اساتید پیشنهادی:

حضور آموزشگاه تیکا در نمایشگاه اینوتکس

خاطره محمدی
خاطره محمدی
جمعه, 13 مرداد 2022

دسته بندی : Tikkaa-news

زمان مطالعه : 10 دقیقه

تعداد بازدید : 1041

آموزشگاه تیکا در نمایشگاه اینوتکس

نمایشگاه‌هاى بین‌المللى با گرایش‌های علمی و فناوری پل ارتباطى بین بازرگانان، فناوران، صنعت‌گران و محققین کشورهاى مختلف هستند که براى نمایش کالاها، انجام مذاکرات تجارى پیرامون آن‌ها، اطلاعات گوناگون درزمینهٔ قیمت‌هاى رقابتى در سطح جهانی، آخرین استانداردهاى کیفی، آخرین پیشرفت‌هاى صنعتی، دستاوردهاى پژوهش علمى و ایده‌هاى اقتصادى - تکنولوژیکی نیز در خلال برگزارى نمایشگاه‌ها مورد تبادل قرار مى‌گیرند. در همین راستا با همت پارک فناوری پردیس از سال 1390  نمایشگاه بین‌­المللی نوآوری و فناوری INOTEX با حضور شرکت‌های بین‌المللی و با اهداف مشخص، هرساله برگزار می‌شود. امسال آموزشگاه زبان تیکا در نمایشگاه اینوتکس نیز حضور فعال دارد. تیکا میزبان اساتید زبان و زبان آموزهاست. 

درباره آموزشگاه زبان تیکا

آموزش زبان‌های مختلف، جزو علایق و نیاز بسیاری از افراد است. علاوه بر این، کسانی که قصد مهاجرت یا سفرهای کاری و گردشگری به کشورهای دیگر دارند، لازم است که زبان آن کشور را بدانند. زبان رکن اصلی ارتباط با سایر افراد جهان است؛ بنابراین یادگیری آن به شما کمک می‌کند تا بتوانید مردم سراسر دنیا را بهتر درک کنید و در کارهای خود پیشرفت قابل‌توجهی داشته باشید.

پارک فناوری پردیس از طریق نمایشگاه INOTEX تلاش می‌کند که علاوه بر معرفی فناوری‌­های روز به صنایع بزرگ و متوسط، مشتریان محصولات فناورانه را به تولیدکنندگان آن‌ها متصل کند و همچنین سرمایه‌گذاران را با فرصت­های سرمایه‌گذاری در طرح‌های فناورانه یا استارتاپ‌ها آشنا نماید. در این راستا آموزشگاه زبان تیکا، در این نمایشگاه خدمات خود را عرضه می‌کند.

شرکت در کلاس‌های زبان، یکی از بهترین راه‌های فراگیری زبان است. امروزه گسترش فناوری موجب شده که آموزش زبان به‌صورت آنلاین بوده و افراد از سراسر کشور از این آموزش‌ها بهره‌مند شوند. تیکا یکی از آموزشگاه‌های زبان آنلاین است که با داشتن اساتید مجرب در بسیاری از زبان‌ها به شما در یادگیری زبان کمک می‌کند.

آموزش آنلاین زبان به چه صورت است؟

امسال یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس ۲۰۲۲) با حضور ۴۰۰ استارتاپ و شرکت دانش‌بنیان در پارک فناوری پردیس گشایش یافت؛ که در این میان غرفه آموزشگاه زبان تیکا توانسته نقش پررنگی در این عرصه داشته باشد. شما با داشتن دستگاه متصل به اینترنت می‌توانید از آموزش‌های آنلاین زبان استفاده کنید. شما در هرکجای ایران و جهان، باشید قادرید که در کلاس‌های زبان به‌صورت آنلاین شرکت کنید. برخی از این کلاس‌ها نیازمند نصب برنامه‌هایی بر روی گوشی یا لپ‌تاپ شما هستند و می‌توانید از این طریق، در کلاس‌ها به‌صورت مجازی حضورداشته باشید.

آموزشگاه زبان تیکا یکی از آموزشگاه‌های آنلاینی است که بدون نصب هیچ اپلیکیشنی می‌توان از آن برای شرکت در کلاس استفاده کرد. برای شرکت در کلاس‌های تیکا تنها کافی است روی لینکی که برای شما ارسال می‌شود کلیک کنید و وارد کلاس شوید. تیکا متناسب با نیازهای زبان‌آموزان کلاس‌ها را به‌صورت فشرده، غیر فشرده، خصوصی، گروهی و ... برگزار می‌کند.

تیکا را در نمایشگاه اینوتکس بشناسید

اینوتکس اکنون به بستری برای عرضه نوآوری و فناوری، تبادل دانش فنی و فناوری و نیز مشارکت میان شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران داخلی و بین‌المللی تبدیل‌شده است؛ به‌گونه‌ای که در طول برگزاری ۱۰ دوره گذشته درمجموع بیش از ۲ هزار و ۲۵۰  شرکت و استارتاپ ایرانی و خارجی به‌عنوان غرفه دار در این نمایشگاه حضور داشتند و بیش از ۸۰ هزار نفر نیز از این نمایشگاه بازدید کردند.

از طریق نمایشگاه، آگاهی از خدمات تیکا و شرکت در کلاس‌های این آموزشگاه آسان می‌شود. البته اگر به آموزشگاه دسترسی ندارید لازم است که ابتدا در سایت تیکا ثبت‌نام کنید یا اگر حساب کاربری دارید، وارد حساب کاربری خود شوید. سپس استاد موردنظر خود را انتخاب کنید. استادهای مختلفی برای انواع زبان‌ها وجود دارد که هزینه هر یک از این کلاس‌ها متفاوت است.

زمان مناسب خود را برای شرکت در کلاس طبق تقویم تیکا انتخاب کنید؛ بنابراین شما توانستید در کلاس زبان تیکا ثبت‌نام کنید. لینک‌های کلاس برای شما به‌صورت پیامک ارسال می‌شود. علاوه بر این می‌توانید لینک کلاس و ساعت‌های برگزاری کلاس را در قسمت پنل کاربری خود مشاهده کنید.

برای این کار لازم است وارد حساب کاربری شده و به قسمت داشبورد بروید و از طریق گزینه برو به کلاس وارد کلاس شوید. قسمت کلاس‌ها برنامه کلی کلاس شما را نمایش می‌دهد. همچنین زبان‌آموزانی که قرار است در اولین جلسه خود شرکت کنند می‌توانند در قسمت درخواست‌های جلسه اول، ساعت و وضعیت کلاس را مشاهده کنند.

برای مطالعه بیشتر: آموزشگاه زبان تیکا به عنوان یک شرکت خلاق

مزیت آموزش زبان با تیکا

  • مزیت‌های آموزش زبان تیکا باعث شده که گزینه مناسبی برای یادگیری زبان باشد. در ادامه به بررسی مزایای آموزش زبان تیکا می‌پردازیم.
  • شما برای شرکت در کلاس‌های زبان حضوری ممکن است هزینه‌هایی صرف رفت‌وآمد کنید؛ اما با شرکت در آموزش زبان تیکا نیاز به هزینه رفت‌وآمد نیست بلکه می‌توانید در هرکجا که هستید، در این کلاس‌ها شرکت کنید.
  • تیکا با داشتن اساتید مجرب و در تمامی سطوح این امکان را برای زبان‌آموزان فراهم کرده که با توجه به بودجه خود بتوانند استاد خود را انتخاب کنند.
  • تنوع زبان‌های آموزشی تیکا باعث شده که جوابگوی انواع زبان‌آموزان باشد. این آموزشگاه زبان‌های روسی، انگلیسی، فرانسه، ترکی و ... را آموزش می‌دهد. همچنین در زبان‌های انگلیسی و فرانسه به زبان‌آموزان مدرک از طرف مؤسسه سفیر اعطا می‌شود.
  • کلاس‌های تیکا به‌صورت خصوصی بوده و در صورت تمایل و رضایت مدرس می‌توانید با دوستان خود که یک سطح زبانی دارید، در این کلاس‌ها شرکت کنید.
  • اگر قصد یادگیری چندین زبان را داشته باشید، می‌توانید از تخفیف‌های این آموزشگاه بهره‌مند شوید.
  • هزینه اولین کلاس برخی از مدرسین به‌صورت رایگان است و شما می‌توانید در پنج جلسه آموزشی با پنج استاد کلاس رایگان داشته باشید.
  • با تیکا نگران وقت کلاس نباشید. کلاس‌های تیکا از 7 صبح تا 11 شب برگزار می‌شود و شما می‌توانید متناسب با زمان خود، وقت حضور در کلاس را مشخص کنید.

یادگیری زبان در تیکا

اینوتکس صرفاً یک نمایشگاه نیست؛ بلکه هرساله به‌منظور توسعه مشارکت و همکاری‌های فناورانه، تشویق جوانان به کارآفرینی و نیز فرهنگ‌سازی سرمایه‌گذاری در حوزه‌های نوآورانه، رویدادها و بخش‌های جانبی متعددی در کنار این نمایشگاه برگزار می‌شود.

تیکا، امکان آموزش زبان به‌صورت آنلاین را برای زبان‌آموزان فراهم کرده است. این آموزشگاه با به‌کارگیری از استادان مجرب در انواع زبان‌های فرانسه، انگلیسی، روسی، آلمانی، عربی و ... به زبان‌آموزان خدمات ارائه می‌دهد. همچنین در زبان‌های انگلیسی و فرانسه مدرک زبان از طرف مؤسسه سفیر به شما اعطا می‌شود. وجود اساتید متفاوت در زبان‌ها باعث شده که افراد متناسب با بودجه خود، استاد خود را انتخاب کنند. شما تیکا قادر خواهید بود، وقت کلاس را با توجه به زمان خود تنظیم کنید.

 

حضور آموزشگاه تیکا در نمایشگاه اینوتکس

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

خاطره محمدی

تولید محتوا

خاطره محمدی هستم و دنیا رو با واژگان لمس می‌کنم. چند ساله که حوزه‌های مختلف رو با کلمات روایت می‌کنم. کتاب‌های ادبی، موزیک، فیلم و برنامه‌های آشپزی بیشترین علاقه‌مندی‌های من هستند. هنوز هم بعد از دیدن فیلم‌های پلیسی-معمایی تصمیم می‌گیرم وقتی بزرگ شدم، کارٱگاه بشم.

نظرات

user-image

مجید احمدی

کاش منم میتونستم بیام نمایشگاه

18 مرداد 2022

user-image

پریسا

عالی بودید??

16 مرداد 2022

user-image

لیلا فارغ

خیلی هم خوشحال بودم از اینکه تیکارو اونجا دیدم و انشاالله در نمایشگاه های بعدی هم میدرخشید

14 مرداد 2022

user-image

پارسا مهری

از دیدن تیم در نمایشگاه خوشحال شدم

14 مرداد 2022

user-image

حامد

انشالله نمایشگاه های بعدی

14 مرداد 2022

user-image

افشین گلرویی

چقد خفنه تیکا، لذت بردم!

14 مرداد 2022