اساتید پیشنهادی:

آموزش تلفظ انگلیسی هفتم - دانلود فایل صوتی

زینب ناصری
زینب ناصری
یک‌شنبه, 21 اسفند 2021

دسته بندی : high-school

زمان مطالعه : 3 دقیقه

تعداد بازدید : 15345

آموزش تلفظ انگلیسی هفتم - دانلود فایل صوتی

آموزش تلفظ انگلیسی هفتم به کمک فایل صوتی این کتاب به راحتی امکان پذیر است. شما میتوانید برای دانلود فایل های کتاب زبان انگلیسی متوسطه  از تیکا کمک بگیرید. فایل صوتی کتاب زبان هفتم را نیز در ادامه همین مطلب دانلود کنید. کافیست فایل هایی که در ادامه بارگزاری میشوند را دانلود کنید. هر فایل به یکی از بخش های کتاب زبان انگلیسی هفتم مربوط است. همچنین تلفظ همه لغات کتاب هفتم در فایل picture dictionary در همین فایل فشرده آمده است. 

دانلود فایل آموزش تلفظ انگلیسی هفتم

با کلیک روی لینک آموزش تلفظ انگلیسی هفتم میتوانید این کتاب را دانلود کنید.

 

اهمیت یادگیری تلفظ صحیح زبان هفتم

تا به حال پیش آمده است که معلم اسم شما را در کلاس زبان صدا بزند و از شما بخواهد یک متن انگلیسی را بخوانید، ولی شما نتوانید تلفظ کلمات را به یاد بیاورید؟ ممعمولا دانش آموز در این شرایط حس شرمساری یا حتی حس منفی نسبت به یادگیری زبان انگلیسی پیدا میکند. دوست و همکلاسی های شما ممکن است بدون اینکه قصد مسخره کردن شما را داشته باشند به تلفظ های شما بخندند. این واقعیت که تلفظ های کلمات زبان انگلیسی با شکل نوشتاری آن ها معمولا تفاوت دارد هم کمکی به شما نمیکند! راه حل این مشکل برخلاف آنچه در ابتدا به نظر میرسد ساده است. شما میتوانید با گذاشتن کمی وقت قبل از فرا رسیدن زمان کلاس همه تلفظ ها را تمرین کنید. 

برای مطالعه بیشتر: آموزش تلفظ های زبان انگلیسی هشتم

خبر خوب دیگری که برای شما داریم، این است که تعداد کلمات پرکاربرد در انگلیسی محدود است. شما با یاد گرفتن تلفظ حدود 500 کلمه میتوانید بیش از نیمی از لغات متن های انگلیسی را درست تلفظ کنید! به علاوه کلمات انگلیسی در محیط اطراف شما به دفعات تکرار میشوند. کافیست بیشتر توجه کنید. اگر از ابتدا بتوانید با کمی تلاش بیشتر خودتان را با سطح کلاس هماهنگ کنید، ادامه مسیر خیلی راحت تر میشود.

قبل از کلاس ده دقیقه تمرین کنید

زبان هفتم شاید اولین تجربه دانش آموز - یا شما!- از یادگیری زبان انگلیسی باشد. کتاب زبان هفتم متن های ساده و تصاویر بسیاری دارد. با این وجود تعداد زیاد دانش آموزان معمولا به معلم اجازه نمیدهد با تک تک شاگردها تلفظ همه کلمات و جملات را تمرین کند. خوشبختانه کتاب زبان هفتم همراه با یک کتاب تمرین و فایل صوتی ارائه میشود. فایل صوتی توسط یک گوینده نیتیو یا بومی زبان انگلیسی ضبط شده است. شما میتوانید این فایل را که حجم زیادی هم ندارد از لینک بالا دانلود کنید تا همیشه روی تلفن همراهتان داشته باشید. ده دقیقه قبل از کلاس تمرین کردن میتواند جلوی شرمنده شدن شما در کلاس را بگیرد و نمره شما در آزمون شنیداری ترم را هم خیلی بالاتر ببرد.

به علاوه اگر اسم شما اول دفتر نمره نباشد، معمولا تا زمانی که نوبت شما برسد چند بار خواندن شدن متن توسط دوست های خودتان و بازخورد معلم را شنیده اید.

برای مطالعه بیشتر: قوائد کلی تلفظ حروف در کلمات انگلیسی pdf
یادگیری زبان به صورت صوتی


از دیکشنری های آنلاین کمک بگیرید


به خاطر آنلاین شدن کلاس ها، در حال حاضر بیشتر دانش آموزها به گوشی یا تبلت دسترسی دارند. شما میتوانید به راحتی یک اپلیکیشن دیکشنری روی تلفن همراه خودتان نصب کنید. یکشنری های آنلاین یا دیجیتال می توانند مزایای بیشتری از جمله راهنماهای تلفظ را ارائه دهند. این نوع دیکشنری ها می توانند یکی از مفیدترین ابزارهایی باشند که می توانید برای تمرین تلفظ انگلیسی داشته باشید. بهتر از همه، آن ها به صورت آنلاین در دسترس هستند! مصرف اینترنت دیکشنری ها خیلی زیاد نیست. بیشتر آن ها تلفظ لغات را هم به شما می آموزند.

جلوی آینه تمرین کنید


وقتی صحبت می کنید، دهان خود را حرکت می دهید. نحوه حرکت دادن دهان بر نحوه تلفظ یک کلمه تأثیر می گذارد. اولین قدم برای اصلاح فرم دهان، توجه به آن و تمرین است. چند راه وجود دارد که می توانید بررسی کنید که دهان و لب های شما شکل درستی دارند:

از آینه استفاده کنید. این تا حد زیادی ساده ترین راه برای تشخیص اینکه دهان شما در حین صحبت کردن چه می کند است.
یک انگشت را جلوی لب های خود قرار دهید (مثل اینکه می گویید "سس"). هنگام صحبت کردن، انگشت خود را تکان ندهید. باید احساس کنید که لب‌هایتان از انگشتتان دور می‌شوند یا به آن فشار می‌آورند.
به کلیپ های انگلیسی نگاه کنید و به شکلی که دهان و لب‌هایشان هنگام صحبت کردن می‌دهند، توجه کنید. سعی کنید برنامه تلویزیونی یا فیلم مورد علاقه خود را دنبال کنید. آیا می توانید چهره ها و صداهایی را که بازیگران می سازند تکرار کنید؟

راهنماها و تصاویر آنلاینی وجود دارد که به شما کمک می کند یاد بگیرید چگونه دهان خود را حرکت دهید. Sounds of English توضیحات خوبی برای تلفظ کلمات خاص دارد. این راهنما برای افرادی است که انیمیشن‌های سه‌بعدی می‌سازند، اما تصاویر شروعی عالی برای درک اینکه هنگام صحبت کردن، ظاهر دهان شما چگونه باید باشد.

آموزش زبان هفتم و تمرین تلفظ ها

در فایل بالا میتوانید صوت همه بخش های کتاب زبان انگلیسی هفتم را به ترتیب در اختیار داشته باشید. برای دانلود کتاب زبان انگلیسی هشتم و آموزش تلفظ انگلیسی هشتم نیز با ما همراه باشید.

برای آموزش های بیشتر با مرکز آموزش زبان رایگان تیکا همراه باشید.

در این تصویر بنر معرفی اساتید آموزش زبان های مختلف تیکا را میبینید.

 

 

آموزش تلفظ انگلیسی هفتم - دانلود فایل صوتی

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

زینب ناصری

تولید محتوا

من زینب، دانشجوی ارشد ادبیات انگلیسی و مدرس پاره وقت هستم و توی بخش های مختلف تیکا فعالم، اما مخصوصا به بلاگ و نوشتن درمورد زبان ها علاقه دارم!

نظرات

user-image

taregh

انگلیسی هفتم خیلی شیرینه

19 خرداد 2022

user-image

سوده حق پرست

واسه انگلیسی هشتم هم بذارید

14 خرداد 2022

user-image

کیانا احمدزاده

مرسی بابته فایل ها

14 خرداد 2022

user-image

عارفه سالاریه

خیلی خوبه که فایل دانلودش رو میگذارید. ممنون

14 خرداد 2022