اساتید پیشنهادی:

تخفیفات تیکا در سایت های دیگر

خاطره محمدی
خاطره محمدی
دوشنبه, 21 اسفند 2022

دسته بندی : tikkaa

زمان مطالعه : دقیقه

تعداد بازدید : 1032

تخفیفات تیکا

شاید وقتی اسم کلاس زبان را می‌شنوید، یاد میز و نیمکت و تخته سیاه بیافتید، شاید هم مسیرهای رفت و آمد طولانی، ترافیک و مشکلات مربوط با تداخل ساعت کاری با کلاس زبان، برایتان خسته کننده باشد، حتی ممکن است اهل مسافرت‌ باشید و برنامه‌ریزی زمانی برایتان دشوارتر باشد؛ اما قطعا این روزها، همه ما از مزایای آموزش آنلاین، آگاه هستیم. کلاس زبان آنلاین، امکان مدیریت زمان و صرفه جویی در وقت و هزینه را در اختیار زبان‌آموزان قرار می‌دهد، علاوه بر این، در آموزش آنلاین، دیگر دور و نزدیکی مسافت‌ها معنی‌ای نخواهد داشت و شما قادر خواهید بود که در هر نقطه از جهان با معلم خود در ارتباط باشید.

همه ما می‌دانیم که یادگیری زبان، در شغل، تحصیل و بطور کلی پیشرفت زندگیمان موثر است، جهان امروز جهان ارتباطات است، امروزه شما می‌توانید از شهر و روستایتان، با مردمی که ساکن دورترین نقطه جهان از کشور هستند در ارتباط باشید، این امر مستلزم فراگیری زبان‌های مختلف خواهد بود. همچنین برای اقدام به مهاجرت‌، که ممکن است به سبب کسب مهارت بطور مقطعی یا حتی زندگی دائم باشد، قطعا به یادگیری زبان نیاز خواهیم داشت. شاید شما هم گاهی، همچون تعداد زیادی از مردم، رویای سفر به دور دنیا را، درحالیکه بر چند زبان زنده مسلط هستید، در سر پرورانده‌اید! می‌تو‌انیم بگوییم که «آکادمی آنلاین آموزش زبان تیکا» همان فضاییست، که می‌تواند خواسته شما را برآورده سازد.

معرفی سامانه آموزش زبان تیکا

آموزشگاه آنلاین تیکا، با حضور بیش از 600 مدرس زبان، در زبان‌های مختلف و با امکاناتی منعطف و مناسب، امکان هماهنگی زمان به دلخواه زبان‌آموز، کلاس‌های خصوصی، نیمه خصوصی، کلاس‌های گروهی، معلم خصوصی آنلاین متخصص، با تنوع قیمت، پکیج‌های ویژه سازمان‌ها و شرکت‌ها، قطعا همان آموزشگاهی است که قرار است تمام دشواری‌های نقش بسته بر ذهنتان در راه یادگیری زبان را پاک کند و شما را به رویای تسلط بر زبان دلخواهتان، با بهترین شرایط برساند. این روزها هر استاد خصوصی زبان را که بخواهید، با هر فاصله مکانی، می‌توانید انتخاب کنید، حتی برخی از اساتید تیکا، در همان کشوری که قصد آموزش زبانش را دارید، ساکن هستند. در حال حاضر، 14 زبان مختلف و پرکاربرد در آموزشگاه تیکا، بطور تخصصی آموزش داده می‌شود، که شامل زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، روسی، کره‌ای، عربی، ایتالیایی، هلندی، چینی، ژاپنی، هندی و سوئدی هستند، البته انگلیسی، فرانسوی و آلمانی جز پرطرفدارترین زبان‌های موجود در تیکا هستند.

شرایط ثبت نام در دوره های زبان تیکا

برای حضور در کلاس‌های آنلاین شما فقط به یک تلفن هوشمند یا رایانه، که به اینترنت وصل باشند، نیاز خواهید داشت. در این فضا، توانایی متمرکز شدن بر درس و آموزش‌های معلم بیشتر می‌شود. دیگر نه بیماری کرونا، نه هیچ مشکل مشابه آن، مانع آموزش زبان یا حضور در کلاس نخواهد شد. حتی اگر خارج از ایران زندگی می‌کنید، می‌توانید با هزینه بسیار مناسبی، زبان مورد نظر خود را در آموزشگاه تیکا، توسط اساتید خبره بیاموزید، برای اینکار فقط به یک جیمیل (ایمیل گوگل) احتیاج دارید.

با هرسنی از 4سال تا بالای 70سال می‌توانید در کلاس‌های تیکا شرکت کنید، یادتان باشد برای آموزش یک زبان جدید هیچ‌وقت دیر نیست! گروه سنی کودک و نوجوان نیز، تجربیات بسیار رضایت بخشی در زمینه آموزش آنلاین زبان داشته‌اند. برای پیدا کردن استاد مورد نظرتان می‌توانید رزومه اساتید را مطالعه کنید و سپس با توجه به برنامه‌های زمانیتان، روز و ساعت مناسب خودتان را انتخاب کنید. پشتیبان‌های تیکا، آماده‌اند تا به سوالات شما پاسخ داده و در مورد ثبت‌نام و شرکت در کلاس‌ها، راهنمایتان باشند. پشتیبان‌ها در فرآیند برگزاری کلاس‌ها هم کنار شما خواهند بود.

اگر تابحال کاربر سایت‌های چون تاپ کوپن، اسنپ، تپسی، آف چنل، موپن، تریبون، خانه کارگر، اکالا، انارستان، الوپیک بوده‌اید، از تخفیف‌های ویژه این سازمان‌ها در تیکا بهره‌مند شوید.

جلسه های آزمایشی تیکا

برای اینکه با نیازهای آموزشی و سطح زبان خود، بیشتر آشنا شده و همچنین بتوانید از مشاوره استاد بهره مند شوید، جلسه اول بصورت آزمایشی برگزار می‌شود. این جلسات آزمایشی، رایگان و یا با هزینه بسیار کم بوده و در همین جلسه‌ها، تعیین سطح زبان شما نیز انجام می‌گیرد، همچنین در جلسه آزمایشی، با نمونه تدریس زبان، توسط استاد، نیز آشنا خواهید شد. شما حتی پیش از جلسه آزمایشی هم می‌توانید از مشورت‌ با مشاورین تیکا استفاده کنید.

 مدرک آموزشگاه تیکا

در دوره‌های آموزش زبان انگلیسی و فرانسوی، تیکا با موسسه سفیر همکاری می‌کند و با شرکت در آزمون پایان دوره، می‌توانید مدرک مرتبط را دریافت کنید. به زودی در سایر دوره‌های زبان نیز، شرایطی برای دریافت گواهی، مهیا خواهد شد.

نحوه انتخاب کلاس مناسب

در بخش لیست اساتید، با استفاده از فیلترهایی نظیر زبان، تخصص، مهارت و شرایط دلخواهتان، گزینه مناسب را تعیین کنید، تا لیستی از اسامی مدرسین مناسب شما باز شود، در این قسمت می‌توانید با مراجعه به پروفایل استاد، مطالعه سوابق، نظرات سایر زبان‌آموزان و هزینه‌ها و... استاد مورد نظرتان را انتخاب کنید. شما می‌توانید نظرات خود را درباره کلاس و استاد در پروفایل استاد ثبت کنید تا به سایر زبان آموزان، در تصمیم گیری، کمک کرده باشید، همچنین تیکا به نظرات و پیشنهادات شما، توجه ویژه‌ای خواهد داشت. این آموزشگاه برای آزمون‌های تخصصی نیز دوره‌های مخصوصی دارد که می‌توانید در فیلترها، آن‌ها را انتخاب کنید.

نحوه برگزاری کلاس های آنلاین تیکا

برای کلاس آنلاین نیاز به اینترنت با حداقل سرعت یک مگابایت دارید، پشتیبان‌های تیکا به تمام سوالات فنی‌‌ای که در این زمینه پیش بیاید، پاسخ می‌دهند و قبل از برگزاری جلسه آنلاین، توضیحات کامل به شما داده می‌شود. این روش بسیار ساده و بدون نیاز به تجهیزات خاص است.

در کلاس‌های حضوری، باید مدرس و زبان آموز در یک زمان و مکان خاص و مشخص، حضور داشته باشند. وقتی کلاس حضوری کنسل شود، جبران آن و هماهنگی مرتبط با آن سخت‌تر خواهد شد. اما در کلاس آنلاین در صورت لزوم، اساتید باید قبل از ساعت 9، یک روز پیش از برگزاری جلسه آموزشی، به زبان آموز خود، کنسل شدن کلاس را، اطلاع دهند. کلاس زبان آنلاین، باعث بالاتر رفتن خودباوری و اعتماد به نفس زبان‌آموز نیز می‌شود.

در این نوع آموزش، تنوع محتوای درسی، بیشتر از شیوه سنتی است، در روش آنلاین  می‌توان از فرمت‌هایی مانند  پی دی اف، فایل صوتی و پادکست، پاورپوینت، فیلم و ویدئو نیز استفاده نمود، که آموزش را راحت‌تر، جذاب‌تر و موثرتر خواهد کرد. در کلاس‌های آموزشگاه تیکا، امکان ضبط جلسات، برای بازبینی و مرور چندباره وجود دارد.

انواع دوره های آموزش زبان آنلاین

کلاس‌های خصوصی آنلاین: در کلاس خصوصی، فقط شما و استاد خصوصی زبان مد نظرتان حضور خواهید داشت، در این حالت تنظیم ساعت کلاس راحت‌تر صورت می‌گیرد. در یک کلاس خصوصی آنلاین تمرکز شما چند برابر شده و تمام آموزش‌ها بر مبنای توان و نیاز شخص شما خواهد بود، بر این اساس سرعت آموزش نیز بیشتر خواهد بود.

کلاس‌های نیمه‌خصوصی آنلاین: اگر تصمیم دارید با یک یا دونفر از دوستانتان به آموزش زبان مورد علاقه خود بپردازید، تیکا می‌تواند شرایط برگزاری کلاس‌های نیمه خصوصی را نیز برایتان مهیا سازد؛ همچنین هزینه جلسه‌های نیمه‌خصوصی آنلاین، مقرون‌ به ‌صرفه‌تر است.

کلاس‌های گروهی آنلاین: کلاس گروهی، با حداکثر ۸ زبان آموز، تشکیل می‌شود، از نظر هزینه بسیار اقتصادی و مناسبند، چراکه هزینه جلسات در بین همه زبان‌آموزان تقسیم می‌شود. این کلاس‌ها برای گروه‌های دوستانه یا همکارانی که قصد آموزش همزمان دارند نیز، انتخاب خوبی است.

همکاری با سازمان ها و مدارس

تیکا می‌تواند با شرکت و سازمان شما هم همکاری کند و همراه همکارانتان، با کلاس گروهی تیکا به ارتقای زبان خود بپردازید، این می‌تواند یک فرصت استثنایی برای مدیران شرکت‌ها، در جهت پیشرفت کسب و کارشان باشد. در مورد دروس زبان در مدرسه نیز می‌توانید روی آموزش‌های تیکا حساب کنید، مدرسین تیکا می‌توانند در این زمینه نیز به شما کمک کنند، این موضوع را با همکلاسی‌های خود در میان بگذارید تا از کلاس‌های گروهی مرتبط با درس خود استفاده کنید.

آموزش رایگان در تیکا

 تیکا علاوه بر برگزاری کلاس‌های آنلاین، دارای گنجینه‌ای از پکیج‌های تخصصی زبان نیز هست که می‌توانید در کنار دوره آموزشی آنلاین، از آن‌ها نیز کمک بگیرید، برای این امر، حتما وبلاگ تیکا را دنبال کنید، در بلاگ سامانه تیکا، پکیج‌هایی از قبل، برای دانلود آماده شده‌اند. اساتید نیز در دوره‌های آموزش زبان انگلیسی عمومی، پکیج‌های متنوعی را معرفی می‌کنند. دانلود این پکیج‌های ویدیویی یا کتاب‌های آموزش زبان، از سایت تیکا، رایگان است.

پر طرفدارترین کلاس‌های آموزش زبان‌

همان طور که پیش از این گفتیم، در تیکا 14 زبان مختلف، بطور تخصصی تدریس می‌شود، در این بخش نگاه کوتاهی به سه زبان دارای متقاضی بیشتر، برای یادگیری می‌پردازیم.

زبان انگلیسی

زبان انگلیسی، به عنوان زبان بین المللی، پرطرفدارترین زبان جهان است. از دستورالعمل‌های لوازم خانگی تا تحصیلات دانشگاهی، همه و همه به زبان انگلیسی نیاز دارند. بهترین روش یادگیری زبان، تمرین و تکرار، همراه با یک استاد حرفه‌ای و با تجربه است. شما می‌توانید در سامانه آموزش زبان تیکا، با جستجوی نام آزمون (مانند آزمون تافل و آیلتس و..)، یا حتی رشته تحصیلی مورد نظرتان، استاد زبان مناسب خود را بیابید. در حین آموزش آنلاین، روش‌هایی مثل آموزش به صورت تصویری و فرد به فرد و استفاده از منابع دیجیتالی بکار گرفته می‌شود. اساتید تیکا با مدرک بین المللی زبان، یا دارای تحصیلات دانشگاهی در رشته های تخصصی آموزش زبان انگلیسی هستند.

عموما مهارت‌های زبان را به چهار گروه کلی تقسیم می‌کنند:

  • reading
  • writing
  • Listening
  • speaking

 مدرسین تیکا با برنامه ریزی دقیق، سعی می‌کنند هر چهار مهارت شما را تقویت کنند.

زبان آلمانی

تقریبا 100 میلیون نفر در جهان، به زبان آلمانی صحبت می‌کنند، معروف‌ترین کشورهای صنعتی یعنی آلمان، اتریش و سوئیس نیز به زبان آلمانی صحبت می‌کنند، که این موضوع برای کسانی که قصد گسترش کسب و کار خود، در حوزه بین الملل را دارند، یا افرادی که تصمیم به مهاجرت از طریق شغل و تخصص گرفته‌اند، بسیار قابل توجه است. حتی برای تحصیل رایگان در کشور آلمان نیز، تسلط به زبان آن کشور ضروریست. در آکادمی آنلاین تیکا، اساتید مجربی به آموزش زبان آلمانی می‌پردازند.

با توجه به اینکه قصد شما از مهاجرت، کار یا تحصیل باشد، به احتمال زیاد به مدارک زبان آلمانی احتیاج پیدا می‌کنید. آموزشگاه تیکا با وجود متخصصین خود در این زمینه، یاریگر و راهنمای شما خواهند بود. تیکا به عنوان یک پلتفرم‌ آنلاین، دسترسی به استاد خصوصی زبان آلمانی و کلاس آنلاین را آسانتر کرده است و در زمان کوتاه‌تری می‌توانید سطح زبان آلمانی خود را بالا ببرید. هر ترم زبان در تیکا، بین 10 تا 16 جلسه خصوصی است و برای پیشرفت از سطح  A1 تا سطح C1 به زمان تقریبی 50 الی 60 جلسه نیاز است، که البته به توانایی و تمرین زبان آموز نیز بستگی دارد.

زبان فرانسه

علاوه بر کشور فرانسه، زبان فرانسوی در کشورهای بلژیک، کانادا، سوییس، لوکزامبورگ و 51 کشور دیگر هم رواج دارد. دانشگاه‌های فرانسه در رده بالایی قرار دارند و ممکن است قصد ادامه تحصیل در این کشور را داشته باشید، ازین گذشته کشور فرانسه همیشه یک کشور صنعتی محسوب می‌شده که دارای فرصت‌های تجاری منحصر بفردی است. خوشبختانه سامانه آموزش زبان تیکا، یادگیری این زبان مفید و خوش‌آهنگ را آسان‌تر ساخته است.

تیکا برای کودکان هم برنامه ویژه ای دارد، مدرسان متخصصی در زمینه آموزش زبان فرانسوی به کودکان با تیکا همکاری می‌کنند. برای آموزش زبان فرانسوی به مبتدی‌ها، هزینه کلاس از جلسه‌ای 60 هزارتومان، در سطح متوسط از 85 هزار تومان و برای سطح پیشرفته از 100 هزارتومان، آغاز می‌شود.

 اگر شما یکی از زبان‌های ژرمانی مثل انگلیسی را بلد باشید، زبان فرانسوی را سریع‌تر فرا خواهید گرفت و به طور میانگین  570 ساعت زمان نیاز دارید. در غیر این صورت، ممکن است تا 700 ساعت زمان ببرد. اساتید زبان فرانسه در تیکا، یا تحصیلکرده زبان فرانسوی بوده و یا دارای تجربه زندگی در کشورهای فرانسه یا کانادا (که تعداد زیادی از فرانسوی زبان‌‌ها در آن ساکنند) هستند.

نوع پرداخت در سامانه تیکا

پرداخت بطورکلی، بصورت آنلاین انجام می‌گیرد و اگر از جلسه آزمایشی رضایت نداشتید، تیکا یک جلسه رایگان دیگر با استاد دیگری برایتان ترتیب خواهد داد. درصورت رزرو چند جلسه، می‌توانید از تخفیف‌های ویژه کلاس‌های آموزشی آکادمی تیکا استفاده کنید. در مورد پرداخت هزینه‌ها نیز خیالتان راحت باشد، درست است که برای رزرو کلاس‌ها و هماهنگی با مدرس، هزینه چند جلسه را، یکجا باید پرداخت کنید، اما هزینه هر کلاس بعد از برگزاری هر جلسه به مدرس پرداخت می‌شود، پس اگر به هردلیلی قادر به برگزاری کلاس‌ها نباشید، با هماهنگی از هفته قبل، هزینه کلاس‌های برگزار نشده در هفته آینده شما، به حسابتان برگشت داده می‌شود. امکان تغییر کلاس هم، یک روز قبل از تاریخ و ساعت تعیین شده و با هماهنگی استادتان، وجود دارد.

مدیریت هزینه و تخفیفات در آموزشگاه تیکا

تمام تلاش گروه آکادمی زبان تیکا، بر آن است که برای همه علاقمندان به فراگیری زبان، شرایط مناسبی فراهم کند. هزینه کلاس‌ها توسط خود اساتید تعیین می‌شود و بسیار رقابتی و در نتیجه بسیار مقرون به صرفه است، با این وجود، تخفیفات ویژه‌ای نیز برای زبان‌آموزان تیکا در نظر گرفته می‌شود.

در تیکا، زبان‌آموزانی که بطور هم‌زمان و یکجا، ۵ جلسه آموزشی خود را رزرو کنند، با تخفیف در نظر گرفته شده، هزینه کمتری می‌پردازند. تخفیفات رزرو چند جلسه‌ای برای همه کلاس‌ها و اساتید تیکا لحاظ می‌شود. همچنین با رزرو ترمیک، یعنی رزرو ۱۶ جلسه کلاس به طور یکجا، می‌توان از تخفیف ویژه تیکا بهره‌مند شد. این ۱۶ جلسه به طور منظم در زمانی که تعیین کرده‌اید، برگزار می‌شود و دیگر از پر شدن کلاس استاد، در ساعات دلخواهتان، در ادامه دوره، نگرانی‌ای نخواهید داشت.

اگر امکان پرداخت یکجا برای رزرو دوره‌های خود را ندارید، می‌توانید از  پرداخت اعتباری و قسطی استفاده کنید؛ با این روش شما هزینه کلاس‌های رزرو شده را، قسطی و در زمان‌های تعیین شده، پرداخت می‌کنید. مدرسین تیکا نیز می‌توانند با هماهنگی با آموزشگاه، به صلاح‌دید خود برای مراسم مختلف تخفیف ویژه‌ای تعیین کنند.

تخفیفات تیکا در سایت های معتبر

اگر بگوییم آموزش آنلاین موجب صرفه جویی در مصرف سوخت‌های فسیلی می‌شود اغراق نکرده‌ایم، با کم شدن رفت و آمد، استفاده از وسایل حمل و نقل نیز کاهش می‌یابد، پس اگر جز حامیان محیط زیست هستید، آموزش آنلاین بهترین انتخاب برای شماست. علاوه بر مدارس و سازمان‌ها، وب‌سایت‌های مختلفی همراه آموزشگاه آنلاین زبان تیکا هستند. سایت‌های معتبری چون تاپ کوپن، اسنپ، تپسی، آف چنل، موپن، تریبون، خانه کارگر، اکالا، انارستان، الوپیک و غیره هستند که با تیکا همکاری داشته‌اند. در ادامه به‌عنوان نمونه یکی از این سایت‌ها را معرفی می‌کنیم:

تخفیفات ویژه در تاپ کوپن

علاوه بر تخفیفات موجود در تیکا، در سایت تاپ‌کوپن نیز شرایط ویژه‌ای برای استفاده از تخفیف‌های مختلف، برای ثبت‌نام و استفاده از کلاس‌ها و امکانات آموزشگاه تیکا فراهم آمده است. این تخفیف‌ها بصورت رایگان در اختیار شما قرار خواهند گرفت و این یک فرصت استثنایی برای علاقه‌مندان به آموزش زبان است. پس قبل از ثبت‌نام در آکادمی زبان تیکا، کد تخفیف را از تاپ کوپن، کپی کنید، پیش از ثبت‌نام در کلاس مورد نظرتان، کد را وارد کرده و سپس ثبت‌نامتان را تکمیل کنید.

آشنایی بیشتر با تیکا

شما می‌توانید جهت آشنایی بیشتر به وب‌سایت تیکا، با نشانیwww.tikkaa.ir مراجعه کنید و اطلاعات مربوط به لیست دوره‌ها، لیست اساتید و ثبت‌نام زبان‌آموز یا استاد را مشاهده کنید، دسترسی به این بخش‌ها بسیار ساده و با چند کلیک انجام می‌گیرد. همچنین برای اطلاعات تکمیلی می‌توانید با پشتیبانی تیکا با شماره 91016620-021 تماس بگیری


تخفیفات تیکا در سایت های دیگر

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

خاطره محمدی

تولید محتوا

خاطره محمدی هستم و دنیا رو با واژگان لمس می‌کنم. چند ساله که حوزه‌های مختلف رو با کلمات روایت می‌کنم. کتاب‌های ادبی، موزیک، فیلم و برنامه‌های آشپزی بیشترین علاقه‌مندی‌های من هستند. هنوز هم بعد از دیدن فیلم‌های پلیسی-معمایی تصمیم می‌گیرم وقتی بزرگ شدم، کارٱگاه بشم.

نظرات

user-image

پارسا مهری

همه مطالبتون عالیه

17 فروردین 2023

user-image

مریم محمدرضایی

چقدر عالی??

26 اسفند 2022

user-image

حسین محسنیان

عالی بود

25 اسفند 2022

user-image

الهام طالبی

چقد خوبه ک میشه تخفیف های تیکا رو از خیلی از جاها گرفت و استفاده کرد

25 اسفند 2022