اساتید پیشنهادی:

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان مناسب کودکان | آینده کودکتان را بسازید!

پرستو غفاری
پرستو غفاری
دوشنبه, 9 اسفند 2020

دسته بندی : applications

زمان مطالعه : 10 دقیقه

تعداد بازدید : 3248

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان مناسب کودکان | آینده کودکتان را بسازید!

همین که بزرگ شدید، شروع به یادآوری دوران خوش کودکی می کنید. اما هرگز نمی توانید به آن دوران برگردید، یا می توانید؟ نه. قرار نیست سوار ماشین زمان شوید و خیلی سریع به دوران کودکی بازگردید. با این حال، همچنان می توانید از جادوی کودکی از طریق پاسخگویی به نیازهای آموزش زبانتان لذت ببرید. چرا که منابع آموزش زبان برای کودکان از بهترین منابع موجود هستند. ما قصد داریم بهترین اپلیکیشن ایرانی آموزش زبان انگلیسی و نمونه های خارجی را به شما معرفی کنیم. برای آشنایی با برنامه آموزش مکالمه انگلیسی برای کودکان با ما همراه باشید.

با این حال حتی بزرگسالان نیز می توانند از این گزینه های جالب و سرگرم کننده استفاده کنند. همانطور که می دانید اینترنت گنجینه منابع آموزش زبان انگلیسی برای کودکان است. بهترین منابعی که که حتی می توانند یک فضای ارتباطی مستقیم با زبان در خانه را فراهم کنند که هم برای کودکان و هم بزرگسالان ایده آل است. اپلیکیشن های یادگیری زبان برای کودکان محتوای ارزشمندی از منابع آنلاین به همراه ویژگی های معرکه بصری و المان های تعاملی شما را همواره آماده و هشیار نگه می دارد.

چرا برای آموزش زبان به کودکان از اپلیکیشن استفاده کنیم؟
 

آموزش زبان به کودکان



 

یکی از دلایل خوبی که می توان برای استفاده از اپلیکیشن به منظور آموزش زبان به کودکان نام برد این است که شما کودک باشید! اگر این طور است که خوش به حالتان که دارید وبلاگ آموزش زبان را می خوانید! اما خارج از شوخی، بچه ها راحت تر از بزرگسالان زبان می آموزند. کودکان در موقعیت تکوینی درستی برای یادگیری هر زبانی به سرعت و بدون تلاش هستند. این موضوع یکی از اصلی ترین مهارت هایشان است درست مثل خراب کاری کردن و به هم ریختن خانه در 0.01 ثانیه. معرفی زبان در دوران کودکی می تواند منجر به تسلط کامل تری شود. بنابراین با استفاده از قرار دادن کودک در معرض زبان های خارجی شما آنها را برای مسیر موفقیت آماده می سازید!

برنامه آموزش مکالمه انگلیسی برای کودکان اپلیکیشن تیکاست. تیکا با داشتن لغتنامه و فلش کارت های تصویری، درس های طبقه بندی شده و کلیپ های انیمیشنی بسیار میتواند به فرزند شما در تمرین این زبان کمک کند.

برنامه آموزش مکالمه انگلیسی برای کودکان

چه کودک باشید و چه نه، به کودکان درس بدهید یا خودتان بچه داشته باشید، اپلیکیشن های آموزش زبان سرگرم کننده هستند. آن ها به لحاظ بصری جذابند و جوری طراحی شده اند تا توجه شما را جلب نمایند. یک برنامه آموزش مکالمه انگلیسی برای کودکان باید شامل شعرهای کودکانه باشد. همچنین عباراتی که فرزند شما بتواند آن ها را تکرار کند. برای مثال اپلیکیشن Dora برای کودکان خردسال بسیار مناسب است.

آن ها پر از بازی ها و فعالیت های مختلف هستند، بنابراین قرار نیست ساعت های بسیاری را صرف خواندن کتاب های درسی کنید تا زبانی را بیاموزید. بعلاوه، اپلیکیشن های آموزش زبان کودکان تعاملی هستند. یادگیری تعاملی نه تنها توجه شما را جلب می کند بلکه شما را در مسیر یادگیری کاملاً درگیر می نماید. همچنین وقتی که لازم است پاسخگوی چیزی باشید، شما از امکانات زبان استفاده بیشتری خواهید کرد به نسبت وقتی که تنها قرار است در مورد آن مطالعه کنید. 

 

اگر به دنبال یک تجربه آموزشی تعاملی بی همتا هستید، این 6 اپلیکیش پیشنهادی ما را به یاد داشته باشید.
 

اپلیکیشن Gus on the Gos

قابل دسترس بر روی : اندروید، IOS

اپلیکیشن Gus on the Gos برای زبان انگلیسی خود را به عنوان یک ماجراجویی آموزش زبان می شناساند و مادامی که رابطه تان با جغدها خوب باشد، برای هر زبان آموزی می تواند یک ماجراجویی جالب به حساب بیاید. هر کدام از بخش های اپلیکیشن Gus on the Gos توسط یک جغد به نام Gos معرفی می شود که کودکان را در طول 10 درس تعاملی شامل 90 لغت جدید راهنمایی می کند. تکمیل دروس، قفل بازی ها را هم باز می نماید که به اشتیاق زبان آموز کمک می کند. فایل های صوتی که توسط متکلمین بومی تهیه شده اند، به شما کمک می کند تا تلفظ را فرابگیرید درحالیکه دوره لغات یادگیری شما را تقویت می نماید. بعلاوه، انیمشن بسیار بامزه ای دارد. بنابراین اگر جذب چیزهای جالب و بامزه می شوید، این اپلیکیشن به شما کمک می کند که در مسیر یادگیری پیشرفت کنید. در حال حاضر 30 زبان در دسترس هستند که شامل گزینه های محبوبی مثل چینی، فرانسوی، اسپانیایی و آلمانی در کنار زبان های کم کاربردتر مثل کرواتی و ارمنی می شوند.دانلود هر اپلیکیشن 3.99 دلار هزینه دارد.

آموزش زبان به کودکان با اپلیکیشن



 

اپلیکیشن FluentU

قابل دسترس بر روی: اندروید، IOS

برنامه آموزش مکالمه انگلیسی برای کودکان با ویدیو حتما برای آن ها جذاب خواهد بود. سایت FluentU یک امکان آموزشی سرگرم کننده و خلاق برای زبان آموزان با هر سن و در هرسطحی است. به این دلیل که در FluentU شما هستید که سرعت و محصولات آموزشی خود را انتخاب می کنید. بنابراین انعطاف پذیر و مختص شخص شماست. FluentU به شما کمک می کند تا با ویدئوهای اصیل دنیای واقعی بیاموزید. کارتون ها، تریلرهای فیلم و موزیک ویدئوها برای کودکان جذاب هستند در حالیکه بزرگسالان بیشتر از اخبار و گفتگوهای الهام بخش لذت می برند. اما اینطور نیست که شما بدون هیچ کمکی میان ویدئوها پرتاب شده باشید. هر کدام از ویدئوهای FluentU دارای قسمت توضیحات هستند و هرکدام از آنها شامل جزئیات می شود و امکان دسترسی به معنی هر لغت، یک تصویر مرتبط و چندین مثال در قالب جمله را می دهد. اگر می خواهید که یک کلمه را در یک بستر دیگر ببینید، می توانید بر روی آن کلیک کنید تا موارد استفاده آن در دیگر ویدئوها را نیز داشته باشید.

بعلاوه FluentU یک بخش "حالت یادگیری" را ارائه می دهد که کودکان عاشقش هستند. این حالت شامل ویدئو، تصویر و مثال هایی در قالب تمرین و فلش کارت آموزش زبان می شود که تجربه ای با بستری مناسب و سرگرم کننده را فراهم می نماید. اپلیکیشن های FluentU می تواند به شما کمک کند تا انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، روسی، چینی و ژاپنی را یاد بگیرید. نسخه های پرتغالی، ایتالیایی و کره ای نیز در راه هستند. شما می توانید اپلیکیشن FluentU را از iTunes store یا Google play store و یا وبسایت FluentU دانلود کنید.
 

یادگیری زبان را از همین حالا شروع کنید


 

اپلیکیشن Teach Kids Languages

قابل دسترس بر روی : اندروید، IOS

اپلیکیشن Teach Kids Languages برای آموزش به کودکان بین 2 تا 7 سال از بازی های سرگرم کننده استفاده می کند. این سری برای زبان های مختلف کاربرد دارد. برنامه آموزش مکالمه انگلیسی برای کودکان در این سری با پازل، بازی های حافظه و آزمون ها، انجام میشود. این اپلیکیشن بر روی آموزش املا و تلفظ لغات ابتدایی تمرکز می کند. لغات شامل عبارات عمومی می شوند که کودکان اغلب استفاده می کنند، چیزایی مثل: رنگ ها، اعداد، شکل ها، نام حیوانات، لباس ها و غیره. انیمیشن های این اپلیکیشن بامزه هستند و از رنگ های آرامش بخش به عنوان طرح کلی استفاده می کنند که از هیجان بیش از حد جلوگیری می شود. اپلیکیشن Teach Kids Languages برای زبان های انگلیسی، اسپانیایی، لهستانی، هلندی و اسپرانتو در دسترس است. دانلود هر اپلیکیشن رایگان است اما خریدهای جداگانه درون اپلیکیشن امکان استفاده از محتوای بیشتری را برای شما فراهم می کند. بهترین اپلیکیشن ایرانی آموزش زبان انگلیسی ، تیکا، ویژگی هایی مشابه این اپلیکیشن دارد.

اپلیکیشن Pacca Alpaca

قابل دسترس بر روی : اندروید، IOS

از دیدن آلپاکاها سیر نمیشوید؟ Pacca Alpaca بهترین اپلیکیشن است برای اینکه با آلپاکاها انگلیسی یاد بگیرید. Pacca Alpaca توسط کارشناسان آموزش زبان و متخصصین رسانه های دیجیتال برای کودکان طراحی شده است. مخاطب اصلی این محصول کودکان 2 تا 6 سال هستند. این اپلیکیشن لغات ابتدایی مثل اعداد، شکل ها و رنگ ها را با سفرهایی به راهنمایی یک آلپاکا آموزش می دهد. 9 سطح وجود دارد که هر کدام با صدای متکلمین بومی اجرا می شود و هر سطح قابل تکرار است. در طول مسیر تمرین با برنامه آموزش مکالمه انگلیسی برای کودکان، شما می توانید جایزه هایی را جمع کنید که در نهایت برای باز کردن قفل ویدئوها به کارتان می آید. جمع آوری سوغاتی ها، راهی سرگرم کننده است که در طی مسیر انگیزه تان را حفظ کنید. Pecca Alpaca زبان های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، ولزی، عربی و چینی را ارائه می کند. اپلیکیشن Pecca Alpaca رایگان است و هیچ خرید درون برنامه ای وجود ندارد. بنابراین به راحتی می توانید آن را در اختیار کودکانتان قرار دهید تا بدون نگرانی از خرید کردن بدون اجازه شما از آن استفاده نمایند.

آموزش زبان دلخواه به کودک


بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی: Fun Easy Learn

قابل دسترس بر روی: اندروید، IOS

Fun Easy Learn اپلیکیشن هایی بصری و ساده برای آموزش زبان جدید را ارائه می دهد. این اپلیکیشن ها عموماً برای زبان آموزان صوتی و بصری طراحی شده اند اما بسیاری از تصاویر و بخش ها مشخصاً برای کودکان جذاب هستند. Fun Easy Learn دسته بندی معرکه ای از محصولات آموزشی را ارائه می دهد. هر اپلیکیشن شامل 5000-6000 لغت می شود که توسط متکلمین بومی تلفظ می شوند. کلمات به شکلی منطقی در بیش از 15 تم اصلی با 140 زیرمجموعه گروه بندی شده اند. بازی های جالب نیز برای ادامه مسیر آموزشی شما در دسترسند. این اپلیکیشن ها در سه سطح دشواری دسته بندی می شوند از سطح ابتدایی تا پیشرفته. بنابراین برای زبان آموزان در هر سطحی مناسبند. اپلیکیشن های Fun Easy Learn برای 50 زبان با امکانات بسیاری در دسترسند. احتمال اینکه زبان مورد علاقه خود یا فرزندتان را در آن پیدا کنید وجود دارد. دانلود اپلیکیشن ابتدایی رایگان است و امکان خریدهای درون برنامه ای برای استفاده از محتوای بیشتر و حذف تبلیغات نیز در اختیار شماست.
 

اپلیکیشن Studycat

قابل دسترس بر روی: اندروید، IOS

اگر به دنبال یک دوره سهل الوصول آموزش زبان برای کودکان هستید، Studycat یک گزینه هیجان انگیز است که کودکان 3 تا 10 سال را هدف قرار می دهد. برنامه آموزش مکالمه انگلیسی برای کودکان در Studycat مزایای دوره های معمول زبان را با بازی های جالب ترکیب کرده و سبب شده تا درس ها برای کودکان جذاب تر شوند. بعلاوه، امتیازها و تصاویر کارتونی سرگرم کننده توجه هر کاربری را جلب می کند. درس ها لغات متداول مثل رنگ ها، غذا، حیوانات، اعضای بدن و ... را در برمیگیرند. این درس ها لغات را مکرراً در بسترهای مختلف ارائه می کنند تا معنی ها در ذهنتان جای بگیرند. صداها توسط متکلمین زن و مرد ارائه شده که از شکل های مختلفی از کلمات استفاده می کنند ارائه شده تا به کاربر توانایی بهتری در درک تغییرات زبانی را بدهد. Studycat اپلیکیشن هایی برای انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی و چینی را ارائه می کند. دانلودهای اولیه این اپلیکیشن رایگان است اما خریدهای درون برنامه ای برای باز کردن قفل درسهای بیشتر مورد نیاز خواهد بود.

شما قرار نیست که تا ابد کودک باقی بمانید اما با این 6 اپلیکیشن معرکه آموزش زبان می توانید درست مثل یک کودک بیاموزید! ما در سامانه آموزش زبان آنلاین تیکا توسط بهترین اساتید، به شما و همچنین کودکانتان آموزش زبان را به بهترین نحو ارائه می دهیم پس وقت را تلف نکنید و به تیکا به پیوندید.

 

 

سامانه آموزش زبان انلاین تیکا
بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان مناسب کودکان | آینده کودکتان را بسازید!

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

پرستو غفاری

تولید محتوا

پرستو هستم. کارشناسی ارشد مهندسی عمران خوندم اما سالهاست که زبان انگلیسی تدریس می کنم و گهگاهی ترجمه هم می کنم. بسیار به ادبیات و هنرهای نمایشی علاقمندم و از مطالعه کتاب و تماشای فیلم و سریال به زبان انگلیسی بسیار لذت می برم و امیدوارم که بتونم به دیگران هم کمک کنم تا از این لذت محروم نباشند .

نظرات