اساتید پیشنهادی:

چگونه ساخت ویدئو توانایی انگلیسی صحبت کردنتان را بالا می برد؟

زینب ناصری
زینب ناصری
پنج‌شنبه, 14 آبان 2019

دسته بندی : english-videos

زمان مطالعه : 5 دقیقه

تعداد بازدید : 6993

چگونه ساخت ویدئو توانایی انگلیسی صحبت کردنتان را بالا می برد؟

سایت هایی چون یوتیوب پر از ولاگ هستند (فیلم هایی که توسط افرادی که میخواهند درباره ی علایق و سرگرمی هایشان حرف بزنند,ساخته میشود.اگر شما چیزی برای گفتن دارید که برای تماشاچی جالب است، ضبط ویدیو یک راه عالی برای اظهار کردنتان است). همچنین ولاگ ها میتوانند به بالا بردن سطح انگلیسی صحبت کردنتان کمک کنند. بازخوردی که با اجرا کردن ولاگ ها بدست می آورید، یک راه عالی برای تقویت زبان انگلیسی شماست. اما ساخت ویدئو چگونه توانایی انگلیسی صحبت کردن ما را بالا می برد؟ در اینجا به چگونگی استفاده بیشتر و بهتر از ولاگ کردن برای یادگیری زبان می پردازیم.


به اشتراک گذاشتن شور و شوق

نباید پشت دوربین بشینید و امیدوار باشید که به انگلیسی چیز جالبی خواهید گفت! برای ساختن ویدیو به زبان انگلیسی ، موضوعی که درموردش ذوق و شوق دارید را انتخاب کنید. شاید خیلی چیزها برای گفتن درباره ی اخبار,اتفاقات حال یا ورزش دارید که میخواهید صحبت کنید.یا شاید ترجیح میدهید که درباره ی تجربیات شخصیتان,سفر یا یادگرفتن یک زبان صحبت کنید. حتی میتوانید چیزی که در آن خوب هستید مانند نواختن موسیقی یا عکس گرفتن را به بقیه آموزش دهید! اگر در پیدا .کردن موضوع دچار مشکل شدید, نگاهی به یوتیوب انگلیسی بندازید و ببنید که دیگران درباره ی چه چیزهایی صحبت میکنند. اینکار میتواند جرقه یک سری ایده ها را در ذهنتان روشن کند.

اگر میخواهید نمونه ویدیوهای تاثیر گذار از افراد مشهور را به زبان انگلیسی ببینید، قسمت سرگرمی اپلیکیشن تیکا راسته کار شماست.

حتی اگر موضوعی را که انتخاب کردید به خوبی میدانید,وقتی برای تحقیق و یاد گرفتن لغات انگلیسی راجع به آن بگذارید. این کار تنها اینکار به شما کمک میکند تا آگاه تر و راحت تر جلوی دوربین باشید، بلکه کمک میکند تا لغات جدید را به خاطر بسپارید.این کار به خصوص برای آمادگی برای شرکت در آزمون زبان آیلتس مفید است!

تقویت مکالمه زبان انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی



مکالمه انگلیسی با اعتماد به نفس

این مهم است که هنگام ولاگ گرفتن راحت و طبیعی باشید.اینکار ممکن است نیازمند تمرین زیادی باشد ولی نگران نباشید.هرچه قدر بیشتر تمرین کنید صحبت کردن به زبان انگلیسی برای شما آسانتر میشود. بجای اینکه سعی کنید چیزی را که میخواهید بگویید حفظ کنید, لیستی از ایده ها را استفاده کنید که بتوانید نگاهی بیاندازید و یادتان بیاید چه میخواستید بگویید. فرق بین حقایق و نظرات خودتان را بدانید و با دوربین مانند یک دوست صحبت کنید.به یاد داشته باشید که دربخش اسپیکینگ آزمون های زبان باید یک دقیقه به تنهایی صحبت کنید. در ابتدا یک دقیقه میتواند طولانی به نظر برسد.این نوع از تمرین یک راه عالی برای تقویت فلوئنسی است و واقعا اعتماد به نفس شما را بالا میبرد. به طور کلی فیلم های آموزش زبان میتوانند الگوی خوبی برای شما و راهنمایی برای نحوه صحبت کردن باشند.

کلیک کن، استادتو انتخاب کن، همین الان یادگیری زبان جدیدتو شروع کن


تمرکز روی یک موضوع

هدفتان این باشد که فیلم های مفید و سرگرم کننده ای بسازید که حدود پنج دقیقه طول بکشد.سعی نکنید که موضوعات مختلف را پوشش دهید.داستان های متمرکز,فیلم های جالبتری میسازند.پنج دقیقه شاید زیاد به نظر نرسد اما برای دانستن یک یا دو موضوع کافی است. توضیح دادن افکارتان در عمق به این معنی است که شما قادر خواهید بود تا کلمات بیشتری استفاده کنید و توانایی های زبانتان را بالا ببرید چنانکه تمرین و اجرا کنید.این واقها مهم است که تمرین کنید تا نظرتان را ارایه بدهید .

به یاد داشته باشید که نظرهایتان حتما نباید نظرهای واقیعیتان باشند.کسانی که از شما امتحان میگیرند زبان و گفتار شمارا چک میکنند نه نظرهایتان را,بنابراین ارایه دادن نظرتان را در موضوعات مختلفی که به آن علاقه دارید یا درباره ی آن شنیده اید تمرین کنید.

 

شناختن مخاطبان

خیلی از ولاگ ها اول ضبط میشوند و بعد در اینترنت آپلود میشوند ولی بعضی از آنها به طور زنده فیلم گرفته میشوند و مستقیما در پلتفرم هایی مانند فیسبوک و اینستاگرام به بینندگان انتقال داده میشوند.

چه ترجیح بدهید اینکار را بطور زنده انجام دهید یا ضبط کنید,کسانی که فیلم هایتان را تماشا میکنند میتوانند به شما نظر و بازخورد بدهند.این یعنی شما میتوانید یک گفتگوی واقعی به زبان انگلیسی شروع کنید و شاید چند دوست بین الملی داشته باشید! شما میتوانید جواب بینندگان را در قسمت نظرات یوتیوب و فیسبوک مشاهده کنید و پاسخ خود را بنویسید.

برای آشنایی با روش های جدید یادگیری زبان، پیج اینستاگرام تیکا را دنبال کنید!!

برای بهبود مکالمه انگلیسی تان به آموزشگاه آنلاین زبان مراجعه کنید.

 

در تیکا، آنلاین زبانی که دوست دارید یادبگیرید
چگونه ساخت ویدئو توانایی انگلیسی صحبت کردنتان را بالا می برد؟

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

زینب ناصری

تولید محتوا

من زینب، دانشجوی ارشد ادبیات انگلیسی و مدرس پاره وقت هستم و توی بخش های مختلف تیکا فعالم، اما مخصوصا به بلاگ و نوشتن درمورد زبان ها علاقه دارم!

نظرات