اساتید پیشنهادی:

با این 6 اپلیکیشن چت انگلیسی آنلاین داشته باشید - برنامه چت انگلیسی اندروید و IOS

پرستو غفاری
پرستو غفاری
جمعه, 1 بهمن 2020

دسته بندی : applications

زمان مطالعه : 7 دقیقه

تعداد بازدید : 93917

با این 6 اپلیکیشن چت انگلیسی آنلاین داشته باشید - برنامه چت انگلیسی اندروید و IOS

شاید بهترین جا برای تمرین مهارت های جمله سازی به انگلیسی، یک برنامه چت انگلیسی اندروید یا ios باشد. در این مقاله قصد داریم تعداد اپلیکیشن مکالمه انگلیسی و چت معرفی کنیم. برای شروع چت انگلیسی آنلاین روش های مختلفی وجود دارد. شاید ندانید تعدادی از اپلیکیشن هایی که همین الآن روی گوشی یا تبلت خودتان دارید برای چت انگلیسی با دوستان خارجی کاربرد دارند.

 اگر فامیل و دوستانی دارید که به انگلیسی مسلط هستند و می دانند شما در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، احتمالاً سعی کرده اید با آن ها انگلیسی ارتباط برقرار کنید. صحبت کردن به انگلیسی کار سختی است! همیشه کلمه درست را پیدا نمی کنید. یا ممکن است که دهانتان صدای درست را تولید نکند. اگر خجالتی هستید، برایتان راحتتر است که یک کتاب های زبان انگلیسی بخوانید یا یک برنامه تلویزیونی انگلیسی تماشا کنید تا اینکه به انگلیسی صحبت کنید.

چرا چت انگلیسی آنلاین مفید است؟

چت کردن یک راه لذت بخش و دوستانه برای یادگیری انگلیسی از انگلیسی زبانان است. می توانید با تایپ کردن و یا حتی برقراری تماس تصویری، چندین مهارت را تمرین کنید. همچنین اغلب می توانید از دوست آنلاین خود انتظار استفاده از یک اصطلاح عامیانه و یا توضیح مسائل فرهنگی را نیز داشته باشید. ما به شما نشان خواهیم داد که چطور!

انگلیسی صحبت کردن در خانواده


چت کردن به زبان انگلیسی چه مزایایی برای زبان آموزان دارد ؟

یک محیط بدون فشار و استرس است

می توانید یادداشت هایتان را درست رو به روی خود داشته باشید و هیچ کس از وجود آنها اطلاعی نخواهد داشت. متن یک مکالمه را بنویسید و قبل از وارد شدن به صفحه چت آن را تمرین کنید. البته، همیشه همه چیز آنطور که توقع دارید، پیش نمی رود. اما یک نقطه شروع محکم خواهید داشت.

اینستاگرام و چت کردن آنلاین انگلیسی

شاید ندانید اما برای پیدا کردن یک پارتنر میتوانید صرفا وارد اینستاگرام شوید و یک پیج انگلیسی مورد علاقه خودتان را انتخاب کنید. در زیر یکی از پست ها کامنت انگلیسی بگذارید و با یکی دیگر از افرادی که کامنت گذاشته است یه موضوع را مطرح کنید. ممکن است چند نفر به کامنت شما ریپلای بزنند و به همین سرعت یک بحث را شروع کرده اید! میتوانید در صورتی که پاسخ مطلوبی گرفتید از افراد اجازه بگیرید تا بحث را به دایرکت بکشانید.

 با این کار استفاده از زبان توسط بسیاری انگلیس زبان را خواهید دید. اگر ورود به یکی از وب سایت های چت زیر را امتحان کنید، افراد مختلف بسیاری را خواهید دید که در ست مثل شما به یادگیری زبان جدیدعلاقمند هستند.

نه تنها انگلیس زبانان بسیاری را ملاقات خواهید کرد، بلکه افراد دیگری را نیز میبینید که علاقمند هستند تا به شما برای یادگیری کمک کنند و شما را بابت اشتباهاتتان به هیچ وجه قضاوت نخواهند کرد.

می توانید هر چه می خواهید را تمرین کنید

یک منبع چت مربوط به هر موضوعی که فکرش را بکنید پیدا می شود. به فیلم علاقه دارید؟ ورزش؟ سفر؟ می توانید در موردش چت کنید. اگر در مورد علایقتان صحبت کنید، برای تمرین بیشتر انگیزه بیشتری خواهید داشت. ممکن است متوجه نباشید، اما چت کردن به شما اجازه می دهد که جنبه های بیشتری از انگلیسی را تمرین کنید. از آنجایی که همیشه امکان چت متنی یا تصویری را دارید، می توانید صحبت کردن، خواندن و یا نوشتن را هم تمرین کنید.

برنامه چت انگلیسی اندروید: اسکایپ

در اسکایپ و یا فیسبوک هم میتوانید به صورت رندوم و اتفاقی به یک فرد پیام بدهید وسلام کنید! افراد معمولا به یک سلام و احوال پرسی مودبانه پاسخ میدهند. میتوانید بعد از گرفتن جواب از آن ها بخواهید چند دقیقه با شما چت کنند. شاید باورتان نشود اما نیمی از افراد ممکن است درخواست شما را قبول کنند به خصوص اگر در ساعت مناسبی پیام بدهید.

 

اشتباه کردن اشکالی ندارد

تنها جایی که پلیس دستور زبان انگلیسی پیدا می شود، دانشگاه است. بسیاری از انگلیسی زبانان بابت هر اشتباه به شما حمله نخواهند کرد. چرا که اگر چه که زبان مادریشان را حرف می زنند اما خودشان هم گاهی مرتکب اشتباه می شوند. آنهایی که اشتباهات شما را تصحیح می کنند، معمولاً بسیار دوستانه این کار را انجام می دهند و قصد کمک کردن به شما را دارند. پس هیچ دلیلی برای خجالت کشیدن نیست.

آسوده باشید و هنگام ملاقات آدم های جدید لذت ببرید. به محض اینکه وارد یک چت روم می شوید، مرتکب اشتباهاتی خواهید شد و از آنها خواهید آموخت. اولین قدم برای غلبه به ترس این است که زیاد به خودتان سخت نگیرید.

برای مطالعه بیشتر: کجا پارتنر زبان انگلیسی پیدا کنم؟

 

6 اپلیکیشن برای یادگیری مکالمه انگلیسی و بالابردن اعتماد به نفس

هنوز برای چت کردن با آدم های واقعی آماده نیستید؟ می توانید برای شروع و یادگیری تعداد زیادی لغات، عبارات و نکات دستوری که در دنیای واقعی پرکاربرد هستند، از اپلیکیشن آموزش زبان تیکا استفاده کنید. تیکا از ویدئوهای واقعی مثل موزیک ویدئوها، تریلر فیلم ها، اخبار و گفتگوهای الهام بخش استفاده می کند و آنها را به تجربه های آموزش زبان مبدل می کند. تیکا تماشا کردن و فهمیدن ویدئوهای انگلیسی را با توضیحات متنی تعاملی ساده تر می کند. بر روی هر کلمه که می خواهید کلیک کنید تا ببینید چه معنی می دهد، چطور استفاده می شود و تلفظش چگونه است.همچنین می توانید لغات هر ویدئو را با آزمون های جالب یاد بگیرید.

ویدئوها بر اساس ژانر و سطح دسته بندی شده اند. بنابراین پیدا کردن بخشی که مناسب شماست کار بسیار ساده ای است. اپلیکیشن تیکا همچنین روند یادگیری شما را دنبال می کند بنابراین ویدئوها و مثال های مناسب شما را پیشنهاد می دهد.

 اپلیکیشن Fluentland

چت کردن و یادگیری زبان انگلیسی با اپلیکیشن های زبان


Fluentland چیست؟

سایت Fluentland یک اجتماع آموزش زبان آنلاین است که به شما امکان این را می دهد که با چت کردن با دیگر کاربران و انجام دیگر فعالیت های آموزشی زبان، انگلیسی را تمرین کنید.

چطور می تواند کمک کند؟

به محض اینکه یک حساب کاربری رایگان ایجاد کردید، می توانید در تالارهای گفتگو در مورد تمام مسائل مربوط به زبان بحث کنید. برای مثال، تالار های گفتگویی با عناوین "لغات پرکاربرد گیج کننده" و "انگلیسی آمریکایی در مقابل انگلیسی بریتانیایی" در میان تعداد زیادی از موضوعات دیگر یافت می شوند.

راهی بسیار خوب برای تمرین پرسیدن و پاسخ دادن سؤالات شماست. و بسیاری افراد دیگر را نیز برای چت کردن پیدا خواهید کرد و به صورت فعال تمام مهارت های انگلیسی شما مور بررسی قرار خواهد گرفت.

اگر حوصله تان از چرت کردن سررفت، می توانید به تمرین خود با انجام بازی های جالب ادامه دهید.

اپلیکیشن Whatsapp

چگونه با واتس اپ زبان انگلیسی یاد بگیریم ؟


Whatsapp چیست؟

یک سرویس پیام رسان است که شما را با مردم در سراسر دنیا مرتبط می سازد. می توانید از آن بر روی کامپیوتر یا گوشی همراه خود استفاده کنید. گزینه های چت کردن در واتسپ شامل پیام متنی یا تماس تصویری می شود. بنابراین می توانید صحبت کردن، تایپ کردن و یادگیری اصطلاحات عامیانه انگلیسی را با کمک آن تمرین کنید.

به راحتی می توانید اپلیکیشن واتسپ را دانلود کرده، حساب کاربری خود را بسازید و شروع کنید. درست شبیه یک سامانه پیام رسان کوتاه عمل می کند.

چطور می تواند کمک کند؟

اگرچه واتساپ مشخصاً برای زبان آموزان طراحی نشده است، اما برای پیدا کردن دوستان آنلاین بسیار مفید عمل می کند. بهترین راه برای شروع چت این است که یک گروه عمومی برای زبان آموزان در آن پیدا کنید. سایت هایی مثل گروه های واتسپ امکان جستجوی گروه ها را برای شما ایجاد کرده است.

کلاس زبان رایگان مکالمه

آیا دلتان میخواهد با همکلاسی کلاس زبان خود زبان تمرین کنید؟ واتسپ سامانه مناسبی برای شما خواهد بود تا با دیگران ارتباط برقرار کنید. این برنامه به شما اجازه میدهد که گروه ها را بر اساس موضوع منظم کنید و مکالمه هایی که بر روی گوشی موبایل خود آغاز کرده اید را با کامپیوتر ادامه دهید.

بهتر از همه، واتسپ گزینه ای را ارائه می دهد که با استفاده از آن می توانید پیام های کوتاه صوتی بفرستید.–که راهی خوب برای تمرین مهارت تلفظ زبان انگلیسی شماست و همینطور می توانید اگر املای کلمه ای را نمی دانید آن را تلفظ کنید.

اپلیکیشن HelloLingo

hellolingo اپلیکیشنی برای یادگیری زبان انگلیسی


Hellolingo چیست ؟

سامانه Hellolingo یک اجتماع آموزشی رایگان زبان است  با هزاران عضو فعال که از آن استفاده می کنند .

چطور می تواند کمک کند؟

HelloLingo سامانه ای است که توسط سازنده Livemocha و Sharedtalk –Rosetta Stone ایجاد شده است. از آنجایی که این سامانه هنوز جدید است، ویژگی هایی در حال اضافه شدن به آن است. با این حال، اگر شما از Livemoch و Sharedtalk استفاده کرده اید، بسیاری از این ویژگی ها را مشابه آنها خواهید یافت.

HelloLingo به شما امکان می دهد تا علاوه بر زبانی که در حال یادگیری آن هستید، زبان مادری خود را نیز انتخاب کنید و از حساب کاربری خود برای ارتباط با دیگر انگلیسی زبانان استفاده کنید. این اجتماع آموزشی رایگان است و امکان یادگیری موضوعاتی که به آنها علاقمندید را برای شما فراهم می آورد.

ایده این سامانه تسهیل برقراری ارتباط دو جانبه آموزشی زبان است تا همه بتوانند مهارت ها و دانش فرهنگی خود را بهبود دهند.

اپلیکیشن Speaky

 چگونه با چت کردن یک زبان جدید یاد بگیرید  ؟


Speaky  چیست؟

سامانه Speaky یک اجتماع آموزشی رایگان زبان دیگر است. از ویژگی های آن می توان به امکان چت صوتی و تصویری اشاره کرد.

چطور می تواند کمک کند؟

Speaky یک شبکه اجتماعی برای زبان آموزان است. به محض اینکه حساب کاربری خود را ساختید و مشخص کردید که در حال یادگیری لغات یا یادگیری آسان دستور زبان انگلیسی هستید، با انگلیسی زبانان بومی مرتبط می شوید که در حال یادگیری زبان مادری شما هستند. از طریق چت می توانید به یکدیگر کمک کنید.

از آنجایی که هر دوی شما در حال یادگیری هستید، فشار بدون اشکال بودن در زبان مقصد از روی شما برداشته می شود.

اپلیکیشن Italki

چطور یک اپلیکیشن به یادگیری زبان ما کمک می کند ؟


Italki چیست؟

وبسایت Italky یک وب سایت یادگیری زبان است که در آن می توانید با افرادی آشنا شوید که دانش زبان غیررسمی یکدیگر را به اشتراک بگذارید. Italki همچنین به داشتن مدرسین مجرب و دارای مدرک آموزشی خود نیز معروف است.

چطور می تواند کمک کند؟

اگرچه که باید برای خدمات آموزشی در این وبسایت هزینه ای پرداخت کنید، italki همچنین یک اجتماع رایگان است که در آن می توانید مقاله هایی را بخوانید که توسط مدرسین italki نوشته شده اند و همینطور در برنامه های تبادل زبانی با دیگر زبان آموزان شرکت کنید. فقط کافی است که به صفحه پارتنر های زبان وارد شوید و کاربران را بر اساس زبانی که می خواهید یاد بگیرید، اینکه اهل کجا هستند و چه جنسیتی دارند و ...جستجو کنید.

آیا به دنبال بهبود مهارت نوشتاری خود نیز هستید؟ italki امکانی دارد که با استفاده از آن می توانید یک دفتر یادداشت به زبان مقصد بسازید و انگلیسی زبانان بومی نوشته های شما را تصحیح خواهند کرد.

اپلیکیشن WeSpeke

با اپلیکیشن زبان انگلیسی چت کنیدو مکالمه انگلیسی بیاموزید


WeSpeke چیست؟

سامانه WeSpeke با عنوان "فیسبوک چندزبانه" شناخته می شود. و شامل کاربرانی اهل بیش از 230 کشور است که 200 زبان بومی را ارائه می کنند.

چطور می تواند کمک کند؟

از طریق مرتبط کردن استراتژیک شما با شرکای زبان آموز آنلاین، به شما کمک می کند که یک تجربه تبادل زبانی معرکه داشته باشید. می توانید رایگان در آن ثبت نام کنید. هم چت متنی و هم تصویری در اختیار شماست.

تمرین زبان خود را با دروس ساختارمند WeSpeke تکمیل کنید تا بتوانید که با دوستان جدیدتان انگلیسی بیشتری را یاد بگیرید.

هیچ دلیلی برای ترس از صحبت کردن به یک زبان تازه وجود ندارد. اینترنت امکان دسترسی به منابع مختلف جهت تمرین انگلیسی را برای شما فراهم آورده است. به محض اینکه در آرامش و به راحتی چت کنید، می توانید مکالمه رو در رو با انگلیسی زبانان بومی نیز داشته باشید.

آموزش زبان آنلاین تیکا با داشتن بهترین متد همراه شما خواهد بود و در این راه شما را با جدید ترین روش های آموزش زبان آشنا خواهد کرد . تیکا با اساتید اموزش دیده کمک حالتان خواهد بود تا یک بار برای همیشه زبان را یاد بگیرید و دیگر درجا نزنید .برای شروع یک جلسه آزمایشی و رایگان با تیکا باشید و از امکانات زیادی که در اختیارتان قرار می دهد لذت ببرید .برای شروع شماره خود را وارد کنید یا وارد سایت تیکا شوید و استاد خود را در زمان دلخواهتان انتخاب کنید .

 

منبع : FluentU

 

آموزش زبان آنلاین تیکا با برترین متد آموزشی
با این 6 اپلیکیشن چت انگلیسی آنلاین داشته باشید - برنامه چت انگلیسی اندروید و IOS

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

پرستو غفاری

تولید محتوا

پرستو هستم. کارشناسی ارشد مهندسی عمران خوندم اما سالهاست که زبان انگلیسی تدریس می کنم و گهگاهی ترجمه هم می کنم. بسیار به ادبیات و هنرهای نمایشی علاقمندم و از مطالعه کتاب و تماشای فیلم و سریال به زبان انگلیسی بسیار لذت می برم و امیدوارم که بتونم به دیگران هم کمک کنم تا از این لذت محروم نباشند .

نظرات