اساتید پیشنهادی:

با تیکا زبان بخوانید، از سفیر مدرک بگیرید

حامد وفائی
حامد وفائی
جمعه, 28 خرداد 2020

دسته بندی : tikkaa

زمان مطالعه : 10 دقیقه

تعداد بازدید : 7686

همکاری موسسه سفیر گفتمان جهت ارائه مدرک معتبر به زبان آموزان تیکا

یادگیری زبان از آن دغدغه‌هایی است که بسیاری از ما در گوشه‌‌ای از ذهنمان دغدغه‌اش را داریم و همیشه هم بهانه‌هایی برای پشت گوش انداختن این هدف می‌تراشیم. بهانه‌هایی مثل کمبود وقت، نبود آموزشگاه معتبر و یا عدم امکان شرکت در کلاس‌های حضوری آموزش زبان. اما بهترین راهِ دور زدن این مشکلات، یادگیری زبان در خانه و به‌صورت آنلاین است. به‌ویژه در این روزهای قرنطینه که حتی کلاس‌های حضوری زبان هم به‌صورت آنلاین برگزار می‌شوند! در این شرایط تیکا به‌عنوان یک اپلیکیشن آموزش آنلاین زبان قصد دارد به شما کمک کند تا دوران قرنطینه‌تان را به یادگیری زبان انگلیسی آغشته کنید. اپلیکیشنی که با روش‌های استاندارد و سرگرمی‌های متنوع، راه یادگیری زبان را برایتان ساده می‌کند و در نهایت به کمک سفیر شما را به مدرک معتبر زبان می‌رساند. در ادامه خواهیم گفت که این اتفاق چگونه ممکن می‌شود.

محیط آموزش زبان در تیکا


تیکا چه می‌کند؟

گروه آموزش زبان تیکا سعی دارد با در نظر گرفتن سطح زبان‌آموز، یک بستر حرفه‌ای را برای علاقه‌مندان به یادگیری زبان انگلیسی فراهم کند. شما حتی اگر از پایه قصد یادگیری را زبان دارید می‌توانید از اپلیکیشن تیکا استفاده کنید و با انتخاب سطح «آغازین» که شامل سه مرحله است، یادگیری زبان را کلید بزنید.
در تیکا سطوح مبتدی، مقدماتی، پیش‌متوسط و متوسط، ۸ قسمت (آموزش لغات، مکالمات روزمره انگلیسی ، تمرین، ویدیوی گرامری، درک مطلب و سنجش) را دربرمی‌گیرد.
تیکا علاوه‌بر سطح‌بندی آموزش‌ها، با ارائه‌ی امکانات متنوع قصد دارد، مسیر زبان‌آموزی را برایتان جذاب‌تر کند. این اپلیکیشن تخصصی با ویدیوهای سرگرم‌کننده و درعین‌حال آموزنده، مهارت Speaking و Listeningتان را تقویت می‌کند و با ترانه‌های انگلیسی، لغات جدید را به کمک ریتم به حافظه‌ی بلندمدتتان می‌سپارد.
همچنین با فلش کارت‌های اختصاصی تیکا در هر ساعتی از روز می‌توانید زمان‌های مرده را زنده کنید! در طول مدت یادگیری هم هر زمان که به دیکشنری نیاز پیدا کردید، دیکشنری‌های آفلاین تیکا در اختیارتان است.
کالج زبان‌آموزی تیکا از اهمیت کتاب‌ها هم غافل نمانده و با ارائه‌ی کتاب‌های کاربردی و معتبر مثل ۵۰۴ Essential Words و ۱۱۰۰ Words you need to know شما را برای سطح آکادمیک آماده می‌کند. در کنار این‌ها، دیگر امکانات جالب تیکا مثل اینفوگرافیک‌شو و داستان‌های کوتاه انگلیسی، کلمات را به‌شکل خلاقانه‌ای راهی ذهنتان می‌کند.
به‌علاوه بخش‌هایی مثل «دانشگاه‌های برتر جهان» و «انگلیسی در سفر» هم دست شما را می‌گیرد و به دور دنیا می‌برد تا علاوه‌بر یادگیری زبان با فرهنگ کشورهای انگلیسی‌زبان هم آشنا شوید!


آموزش زبان آنلاین تیکا


نحوه‌ی شرکت در کلاس‌های آنلاین تیکا

با برداشتن اولین قدم یعنی ساخت حساب کاربری در تیکا، همه چیز برایتان فراهم است تا به سمت یک آموزش استاندارد حرکت کنید. اول از همه لیست اسامی استادان آکادمی تیکا در مقابلتان ظاهر می‌شود، شما با مشاهده‌ی ویدیوی معرفی هر استاد، با روش تدریس و سابقه‌ی کاری و تحصیلی هر کدام آشنا خواهید شد.
شما بعد از انتخاب استاد دلخواه و شرکت در یک جلسه‌ی آزمایشی می‌توانید با استادتان درباره‌ی تعداد جلسات و سایر جزییات توافق کنید. بعد از انجام توافقات لازم، رزرو جلسات و پرداخت آنلاین هزینه‌ها، به یک زبان‌آموز کالج تیکا تبدیل می‌شوید و هر جلسه با کمک شناسه کاربری‌تان می‌توانید در فضای اسکای روم سر کلاس حاضر شوید. در کلاس هم می‌توانید از امکاناتی مثل تخته‌ی هوشمند، فایل‌های صوتی، ویدیویی و… استفاده کنید.
ناگفته نماند که علاوه‌بر فراهم بودن امکان امتیازدهی به استاد توسط زبان‌آموز، یک استاد ناظر هم کیفیت کلاس‌ها را به‌صورت دوره‌ای بررسی می‌کند.


یادگیری شما، اعتبار مدرک ماست

معمولاً برای برخی افرادی که در کلاس زبان شرکت می‌کنند، دریافت مدرک یکی از مهم‌ترین اهداف است. برای همین تیکا و موسسه سفیر گفتمان دست‌به‌دست هم داده‌اند تا شما را به این هدف برسانند. به‌طوری‌که شما بعد از گذراندن دوره‌های آنلاین تیکا، برای دریافت مدرک می‌توانید در آزمون جامع سفیر شرکت کنید. آزمونی استاندارد و معتبر که پس از کسب حد نصاب نمره و قبولی در آن، مدرک زبان در سطح موردنظرتان را در اختیارتان قرار می‌دهد.
به‌این‌ترتیب با کمک تیکا و سفیر می‌توانید در خانه، هم درس بخوانید و هم مدرک بگیرید و به‌سادگی مشکلاتی مثل کمبود وقت، نبود آموزشگاه معتبر و هر مشکل ریز و درشت دیگری را دور بزنید!



آزمون های جامع سفیر
 
اساتید زبان تیکا
با تیکا زبان بخوانید، از سفیر مدرک بگیرید

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

حامد وفائی

تولید محتوا

سلام حامدم تو تیکا سعی می کنم بیشتر به شما کاربران توجه کنم و روند خوشحالسازی شما رو پی بگیرم. همچنین به شیوه حل مسئله و یاد گرفتن خیلی علاقمندم ;)

نظرات

user-image

لیلا فارغ

سفیر یک موسسه شناخته شده هست و آزمون خودش را پس داده و خوشحالم که تیکا با چنین موسسه ای در خصوص مدرک همکاری دارد

23 اردیبهشت 2022

user-image

taregh

مدرک رو دیجیتالی صادر میکنید؟

23 اردیبهشت 2022

user-image

پویان رادفر

بسیار عالی چجوری درخواست بدیم ؟

22 اردیبهشت 2022

user-image

پریسا

چقد عالیییییییی

22 اردیبهشت 2022

user-image

مهشید افشاری

بسیار هم عالی

21 اردیبهشت 2022

user-image

فرشته قندی

ممنون از سایت خوبتون

21 اردیبهشت 2022

user-image

عارفه سالاریه

چقدر عالی، میشه آنلاین زبانمون رو ادامه بدیم و هر وقت خواستیم درخواست مدرک بدیم. بعد از آزمون تازه مدرک رو هم پست میکنن برامون و زحمتی نداریم. مرسی از تیکا

21 اردیبهشت 2022

user-image

آیناز فاتحی

سلام اقای وفائی این واقعیت داره که از طرف سفر گفتمان بهمون مدرک میدن ؟

26 آبان 2021