اساتید پیشنهادی:

راز اصلی تقویت 4 مهارت زبان انگلیسی 

معین
معین
یک‌شنبه, 30 خرداد 2020

دسته بندی : language-learning

زمان مطالعه : 11 دقیقه

تعداد بازدید : 10705

راز اصلی تقویت 4 مهارت زبان انگلیسی 

می خواهید یک راز مهم یادگیری انگلیسی را بدانید ؟ 4 تا راز چطور؟ آماده اید؟
4 رمز یادگیری زبان شامل : صحبت کردن ،نوشتن،گوش دادن و نوشتن است و اگر شما می خواهید انگلیسیتان پیشرفت کند ، نیاز خواهید داشت روی هر 4 مهارت زبان کار کنید.
مهارت خواندن (Reading ) : باعث پیشرفت گرامر و بزرگ شدن دایره لغات انگلیسی شما می شود.
مهارت نوشتاری(Writing) : به شما این امکان را می دهد که به هر کسی که می خواهید متنی مثل نوشتن ایمیل ، یک مقاله تحصیلی و یا گزارش کاری به انگلیسی بنویسید.
مهارت صحبت کردن(Speaking) : به شما این امکان را می دهد که با اعتماد به نفس افکار خود را بیان کنید و با دیگران ارتباط برقرار کنید.
مهارت شنیداری(Listening) : به شما کمک می کند تا وقایع اطراف خود را بهتر درک کنید.
بله ، شما باید هر 4 مهارت را تقویت کنید.و این همان رمز یادگیری زبان انگلیسی است . اگر شما بتوانید به راحتی انگلیسی صحبت کنید اما مهارت شنیداری شما ضعیف باشد،قادر نخواهید بود یک مکالمه خوب با کسی داشته باشید.همچنین یک نفر که مهارت خواندن و نوشتن ضعیفی دارد از بسیاری ارتباطات دنیای مجازی عقب می ماند.
اما یک خبر خوب این است که همین الان احتمال زیاد شما در یک یا دو مورد از این 4 مهارت زبان انگلیسی در سطح مطلوبی هستید. شاید شما مهارت شنیداری خوبی دارید یا اینکه هنگام صحبت درباره خودتان اعتماد به نفس بالایی دارید .یا شاید هم پر از خلاقیت و ایده برا نوشتن هستید یا اینکه فقط از خواندن داستان های مختلف لذت می برید.در هر صورت شما در بعضی از مهارت ها قوی تر از بقیه خواهید بود. و دانستن اینکه نقطه قوت شما کدام است و کدام مهارت را نیاز  دارید که بیشتر تقویت کنید امری است ضروری. سریع ترین راه یادگیری زبان انگلیسی ، تمرکز بر روی نقاط ضعف خود و قوی کردن آن مهارت ها است.
در این مقاله 16 میان بر را که به شما در مهارت های خواندن،نوشتن،صحبت کردن و گوش کردن در زبان انگلیسی کمک می کنند معرفی خواهیم کرد . پس با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

 

یادگیری زبان رو از کجا شروع کنم؟

یادگیری یک زبان جدید شجاعت و تعهد شما را می طلبد و در واقع همین که شما در حال خواندن این مقاله هستید نشان از تعهد و تصمیم جدی شما دارد . پس تبریک می گویم .قبل از اینکه به شما نکته هایی برای بالا بردن مهارت های زبان انگلیسی بگوییم ، کمی با خودتان فکر کنید و درباره سطح مهارت ها و توانایی های فعلی زبان انگلیسی خود وهمچنین سطحی که امیدوارید به آن برسید تامل کنید و برای این کار تمرین کوتاه زیر را انجام بدهید.پس شروع کنید:
نقاط قوت و ضعف زبان انگلیسی خود را شناسایی کنید:  چهار مهارت خواندن و نوشتن و صحبت کردن و گوش کردن را با توجه به دشواری آن ها برای شما از آسان به سخت بچینید.آن مهارتی که از همه سخت تر است را بیشتر نیاز به تمرین دارد.
سطح زبان خودتان را بشناسید: همین الان هم ممکن است اطلاعاتی درباره زبان انگلیسی داشته باشید و یا درحال تلاش برای یادگرفتن نکته های اولیه انگلیسی هستید. در هر صورت اگر یک آزمون آنلاین تعیین سطح بدهید فکر بدی نیست.
شما باید با گرامرهای ابتدایی انگلیسی آشنا باشید : یادگیری قوانین گرامری نه راه خوب و نه لذت بخشی برای یادگیری زبان انگلیسی است اما دانستن ابتدایی ساختار جملات بسیار مهم است. و وقتی که پایه را ساختید  پیشرفت شما راحت تر خواهد بود.
شما به لغات ابتدایی نیاز دارید: درباره یادگیری لغت انگلیسی هم باید گفت که شما نمی توانید با حفظ کردن فقط لغات پر استفاده انگلیسی،زبان انگلیسی یاد بگیرید.با این حال آشنا شدن با اصطلاحات رایج و لغات ساده و ابتدایی در ادامه مسیر به شما کمک خواهد کرد. همیشه یک دیکشنری دم دست داشته باشید!

تقویت مهارت های زبان انگلیسی


 

با این 16 نکته انگلیسی را ساده تر یاد بگیرید

اگر تا به اینجای مقاله رسیده اید امیدوارم که تمرین کوتاه بخش قبل را انجام داده باشید . اگر انجام نداده اید ، 10 دقیقه زمان بگذارید و انجام بدهید . مخصوصا دو مورد اول را دست کم نگیرید.
روش های یادگیری زبان که در زیر آورده ایم به 4 دسته مختلف بر اساس مهارت های صحبت کردن،نوشتن،خواندن،شنیدن تقسیم شده اند.پس به راحتی می توانید بروید سراغ مهارت هایی که نیاز به تقویت آن ها دارید و از روش های ارائه شده استفاده کنید و اگر نکته مفیدی دیدید آن را یادداشت کنید.

 

در خانه مهارت مکالمه انگلیسی(اسپیکینگ) خود را تقویت کنید

اینکه بتوانید به راحتی و روان انگلیسی صحبت کنید (Speaking) یکی از با ارزش ترین مهارت هاست و اگر شما تازه شروع به یادگیری زبان کرده اید و یا کمی در صحبت کردن خجالتی هستید این امر به نظر غیر ممکن می رسد .اما اینجور نیست! و با کمی تمرین، هرکسی می تواند انگلیسی صحبت کند. داشتن یک معلم خصوصی فکر بدی نیست و بسیار می تواند به مکالمه انگلیسی شما کمک کند .اما راه های دیگری هم برای بالا بردن مهارت مکالمه انگلیسی شما وجود دارد. در زیر چند روش برای تقویت مکالمه انگلیسی را بیان می کنیم.

روش های تقویت مهارت صحبت کردن و اسپیکینگ



پرسش و پاسخ سوالات را تمرین کن

حتی افرادی که انگلیسی زبان مادری آن هاست هم اگر برای صحبت کردن آماده نباشند ممکن است به لکنت بیافتند و دلیل آن این نیست که نمی دانیم چه بگوییم بلکه نمی دانیم که چگونه حرفمان را بزنیم.
به همین دلیل است که دانستن ساختار جملات تا این حد مهم است. شما می توانید با ساده ترین مورد که ترتیب قرار گیری کلمات در جملات انگلیسی است شروع کنید. و یکی از راه های تمرین ساختار ساده جملات ،پرسش و پاسخ به سوالات است.
احتمالا می دانید که سوالات انگلیسی معمولا با یکی از پنج w که شامل :when,where,what,why,which و بعضی اوقات how  شروع می شوند و سوالات هم معمولا بخشی از جواب را در خود دارند . مثلا در سوال who walks the dogs? برای پاسخ فقط کافیه who  را تغییر دهید Leila walks the dogs . البته که رفته رفته با سوالات پیچیده تر و طولانی تری برخورد خواهید کرد اما با یاد گرفتن ترتیب قرار گیری کلمات در سوال و جواب ها ،سطح گرامر انگلیسی شما بالا می رود و اعتماد به نفس شما را هنگام مکالمه انگلیسی بالا می برد. وقتی به نحوه سوال پرسیدن و جواب دادن تسلط پیدا کردید ،خواهید دید که تعامل با بقیه اغلب یک سری سوال و جواب های مختلف است و حتی می توانید آن را با بقیه اعضای خانواده و دوستانتان تمرین کنید که ما را به نکته بعدی می رساند.

یک دوست و پارتنر برای مکالمه انگلیسی پیدا کنید

امروزه پیدا کردن یک پارتنر آنلاین زبان انگلیسی خیلی کار سختی نیست و حتی اپلیکیشن هایی مثل HelloTalk  یا Tandem  نیز برای پیدا کردن پارتنر زبان ساخته شده اند تا با هم بتوانید مهارت صحبت کردن خود را بالا ببرید. بسیاری از کاربران این اپلیکیشن ها دوست دارند زبان دیگری به جز زبان مادری خود را یاد بگیرند، بنابراین شاید بتوانید انگلیسی زبانی که می خواهد فارسی یاد بگیرد را هم پیدا کنید و همزمان به او فارسی هم یاد بدهید!
 

آموزش زبان انلاین تیکا


 

پرکاربردترین لغات و اصطلاحات مورد استفاده در مکالمه انگلیسی را یاد بگیرید

درست است که در ابتدای مقاله با حفظ کردن عبارات مخالفت کردیم اما یادگرفتن و حتی حفظ کردن بعضی عبارات در ابتدای مسیر یادگیری بسیار می تواند به شما کمک کند.
دانستن اینکه چطور به زبان انگلیسی به دوستانتان خوش آمد بگویید و یا از یک غریبه درخواست کمک کنید و یا سوالی بپرسید ،مواردی هستند که در یک فیلم کوتاه آموزشی هم می توانید همه را یاد بگیرید.البته که نباید فقط به دیدن این کلیپ های آموزشی زبان بسنده کنید بلکه لغاتی را که می شنوید با صدای بلند تکرار کنید. در مقابل آیینه صحبت کنید.صدای خودتان را ضبط کنید و آن ها را با پارتنر زبان انگلیسی خود تمرین کنید. یادتان باشد که هر چقدر بیشتر تمرین کنید ،راحتر خواهید توانست به انگلیسی صحبت کنید.

از اپلیکیشن های مخصوص تلفظ زبان انگلیسی استفاده کنید

اگرزبان انگلیسی، زبان مادری شما نیست ،تلفظ صحیح لغات چه با لهجه بریتیش و چه لهجه آمریکایی می تواند برای شما قدری سخت باشد. 
و اینجاست که اپلیکیشنی مثل ELSA  می تواند بهترین دوست شما باشد. این اپلیکیشن از بهترین تکنولوژی های تشخیص صدا بهره می برد و بدون تاخیر اشکالات تلفظ شما را می گیرد. این اپلیکیشن با بیش از 1200 درس مختلف و یک دیکشنری کارآمد بسیارمی تواند به شما کمک کند .کافیست روزی 10 دقیقه در این اپلیکیشن وقت بگذارید و نتایج آن را در مدت کوتاهی خواهید دید.

 

مهارت نوشتن انگلیسی(رایتینگ) خود را با این روش ها متحول کنید

بدون شک مهارت رایتینگ (Writing) فقط وفقط با تمرین بهتر می شود . هر چه بیشتر بنویسید ،سطح رایتینگ شما بالاتر می رود. اما اگر رایتینگ چندان برای شما لذت بخش نیست می توانید از روش های زیر استفاده کنید.

روش های تقویت مهارت های نوشتن و رایتینگ انگلیسی



یک دفتر خاطرات روزانه تهیه کنید

یکی از بهترین روش های تقویت رایتینگ و پرورش عادت نوشتن در خودتان این است که یک دفتر خاطرات تهیه کنید و وقایع روزانه زندگیتان را در آن بنویسید. و از آنجایی که دفتر خاطرات ،وسیله ای شخصی است هیچکس دیگر آن را نمی خواند و کاری هم به اشتباهات زبان انگلیسی شما نخواهد داشت،پس با خیال راحت هر چه دل تنگتان می خواهد بنویسید.
می توانید درباره فعالیت هایی که در آن روز انجام داده اید بنویسید یا درباره خاطرات مورد علاقه ای که از گذشته داشته اید یا حتی درباره آمال و آرزوهاتون بنویسید.روزهایی هم که خسته بودید و حوصله نوشتن نداشتید ، به جای نوشتن جمله ای طولانی، وقایع روز را به صورت لیست بنویسید. اما بنویسید! نوشتن رایتینگ در یادگیری خودآموز زبان انگلیسی نقش مهمی دارد.

از Grammarly استفاده کنید

اینکه در هنگام نوشتن اشتباهات گرامری داشته باشید کاملا نرمال است و حتی کسانی که انگلیسی زبان مادری آن هاست هم تمام گرامر انگلیسی را نمی دانند. اما روش هایی وجود دارد تا  اشتباهات گرامری که هنگام نوشتن دارید را به حداقل برسانید و یکی از بهترین روش ها استفاده از Grammarly است.شما می توانید این افزونه را بر روی گوگل کروم یا بر روی لپتاپ خود نصب کنید و آن بدون تاخیر اشکالات گرامری و نگارشی شما را نشان می دهد و در کوتاه مدت 2 منفعت برای شما دارد:
1.گرامرانگلیسی را از اشتباهات خودتان یاد می گیرید.
2.و دیگر نگران فرستادن مثلا یک ایمیل پر از اشتباه گرامری به دیگران نباشید.

داستان های خودتان را بنویسید

داستان ها فقط جنبه سرگرمی ندارند،بلکه می توانند به ما در درک موقعیت های استفاده لغات انگلیسی کمک کنند.همه ما داستان هایی برای گفتن داریم اما نمی دانیم چگونه آن ها را بیان کنیم و شاید بهترین راه خواندن داستان های مخصوص کودکان است تا نحوه نوشتن داستان را بهتر بفهمیم. 
می توانید حتی از شخصیت های آن داستان ها هم در نوشتن داستان انگلیسی خود استفاده کنید  اما سعی کنید تغییراتی در آن ها بدهید و آن ها را در موقعیت هایی کاملا متفاوت قرار دهید.
یادتان نرود که هدف ،بالا بردن قدرت خیال و نوشتن انگلیسی آن است .پس نگران اشتباهاتی که ممکن است هنگام نوشتن انگلیسی داشته باشید ،نباشید.قرار نیست که این داستان های انگلیسی که می نویسید را جایی چاپ کنید!
و با تکرار این تمرین در نهایت قادر خواهید بود داستان های خودتان را بنویسید و هر چه راحت تر افکار و نقطه نظرات خود را بیان کنید.

 

گوش‌هات رو هنگام شنیدن انگلیسی(لیستنینگ) تیز کن

داشتن مهارت بالای شنیداری انگلیسی (Listening) بسیار ارزشمند است چرا که تا وقتی که نتوانیم خوب بشنویم نمی توانیم حرف شخصی که در حال مکالمه با او هستیم را بفهمیم.ساده ترین راه برای ارزیابی مهارت های شنیداری خودتان این است که به یک برنامه انگلیسی گوش دهید ، از سخنرانی های انگیزشی گرفته تا یک آهنگ معروف انگلیسی و سپس ببینید که چقدر از آن را متوجه شده اید. چند راه مختلف برای اینکار هست که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

روش های تقویت مهارت گوش دادن و لیستنسنگ انگلیسی



تمرینات مربوط به درک مفهوم شنیداری

در این نوع تمرینات شما به یک مقاله یا پاراگراف گوش می دهید ،سپس به سوال هایی پاسخ می دهید که میزان درک مطلب شما از متنی را که شنیده اید را می سنجند. پس باید هنگام گوش کردن متن انگلیسی جزئیات مهم را به خاطر بسپارید. برای این منظور می توانید تمریناتی را که در سایت شورای فرهنگی بریتانیا آماده شده اند گوش دهید. 
البته که هر برنامه صوتی به زبان انگلیسی می تواند لیستنینگ شما را تقویت کنند. 

به پادکست های انگلیسی گوش دهید و سریال های به زبان انگلیسی ببینید

هر چه بیشتر برنامه های مختلف انگلیسی زبان را ببینید و یا بشنوید بهتر است و با این روش مهارت های زبان انگلیسی خود را تقویت می کنید ودرباره فرهنگ انگلیسی هر چه بیشتر آشنا می شوید به گونه ای که در هیچ کتاب آموزش گرامر انگلیسی نمی توانید آن ها را پیدا کنید. همچنین پادکست ها و سریال ها در عین اینکه سرگرم کننده هستند ، بسیارهم آموزنده می باشند و زبان آموزان می توانند مطالب مختلفی را از آن ها یاد بگیرند. همچنین یک راه برای اینکه این برنامه ها بیشتر برای شما مفید و سرگرم کننده باشند این است که 15 تا 20 دقیقه برنامه ای را ببینید یا گوش دهید و سپس حدود 5 دقیقه وقت برای خلاصه کردن آن بگذارید که هم می توانید آن خلاصه را بنویسید و یا اینکه با صدای بلند آن را بیان کنید.اگر نمی دانید از کجا شروع کنید می توانید به مقاله آشنایی با 10 پادکست انگلیسی زبان و چگونه با فیلم و سریال زبان انگلیسی یاد بگیریم سر بزنید.

به وقفه ها و لحظات سکوت در مکالمه ها دقت کنید

اگر در حال تمرین و تقویت مهارت شنیداری خود هستید ، فقط به کلماتی که بیان می شوند گوش ندهید بلکه به مکث ها و سکوت ها در یک مکالمه هم توجه کنید . اغلب سکوت ها در میان یک مکالمه معنای زیادی می توانند داشته باشند.همچنین زبان بدن و حرکات چهره افراد هم به اندازه ی لغاتی که بیان می کند مهم هستند .
پس هنگام لیستنینگ دقت و توجه خود را بالاتر ببرید و صبر را هم چاشنی کار خود کنید.

بازی های ذهنی انجام دهید

وقتی که شروع به یادگیری یک زبان جدید می کنید ، مطالب مختلفی را باید با خاطر بسپارید.بازی های ذهنی می توانند به شما کمک کنند که مطالب مهم را یاد بگیرید در حالیکه می توانند پروسه یادگیری زبان را سرگرم کننده هم بکنند.
برای مثال فرض کنید می خواهید لغات مرتبط با غذا و غذا خوردن را حفظ کنید .برای اینکار می توانید از یکی از دوستان خود بخواهید که لیست لغات مربوط به غذا خوردن را در حالیکه شما با دقت گوش می دهید با صدای بلند بخواند و بعد از آن ببینید چند لغت از آن لیست را که دوستتان خوانده می توانید به خاطر بیاورید و برای هر مورد یک امتیاز به خودتان بدهید!
یا در تمرین دیگری شما یا دوستتان یک موضوع انتخاب کنید مثلا clothes  و حالا باید لغات مرتبط با آن را پشت سر هم که به خاطرتان می آید بگویید . مثلا jacket , dress  و... .

متن انگلیسی را که می شنوید بنویسید

برای این منظور می توانید هر فیلم یا صوت انگلیسی را که میبینید و می شنوید ، متن آن را به انگلیسی بنویسید . یا حتی هنگام گوش دادن ،نکته های مهمی را که می شنوید یادداشت کنید.این تمرین باعث می شود که تمرکز شما به صورت همزمان بر روی لیستنینگ و رایتینگ بالا برود.

 

رمز تندخوانی انگلیسی (ریدینگ) و درک مطلب بهتر

اگر خواندن (Reading)  به یک عادت در زندگی شما تبدیل شود می تواند در تمام جنبه های زندگی به شما کمک کند.خواندن مقاله و منابع مختلف انگلیسی نه تنها دایره لغات انگلیسی شما را بزرگتر می کند بلکه اطلاعات عمومی شما را هم بالا می برد. در ادامه به چند روش برای اینکه خواندن انگلیسی به یکی از عادات روزانه شما تبدیل شود را آورده ایم.

روش های تقویت مهارت خواندن و تندخوانی انگلیسی و ریدینگ



هر روز روزنامه بخوانید

البته که لازم نیست از اول تا آخر یک روزنامه را بخوانید (که اگه بخونید فوق العاده س) بلکه می توانید خیلی سریع تیتر ها را یک دور بخوانید و حداقل خواندن 1-2 مقاله روزنامه توصیه می شود. در حین خواندن زیر کلماتی را که معنای آن ها را نمی دانید خط بکشید و سپس با استفاده از دیکشنری معنای لغات انگلیسی را که نمی دانید پیدا کنید.
شما با خواندن روزنامه کلمات جدید انگلیسی را یاد می گیرید و علاوه بر آن از حوادث دنیای پیرامون خود آگاه می شوید ،با فرهنگ های مختلف آشنا و با موضاعات جالبی مواجه می شوید.

داستان های کوتاه بخوانید

برای شما خواندن کامل یک رمان به زبان انگلیسی در ابتدا ممکن است تا حدودی ترسناک باشد، اما همیشه می توانید خواندن را با داستان های کوتاه انگلیسی شروع کنید.
خواندن داستان های کوتاه و یا داستان های مخصوص کودکان معمولا سرگرم کننده است و به زبان ساده نوشته شده اند و از لغات انگلیسی ساده در آن ها استفاده شده است.بنابراین حتی زبان آموزان با سطح مبتدی می توانند از خواندن این داستان های کوتاه انگلیسی لذت ببرند.

سریع خواندن را امتحان کنید

این روش بیشتر برای زبان آموزان با سطح پیشرفته توصیه می شود که از سطح زبان انگلیسی خوبی برخوردار هستند و می خواهند آن را بالاتر هم ببرند. زمانی که شما توانشتید به راحتی با سرعت عادی یک متن را بخوانید کم کم می توانید با تندخوانی خود را و سطح زبان انگلیسی خود را به چالش بکشید.
بعضی وقت ها نیاز است که شما متنی طولانی را در یک زمان کوتاه بخوانید و این تمرین تندخوانی انگلیسی بسیار می تواند به شما کمک کند اما یادتان باشد که برای ماهر شدن در آن بسیار باید تمرین کنید. وقتی بتوانید یک متن انگلیسی را سریع بخوانید و آن را کاملا درک کنید ،علاوه بر صرفه جویی در وقت می تواند در بالا بردن تمرکز شما بسیار کمک کند. و همچنین به شما کمک می کند که چکیده ی یک متن را که می خوانید خیلی سریع تر از حالتی که تمرکز خود را روی جزئیات می گذارید و تک تک لغاتی را که معنای آن ها را نمی دانید پیدا می کنید ، دریابید.
برای تند خوانی چند تکنیک مختلف وجود دارد.یکی از آن ها این است که یک تایمر تنظیم کنید و خیلی گذرا شروع به خواندن یک متن کنید .یا می توانید تمرکز خود را بر روی تیترهای مقاله و پایان آن بگذارید چراکه مهم ترین نکات در این بخش ها نوشته می شوند.
نکته : اگر بتوانید صدای درونی خودتان که هنگام خواندن در سر شما همراه با شما می خواند را ساکت کنید ، سرعت خواندن انگلیسی شما به مراتب بیشتر می شود!

تمرینات درک مطلب را انجام دهید

تمرینات درک مطلب خواندن انگلیسی می تواند سطح پیشرفت شما را نشان دهد.و انجام 1-2 تمرین درک مطلب در هفته بسیار می تواند به شما کمک کند.منظور از تمرینات درک مطلب خواند انگلیسی تمریناتی هستند که در آن ها یک متن را باید بخوانید و سپس به چند سوال مرتبط با آن متن پاسخ دهید.

 

خب حالا شما با چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی که باید تقویت کنید آشنا شدید و ما هم برای هر کدام چندین راه برای تقویت آن ها آوردیم.  شکی نیست که مسیر یادگیری زبان انگلیسی می تواند بسیار پر چالش باشد و یادگیری یک زبان جدید به صبر ،جدیت و اراده برای یادگیری ،شور و انگیزه شما بستگی زیادی دارد اما اگر به با قدرت به یادگیری ادامه دهید ، پاداشی لذت بخش که همان یادگرفتن انگلیسی ومکالمه انگلیسی است در انتظار شماست و نه تنها می تواند وضعیت شغلی شما را تحت تاثیر قرار دهد بلکه میتواند روی روابط شخصی شما هم اثر بگذارد و دریچه ای برای ارتباط با بیش از 2 میلیارد نفری که می توانند انگلیسی صحبت کنند را برای شما باز کند . فوق العاده ست نه؟اگر شما زبان آموزان عزیز از روش های دیگری برای تقویت مهارت های انگلیسی خود استفاده می کنید آن ها را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

 

البته که بسیاری از این روش ها مناسب برای زبان آموزانی است که می خواهند به صورت خودآموز انگلیسی یاد بگیرند اما همانطور که در ابتدای این مقاله گفتیم داشتن یک معلم زبان خوب می تواند سرعت یادگیری شما را چندین برابر کند. حتی ممکن است در حین انجام هر کدام از تمرینات سوالاتی برای شما پیش بیاید و داشتن یک استاد زبان انگلیسی پاسخ این سوالات است. ما در سایت آموزش آنلاین زبان تیکا این محیط را برای شما زبان آموزان عزیز فراهم کرده ایم که بتوانید به صورت آنلاین و از طریق ویدئو چت در محیطی که برای یادگیری زبان بهینه شده است و امکاناتی مثل تخته سیاه مجازی دارد بتوانید با اساتید با تجربه تیکا کلاس آنلاین زبان داشته باشید. می توانید از اساتید تیکا برای یادگیری زبان از 0 یا اگر نیاز به تقویت مکالمه انگلیسی دارید برای Free discussion  یا رفع اشکال و یا حتی آمادگی برای آزمون های بین المللی مثل آیلتس از اساتید باتجربه آیلتس تیکا استفاده کنید.

 

 

یادگیری آنلاین زبان با اساتید باتجربه
راز اصلی تقویت 4 مهارت زبان انگلیسی 

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

معین

تولید محتوا

معین هستم ،تلاشم اینه تا به شما راه ها و روش های جدیدتری رو برای یادگیری زبان انگلیسی معرفی کنم.با تیکا همراه باشید.

نظرات