اساتید پیشنهادی:

کلمه Good چه معنی های دیگری دارد؟؟

زینب ناصری
زینب ناصری
پنج‌شنبه, 2 اردیبهشت 2020

دسته بندی : language-learning

زمان مطالعه : 5 دقیقه

تعداد بازدید : 7305

کلمه Good چه معنی های دیگری دارد؟؟

آیا همه معنی‌های لغت انگلیسی good رو بلند هستید؟ با این ویدیوی آموزشی خودتون رو به چالش بکشید!
هرکسی که یه کم از زبان انگلیسی سر رشته داشته باشه، میدونه که نباید گول ظاهر معمولی و ساده هیچ کلمه انگلیسی رو بخوریم چون لغات انگلیسی میتونند توی جمله ها و کاربردهای مختلف، معنی‌های کاملا متفاوتی داشته باشند.
 کلمه آشنا و قدیمی good یکی از لغات پرکاربرد زبان انگلیسی است که شاید با بعضی کاربردهای اون آشنا نباشید و از خودتون پرسیده باشید: چرا باید کلمه "خوب" توی این جمله که درمورد آمار کمّی هست بیاد؟؟
نکته اینه که تو بعضی جملات انگلیسی، به جز معنای "خوب" و "مناسب"، کلمه good معنای عجیبی مثل "خیلی"، "تعداد زیاد" یا "درصد قابل توجه" رو هم میتونه داشته باشه!
A good percentage of the students failed the exam.
درصد قابل توجهی از دانشجویان/دانش‌آموزان در امتحان رد شدند.
علاوه بر این، good میتونه توی اصطلاح  someone is in good company به معنی این باشه این افراد از نظر یک ویژگی خاص مشتی هستند نمونه خروار:
My brother is not satisfied with his job, and he is in good company.
این جمله یعنی برادر من از شغلش راضی نیست و افراد زیادی هستند که مثل او از شغلشون راضی نیستند.
یکی دیگه از تفاوت‌های کاربردی و معنایی این کلمه هم توی حالت جمع هست، که برای صحبت کردن درمورد کالاها و آیتم‌های فیزیکی ازش استفاده میشه:
We need to order more goods.
ما باید کالاهای بیشتری سفارش بدیم!

یادگیری معنی لغات انگلیسی



امیدوارم از این ویدیو از سری ویدیوهای آموزش لغات زبان انگلیسی تیکا نهایت استفاده رو برده باشید. 
همونطور که حتما برای شما هم کاملا ملموسه، دنیای امروز و اینترنت امکانات زیادی در اختیار ما گذاشته و ما حالا میتونیم برای یادگیری زبان انگلیسی از اینترنت و وسایل ارتباطی دیجیتال استفاده کنیم، اما به همین میزان هم سرعت تولید اطلاعات جدید و توقع جامعه و خودمون از توانایی یادگیری مهارت های بیشتر به خصوص زبان انگلیسی افزایش پیدا کرده! 
توی این شرایط که گزینه های مختلفی پیش روی هر زبان آموز هست، انتخاب منابع مناسب و مدیریت زمان از حیاتی ترین ارکان برنامه ریزی آموزشی محسوب میشن! ما توی آکادمی تیکا همه این نیازها رو پیشبینی کردیم. مهم نیست چند ساعت در هفته وقت دارید و یا ساکن کدوم نقطه از ایران هستید، شما میتونید با مراجعه به لیست استادهای هر زبان بهترین و مناسب ترین گزینه برای خودتون رو پیدا و یک جلسه آزمایشی رو به صورت کلاس حضوری یا کلاس آنلاین برگزار کنید. 



فرقی نداره هدف شما از تقویت مهارت زبان خودتون پیشرفت شغلی، کمک به فرزندانتون، ادامه تحصیل در خارج با گرفتن مدرک آزمون آیلتس یا مسافرت تفریحی یا ... باشه، با توجه به اطلاعات پروفایل و ویدیوی معرفی هر استاد زبان و یا با کمک گرفتن از مشاور سایت آموزش زبان تیکا میتونید استاد خصوصی مورد نظر خودتون رو با بهترین قیمت استخدام و یادگیری زبان انگلیسی رو شروع کنید! استاد بعد از جلسه آزمایشی و با توجه به نتایج تعیین سطح شما، برای شما یک برنامه یادگیری و اهداف مشخص کوتاه مدت و بلند مدت تعیین میکنه که در صورت پیروی از این برنامه در کوتاه ترین مدت به زبان انگلیسی مسلط خواهید شد.
به امید دیدار شما در آموزشگاه زبان آنلاین تیکا !

اساتید زبان تیکا
"مقاله دیگری که ممکن است برای شما جذاب باشد: یادگیری سریع و آسان لغات زبان انگلیسی"
 

 

 

استاد خوب خصوصی زبان انگلیسی،زبان انگلیسی حضوری و مجازی
کلمه Good چه معنی های دیگری دارد؟؟

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

زینب ناصری

تولید محتوا

من زینب، دانشجوی ارشد ادبیات انگلیسی و مدرس پاره وقت هستم و توی بخش های مختلف تیکا فعالم، اما مخصوصا به بلاگ و نوشتن درمورد زبان ها علاقه دارم!

نظرات