اساتید پیشنهادی:

کلاس کلاس بحث آزاد انگلیسی آنلاین رایگان در تیکا

زینب ناصری
زینب ناصری
شنبه, 23 اردیبهشت 2022

دسته بندی : english-accent

زمان مطالعه : 0 دقیقه

تعداد بازدید : 14975

کلاس فری دیسکاشن آنلاین رایگان تیکا

تیکا با برداشتن یک  قدم دیگر برای برآورده کردن مسولیت اجتماعی خود، این بار با دوره‌های آنلاین و هم زمان مکالمه در خدمت شماست! شما می‌توانید به طور رایگان در این کلاس‌ها ثبت نام کنید. اولین کلاس فری دیسکاشن ما در زبان انگلیسی با تدریس استاد عرفان جلیلی  برگزار شد. در این کلاس ها شما میتوانید تقویت مکالمه انگلیسی را به صورت رایگان تجربه کنید.

توضیحات برای ثبت نام‌کننده‌ها

با سلام به همه دوستانی که در دوره رایگان فری دیسکاشن شرکت کردند و تبریک به دوستانی که در جلسه حاضر شدند، شرایط برای ادامه کلاس‌ها به صورت زیر است:
شرکت در جلسات برای عموم بلامانع است.
موضوعات بحث به گونه‌ای هستند که در هر جلسه به طور مستقل از جلسات قبلی می‌توانید شرکت کنید.
اگر یک جلسه را از دست دادید نگران نباشید! فایل ضبط شده جلسه در آپارات تیکا قرار می‌گیرد.
جلسات بعدی برای هر سطح به شما اطلاع‌رسانی می‌شوند.
در صورتی که سطح خودتان را می‌دانید، سطح و مشخصات خودتان را اعلام کنید تا در گروه مناسب قرار بگیرید.
در صورتی که در جلسه اول شرکت کرده‌اید، برای تعیین سطح و گروه‌بندی زمان مناسب خودتان را اعلام کنید. همچنین نام کاربری خود را که برای ورود در جلسه اول از آن استفاده کردید اعلام کنید.
برای ورود به جلسه از لینک و ورود به عنوان مهمان استفاده کنید. نیازی به وارد کردن یوزرنیم و پسورد نیست. وقتی وارد جلسه شدید، روی نام خودتان که به  طور پیش فرض مهمان است کلیک کنید. لطفاً در این بخش اسم و‌فامیل خودتان را با حروف فارسی وارد کنید تا برای پیگیری کلاس‌ها راحت‌تر به شما دسترسی داشته باشیم.
در صورت بروز مشکل با دایرکت پیج اینستاگرام تیکا در ارتباط باشید.

کلاس فری دیسکاشن چیست؟

در کلاس بحث آزاد انگلیسی آنلاین، شما به صحبت کردن به زبانی که در حال یادگیری آن هستید تشویق می‌شوید. بهترین حالت کلاس بحث آزاد، وقتی است که شما با زبان آموز‌های هم سطح خودتان باشید.
بحث آزاد می‌تواند پیرامون یک موضوع کلی باشد یا اینکه یک موضوع کلی داشته باشد. برای مثال جلسه دوم اسفند ۱۴۰۰ در تیکا با موضوع motivation برگزار شد.

این کلاس‌ها ممکن است توسط یک زبان‌آموز که نماینده کلاس است اداره شوند یا اینکه مدیر جلسه یک معلم زبان باشد. اگر مانند کلاس free discussion رایگان تیکا مدیر جلسه یک مدرس با تجربه باشد، بازخورد‌هایی که دریافت می‌کنید دقیق‌تر خواهد بود. به علاوه مدیر جلسه همه را تشویق می‌کند صحبت کنند. نقش دیگر او تنظیم کردن مدت زمانی است که هر نفر اجازه دارد حرف بزند.

اطلاع‌رسانی برای شرکت در کلاس چگونه است؟

این دوره از  یک هفته قبل با‌ایمیل به اطلاع همه کاربران رسید. اگر هنوز هم عضو خبرنامه تیکا نشده‌اید، الآن  وقتش است! کافیست وارد حساب کاربری خودتان در تیکا شوید - اگر ندارید، یکی بسازید - و آدرس‌ایمیل خودتان را وارد کنید.   اگر تیک دریافت اخبار و پیشنهاد‌ها را بزنید، قبل از همه از برنامه‌های ویژه تیکا با خبر می‌شوید. به علاوه لینک برای شما پیامک می‌شود. تعیین سطح به صورت انفرادی و یا گروهی در طول جلسات انجام می‌شود تا همه زبان‌آموزان با افراد هم سطح خودشان در یک گروه قرار بگیرند. شرکت در کلاس‌های سطح‌های دیگر ممنوع نیست اما برای راحتی زبان‌آموزان توصیه می‌شود با هم دوره‌ای‌های خودتان بیشتر حرف بزنید.

موضوع برای فری دیسکاشن آنلاین

موضوعات بحث آزاد و مکالمه هر جلسه با مشورت با زبان‌آموزان انتخاب می‌شوند. به طور کلی نگران نباشید چون قرار نیستدرمورد موضوعات تخصصی حرف بزنیم. موضوعات معمولاً عمومی و از دسته‌هایی هستند که همه بتوانند درمورد آن‌ها اظهار نظر کنند.

کلاس فری دیسکاشن خوب در تهران

برنامه‌های بعدی تیکا برای برگزاری کلاس فری دیسکاشن به صورت حضوری نیز خواهد بود. در ادامه این برنامه ها‌امیدواریم به صورت حضوری نیز در خدمت شما باشیم. به این منظور کافه‌ها و مرازاموزشی طرف قرارداد تیکا می‌توانند مکان مناسب را در اختیار شما قرار بدهند. شما در حال حاضر برای برخورداری از کلاس فری دیسکاشن خوب در تهران می‌توانید از امکانات کلاس آنلاین ما استفاده کنید.

کلاس فری دیسکاشن مشهد

تعدادی از اساتید خوب ما ساکن مشهد هستند. با  کلاس فری دیسکاشن مشهد ما در  حال حاضر می‌توانید به صورت آنلاین در ارتباط باشید!

بحث آزاد برای سایر زبان‌ها

برنامه کلاس free discussion رایگان تیکا به زبان انگلیسی محدود نمی‌شود. ما همین جمعه کلاس بحث آزاد رایگان ترکی را هم شروع می‌کنیم. به این ترتیب شما می‌توانید با این برنامه شما متوانید به هدف خوتان برسید.  

مدرس دوره ترکی استانبولی خانم مژده‌امینی از اساتید خوب تیکاست. یکی دیگر از مزیت‌های کلاس فری دیسکاشن آنلاین رایگان تیکا همین آشنا شدن بیشتر با هر استاد و روش تدریس اوست. شما می‌توانید به این ترتیب معلم زبان خودتان بهتر انتخاب کنید.

تنوع بیشتر برای زبان‌آموزان قدیمی

کلاس‌های خصوصی تیکا بازدهی بالایی دارند. این بازدهی به خصوص برای افرادی که مشغله زیادی دارند مناسب  است. با این وجود، هیچ چیز جای بحث گروهی را نمی‌گیرد! رقابت دوستانه و همچنین موضوعات مختلفی که در بحث گروهی مطرح می‌شوند جذابیت یادگیری را بالا می‌برند. در کلاس فری دیسکاشن آنلاین زبان‌آموزان از هم یاد می‌گیرند. هدف اصلی از یادگیری مکالمه زبان نیز همیشه برقرار کردن ارتباط با بقیه است.

شما می‌توانید دوستان جدید پیدا کنید

شما می‌توانید در کلاس‌های گروهی فری دیسکاشن تیکا دوست‌های هم سطح پیدا کنید. از نظر امنیت نیز نگران نباشید! هیچ اطلاعات شخصی از شما به جز نام و نام خانوادگی به نمایش در نمی‌آید. کلاس‌های تیکا برای همه رده‌های سنی مناسب هستند. با این وجود گروه سنی بالای پانزده سال بیشترین استفاده را از این کلاس‌ها خواهد برد.


برگزاری کلاس زبان آنلاین با  اساتید تیکا
کلاس کلاس بحث آزاد انگلیسی آنلاین رایگان در تیکا

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

زینب ناصری

تولید محتوا

من زینب، دانشجوی ارشد ادبیات انگلیسی و مدرس پاره وقت هستم و توی بخش های مختلف تیکا فعالم، اما مخصوصا به بلاگ و نوشتن درمورد زبان ها علاقه دارم!

نظرات

user-image

Azadeh soltani

سلام، چه‌جوری میشه ثبت نام‌کرد در این دوره بحث آزاد؟

29 تیر 2022

user-image

taregh

ممنون

4 خرداد 2022

user-image

پویان رادفر

یکی از خوبی های تیکا برگزاری این دوره هست

27 اردیبهشت 2022

user-image

لیلا فارغ

اولش فک نمیکردم کلاس رایگان باشه ولی وقتی اومدم دیدم ن واقعا کلاس هست و جنبه تبلیغاتی نداره و ممنونم از تیکا

26 اردیبهشت 2022

user-image

مهشید افشاری

عالی

26 اردیبهشت 2022

user-image

عارفه سالاریه

چقدر عالیه که این دوره رایگانه، مرسی بازم از این دوره ها بذارید

26 اردیبهشت 2022