اساتید پیشنهادی:

معرفی برنامه TeacherKit

خاطره محمدی
خاطره محمدی
یک‌شنبه, 21 آبان 2022

دسته بندی : Learning-Language-Techniques

زمان مطالعه : 10 دقیقه

تعداد بازدید : 1803

برنامه TeacherKit

در دنیای امروزه توسعه‌دهندگان نرم‌افزار همچنان در تلاش‌اند تا ابزارهایی را خلق کنند که کارهای روزمره را بسیار آسان و لذت‌بخش کند. همان‌طور که برای هر شغل نرم‌افزارهایی وجود دارد که برای افراد بسیار مفید است، برای معلمان نیز برنامه‌ای به نام TeacherKit وجود دارد که باعث می‌شود خیلی راحت بتوانند کلاس خود را مدیریت کنند. اگر معلم هستید و قصد دارید تا کلاس خود را به صورت کاملاً مدرن و مؤثری مدیریت کنید، با ما همراه باشید زیرا در ادامه می‌خواهیم به معرفی این نرم‌افزار پرکاربرد در حوزه  یادگیری زبان‌های خارجی بپردازیم و مزایا و معایب آن را بررسی کنیم.

TeacherKit چیست؟

معرفی برنامه TeacherKit

TeacherKit یا تیچر کیت برنامه‌ای است که شما را از دردسر مدیریت کردن کلاس درس نجات می‌دهند. به این معنی که شما می‌توانید به راحتی نمرات، رفتار و حضور دانش آموزان خود را در این برنامه ثبت کنید و به راحتی کلاس را مدیریت کنید و با دانش آموزان و حتی والدین ارتباط برقرار کنید. این برنامه مدیریت کلاس را برای یک معلم بسیار ساده و لذت‌بخش می‌کند‌.

به کمک برنامه TeacherKit شما می‌توانید تمامی اطلاعات را تجزیه‌وتحلیل کنید و آن‌ها را به اشتراک بگذارید. در نتیجه باعث می‌شود تا پیگیری کارهای شما معنای بیشتری پیدا کند و کار خود را به طور موثر‌تری انجام دهید. شما به عنوان یک معلم تمام چیزهایی که برای ایجاد یک محیط پر از سرگرمی و نشاط در داخل کلاس روزانه خود نیاز دارید را در این برنامه پیدا خواهید کرد.

این برنامه در واقع ابزار بسیار شگفت‌انگیز است که می‌توانید به وسیله آن مدت‌زمان زیادی را در کلاس خود صرفه‌جویی کنید و به شما این امکان را می‌دهد تا داده‌های خود را به راحتی وارد برنامه کنید و گزارش‌ها را به دست آورید و از ابزارهای جستجو به طور موثرتری استفاده کنید. برقراری ارتباط با والدین از طریق چت برنامه انجام می‌شود.

برنامه تیچر کیت هم اکنون در ویندوز ۸، موبایل‌های اندروید و ios در دسترس است. متأسفانه این برنامه رایگان نیست و هر کاربر برای اینکه بتواند از برنامه TeacherKit استفاده کند باید ماهانه ۳.۹۹ دلار پرداخت کند.

برای مطالعه بیشتر:  بهترین برنامه‌های آموزش زبان 

قابلیت‌ها و امکانات برنامه TeacherKit

برنامه تیچر کیت قابلیت‌ها و امکانات مختلفی دارد که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  • می‌توانید دانش آموزان خود را مدیریت کنید، برای هر دانش آموزان یک عکس اضافه کنید و آزادانه دانش آموزان را در چندین کلاس اضافه کنید.
  • پشتیبان گیری خودکار در Dropbox برای شما برای ایمن نگه‌داشتن اطلاعات و بازیابی نسخه پشتیبان در هر زمان.
  • می‌توانید گزارش‌ها را برای کلاس و عملکرد خود مانند خلاصه کلاس، خلاصه دانش‌آموز، برنامه صندلی و کتاب نمره و... را بدست آورید.
  • می‌توانید کلاس درس خود را به آرامی مدیریت کنید و جدول زمانی، نمودار حضور و غیاب، برنامه کلاس‌ها و برنامه‌های صندلی برای چندین کلاس به طور هم‌زمان ایجاد کنید.
  • دارا بودن کنترل‌های دسترسی و مجوزها
  • قابلیت اظهار نظر و یادداشت را دارد
  • امکان تماس با مدیریت
  • چند زبانه بودن
  • دارا بودن داشبورد کاربردی
  • امکان برقراری تعامل
  • امکان مدیریت محتوا
  • دارا بودن فهرست‌نویسی و دسته‌بندی
  • دارا بودن کتابخانه محتوا
  • دارا بودن اپلیکیشن موبایل بسیار کاربردی

چرا باید از برنامه TeacherKit استفاده کرد؟

این ابزار به معلمان ثابت کرده است که یک وسیله بسیار قدرتمند برای مدیریت و سازمان‌دهی کلاس است و چیزی که در نگاه اول به نظر می‌رسد این است که این برنامه می‌تواند همه مشکلات یک معلم را حل کند. بنابراین یک ابزار رویایی برای هر معلم محسوب می‌شود.

این برنامه ادعا می‌کند که می‌تواند تمام آمار کلاس مانند سوابق رفتاری، نمرات حضور و غیاب و... را ارائه دهد و همچنین برای هر دانش‌آموز به صورت جداگانه پرونده‌ای به نام کارت دانش‌آموز می‌سازد که حاوی اطلاعاتی مانند مکان زندگی، شماره تماس، ایمیل و... است.

ازآنجایی‌که رابط کاربری این برنامه بسیار آسان است و دستورالعمل‌های گام‌به‌گام دارد؛ در نتیجه  می‌توانید از این دستورالعمل‌ها استفاده کنید و هر آنچه را که نیاز دارید یاد بگیرید. یکی از کارهای منحصربه‌فردی که این برنامه انجام می‌دهد این است که نمرات دانش آموزان را ثبت می‌کند و سپس تمام محاسبات را برای شما انجام می‌دهد.

همان‌طور که می‌دانید جمع و تقسیم کردن نمرات دانش آموزان بسیار طاقت‌فرسا و وقت‌گیر است و با وجود این برنامه دیگر نیازی ندارید که نمرات دانش آموزان را با یکدیگر جمع ببندید، زیرا این برنامه به طور کاملا خودکار این کار را انجام می‌دهد. در یک جمله باید گفت که این همان ابزاری است که هر معلمی به آن نیاز دارد.

نحوه استفاده از برنامه TeacherKit

هنگامی‌که برنامه را باز می‌کنید، لازم است تا دستورالعمل‌های پیش رویتان را مطالعه کنید و سپس اولین قدمی که باید بردارید اضافه کردن یک کلاس است. از شما خواسته می‌شود تا توضیحات و نام کلاس را اضافه کنید.

حتی می‌توانید برای کلاس خود عکس پروفایل نیز انتخاب کنید. سپس کاری که باید انجام دهید این است که دانش آموزان خود را اضافه کنید و اطلاعات تماس، اطلاعات تماس والدین، نام والدین و... را اضافه کنید. همچنین می‌توانید از دانش آموزان خود عکس بگیرید و آن را به عنوان عکس پروفایل آن‌ها اضافه کنید تا راحت‌تر بتوانید در لیست خود دانش‌آموز موردنظرتان را پیدا کنید.

پس ‌از اینکه دانش آموزان خود را اضافه کردید، حالا نوبت آن است که یک صندلی تهیه کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دانش‌آموز را به جایی که دوست دارید بنشیند بکشید و سپس رها کنید.

همچنین دانش آموزان می‌توانند محل نشستن خود را نیز تعیین کنند. به جای اینکه مدت زمان زیادی را صرف صحبت کردن با هر دانش‌آموز به صورت جداگانه کنید می‌توانید با استفاده از جدول صندلی به راحتی با تمامی دانش آموزان در ارتباط باشید.

مزایا و معایب برنامه TeacherKit

مانند هر برنامه دیگری برنامه تیچر کیت دارای یکسری مزایا و معایب است که لازم است آن‌ها را با یکدیگر بررسی کنیم:

مزایا

  • کاربران تنها محدود به محصولات اپل نیستند، زیرا این برنامه می‌تواند بر روی هر تبلت، ویندوز و گوشی‌های اندروید نصب شود.
  • کاربران می‌توانند اطلاعاتی را برای بیش از یک کلاس اضافه کنند. این یک عملکرد خوب برای معلمانی است که به طور همزمان در چندین کلاس تدریس می‌کنند.
  • همه اطلاعات کلاس، اطلاعات تماس، حضور و غیاب و سوابق رفتاری را در یک مکان سازمان‌دهی می‌کند.
  • کارت‌ دانش آموز با اطلاعات دانش‌آموز و والدین و سوابق رفتاری و حضور بسیار کاربردی و عالی هستند. این صفحه چیزی ارزشمند است که باید در طول مصاحبه با والدین و معلمان همراه خود داشته باشید.
  • عملکرد ایمیل با یک کلیک بسیار مفید است.
  • Gradebook محاسبات نمرات را در طول ترم و سال ارائه می‌دهد و کار معلمان را راحت‌تر می‌کند. همچنین تصویری از عملکرد دانش‌آموز در حال حاضر نشان می‌دهد.
  • توانایی پشتیبان گیری از همه‌چیز در یک حساب دراپ باکس یا هارد دیسک دارد که آن را به روشی امن و ایمن برای ذخیره مقادیر زیادی از داده‌های دانش آموزان تبدیل می‌کند.

معایب

یادگیری زبان در تیکا

در این مقاله به معرفی برنامه TeacherKit پرداختیم. هنگامی‌که کار با این برنامه را آغاز کنید متوجه می‌شوید که واقعا عالی است و مزایای زیادی برای شما به عنوان یک معلم به همراه دارد. توسعه‌دهندگان این برنامه به وضوح درک کاملاً مناسبی از آنچه معلمان برای کمک، مدیریت و سازمان کلاس درس نیاز دارند، داشته‌اند و به همین دلیل برنامه بسیار عالی ساخته‌اند. همچنین به دلیل کاربری بسیار آسانی که دارد خیلی طول نمی‌کشد تا همه‌چیز را به شیوه‌ای کاملا ساده بیاموزید. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد منابع یادگیری زبان و یا بهترین کشورها برای مهاجرت، با مجله رایگان آموزش زبان تیکا همراه باشید.

یادگیری زبان در تیکا

 

معرفی برنامه TeacherKit

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

خاطره محمدی

تولید محتوا

خاطره محمدی هستم و دنیا رو با واژگان لمس می‌کنم. چند ساله که حوزه‌های مختلف رو با کلمات روایت می‌کنم. کتاب‌های ادبی، موزیک، فیلم و برنامه‌های آشپزی بیشترین علاقه‌مندی‌های من هستند. هنوز هم بعد از دیدن فیلم‌های پلیسی-معمایی تصمیم می‌گیرم وقتی بزرگ شدم، کارٱگاه بشم.

نظرات

user-image

پریسا

خیلی عالی بود ممنون

29 آبان 2022

user-image

امیرحسین

مثل همیشه عالی

22 آبان 2022

user-image

امیرحسین

مثل همیشه عالی

22 آبان 2022

user-image

زهرا اخوان

چه جالب نمیدونستم مرسی از اطلاع رسانی های مفیدتون

22 آبان 2022

user-image

الهام طالبی

تیچر کیت خیلی جالبه من باهاش کار کردم

22 آبان 2022