اساتید پیشنهادی:

دوره جامع TTC تیکا همراه با مدرک فنی حرفه ای

زینب ناصری
زینب ناصری
یک‌شنبه, 13 فروردین 2022

دسته بندی : tikkaa

زمان مطالعه : 5 دقیقه

تعداد بازدید : 4832

دوره ttc با بهترین اساتید TEFL با مدرک Cambridge ایران

با دوره تربیت مدرس زبان تخصصی، شما گواهی TTC معتبر مطابق با استانداردهای بین المللی دریافت خواهید کرد. همچنین مدرک معادل فنی حرفه‌ای مطابق با سطح خود در آزمون پایان دوره برای شما صادر می‌شود که می‌توانید از مزایای قانونی آن بهره مند شوید. این دوره که 24 ساعت طول می‌کشد، شامل آموزش همه مباحث تدریس برای همه زبان ها به صورت عمیق و جزئی است. شما میتوانید خود منبع الهام بخشی برای یادگیری زبان بهینه باشید.

توجه داشته باشید در پایان دوره از همه شرکت کنندگان آزمون عملی مطابق با استانداردهای تدریس گرفته می‌شود. بدون شرکت در این آزمون مدرکی به شما داده نمی‌شود.

لینک ثبت نام دوره تربیت مدرس در ایسمینار

مدرسین دوره تربیت مدرس تیکا

مدرسین دوره تربیت استاد زبان در این مرحله بهترین اساتید زبان انگلیسی در ایران هستند. اسامی این اساتید عبارتند از:

  • دکتر جابر کمالی: مدرس و مدیر دوره

دارای مدرک دکتری آموزش زبان انگلیسی TEFL ، و گواهی نامه Delta از دانشگاه کمبریج. مدرس دوره تربیت مدرس آیلتس.

  • خانم دکتر طباطبائیان، مدرس دوره

دارای مدرک آموزش زبان انگلیسی TEFL ، مدرس اساتید و استاد دانشگاه.

  • دکتر مجتبی محمدی، مدرس

دارای مدرک دکتری آموزش زبان انگلیسی TEFL، دارای مدرک دوره تربیت معلم زبان از دانشگاه کمبریج، استاد تربیت مدرس آیلتس در International House (IH) Dubai ، مدیرگروه زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی.

  • مدرس فرید بشیری

فارغ التخصیل دوره DipTESOL از کالج Trinity. مدرس استاد زبان تایید شده و برگزار کننده کارگاه های آموزشی.

  • خانم دکتر حاجی مقصودی، مدرس دوره

دارای مدرک دکتری آموزش زبان انگلیسی TEFL، دارای مدرک Cambridge DELTA M2، مدرس تربیت استاد زبان در آموزشگاه کمبریج، استاد تربیت مدرس آیلتس از IDP، استاد دانشگاه.

برای مطالعه بیشتر: آموزشگاه زبان تیکا به عنوان یک شرکت خلاق

نحوه برگزاری دوره جامع TTC

دوره تربیت مدرس تیکا به صورت آنلاین و با ظرفیت محدود 60 نفر برگزار می‌شود. این دومین دوره تربیت مدرس زبانی است که به همت مسئولین آموزشی تیکا برگزار می‌شود. این دوره به پشتوانه تجربه چندین ساله سامانه آموزش زبان تیکا در زمینه تدریس آنلاین و همچنین با کمک بهترین اساتید ایران در زمینه تدریس زبان تنظیم شده است. این دوره برای اساتید زبان فعال در تیکا با تخفیف ویژه ارائه می‌شود. پیش نیاز شرکت در این دوره تربیت مدرس داشتن سطح پیشرفته در زبان انگلیسی است.

در پایان این دوره، اساتید دپارتمان آموزش زبان تیکا از شما آزمون عملی می‌گیرند. نمره شما بر اساس آزمون عملی و نمونه تدریس شما تعیین می‌شود. این آزمون به صورت کاملا کاربردی طراحی شده است تا یک معیار قوی برای تشخیص یک معلم معتبر زبان از سایر مدرسین باشد.


برنامه زمانی جلسات دوره جامع TTC

هر جلسه به دو قسمت یک و نیم ساعته تقسیم می‌شود. 24 ساعت آموزشی به صورت فشرده در هشت روز برگزار می‌شوند.

هر دو جلسه که ارتباط موضوعی با هم دارند به صورت پشت سر هم در روز های آخر هفته برگزار می‌شوند. ساعت برگزاری جلسات عصرهاست. شما برای تمرین و مطالعه بیشتر در بین هر دو جلسه که موضوع متفاوتی دارند پنج روز فرصت دارید. جلسات از 7 بهمن شروع می‌شوند و تا پایان بهمن ماه ادامه خواهند یافت.

لازم بذکر است این دوره برای همه زبان هایی که در سامانه آموزش زبان تیکا تدریس می شوند طراحی شده است و ثبت نام برای مدرسین غیر انگلیسی نیز بلامانع است.

حضور آموزشگاه تیکا در نمایشگاه اینوتکس

 

یادگیری زبان در تیکا

تیکا، امکان آموزش زبان به‌صورت آنلاین را برای زبان‌آموزان فراهم کرده است. این آموزشگاه با به‌کارگیری از استادان مجرب در انواع زبان‌های فرانسه، انگلیسی، روسی، آلمانی، عربی و ... به زبان‌آموزان خدمات ارائه می‌دهد. همچنین در زبان‌های انگلیسی و فرانسه مدرک زبان از طرف مؤسسه سفیر به شما اعطا می‌شود. وجود اساتید متفاوت در زبان‌ها باعث شده که افراد متناسب با بودجه خود، استاد خود را انتخاب کنند. شما تیکا قادر خواهید بود، وقت کلاس را با توجه به زمان خود تنظیم کنید.

 

یادگیری زبان در تیکا
دوره جامع TTC تیکا همراه با مدرک فنی حرفه ای

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

زینب ناصری

تولید محتوا

من زینب، دانشجوی ارشد ادبیات انگلیسی و مدرس پاره وقت هستم و توی بخش های مختلف تیکا فعالم، اما مخصوصا به بلاگ و نوشتن درمورد زبان ها علاقه دارم!

نظرات

user-image

پویان رادفر

اینکه مدرک فنی داره از همه یه پله جلو تره

27 اردیبهشت 2022

user-image

مهشید افشاری

عالی

23 اردیبهشت 2022

user-image

لیلا فارغ

ابن دوره واقعا با این شرایط و هزینه دوره ی فوق العاده ای هست

23 اردیبهشت 2022

user-image

فرشته قندی

اینکه مدرک فنی حرفه ای هم می‌دین خیلی عالیه و جذاب می‌کنه شرکت در این دوره رو

23 اردیبهشت 2022

user-image

taregh

دوره ی جالبی باید باشه

23 اردیبهشت 2022

user-image

عارفه سالاریه

خیلی ممنون از تیکا شرکت تو دوره های ttc خیلی راحته، اما یادگرفتن متد های تدریس به روز و مناسب از مدرس های به نام و خوب واقعا هر جایی پیدا نمیشه.

18 فروردین 2022