

اپلیکیشن Languagenut

Languagenut یک برنامه تقویت لغت، تلفظ و املا برای زبان آموزان 5 تا 14 سال است. این برنامه تمام مبانی را پوشش می دهد و 4 مهارت شنیدن، صحبت کردن، نوشتن و خواندن را نیز تقویت می کند. برای هر کدام از این مهارت ها بازی هایی تعبیه شده اند. این برنامه به صورت گسترده در مدارس 32 کشور در جهان به عنوان یک ابزار آموزشی تقویتی زبان مورد استفاده قرار می گیرد. اما به صورت مشابه می تواند برای استفاده خانگی نیز بسیار مفید باشد. Languagenut نیز مثل بقیه برنامه ها می تواند موضوعات عمومی مثل اعداد، رنگ ها و احوال پرسی را پوشش دهد اما در روند یادگیری زبان از گزینه هایی استفاده می کند که به لحاظ گرافیکی بسیار جذاب هستند. از طریق بازی ها، آهنگ ها ، کلمات و عبارات را آموزش می دهد. کودک شما نه تنها یاد می گیرد بلکه بسیار جذب هم می شود. بازی ها به تنهایی ارزش پرداخت هزینه را دارند. با پرداخت 9.99 یورو در سال، تهیه نکردن این برنامه برای فرزندتان در حقش ظلم خواهد بود.

 

اپلیکیشن Duolingo

Duolingo محبوب ترین برنامه آموزش زبان آنلاین است. احتمالاً به این دلیل که یک، رایگان است و دو، به زبان آموزان بزرگسال این امکان را می دهد که کودک باشند. منظور این است که درس ها در این برنامه به قسمت های کوچک قابل مدیریت تقسیم می شوند و این موضوع سبب می شود که سرعت یادگیری تدریجی شود. از تصاویر و فایل های صوتی برای یادگیری استفاده می شود و همچنین یک شخصیت کارتونی ارائه مباحث را به عهده دارد. ترکیب همه اینها با محتوای آموزشی زبان سبب می شود که معجونی را داشته باشید که نه تنها برای کودکان بلکه برای بزرگسالان نیز مناسب است. (البته کودکانی که خواندن و نوشتن را میدانند). این یک برنامه دیگر است که می توانید همراه با کودکتان در آن شرکت کنید. به جای تنها گذاشتنش، او را راهنمایی کنید و به او بازخورد دهید و تشویقش کنید که باعث می شود رابطه نزدیکتری نیز با کودکان داشته باشید.

Duolingo یک فعالیت طولانی است که از طریق تکرار، لغات را در ذهن شما جای می دهد و آنها را تازه نگه می دارد. زبان آموزان باید تمرین های کوتاهی انجام دهند و منطق آن این است که هر چه بیشتر این تمرین های کوتاه انجام شوند، زبان مقصد را بیشتر به خاطر می آورند. ممکن است که از زبان آموزان خواسته شود تا ترجمه یک لغت را از میان گزینه های موجود انتخاب کنند. بعضی اوقات ترجمه واقعی باید توسط زبان آموز تایپ شود. گاهی نیز تمرین به شکلی دیگر انجام می گیرد و زبان آموزان ترجمه انگلیسی لغت را در اختیار خواهند داشت و از آنها خواسته می شود تا معادل آن را به زبان مقصد بنویسند. Duolingo تمرین ها را تکرار می کند، و بین زبان ها حرکت می نماید لغاتی را که قبلاً آموخته اید را با هم ترکیب می کند و به هم وصل می کند تا همیشه تمام توجه زبان آموزان را در اختیار داشته باشد. همچنین در زمینه یادآوری لغات مشکل به زبان آموزان و مرور آنها، بسیار خوب عمل  می کند. Duolingo ممکن است به نظر ساده و مستقیم برسد اما دارای پیچیدگی های پنهانی زیادی است. اگر کودکان شما با Duolingo ادامه دهند، تعداد زیادی لغت را با استفاده از برنامه های بسیار یاد خواهند گرفت.

 به این 7 برنامه نگاهی بیندازید و امتحانشان کنید.  هر کدام نقاط قوت و ویژگی های خاص خود را دارند بنابراین می توانید به نسبت موقعیت و شرایط خود بهترین را انتخاب کنید. و اگر می خواهید که بیشترین بهره را ببرید، با کودکان خود یک زبان دیگر را بیاموزید. یک تیر با دو نشان!

یادگیری را امروز با اپلیکیشن آموزش زبان تیکا شروع کنید و یا استاد زبان خود را در سایت آموزش آنلاین زبان تیکا انتخاب کنید و در محیطی که برای یادگیری زبان بهینه شده است و با امکاناتی مثل تخته سیاه مجازی همین امروز یک قدم در یادگیری زبان بردارید.

موفق باشید !
 

 

آموزش زبان آنلاین تیکا
 
بهترین منابع آنلاین یادگیری زبان برای کودکان

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

پرستو غفاری

تولید محتوا

پرستو هستم. کارشناسی ارشد مهندسی عمران خوندم اما سالهاست که زبان انگلیسی تدریس می کنم و گهگاهی ترجمه هم می کنم. بسیار به ادبیات و هنرهای نمایشی علاقمندم و از مطالعه کتاب و تماشای فیلم و سریال به زبان انگلیسی بسیار لذت می برم و امیدوارم که بتونم به دیگران هم کمک کنم تا از این لذت محروم نباشند .

نظرات