اساتید پیشنهادی:

8 آهنگ اسپانیایی که مهارت های زبان شما را تقویت می کنند

صوفیا کتیران
صوفیا کتیران
چهارشنبه, 10 فروردین 2021

دسته بندی : learning-spanish

زمان مطالعه : 10 دقیقه

تعداد بازدید : 5022

8 آهنگ اسپانیایی که مهارت های زبان شما را تقویت می کنند

 《8 آهنگ اسپانیایی که مهارت های زبان شما را تقویت می کنند》

از یادگیری زبان اسپانیایی با استفاده از کتاب های آموزشی خسته شده اید ؟اگر به دنبال یک روش جالب و سرگرم کننده برای یادگیری زبان اسپانیایی هستید ، موسیقی روش عالی می باشد . گوش دادن به آهنگهای جذاب اسپانیایی (بدیهی است که موارد فعلی - نه فقط آهنگهایی مانند La Bamba!) راهی عالی برای بهبود زبان اسپانیایی شماست .

(آیا می توانم با گوش دادن به موسیقی زبان اسپانیایی را یاد بگیرم؟)
بله ، می توانید! موسیقی می تواند ابزاری بسیار قدرتمند باشد. بر روی آهنگ هایی که دوست دارید تمرکز کنید ، متن های خوانده شده را بخوانید و از آنها لذت ببرید! و قبل از اینکه بدانید ، متوجه خواهید شد که به زبان اسپانیایی آواز می خوانید (به احتمال زیاد با لهجه اسپانیایی بسیار بهتر!). ويدئو ها و آهنگ های داخل YouTube  را که باعث می شود شما به اسپانیایی آواز بخوانید و مانند یک حرفه ای برقصید ،  تماشا کنید.

۱‐. A Dios le pido – Juanes
( از خدا می پرسم -اثر خوانز)

درباره هنرمند: خوانز یک خواننده و ترانه سرای کلمبیایی است که کاملاً در صحنه حضور دارد.
درباره آهنگ: Ah، A Dios le pido - موسیقی معروف راک لاتین خوانز می باشد. محتوای اهنگ راجب ارتباط برقرار کردن با خداوند از طریق دعا کردن می باشد،  دعا برای محافظت از دوستان و خانواده اش است.اکنون نیز یک سرود برای صلح در سراسر آمریکای لاتین می باشد.
چگونه به یادگیری زبان شما کمک خواهد کرد: تک آهنگ خواننده دارای افعال فرعی است که با فرم "a Dios le pido que…" تحریک می شود و این ویژگی را برای کسانی که می خواهند  درخواست یا ابراز خواسته ها را با مفعول اسپانیایی انجام دهند، ایده آل می کند.

۲‐ Vivir mi vida – Marc Anthony
(Vivir mi vida - اثر مارک آنتونی)

درباره هنرمند: برای مبتدیان ، وی یکی از بهترین هنرمندان سالسا می باشد. با 26 بازدید عظیم موسیقی بیلبورد. 
درباره آهنگ: به گفته خودش ، Vivir mi vida یک آهنگ اسپانیایی با انرژی بسیار بالا و مثبت می باشد تا حدی که حتی خجالتی ترین فرد هم دلش می خواهد با این آهنگ برقصد .
 چگونه به یادگیری زبان شما کمک می کند: اگر مبتدی باشید ، هیچ آهنگ بهتری برای شما وجود ندارد. مارک با مهربانی شفاف و آهسته آواز می خواند. به علاوه ،  متن ها در طول آهنگ تکرار می شوند ، بنابراین در خواندن مشکلی نخواهید داشت.

۳- La bicicleta - اثر شکیرا و کارلوس ویوز

درباره هنرمندان: مانند این دو سوپراستار کلمبیایی نیاز به معرفی دارند!
 درباره آهنگ: La bicicleta یک دوئت سریع و خشمگین است که با عطر و طعم کلمبیایی پر شده است: از والناتو گرفته تا پاپ ، رگیون و کامبیا به همه چیز فکر کنید. برای هر دو هنرمند ، این آهنگ دارای نوستالژیک است ، چراکه آنها در شهرهای کلمبیا بزرگ شده اند.
 چگونه به یادگیری زبان شما کمک می کند: با بسیاری از اصطلاحات محاوره ای که در متن شعر بافته شده است ، با کودکان همراه شوید. اکنون این مواردی است که واقعاً زبان اسپانیایی شما را در سرعت خود قرار می دهد

۴‐Mia – Bad Bunny (feat. Drake)

درباره هنرمندان: Bad Bunny پورتوریكویی با حضور دریك ، خواننده رپ كانادایی ، در صحنه اصلی قرار می گیرد. 
درباره آهنگ: میکس ریگتن و رقص هال ، میا اولین آهنگی است که دریک کاملاً به اسپانیایی می خواند - اگر تلفظ خود را بگوییم ، با تلفظ عالی. 
چگونه به یادگیری زبان شما کمک می کند: اجازه ندهید سرعت شما را عقب بیندازد - زبان به کار برده شده در این آهنگ ها آنقدرها که فکر می کنید پیچیده نیست! فقط ممکن است لازم باشد ، چند بار به آهنگ ها گوش دهید.

5. Malamente – Rosalía
5. مالامنته - روزالیا
درباره هنرمند: مراقب این اسب تاریک باشید - او یک ستاره اسپانیایی در حال ظهور است. 
درباره آهنگ: Malamente یک هیبرید فلامنکو-هیپ هاپ است با یک پیام واقعا مهم در مورد خشونت مبتنی بر جنسیت. چگونه به یادگیری زبان شما کمک می کند: این قطعاً یکی از زبان آموزان پیشرفته اسپانیایی است ، زیرا برای صداهای واکه طولانی در موسیقی فلامنکو رمزگشایی آسان نیست. اما آنها کاملاً ارزش این را دارند که در راه خود تلاش کنند.

6. La gozadera – Gente de Zona (feat. Marc Anthony)

درباره هنرمند: یک دو نفره آتشین رگاتونی کوبایی ، اگر قبلاً در مورد آنها چیزی نشنیده اید ، باید کاملاً آنها را بررسی کنید. درباره آهنگ: همه اینها به نام این آهنگ است. "La Gozadera" اصطلاحی است که در کوبا برای توصیف یک مهمانی شلوغ با نوشیدن و رقص زیاد استفاده می شود. بنابراین ، به طور طبیعی ، La gozadera مسیری است که در آن رگیتون با سالسا دیدار می کند ، فرهنگ لاتین را با تمام شکوه و جلال خود جشن می گیرد. چگونه به یادگیری زبان شما کمک می کند: اگر تازه شروع به یادگیری زبان اسپانیایی می کنید ، این یک انتخاب عالی است. پیگیری اشعار بسیار آسان است و اگر به اندازه کافی سخت گوش دهید ، نام اسپانیایی تعداد انگشت شماری از کشورهای آمریکای لاتین را نیز خواهید آموخت. 

7. La Tortura – Shakira (feat. Alejandro Sanz)

درباره هنرمندان: ارزش گوش دادن به آهنگ های این خواننده اسپانیایی آلخاندرو را دارد.
 درباره آهنگ: این دو نفرگرد هم آمدند تا La Tortura را ایجاد کنند - یک آهنگ پاپ لاتین در مورد رابطه دو عاشق سابق.  چگونه به یادگیری زبان شما کمک می کند: اگرچه برای مبتدیان کار ساده ای نیست ، اما این آهنگ واضح ترین  لهجه کلمبیایی است که پیدا خواهید کرد.

8. Latinoamérica - Calle 13 

درباره گروه: Calle 13 یکی از سیاسی ترین گروههای آمریکای لاتین است. 
درباره این آهنگ: Latinoamérica یک مانیفست هیپ هاپ / رپ علیه فقر و حمایت از هویت آمریکای لاتین است ، با ادای احترام به عناصر شاخص فرهنگ آمریکای لاتین. اکنون این آهنگ "اسپانیایی" در واقع برگرفته شده از زبانهای مختلف است ، با مقدمه ای که به زبان کچوا خوانده می شود ، یک خانواده زبانی از آند ، و یک قطعه کوچک دیگر است که به پرتغالی خوانده شده است.
 چگونه به یادگیری زبان شما کمک می کند: این آهنگ به شما کمک می کند - درک واژگان و ساختارهای تعبیه شده در متن آهنگ برایتان آسان شود.

 

 

 

 


 

8 آهنگ اسپانیایی که مهارت های زبان شما را تقویت می کنند

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

صوفیا کتیران

تولید محتوا

صوفیا کتیران هستم رشتم مهندسی پزشکی هستش و علاقه زیادی به زبان و تدریس دارم .دوست دارم اینقدر تو زبان پیشرفت کنم تا بتونم به خوبی تدریس کنم و همیشه دنبال پیدا کردن مطالب جدید هستم و دوست دارم اطلاعاتم و با بقیه به اشتراک بزارم . ورزش کردن یکی دیگه از علاقمندی های من هستش که همیشه سعی میکنم جزو برنامه اصلی روزانه من باشه

نظرات