اساتید پیشنهادی:

معرفی 10 سایت فوق العاده آموزش زبان کره ای در سال 2020

پرستو غفاری
پرستو غفاری
جمعه, 3 دی 2020

دسته بندی : language-learning

زمان مطالعه : 7 دقیقه

تعداد بازدید : 30679

معرفی 10 سایت فوق العاده آموزش زبان کره ای در سال 2020

بسیاری از شما علاقه دارید که زبان کره ای یاد بگیرید و به راحتی بتوانید به این زبان صحبت کنید . این مسیربا پیدا کردن بهترین منابع آموزش زبان کره ای ،  کار ساده ای است . در مقاله ی قبل شما را با الفبای زبان کره ای آشنا کردیم و عبارت هایی در این زبان را یاد گرفتید .آموزش زبان کره ای یکی از زیبا ترین زبان هایی است که اگر با علاقه شروع به یادگیری کنید به سرعت در آن پیشرفت می کنید . اما مشکل کجاست ؟

موقعیت های زیادی برای ثبت نام در دوره حضوری در اختیار ندارید ، در واقع موقعیت های زیادی اصلاً وجود ندارند. همینطور پول و زمان آزاد زیادی برای سفر کردن به کره و قرار گرفتن در موقعیتی مناسب برای درگیری مستقیم با زبان ندارید. اینجاست که اینترنت زیبا وارد بازی می شود. یک جستجوی ساده کنید و هزاران وب سایت برای یادگیری کره ای خواهید یافت.  در این مقاله می خواهیم بهترین منابع آموزشی زبان کره ای که به صورت رایگان در دسترس شما قرار می گیرد را معرفی کنیم . این ده سایت که در ادامه با آن ها بیشتر آشنا می شوید بهترین های اموزش زبان کره ای در سال 2020 هستند و با متد جدید به شما کره ای می آموزند. اما کدام یکی از سایت ها مناسب شماست ؟ 

آموزش آنلاین زبان کره ای

با این همه انتخاب، یک وب سایت ممکن است که برای یک فرد مبتدی مناسب باشد و دیگری برای کسی که سطح پیشرفته تری دارد. لازم است که بدانید دقیقاً کدامیک برای موقعیت شما مناسب است. در این فهرست من بهترین وب سایت های یادگیری زبان کره ای را که احتمالاً لازم است در مسیر تسلط به زبان سری به آنها بزنید را بررسی کرده ام.

این فهرست از سطح مبتدی تا پیشرفته مرتب شده است، بنابراین، می توانید انتخاب کنید که دقیقاً از کجا می خواهید یادگیری زبان را شروع کنید و کدام سبک یادگیری برایتان بهترین است. اما ابتدا تعدادی توصیه آموزشی را بررسی می کنیم تا بتوانید بهره حداکثری از آموزش آنلاین ببرید. آموزش آنلاین نظم و برنامه ریزی متفاوتی به نسبت آموزش حضوری دارد.

چگونه از آموزش آنلاین بهترین استفاده را ببریم ؟

در این جا به بررسی راه هایی می پردازیم که باعث میشود شما در مسیر یادگیری زبان انگیزه ی خود را با قدرت حفظ کنید.

یک برنامه زمانی بسازید و به آن وفادار بمانید

اگر در یک دوره آموزشی ثبت نام کرده باشید (و پول خوبی هم برایش پرداخته باشید)، و کلاس در روزهای سه شنبه و پنج شنبه از ساعت 6:30 تا 7:30 برگزار شود، چند بار غیبت خواهید کرد؟ شرط می بندم که در بیشتر جلسات حضور خواهید داشت. دقیقاً همین روند باید برای آموزش آنلاین هم طی شود. توصیه من اختصاص دادن شبی یک ساعت به یادگیری زبان کره ای با وب سایت هاست. و بله، تا حد مشخصی تماشای فیلم کره ای مورد علاقه تان است همانطور که می دانید لذت بخش ترین قسمت یادگیری زبان کره آموزش با فیلم های کره ایست .

یک دفترچه یادداشت داشته باشید

هیچ چیز بیشتر از یادداشت برداشتن به صورت فیزیکی به شما کمک نمی کند تا چگونگی انجام کارها را به یاد بیاورید. به خصوص اگر قرار باشد که Hangul، الفبای کره ای را بیاموزید. خیلی وقت ها لازم است که از گزینه ی انجام تمرین های کوچک استفاده کنید. می توانید تمرین ها را چاپ کنید یا از دفترچه خود برای نوشتن جواب ها استفاده کنید.

جایی را پیدا کنید که بتوانید در آن صحبت کنید

 لازم است که قادر باشید تا گاهی اوقات بعضی لغات جدید زبان را بعد از مدرس مجازی خود تکرار کنید. مطمئن شوید که مکانی در اختیار دارید که در آن قادر به انجام این کار باشید.

از چیزی برای گرم کردن صفحه مانیتور خود استفاده کنید

یعنی چی ؟ به حرفم گوش کنید. آیا چشمهایتان بعد از خیره شدن طولانی مدت به صفحه نمایش خسته نمی شوند؟ چشمهای من که خسته می شوند. دانلود کردن یک نرم افزار یا استفاده از یک پلاگین که صفحه آبی نمایش را گرم می کند، می تواند مطالعه کردن آنلاین را بسیار ساده تر کند. می توانید از قابلیت ویندوز خود برای این کار استفاده کنید و می توانید با دیدن ویدئو نحوه گرم کردن صفحه مانیتور بهتر متوجه شوید. اگر ساعت مطالعه خود را عصر یا شب انتخاب کرده اید، این موضوع مشخصاً بسیار کمکتان خواهد کرد.

آموزش زبان به صورت آنلاین

خب حالا که توصیه های خود را برای موفقیت در دوره های آنلاین دریافت کردید، نگاهی به سایت های فهرست زیر بیندازید.

10 وب سایت معرکه برای یادگیری زبان کره ای

شما را با ده سایت برتر آشنا می کنیم تا با علاقه به یادگیری زبان کره ای بپردازید .

1. Memrise

مبتدی:

با اینکه Memrise به وبسایتی تخصصی برای یادگیری کره ای نیست، اما قسمت های مختلف کره ای در آن یافت می شود که می توانید انتخابشان کنید. اگر در این مسیر کاملاً مبتدی هستید و نیاز دارید که Hangul را بیاموزید، می توانید از این گزینه برای یادگیری تلفظ شروع کنید.

"دوره ها" را انتخاب کنید، به قسمت "کره ای" بروید و "درس Hangul " را جستجو کنید. تمرین و گوش کردن به صداها را شروع کنید. با استفاده از آزمون های چند گزینه ای الفبا و لغات کره ای را خیلی سریع یاد خواهید گرفت.

2. FluentU

مبتدی-پیشرفته:

FluentU از ویدئوهای دنیای واقعی – مثل آموزش با موزیک ویدئوها، تریلر فیلم ها، اخبار و گفتگوهای الهام بخش – استفاده می کند و آنها را تبدیل به دروس شخصی یادگیری زبان می کند.FluentU شامل صدها ویدئوی اصیل کره ای می باشد. هر ویدئو با گزینه های آموزشی معرکه ای مثل فهرست های لغت، زیرنویس های تعاملی، فلش کارت هاآزمون های جامع همراه است.

با FluentU می توانید ویدئوها را بر اساس سطح یا محتوا مرتب کنید. همین که ویدئوی جذبتان کرد، برای یک تجربه خاص یادگیری زبان آماده شوید. این تجربه به شما امکان این را می دهد که دستور زبان، لغت، درک مطلب، مهارت شنیداری و تلفظ را به صورت همزمان تمرین کنید.

اینجا جایی است که می توانید تجربه یادگیری زبان خود را با سبک آموزشی مخصوص خودتان هماهنگ کنید. می توانید مستقیماً با تماشای ویدئو شروع کنید یا اینکه چند دقیقه ای زمان صرف کنید و فهرست لغات مورد نظرتان را انتخاب کنید. اگر علاقمندید که بر روی مهارت خواندن خود کار کنید.

به محض اینکه برای تماشای ویدئو آماده شدید، می توانید امکانات بیشتری نیز دریافت کنید. FluentU ویدئوهای بومی کره ای را با زیرنویس های تعاملی در دسترس شما قرار می دهد. می توانید ویدئوها را با زیرنویس های انگلیسی و کره ای، یا فقط کره ای یا بدون زیرنویس برای تمرین پیشرفته مهارت شنیداری تماشا کنید.

آموزش زبان کره ای با فیلم های کره ای

با کلمه ای ناآشنا مواجه شدید؟ به راحتی می توانید بر روی کلمه کلیک کنید و معنی، مثال و ارتباطش با دیگری ویدئوهایی که در آنها این کلمه استفاده شده را دریافت خواهید کرد. این زیبایی FluentU است. هر کلمه جدید عبارت و یا نکته دستوری که یاد میگیرید، در یک بستر زندگی واقعی معرفی می شود. این موضوع سبب می شود که هر لغت به یادماندنی شود. و همچنین به شما کمک می کند که در طی این مسیر کمی هم با فرهنگ کره آشنا شوید.

می توانید از گزینه در دسترس "Add to-اضافه کردن" استفاده کنید تا کلمه ای را به فهرست لغات یا فلش کارت های آموزش زبان دلخواه خود اضافه کنید. و بعداً از آن به عنوان یک منبع آموزش زبان شخصی استفاده کنید.

بهترین بخش در FluentU این است که روند یادگیری لغات شما را دنبال می کند. و بر اساس آنچه تا به حال آموخته اید و قسمت هایی که باید بر روی آنها کار بیشتری انجام دهید به شما محتوای مناسب معرفی می کند و یک تجربه 100 درصد شخصی خواهید داشت.

شما همچنین می توانید از اپلیکیشن های آموزش زبان که سایت fluentu هم در اختیار شما می گذارد ،  برای دانلود فایل های صوتی استفاده کنید تا هنگامی که به اینترنت متصل نیستید، مهارت شنیداری خود را تمرین کنید. این امکان به شما اجازه می دهد تا هر وقت و هر کجا که دوست دارید به کره ای اصیل دسترسی داشته باشید و خود را در آن فضا غرق کنید.

3. KoreanClass 101

مبتدی – پیشرفته:

سایت KoreanClass 101 اگرچه بسیاری از منابع یادگیری نیازمند پرداخت هزینه هستند، این وب سایت شامل امکانات رایگان بسیاری برای آغاز یادگیری لغات ابتدایی و همینطور عبارات می شود. یکی از امکانات جالب این وبسایت در فهرست لغاتش است که در تعطیلات به روز می شوند. امکانات رایگان عموماً برای آموزش از فایل های صوتی استفاده می کنند. همچنین دروس به صورت فایل های PDF، دوره، فایل های صوتی گفتگو و امکانات تعاملی آموزشی نیز در این وب سایت با عضویت قابل دسترس هستند. در هر صورت این یک گزینه مناسب برای تمرین مهارت شنیداری است.

4. Dom & Hyo

مبتدی – متوسطه:

این وب سایت برای مبتدی هایی که قصد یادگیری با نقاشی های رنگی را دارند، عالی است. Dom یک مدرس زبان انگلیسی در کره و یک دانش آموز فعال است. همسرش Hyo اهل کره است که می تواند روند یادگیری او را چک کند. بنابراین می دانید که گرافیک دقیقی دریافت خواهید کرد. کمیک های Dom جالب و ساده هستند. آنها گزینه مناسبی برای داشتن یک منبع برای دسترسی سریع خواهند بود. Dom & Hyo همچنین کمیک هایی در مورد توضیح زندگی روزمره کره ای، به زبان انگلیسی و کره ای را نیز ارائه می کند. شما می توانید در حین پیشرفته تر شدن در مسیر آموزشی خود مهارت درک مطلب خود را تمرین کنید.

 

5. Cyber University of Korea: Quick Korean

مبتدی- متوسطه:

برای کسانی که به شکل و شمایل آکادمیک علاقمندند، دوره های رایگان آنلاین Quick Korean در وبسایت Cyber University of Korea را توصیه می کنم. اگرچه این دوره ها برای افراد کاملاً مبتدی توصیه نمی شود، اگر در سطحی هستید که می خواهید کمی فراتر از لغات ابتدایی پیش روید این یکی برای شما گزینه مناسبی است.

6. Talk to me in Korean

متوسطه – پیشرفته:

این یکی از محبوب ترین منابع آنلاین کره است. یک برنامه معرکه با کره ای زبانان بومی که دقیقاً می دانند که چطور باید نکات دستوری را قسمت به قسمت آموزش دهند. Talk to me in Korean مشخصاً یک پادکست است. در این سایت که پر از پادکست های آموزش زبان است هر درس شامل فایل PDF هم می شود (یا اینکه می توانید کتاب تمرین آن را خریداری کنید.).اگرچه من عاشق TTMIK و گوش کردن به پادکست هایش هستم، هشدار می دهم که برای مبتدی ها گزینه مناسبی نیست. بهتر است که به صورت کامل Hangul را بدانید و فهرست لغت خود را قبل از شروع کار آماده کنید.

7. How to Study Korean

متوسطه – پیشرفته:

این سایت یک منبع عالی برای کسانی است که خواندن و نوشتن را به گوش کردن ترجیح می دهند. مطالب به دقت در درس های مختلف ساماندهی شده اند. با هر درس قبل از توضیح کامل دستور زبان، لغات جدید را به شما معرفی می کنند. سپس چندین جمله مثال برای هر موقعیت ارائه می کنند تا به تمرین شما کمک کرده باشند.

 

10 سایت رایگان برای آموزش زبان کره ای

 

من متوجه شده ام که زمانی که مشغول یادگیری زبان بودم به جستجو برای توضیح مطالب نیاز داشتم، این وب سایت بسیار به کارم آمد و مفید بود.

8. GLOSS Korean

پیشرفته:

سیستم جهانی پشتیبانی آنلاین زبان (GLOSS) در واقع محصول مؤسسه زبان دفاع (DLI) بخشی از دپارتمان دفاع ایالات متحده آمریکا (DOD) است. یکی از اصلی ترین اهداف آن آموزش زبان های خارجی به پرسنل آمریکایی است به خصوص کره ای!

کره ای GLOSS قطعاً برای زبان آموزانی با سطح پیشرفته تر مناسب است چرا که مطالب آموزشی آن عموماً شامل روزنامه ها یا برنامه های تلویزیونی می شود تا با تقویت مکالمه ، روان صحبت کردن شما را تضمین کند. این گزینه همچنین عالی خواهد بود اگر به متون جدی تر برای آزمون درک مطلب خود نیاز داشته باشید.

9. Webtoons های Naver یا Daum

پیشرفته:

Webtoons شکل بسیار محبوبی از سرگرمی برای تمامی سنین در کره است و لذت آموزش برای شما همانند وقتی است که برای به کمک بازی زبان بیاموزید . اگر به دنبال گزینه ای شاد و سرگرم کننده تر هستید، می توانید در میان صدها Webtton با استفاده از پلتفرم های جستجوی کره ای یعنی Daum یا Naver گردش کنید. نکته مهم این است که Webtoon ها بیشتر برای موبایل طراحی شده اند تا لپ تاپ.

بادگیری زبان کره ای به صورت خودآموز

10. وبلاگ های Naver یا Daum

پیشرفته:

یک منبع دیگر برای استفاده وبلاگ های بسیاری هستند که در پلتفرم های مشابه قابل دسترسی اند. موضوعات مورد علاقه خود را جستجو کنید و جستجوی خود را به 블로그 (وبلاگ) تغییر دهید. آن وقت می توانید آنچه که دوست دارید را پیدا کنید و از چگونگی نوشتن و صحبت کردن کره ای ها درکی داشته باشید و مهارت های زبان را به راحتی در یابید . این مورد می تواند در کنار مورد قبلی GLOSS که رسمی تر بود، عالی عمل کند. و در نهایت به درکی از نحوه صحبت کردن یک کره ای زبان خواهید رسید.

خب، تمام شد! مجموعه ای از وب سایت هایی معرکه برای یادگیری کره ای که شما را از یک مبتدی به کسی تبدیل می کند که کره ای را روان صحبت می کند. این وب سایت ها گزینه های مختلفی برای هر بخش از زبان که قصد تمرکز بر آن را دارید، - شنیدن، خواندن، مهارت نوشتن و صحبت کردن- ارائه می کنند.

موفق باشید 화이팅

برای یادگیری این زبان زیبا باید از اساتید با تجربه ای استفاده کنید که همیشه همراه شما باشند و با بهترین روش ها به شما آموزش بدهند تا انگیزه ی یادگیری زبان در شما حفظ شود و از علاقتان به زبان کره ای کم نشود. آموزش زبان آنلاین تیکا این کار را به عهده می گیرد و به شما بهترین اساتید زبان کره ای خود را معرفی می کند تا به راحتی شاهد پیشرفتتان در زبان مورد علاقتان باشید .تیکا به شما یک جلسه آزمایشی کاملا رایگان می دهد تا با نحوه تدریس لذت بخش اساتید ما مطلع شوید . برای شروع وارد سایت تیکا شوید واولین کلاس رایگان زبان کره ایتان را شروع کنید .

 

منبع :FluentU

 

آموزش زبان آنلاین با اساتید با تجربه
معرفی 10 سایت فوق العاده آموزش زبان کره ای در سال 2020

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

پرستو غفاری

تولید محتوا

پرستو هستم. کارشناسی ارشد مهندسی عمران خوندم اما سالهاست که زبان انگلیسی تدریس می کنم و گهگاهی ترجمه هم می کنم. بسیار به ادبیات و هنرهای نمایشی علاقمندم و از مطالعه کتاب و تماشای فیلم و سریال به زبان انگلیسی بسیار لذت می برم و امیدوارم که بتونم به دیگران هم کمک کنم تا از این لذت محروم نباشند .

نظرات

user-image

نام کاربری شما

ممنون چطور باید ثبت نام کنیم ؟

8 شهریور 2021