اساتید پیشنهادی:

آموزش تلفظ انگلیسی هشتم - دانلود فایل صوتی

زینب ناصری
زینب ناصری
دوشنبه, 22 اسفند 2021

دسته بندی : high-school

زمان مطالعه : 5 دقیقه

تعداد بازدید : 10139

آموزش تلفظ انگلیسی هشتم - دانلود فایل صوتی

کتاب های آموزش زبان انگلیسی دبیرستان از کلاس هفتم در دوره اول متوسطه شروع میشوند و تا دوازدهم ادامه دارند. کتاب زبان انگلیسی هشتم دومین کتاب از سری Prospect است. به کمک آموزش تلفظ انگلیسی هشتم شما میتوانید همه لغات و جملات این کتاب را به درستی تلفظ کنید.

دانلود فایل آموزش تلفظ انگلیسی هشتم

برای دانلود فایل صوتی کتاب انگلیسی هشتم روی لینک زیر کلیک کنید. فایل ها فشرده هستند و برای باز کردن آن ها میتوانید از نرم افزار winrar استفاده کنید.

لینک دانلود فایل صوتی آموزش تلفظ انگلیسی هشتم

برای تمرین بیشتر میتوانید با کتاب انگلیسی هفتم شروع کنید.

تمرین خواندن از روی کتاب

شاید بتوانید درس های مربوط به علوم و ریاضی را در سر کلاس یاد بگیرید، اما زبان انگلیسی این طوری نیست. کتاب درسی آموزش زبان دبیرستان نمیتواند به تنهایی همه چیز را به شما بیاموزند. شما حتما باید زمانی را به استفاده از منابع چند رسانه ای مثل صوت ها اختصاص بدهید. اگر زبان هفتم را هنوز خوب یاد نگرفته اید، توصیه میکنیم حتما قبل از شروع سال تحصیلی جدید تلفظ های کتاب هفتم را تمرین کنید. تعداد زیادی از کلمات انگلیسی که هر سال میخوانید در کتاب های سال بعد تکرار میشوند.

به علاوه تلفظ های زبان انگلیسی آن قدرها هم غیرقابل پیشبینی نیستند. شما میتوانید بعد از مرور کتاب سال هفتم نگاهی به بخش picture dictionary بیندازید. فایل صوتی این قسمت را پخش کنید و همراه آن کلمات را تکرار کنید. درست مانند فعل های بی قائده انگلیسی، در تلفظ کلمات و اسم ها هم قائده هایی وجود دارد.

چرا تلفظ مهم است

 حتی اگر دایره لغات و دستور زبان انگلیسی شما عالی باشد، باز هم به دلیل تلفظ ممکن است نتوانید در آینده مکالمه انگلیسی داشته باشید. یادگیری تلفظ صحیح کلمات انگلیسی می تواند یکی از سخت ترین قسمت های یادگیری زبان انگلیسی باشد. زبان انگلیسی دارای صداهایی است که ممکن است زبان مادری شما نباشد. بنابراین باید یاد بگیرید که چگونه صداهای کاملاً جدیدی بسازید. به علاوه، حروف صدادار انگلیسی، دانستن نحوه بیان یک کلمه را بسیار دشوار می کند. مثلاً «way»، «weight» و «Whey» همگی یکسان گفته می‌شوند، در حالی که «comb»، «bomb» و «tomb» همه متفاوت تلفظ می‌شوند.

لیسنینگ را قبل از آموزش تلفظ زبان هشتم یاد بگیرید

قبل از اینکه یاد بگیرید چگونه صحبت کنید، باید نحوه گوش دادن را یاد بگیرید. تشخیص برخی صداها هنگام گوش دادن سخت است. اگر بتوانید تفاوت را بشنوید، بیان تفاوت آسان تر خواهد بود.

راهنماهای زیادی برای شروع یادگیری گوش دادن وجود دارد. ما در تیکا چند مقاله عالی در مورد یادگیری گوش دادن از فیلم ها، آهنگ ها و موسیقی و پادکست ها داریم. شما همچنین می توانید تمرین های گوش دادن را به صورت آنلاین پیدا کنید.

تمرین تلفظ در سایت Many Things واقعاً نرم و روان است، به خصوص مجموعه عظیمی از دروس آن در حداقل جفت‌ها. جفت های مینیمال جفت کلماتی مانند خواب و لغزش هستند که تنها با یک صدا متفاوت هستند. می توانید روی هر کلمه کلیک کنید تا یک جمله کامل با هر یک بشنوید، سپس در کادر دوم خود را امتحان کنید و روی پاسخ صحیح کلیک کنید.

در این تصویر لوگوی تیکا درباره دانلود منابع یادگیری تلفظ زبان و فایل های صوتی را میبینید.


آموزش تلفظ های هفتم تا دوازدهم

برای یادگیری تلفظ های کتاب درسی با تیکا همراه باشید. ما در مجله آموزش زبان رایگان تیکا تلفظ همه بخش های کتاب درسی را برای شما آماده کرده ایم.

در این تصویر بنر معرفی اساتید آموزش زبان های مختلف تیکا را میبینید.

 

آموزش تلفظ انگلیسی هشتم - دانلود فایل صوتی

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

زینب ناصری

تولید محتوا

من زینب، دانشجوی ارشد ادبیات انگلیسی و مدرس پاره وقت هستم و توی بخش های مختلف تیکا فعالم، اما مخصوصا به بلاگ و نوشتن درمورد زبان ها علاقه دارم!

نظرات

user-image

taregh

انگلیسی هشتم خیلی شیرینه

19 خرداد 2022

user-image

کیانا احمدزاده

انگلیسی همه چیش مهمه. تلفظ از همه مهم تر من تجربه کردم که اگه بتونی خوب گوش بدی خوب میتونی تلفظ کنی

14 خرداد 2022

user-image

عارفه سالاریه

عالی عالی عالی

14 خرداد 2022