اساتید پیشنهادی:

آهنگ‌هایی که می‌توان با آن زبان انگلیسی را یاد گرفت

خاطره محمدی
خاطره محمدی
پنج‌شنبه, 23 شهریور 2022

دسته بندی : learning-english

زمان مطالعه : 10 دقیقه

تعداد بازدید : 4238

آهنگ‌هایی که می‌توان با آن زبان انگلیسی را یاد گرفت

یادگیری زبان جدید راه‌حل‌های زیادی دارد. هنگامی که وقت آزاد دارید ماندن در خانه و مطالعه زبان انگلیسی می‌تواند یکی از راه‌های دلخواه برای بسیاری از افراد باشد، اما همان‌طور که می‌دانید در کنار مطالعه کردن، گوش دادن به آهنگ‌هایی به زبان انگلیسی باعث می‌شود تا هم درک شنیداری خود را بالا ببرید و هم با زبان انگلیسی بیشتر آشنا شوید. در همین راستا می‌خواهیم در ادامه آهنگ‌هایی که می‌توان با آن زبان انگلیسی را یاد گرفت به شما معرفی کنیم تا بتوانید هر زمان که دوست دارید مهارت‌های زبانی خود را تقویت کنید.

بهترین آهنگ‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی

بهترین آهنگ‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی

Wake me up

این آهنگ یک آهنگ ساده و موثر است که با تکرار زیاد برای افرادی که قصد یادگیری زبان انگلیسی دارند باعث می‌شود تا بتوانند زبان خود را به آسانی تقویت کنند.

Think Out Loud

از آنجایی که این آهنگ سرعت آهسته‌ای دارد و در آن تکرار وجود دارد، بنابراین فرصت‌های زیادی را برای تمرین درک شنیداری در اختیار افراد یادگیرنده قرار می‌دهد.

برای مطالعه بیشتر: روش‌های یادگیری زبان انگلیسی

Hello

آهنگ سلام از ادل به دلیل اشعار بسیار واضحی که دارد برای یادگیری و تمرین زبان انگلیسی بسیار موثر است. در واقع می‌توان گفت برای افرادی که در سطح مبتدی از زبان قرار دارند و قصد دارند تا زبان انگلیسی را تازه شروع کنند، لهجه واضح این آهنگ و کلمات ساده‌ای که وجود دارد برای آن‌ها بسیار عالی است.

All of Me

آهنگ تمام من از جان لجند برای تمرین کردن افعال برای زبان‌آموزانی که تازه آموزش زبان را آغاز کرده‌اند بسیار عالی است. همچنین این آهنگ برای زبان آموزان متوسط به بالا که قصد دارند یک آهنگ چالشی گوش دهند که اصطلاحات جدیدی نیز یاد بگیرند مناسب است.

Shallow

آهنگ کم عمق یک آهنگ بسیار زیبا از بردلی کوپر و لیدی گاگا است. این آهنگ موسیقی متن فیلم موفق ستاره‌ای که متولد شد است و می‌تواند به زبان آموزانی که سطح مبتدی و متوسطی از زبان را دارند طیف گسترده‌ای از واژگان نه چندان سخت را ارائه دهد. همچنین متن آهنگ بسیار روان و در عین حال گیرا است.

New Rules

آهنگ قوانین جدید از دوا لیپا اگرچه تا حدودی ریتم تندی دارد، اما آهنگ بسیار عالی برای تمرین دستورات منفی و اصطلاحات عامیانه است. زبان‌آموزانی که متوجه برخی از قسمت‌های آهنگ نمی‌شوند، می‌توانند متن اصلی آهنگ را دانلود کنند و پس از چند بار روخوانی متوجه می‌شوند که متن آهنگ آن‌چنان که به نظر می‌رسد سخت نیست.

Love Yourself

آهنگ عاشق خودت باش از جاستین بیبر برای آن دسته از زبان‌آموزانی که با ساختارهای منفی زبان انگلیسی مشکل دارند بسیار مناسب است و فرصت خوبی را برای متوجه شدن تفاوت بین ساختارهای منفی به وجود می‌آورد. این آهنگ جزو آن دسته از آهنگ‌هایی هست که علاوه بر متن روان و آرامی که دارد زبان آموزان می‌توانند به خوبی متوجه کلمات خواننده شوند.

Just the way you are

آهنگ دیگری که می‌تواند به یادگیری زبان انگلیسی کمک کند، آهنگ همان‌طور که هستی از برونو مارس است. این آهنگ برای افرادی که تازه به یادگیری زبان انگلیسی روی آورده‌اند اجازه می‌دهد تا بسیار ساده و روان و بدون داشتن لهجه‌های دشوار یا افعال عبارتی زبان انگلیسی را تمرین کنند. این آهنگ یکی از آهنگ‌های بسیار مفید برای آموزش زبان انگلیسی است که می‌تواند دایره لغات زبان آموزان را نیز گسترش دهد.

Stories of the Street

آهنگ داستان‌های خیابان از لئونارد کوهن برای زبان‌آموزانی که در سطح متوسطی از زبان انگلیسی قرار دارند بسیار عالی است. اشعار این آهنگ ساده هستند و به زبان آموزان کمک می‌کند تا به راحتی آن را درک کنند. حتی اگر در حین گوش دادن به این آهنگ آن را نخوانید، می‌توانید حال و هوای آن را کاملاً درک کنید. از آنجایی که خواننده این آهنگ فقط یک موسیقی‌دان نیست بلکه شاعر است؛ بنابراین اشعار این موسیقی شما را به یک دنیای متفاوت و مملو از آرامش منتقل می‌کند، به‌طوری‌که هنگام یادگیری زبان می‌توانید از شنیدن موسیقی نیز لذت ببرید.

Acrobat

آهنگ دیگری که می‌تواند به شما در یادگیری زبان انگلیسی کمک کند، آهنگ آکروبات از ماکسیمو پارک است. این آهنگ ریتم خاصی دارد که به شما کمک می‌کند هنگامی که آن را تمرین می‌کنید تلفظ زبان انگلیسی خود را نیز بهبود بخشید.

Californication

اگر تا به حال با گوش کردن این آهنگ‌های گفته شده فکر می‌کردید زبان انگلیسی را تا حد زیادی می‌فهمید به شما پیشنهاد می‌شود این آهنگ از Red Hot Chili Peppers را گوش دهید، اما متوجه تمام جملات و کلمات می‌شوید؟ به احتمال زیاد خیر. هنگامی که این آهنگ به گوش زبان آموزان به خصوص زبان آموزان مبتدی می‌خورد ممکن است بسیار سخت باشد زیرا اشعار آن پیچیده است، اما از آنجایی که کلمات بسیار مختلفی دارد و می‌تواند در گسترش دایره لغات زبان‌آموز موثر باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود این آهنگ را چندین بار گوش دهید و متن آن را از رو بخوانید. این آهنگ در سال ۲۰۰۰ منتشر شده است اما هنوز هم از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است.

Titanium

آهنگ تیتانیوم از سیا قابل‌درک و قابل‌تشخیص است؛ بنابراین هنگامی که به آن گوش می‌دهید متوجه بسیاری از جملات و عبارت‌های آن خواهید شد. این بسیار عالی است زیرا به شما کمک می‌کند تا با چندین بار گوش کردن و بدون خواندن اشعار، آن را به راحتی یاد بگیرید. همچنین می‌توانید برای اینکه مهارت‌های شنیداری خود را از این طریق تقویت کنید، آهنگ را فقط چند بار گوش کنید و سپس خودتان شروع به خواندن کنید.

Young and beautiful

بدون شک آهنگ‌های لانا دل ری یکی از بهترین آهنگ‌ها برای آموختن زبان انگلیسی هستند زیرا اشعار آهنگ‌های این خواننده بسیار قدرتمند هستند و ریتم آرامی می‌دارند. این به زبان آموزان کمک می‌کند تا با دقت بیشتری آهنگ را گوش دهند و به سرعت آن را یاد بگیرند. آهنگ جوان و زیبا یکی از آهنگ‌های این خواننده است که ریتم آرام و دل‌نشینی دارد. متن آهنگ نیز بسیار ساده و روان است که به زبان‌آموز کمک می‌کند تا آن را چندین بار گوش دهند و تکرار کنند.

Chasing Cars

آهنگ تعقیب کردن ماشین‌ها از اسنو پاترول آهنگ عالی برای یادگیری زبان است زیرا متن بسیار ساده‌ای دارد به طوری که حتی یک زبان آموزان مبتدی هم می‌تواند آن را به راحتی درک کند. این آهنگ برای زبان‌آموزانی که در سطح پیشرفته‌ای از زبان انگلیسی قرار دارند برای بهبود تلفظ بسیار عالی است.

Clocks

آهنگ ساعت‌ها از کلدپلی آهنگ بسیار خوشایند و دل‌چسبی است. این موسیقی به شدت آرامش‌بخش و روح‌نواز است و برای افرادی که به موسیقی‌های آرام علاقه زیادی دارند به شدت توصیه می‌شود. با گوش دادن به این آهنگ می‌توانید به معنای اشعار آن نیز توجه کنید و با کلمات زیادی آشنا شوید.

Creep

آهنگ خزیدن از رادیو هد آخرین آهنگ پیشنهادی ما برای تقویت و آموزش زبان انگلیسی است. اگر به آهنگ‌های غمگین علاقه زیادی ندارید به شما توصیه می‌شود که آن را گوش ندهید. بااین‌حال اگر می‌خواهید یک موسیقی خوب با اشعار بسیار زیبا گوش دهید، این آهنگ به شما توصیه می‌شود. از آنجایی که ریتم این آهنگ کمی آرام و کند است بنابراین درک جملات و اشعار را برای زبان آموزان آسان می‌کند.

برای مطالعه بیشتر: معرفی سریال‌های شاهکار انگلیسی برای تقویت زبان (مبتدی، متوسط و پیشرفته)

یادگیری زبان در تیکا

در این مقاله سعی کردیم درباره آهنگ‌هایی که می‌توان با آن زبان انگلیسی را یاد گرفت صحبت کنیم. تمامی آهنگ‌های ذکرشده برای یادگیری زبان عالی هستند و به زبان آموزان در هر سطحی از زبان که قرار داشته باشد کمک می‌کند تا به بهبود دایره لغات و تلفظ لهجه خود کمک کنند. امروزه گوش کردن به موسیقی یک روش بسیار جالب برای آموزش زبان است. همان‌طور که با گوش دادن به موسیقی می‌توانید از آن لذت ببرید همچنین فرصتی برای بهبود مهارت‌های زبان انگلیسی خود نیز خواهید داشت.

ما در آموزش زبان آنلاین تیکا با مجرب ترین اساتید یادگیری زبان شما را به عهده می گیریم و به پیشرفت هر چه بیشتر شما در مسیر یادگیری زبان کمک خواهیم کرد. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا با مراجعه به صفحه اساتید تیکا، استاد خود را انتخاب و یادگیری زبان را شروع کنید.

یادگیری زبان در تیکا

آهنگ‌هایی که می‌توان با آن زبان انگلیسی را یاد گرفت

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

خاطره محمدی

تولید محتوا

خاطره محمدی هستم و دنیا رو با واژگان لمس می‌کنم. چند ساله که حوزه‌های مختلف رو با کلمات روایت می‌کنم. کتاب‌های ادبی، موزیک، فیلم و برنامه‌های آشپزی بیشترین علاقه‌مندی‌های من هستند. هنوز هم بعد از دیدن فیلم‌های پلیسی-معمایی تصمیم می‌گیرم وقتی بزرگ شدم، کارٱگاه بشم.

نظرات

user-image

پارسا مهری

عالی، مقاله اید در باره بهترین اهنگ ها برای یادگیری زبان فرانسوی دارید؟؟

26 شهریور 2022

user-image

الهام طالبی

ولی من خیلی با آهنگ های تیک تاک زبانم رو بهتر کردم.

25 شهریور 2022