اساتید پیشنهادی:

9 وبلاگ عالی برای یادگیری انگلیسی | یادگیری زبان را با تیکا شروع کنید

پرستو غفاری
پرستو غفاری
یک‌شنبه, 7 فروردین 2021

دسته بندی : english-package

زمان مطالعه : 7 دقیقه

تعداد بازدید : 5856

9 وبلاگ عالی برای یادگیری انگلیسی | یادگیری زبان را با تیکا شروع کنید

بهترین و بدترین بخش یادگیری انگلیسی به صورت آنلاین با کمک وبلاگ انگلیسی چیست؟ رایگان بودن آن ها قطعا مزیت مهمی است. با این وجود شما میتوانید ز طریق موسیقی به صورت رایگان، انگلیسی یاد بگیرید. همچنین منابع خیلی خوب بسیاری برای یادگیری انگلیسی از طریق فیلم و پادکست نیز وجود دارند. بدترین بخش یادگیری انگیسی به صورت آنلاین؟ زیادی بودن امکانات رایگان! این امکانات شامل وبلاگ هایی برای یادگیری زبان انگلیسی می شوند. تعداد آن ها بسیار زیاد است. از کجا باید شروع کرد؟

البته، ما عاشق یادگیری انگلیسی با وبلاگ هستیم. بنابراین ما همه چیز را بررسی کرده ایم و بهترین وبلاگ ها برای یادگیری انگلیسی را یافته ایم. انگلیسی یک زبان نسبتاً جهانی است و روان صحبت کردن آن برای هر کسی که قصد کار به شکل بین المللی را دارد بسیار مهم است. بنابراین بیایید تعدادی از وبلاگ های معرکه ای که به شما کمک می کنند تا انگلیسی را سریع تر و هوشمندانه تر یاد بگیرید.
 

یادگیری زبان را با تیکا شروع کنید


 

9 وبلاگ معرکه برای یادگیری انگلیسی

حال قصد داریم 9 وبلاگ عالی که شما را در مسیر یادگیری زبان انگلیسی کمک می کند، به شما معرفی کنیم.
 

وبلاگ ESL Hip Hop

با موسیقی هیپ هاپ و استایل آن ESL Hip Hop روند یادگیری را لذت بخش می کند. وبلاگ ESL به طرز قدرتمندی سرگرم کننده و آموزنده است. احتمالاً خوشحال خواهید شد اگر بدانید که برای یادگیری از آن لازم نیست که حتماً یک خواننده رپ باشید. هنرمندان هیپ هاپ به نحوه استفاده از زبان و آزادی در نوشتن متن ترانه ها شناخته شده اند. این مسئله به شکل خیلی خوبی در پسظت های این وبلاگ نشان داده شده است. برای مثال، می توانید پستی در مورد فهمیدن جملات شرطی نوع صفر از طریق بررسی یکی از آهنگ های M.I.A پیدا کنید. ساختار past perfect نیز از طریق آهنگ های A Tribe Called Quest مورد بررسی قرار گرفته است. بسیاری از پست های این وبلاگ شامل فهرست های لغات، ویدئوها و فرهنگ لغات تصویری می شود.

ESL HIP HOP وبلاگ آموزش زبان انگلیسی




وبلاگ Espresso English 

فهمیدن زبان انگلیسی با همه پیچیدگی هایش با Espresso English ساده تر می شود. این درس ها مکمل با ارزشی بر ابزار یادگیری زبان شما هستند. این درس ها به شکلی واضح ارائه شده اند و شامل موضوعات بسیار و استفاده مناسب از تصاویر می شوند. متن این وبلاگ واضح است و کلمات کلیدی در آن هایلایت شده اند. Espresso English توسط Shayna یک مدرس انگلیسی ساکن برزیل اداره می شود و برای مبتدی ها و افرادی با سطح زبان متوسط مناسب است.

 

 

وبلاگ RealLife English

در این وب سایت جامع برای هر کس چیزی پیدا می شود و برای مبتدی ها و انگلیسی زبانانی با سطح متوسط و پیشرفته مناسب است. RealLife English با استفاده از ویدئوها، پادکست ها و وبلاگ ها دانش آموز را محکم روی صندلی جلوی یادگیری قرار می دهد. بخش وبلاگ گسترده است و مرتباً با درس ها و مطالب فرهنگی تازه به روز می شود. جملات کوتاه و مشخص هستند.

هر پست به تعدادی بخش کوتاه شده تقسیم می شود. این یک فرم طراحی شده است که از احساس دستپاچه شدن دانش آموز جلوگیری می کند. وبلاگ ها به گروه های مختلفی مثل توصیه هایی برای روان صحبت کردن زبان، دستور زبان، نکات فرهنگی، اصطلاحات عامیانه، کلمات توهین آمیز و سبک زندگی انگلیسی تقسیم می شود.

Reallife english وبلاگ آموزش زبان




وبلاگ ABA English

این یک وبلاگ آموزش انگلیسی معرکه است که شامل موقعیت های بسیاری برای زبان آموزان می شود تا مهارت های زبانی خود را پرورش دهند. پست ها ترکیبی از متن و ویدئو می شوند و موضوعات منتخبی را در بر میگیرند. برای مثال، مقاله هایی در مورد توصیه هایی برای تلفظ، اصطلاحات عامیانه با لهجه لندنی و یادگیری انگلیسی با متن آهنگ ها می شود. همچنین یک المان تعاملی برای همه وبلاگ ها وجود دارد. دانش آموز یک ویدئو را تماشا می کند و پس از آن متن ویدئو که شامل جاهای خالی می شود را پر می کند و این باعث می شود که همیشه توجهتان معطوف یادگیری باشد.



وبلاگ English with a Twist

شروع رایگان کلاس زبان در سامانه آموزش زبان آنلاین تیکا

اشتیاق، یادگیری را لذت بخش و ساده تر می کند. اگر معلم شما اشتیاقی برای انگلیسی داشته باشد، درنتیجه موقعیت خوبی برای شما وجود خواهد داشت که خوب یاد بگیرید. English with a Twist یک وبلاگ خوب آموزشی انگلیسی است که توسط Shanthi Cumaraswamy Streat اداره می شود. او از این موقعیت استفاده می کند تا اشتیاق خود به زبان و ادبیات انگلیسی را با شما به اشتراک بگذارد. این مسئله در پست های آموزنده و سرگرم کننده این وب سایت که در بردارنده موضوعات مختلفی است، کاملاً مشخص است. این وب سایت شامل پست هایی در مورد زمستان، ژانرهای فیلم، بخش هایی از دستور زبان و توصیه هایی در باب بهتر شدن مهارت نوشتن ایمیل میشود. این مقاله ها از گرافیک و عکس ها به خوبی استفاده کرده اند و عبارات کلیدی نیز در آنها هایلایت شده است. Shanthi بعد از رها کردن تحصیل در رشته خدمات صنایع مالی در سال 2009 شغل آموزش زبان را پی گرفته است.

یادگیری زبان توسط وبلاگ های آموزش زبان انگلیسی



 

وبلاگ My English Teacher.eu 

My English Teacher.eu از همان ابتدا شما را درگیر می کند. این وبلاگ یک طراحی رنگارنگ دارد که توجه را جلب می کند. به محض اینکه درگیر مطالب شوید، با تعدادی مقاله پرمحتوا از شما قدردانی می شود. این مقاله ها شامل تمام جوانب زبان از جمله دستور زبان، تلفظ، اصطلاحات و اشتباهات مصطلح می شود. برخی از پست ها از یک گرافیک با کیفیت برخوردارند که مسیر را جذاب و سرگرم کننده می سازند. این مسئله قطعاً باعث پیوسته شدن روند یادگیری می شود. افرادی با سطح زبان مبتدی و متوسط، از این وبلاگ ها بهترین بهره را می برند. با این حال، برای زبان آموزانی با سطح پیشرفته نیز می تواند یک مرور جامع ارائه دهد.

 
وبلاگ Phrase Mix

Phrase Mix سایتی فوق العاده است که به شکلی جامع عبارات پرکاربرد زبان را بررسی می کند. این وب سایت توضیحاتی در مورد معانی و بستر مناسب این عبارات را نیز ارائه می کند. بخش وبلاگ شامل موضوعاتی مختلف مثل چگونگی جلوگیری از استفاده از اشتباهات مصطلح و دیالوگ های معروف فیلم می شود. لحن پست ها گرم، دوستانه، جذاب و شوخ است. متوسط پست ها نسبتاً کوتاه و شامل حدوداً 200 تا 300 کلمه می شوند. همه با اطلاعات خوب به شکل مرتب و دسته بندی شده در صفحه ارائه می شوند.

 phrase mix وبلاگ آموزش زبان



 

وبلاگ Rolls off the Tongue

انگلیسی یاد بگیرید و همزمان بخندید. یا با استفاده از یک اصطلاح انگلیسی از خنده روده بر شوید. یادگیری و خنده به طور همزمان در Rolls off the Tongue ممکن است. این وبلاگ غیرمعمول برای یادگیری انگلیسی یک سری جک ارائه می کند و بعد دلیل بامزه بودن آنها را توضیح می دهد. این یک رویکرد ادبی به آموزش زبان است که به دانش آموزان کمک می کند تا در مورد فرهنگ انگلیسی بیشتر بیاموزند. تعداد بسیاری از اصطلاحات بامزه در این سایت پیدا می شوند. تعامل یک ویژگی برجسته Rolls off the Tongue است. بخش هایی از این وب سایت شامل آزمون ها، بخش "اصطلاح را حدس بزن" و بازی های چند گزینه ای می شوند.

Rolls off the tongue وبلاگ آموزش زبان




وبلاگ English with Joe

با پست هایی در مورد تجارت به انگلیسی، افعال چند بخشی، لغت و غیره، English with Joe یک منبع غنی اطلاعات و یادگیری است. این یک سری وبلاگ معرکه است که زبان آموز را با پست های ساختارمند خود ترغیب می کند. همچنین استفاده بسیار خوبی از ویدئو در آن شده و اطلاعات دقیق و واضحی در آن وجود دارد. بسیاری از پست ها به بخش های کوتاه تقسیم شده اند. بخش اول پاراگرافی در مورد تم مقاله است. این بخش با یک ویدئو، یک بخش لغت و یک پاراگراف در مورد اصطلاحات همراه است. پست ها با یک سری سؤال در مورد یک عبارت کلیدی مورد استفاده در پاراگراف تمام می شوند.

 

ما در آموزش زبان آنلاین تیکا، توسط بهترین اساتید در یادگیری زبان را شما را کمک خواهیم کرد و قدم به قدم در مسیر پیشرفت یادگیری همراه شما خواهیم بود.پس همین حالا دست به کار شوید و با انتخاب استاد دلخواه خود آموزش زبان را شروع کنید.

 

سامانه آموزش زبان آنلاین تیکا

 

9 وبلاگ عالی برای یادگیری انگلیسی | یادگیری زبان را با تیکا شروع کنید

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

پرستو غفاری

تولید محتوا

پرستو هستم. کارشناسی ارشد مهندسی عمران خوندم اما سالهاست که زبان انگلیسی تدریس می کنم و گهگاهی ترجمه هم می کنم. بسیار به ادبیات و هنرهای نمایشی علاقمندم و از مطالعه کتاب و تماشای فیلم و سریال به زبان انگلیسی بسیار لذت می برم و امیدوارم که بتونم به دیگران هم کمک کنم تا از این لذت محروم نباشند .

نظرات

user-image

پارسا مهری

عالی با وجود حضور کلی وبسایت من تیکارو انتخاب میکنم

26 شهریور 2022

user-image

افشین گلرویی

چقد خوب، بلاگ هایی ک بشه زبان روسی رو تقویت کرد هم معرفی کنید لطفا. مرسی

26 شهریور 2022