اساتید پیشنهادی:

استاد برتر ماه آبان: مدرس انگلیسی، آرمین صدقی نسب

زینب ناصری
زینب ناصری
جمعه, 6 اسفند 2020

دسته بندی : success-story

زمان مطالعه : 6 دقیقه

تعداد بازدید : 3195

استاد زبان انگلیسی برتر

مهمترین سرمایه سامانه آموزش زبان تیکا، اساتید پرتلاش و حرفه ای هستند که پا به پای زبان آموزان در مسیر یادگیری همراه آن ها هستند. در این مقاله دوست داریم تقدیر و قدردانی خودمان از یک استاد زحمت کش را نشان دهیم و از پشت پرده فرآیند تدریس و انتخاب استاد با شما صحبت کنیم! اگر دوست دارید با یکی از اساتید برتر و ویژگی هایی که باعث میشود این استاد در تدریس موفق باشند آشنا شوید، به خواندن ادامه دهید.

سابقه همکاری با تیکا

استاد آرمین صدقی نسب یکی از قدیمی ترین و باانگیزه ترین اساتید زبان انگلیسی در سامانه آموزش زبان تیکا هستند که سابقه نزدیک به یک سال همکاری با ما را دارند. از زمانی که تعداد کلاس های برگزار شده در تیکا هنوز به ده کلاس در روز نرسیده بود تا امروز که به راحتی فقط بیش از صد کلاس خصوصی در روز برگزار میکنیم، استاد آرمین صدقی نسب یکی از اولین انتخاب های ما برای پیشنهاد به زبان آموزان انگلیسی عمومی هستند. 

 

روش تدریس زبان

 

آقای صدقی نسب یک استاد خوش برخورد و انعطاف پذیر هستند. تا به امروز، ایشون 78 شاگرد در سامانه آموزش زبان تیکا داشتند، که اکثر این زبان آموزان با ایشون ادامه دادند.

 

دشواری های تدریس آنلاین زبان


سامانه آموزش زبان تیکا با شعار "در کمتر از یک دقیقه کلاس زبان آنلاین خودت رو رزرو کن!" باعث شد یادگیری زبان برای بسیاری از زبان آموزانی که به کلاس یا استاد مناسب در ساعات دلخواه خودشان دسترسی نداشتند راحتتر شود، اما این راحتی دردسرهای خودش را هم دارد! امکان رزرو یک جلسه آزمایشی با هزینه ناچیز باعث میشود بسیاری از افرادی که قبل از این به فکر یادگیری زبان با برنامه ریزی منظم نیفتاده بودند، دست به گوشی شوند و برای خودشان کلاس رزرو کنند. حاضر نشدن سر کلاس یا بی برنامگی زبان آموزان در جلسه اول همیشه یکی از بزرگترین دشواری های تدریس آنلاین محسوب میشود. 
فرض کنید یک استاد زبان هستید و در طول هفته ده زبان آموز بدون شناخت کافی از نیاز خودشان یا بدون انگیزه سر کلاس شما حاضر میشوند، اینجاست که متوجه میشوید ادامه به تدریس و مشخص کردن یک مسیر مناسب برای این افراد اراده و ذهنیت خاضی میخواهد که از هر کسی بر نمی آید!
نکته مهم در جلسه اول، برقراری ارتباط و گوش دادن به نیاز زبان آموز است. استاد آرمین صدقی نسب به عنوان یکی از موفق ترین اساتید تیکا، از همان جلسه اول با یک معرفی دوستانه و تعیین سطح کلی، به زبان آموز کمک میکند تا فرآیند یادگیری نترسد. ارتباط منظم با زبان آموز و هماهنگی قبل از کلاس هم از رازهای اسده اما موثر موفقیت و محبوبیت استاد آرمین صدقی نسب بین زبان آموزان خودشان است.

چرا استاد آرمین صدقی نسب؟


تسلط به موضوع تدریس، همراهی با زبان آموز و پاسخگویی منظم از کلیدی ترین ویژگی های یک معلم موفق در فرآیند تدریس آنلاین و خصوصی هستند. استاد صدقی نسب یک استاد جوان و مسلط هستند که در رشته زبان و ادبیات انگلیسی تحصیل کردند. در ماه های گذشته و در شرایطی که تقاضای بالای زبان آموزان برای کلاس زبان آنلاین، آقای صدقی نسب ساعت های زیادی رو در اختیار زبان آموزانشون گذاشتند.
انعطاف پذیری در انتخاب منابع باعث میشود نیازهای تعدادی زیادی از زبان آموزان در کلاس های استاد صدقی نسب پوشش داده شود. زبان آموزان رده های سنی مختلف به خصوص جوانان و افراد میانسال تجربه خوبی در کلاس های آقای صدقی نسب دارند. صبر و حوصله در کنار شوخ طبعی از ویژگی های به یادماندنی استاد آرمین صدقی نسب هستند. در عین صمیمیت، سخت گیری در انتقال صحیح مطالب درسی و وادار کردن زبان آموزان به بررسی اشتباهات خودشون باعث شده زبان آموزان ایشون به خوبی پیشرفت کنند.
با توجه به همه این موارد، به هیچ وجه اغراق نیست اگر بگوییم استاد صدقی نسب مثل هر معلم دلسوز دیگری که در دوران کرونا به تدریس ادامه میدهد، با برگزاری کلاس های آنلاین نه تنها به حفظ سلامتی زبان آموزان خود کمک کرده است، بلکه با آموزش یک مهارت جدید و پیشرفت در زبان انگلیسی، امکان افزایش درآمد یا کسب موفقیت های تحصیلی بیشتر را هم برای هموطنان عزیزمان فراهم کرده اند.
نظرات زبان آموزان درمورد استاد زبان انگلیسی برتر ماه
با انداختن یک نگاه ساده به بخش نظرات زبان آموزانی که زحمت کشیدند و نظر مثبت خودشان را برای این استاد ثبت کردند، میتوانیم به ارتباط مثبت و مفید بودن کلاس های آقای صدقی نسب پی ببریم:

 
اگر دوست دارید به جمع این زبان آموزان موفق وارد شوید، کافیست یادگیری آنلای خودتان را شروع کنید!

سایت آموزش انلاین زبان تیکا
 

استاد برتر ماه آبان: مدرس انگلیسی، آرمین صدقی نسب

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

زینب ناصری

تولید محتوا

من زینب، دانشجوی ارشد ادبیات انگلیسی و مدرس پاره وقت هستم و توی بخش های مختلف تیکا فعالم، اما مخصوصا به بلاگ و نوشتن درمورد زبان ها علاقه دارم!

نظرات