اساتید پیشنهادی:

دانلود کتاب تمرین و دفتر زبان کره ای pdf

زینب ناصری
زینب ناصری
شنبه, 20 اسفند 2021

دسته بندی : books

زمان مطالعه : 5 دقیقه

تعداد بازدید : 58495

دانلود کتاب تمرین و دفتر زبان کره ای pdf

در این مطلب امکان دانلود دفتر زبان کره ای pdf و کتاب کمک آموزشی و تمرین الفبای زبان کره ای را برای شما آماده کرده ایم. به کمک منابع و کتاب خودآموز زبان کره ای و این دفتر شما میتوانید زبان را در خانه تمرین کنید. برای دانلود کتاب های آموزش زبان کره ای با ما همراه باشید.

مشخصات دفتر زبان کره ای

صفحات این دفتر با باکس های مربعی و تعداد آن ها مشخص شده اند. زبان کره ای به صورت هجاهایی که هر کدام معمولا یک حرف صدا دار و یک یا دو حرف صامت دارند نوشته میشود. این هجاها تقریبا مربعی شکل هستند.

نحوه استفاده از این دفتر

فایل را دانلود کرده و با همین سایز پرینت کنید. شما با تمرین نوشتن کاراکترها به صورت مجزا در این دفتر میتوانید مهارت نوشتن زبان کره ای خود را تقویت کنید. این دفتر به خصوص برای زبان آموزان یا افرادی که برای آزمون زبان کره ای تاپیک یا سایر آزمون های زبان آماده میشوند مفید است زیرا میتوانید تعداد کاراکترهایی که در نوشتن به کار میبرید را با توجه به اعدا کنار هر سطر محاسبه کنید.

شما میتوانید به صورت چپ به راست و بالا به پایین هجاهای زبان کره ای را در باکس ها بنویسید. بین هر کلم کره ای که ممکن است از یک یا چند هجا ساخته شود به اندازه یک باکس فاصله بگذارید.

برای مطالعه بیشتر: آزمون های تعیین سطح زبان کره ای و آزمون تاپیک

دانلود دفتر زبان کره ای pdf

شما از لینک زیر میتوانید فایل pdf را به طور مستقیم دانلود کنید. این دفتر 75 صفحه دارد و در هر صفحه شما میتوانید بیش از 100 هجا بنویسید.

دانلود دفتر زبان کره ای pdf

میتوانید فایل بالا را روی برگه های A4 یا A5 بسته به سلیقه خودتان پرینت کنید.


دانلود کتاب کار و تمرین الفبای کره ای

کتاب خودآموز زبان کره ای زیر برای زبان آموزان سطح مبتدی طراحی شده است. شما میتوانید در این کتاب با همه حروف هانگول یا الفبای کره ای آشنا شوید. برای تمرین بیشتر میتوانید این کتاب را نیز پرینت کنید و در جای خالی مشخص شده نوشتن حروف را تمرین کنید.

دانلود کتاب کار هانگول pdf

دانلود کتاب گرامر پایه و تمرینات زبان کره ای

این کتاب به شما کمک میکند نوشتن و ساختن جملات زبان کره ای را به راحتی تمرین کنید. 

دانلود کتاب تمرین گرامر کره ای pdf

کتاب های خودآموز کره ای سری Talk to me in Korean

سری آموزش زبان کره ای Talk 2 Me in Korean یکی از شناخته شده ترین منابع آموزش زبان کره ای است. در این مطلب شما میتوانید کتاب های کار زبان کره ای این مجموعه را دانلود کنید. با بررسی کتاب های این مجموعه میتوانید برای هر سطح تمرینات مناسب را پیدا کنید. این کتاب ها نکات گرامر زبان کره ای را به صورت تمرینات مدون به شما آموزش میدهند. برای دانلود سایر کتاب های این مجموعه با سری مقالات منابع یادگیری زبان کره ای در خانه همراه باشید.

دانلود کتاب کار گرامر کره ای Talk 2 Me in Korean سطح 1

دانلود کتاب کار گرامر کره ای Talk 2 Me in Korean سطح 2

دانلود کتاب هانگول Talk 2 Me in Korean 

دانلود کتاب هانگول Talk 2 Me in Korean سطح 3 

روش استفاده از کتاب خودآموز زبان کره ای

شما برای یاد گرفتن زبان کره ای به یک برنامه منظم نیاز دارید. ما در سامانه آموزش زبان تیکا بهترین منابع یادگیری زبان کره ای را به شما معرفی میکنیم و همچنین اساتید برتر زبان کره ای را در بخش اساتید فعال کرده ایم. شما برای استفاده از منابع بالا صرفا به یک قلم و کاغذ نیاز دارید! و میتوانید تمرینات را حل کنید. بعد از حل کردن تمرینات میتوانید با کلید ارائه شده در انتهای کتاب درستی پاسخ های خود به سئوالات را چک کنید.

در نهایت برای گرفتن بازخورد میتوانید سوالات زبان کره ای خود را در قسمت نظرات این مقاله مطرح نمایید. ما هر هفته یک روز به سوالات شما پاسخ میدهیم و بازخوردها را برای شما ارسال خواهیم کرد. برای آموزش های بیشتر با مطالب مرکز آموزش زبان رایگان تیکا همراه باشید.

چگونه یک استاد زبان انلاین پیدا کنیم؟
دانلود کتاب تمرین و دفتر زبان کره ای pdf

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

زینب ناصری

تولید محتوا

من زینب، دانشجوی ارشد ادبیات انگلیسی و مدرس پاره وقت هستم و توی بخش های مختلف تیکا فعالم، اما مخصوصا به بلاگ و نوشتن درمورد زبان ها علاقه دارم!

نظرات

user-image

taregh

کتاب های خود آموز عالین

19 خرداد 2022

user-image

سوده حق پرست

کتاب های بیشتر نمی ذارید؟

14 خرداد 2022

user-image

کیانا احمدزاده

خوبه که همه رو یکجا میتونم دانلود کنم.مرسی

14 خرداد 2022

user-image

عارفه سالاریه

واای مرسی، چقدر دنبالش بودم?

14 خرداد 2022