اساتید پیشنهادی:

استاد زبان برتر ماه دی تیکا: مژده امینی

زینب ناصری
زینب ناصری
شنبه, 12 فروردین 2022

دسته بندی : success-story

زمان مطالعه : 15 دقیقه

تعداد بازدید : 4402

بهترین استاد زبان ترکی استانبولی برتر ماه

استاد مژده امینی یکی از اساتید برتر زبان ترکی استانبولی در آموزشگاه زبان آنلاین تیکا هستند. استاد امینی از اعضای دپارتمان اساتید تیکا و از جمله اساتید با تجربه محسوب میشوند خانم امینی از اساتید وقت شناس و با دقت تیکا محسوب میشوند و بیش تر از یک سال از فعال شدن ایشان در سامانه تیکا میگذرد. این بار پاسخ سوالات رایج زبان آموزان و همکاران جدید را از زبان خانم امینی خواهیم شنید.

مصاحبه با استاد زبان ترکی استانبولی برتر

در این مصاحبه با خانم امینی تماس گرفتیم و مصاحبه به صورت صوتی انجام شد. خانم امینی به درخواست تیکا یک ویدیو با پاسخ سوالات نیز برای ما ارسال کردند. شما میتوانید خلاصه این مصاحبه را نیز در ادامه مقاله بخوانید.

تیکا: سلام وقتتون بخیر. من ناصری هستم از سامانه آموزش زبان تیکا. تبریک میگم که به عنوان استاد برتر ما انتخاب شدید و ممنون که زمانتون رو در اختیار ما قرار دادید. اگه ممکنه خودتون رو معرفی کنید و برای زبان آموزان ما درمورد نحوه رزرو کلاس توضیح بدید.

خانم مژده امینی: سلام وقتتون بخیر باشه. من هم تشکر میکنم از تیم تیکا که همراه ما هستند و همیشه پیگیر کلاس ها هستند. من مژده امینی هستم، و حدود یک سال و نیم هست که در تیکا مشغول تدریس زبان هستم. در این مدت شاگردهای علاقه مند و موفق زیادی داشتم که با یادگیری آنلاین ارتباط خوبی برقرار کردند.

تجربه زندگی در کشور ترکیه

من زبان ترکی استانبولی را در طول هشت سال اقامت در کشور ترکیه یاد گرفتم. به عبارت دیگه، بیشتر سال های مدرسه و تحصیل من در کشور ترکیه سپری شد. در طول این مدت من با فرهنگ و سبک زندگی مردم ترکیه از نزدیک آشنا شدم. با توجه به اینکه بعد از بازگشت به ایران همچنان به تدریس این زبان پرداختم ، میتونم بگم هیچ وقت از زبان ترکی استانبولی دور نبودم.

سابقه تحصیلی و نحوه شروع تدریس 

من در مقطع کارشناسی در رشته زبان و ادبیات انگلیس تحصیل کردم، و به طور همزمان تدریس در آموزشگاه های زبان رو شروع کردم. رشته تحصیلی من شامل درس هایی مربوط به تدریس زبان هم میشدند. به همین علت تجربه دانشگاهی من حتی باعث علاقه بیشتر من به زبان ترکی استانبولی شد. همه این تجربه ها در کنار هم باعث شدند که زمان بیشتری برای کسب مهارت به عنوان یک استاد زبان ترکی استانبولی صرف کنم.

چرا تدریس آنلاین را دوست دارم؟

من در حال حاضر دو سال هست که به تدریس خصوصی و آنلاین مشغول هستم. در حقیقت در حال حاضر کلاس های آنلاین را به کلاس های حضوری ترجیح میدهم. یکی از دلایل این مورد، امکان برنامه ریزی دقیق تر و استفاده بهتر از زمان در کلاس های آنلاین است. شما میتوانید در هر وقت که دوست داشته باشید کلاس خودتان را رزرو و از بازخوردهای استادتان استفاده کنید. کلاس های آنلاین وقت مرده ندارند، و هرقدر استاد و شاگرد با هم بیشتر هماهنگ شوند زمان مفیدتر سپری میشود.

جمع بندی

شما برای رزرو کلاس زبان آزمایشی یا رزرو کلاس خصوصی با استاد مژده امینی میتوانید همین حالا اقدام کنید. همچنین سایر اساتید سامانه آموزش زبان تیکا در خدمت شما هستند.

یادگیری زبان انگلیسی به صورت کلاس های آنلاین در آموزشگاه زبان تیکا از طریق رزرو جلسه با استاد زبان

 

استاد زبان برتر ماه دی تیکا: مژده امینی

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

زینب ناصری

تولید محتوا

من زینب، دانشجوی ارشد ادبیات انگلیسی و مدرس پاره وقت هستم و توی بخش های مختلف تیکا فعالم، اما مخصوصا به بلاگ و نوشتن درمورد زبان ها علاقه دارم!

نظرات

user-image

پویان رادفر

استاد خیلی خوبی هستن

27 اردیبهشت 2022

user-image

مهشید افشاری

تدریس ایشون حرف نداره

23 اردیبهشت 2022

user-image

لیلا فارغ

من با این استاد کلاس داشتم و چقدر ذوق کردم دیدم استاد برتر شدند

23 اردیبهشت 2022

user-image

فرشته قندی

استاد برتر زبان چینی رو هم معرفی کنید ممنونم

23 اردیبهشت 2022

user-image

taregh

تدریسشون عالیه

23 اردیبهشت 2022

user-image

عارفه سالاریه

استاد امینی واقعا استاد عالی و با انگیزه ای هستن، یادگیری زبان ترکی رو برای زبان آموز لذت بخش میکنن واقعا

23 اردیبهشت 2022

user-image

رکسانا آبدیده

من با استاد امینی کلاس داشتم استاد مهربونی هستن

9 اردیبهشت 2022