اساتید پیشنهادی:

4 نکته طلایی تقویت مکالمه انگلیسی | مانند یک فرد انگلیسی صحبت کنید!

زینب ناصری
زینب ناصری
سه‌شنبه, 10 اسفند 2020

دسته بندی : language-learning

زمان مطالعه : 5 دقیقه

تعداد بازدید : 3283

4 نکته طلایی تقویت مکالمه انگلیسی | مانند یک فرد انگلیسی صحبت کنید!

برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی، میتوانید از ترفندهای مختلفی استفاده کنید. تقویت مکالمه انگلیسی با تمرین آگاهانه حتی خارح از کلاس زبان هم ممکن است! اما چطور؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال، می توانید مقاله زیر را که با ایده استاد کیارش یاراحمدی نوشته شده است مطالعه کنید. همچنین ما چند نرم افزار تویقت مکالمه انگلیسی را به شما معرفی خواهیم کرد.
 

4 نکته درباره تقویت مکالمات انگلیسی

حال می خواهیم 4 نکته پرکاربرد برای تقویت و بهبود مکالمه انگلیسی را بیان کنیم.
 

یادگیری زبان انگلیسی





به جای یادگیری کلمات، عبارات را یاد بگیرید 

برای تقویت مکالمه انگلیسی بهتر است به جای حفظ کردن کلمات به صورت جداگانه، عبارات پرکاربرد انگلیسی را یاد بگیرید. ممکن است شما بتوانید از گرامر و واژگان صحیح استفاده کنید، اما این مساله به آن معنا نیست که میدانید چگونه مانند یک انگلیسی زبان صحبت کنید. استفاده از عبارات به شما کمک می کند تا صحبت کردنتان به زبان انگلیسی طبیعی تر و روان تر به نظر برسد.
به علاوه، هنگام صحبت کردن به زبان انگلیسی اگر کاربرد یک کلمه را در آن موقعیت بدانید استفاده از آن برای شما راحت تر خواهد بود.

مکالمه رایگان زبان انگلیسی: نرم افزار تقویت مکالمه انگلیسی

اپلیکیشن Talk پنج ستاره را در گوگل پلی دریافت کرده است! این یعنی همه کاربران این نرم افزار تقویت مکالمه انگلیسی از آن رضایت داشته اند. بد نیست این اپلیکیشن را امتحان کنید. با کمک Talk شما میتوانید با موضوعات روزمره زبان انگلیسی آشنا شوید.

اپلیکیشن انگلیسی آمریکایی یک اپلیکیشن بسیار محبوب و جذاب است. دارای 48 موضوع روزانه و بیش از 1200 جمله برای مکالمات روزمره. همچنین فایل های صوتی و متن بیش از 200 درس انگلیسی: درس های گوش دادن و مکالمات کوتاه (به زبان انگلیسی آمریکایی). یادگیری واژگان: هزاران کلمه به موضوعات بسیاری با تلفظ استاندارد انگلیسی آمریکایی تقسیم می شوند که به شما کمک می کند تا به راحتی و به طور موثر حفظ کنید.

اپلیکیشن تمرین مکالمه زبان انگلیسی به شما کمک میکند شروع به صحبت کردن کنید. تقویت مکالمه انگلیسی خود به خود اتفاق نمی افتد! تمرینات گوش دادن برای بهبود گوش دادن شما. آزمون ها برای کمک به درک. تمرین مکالمه برای بهبود صحبت کردن شما.

 
رو به آینه با خودتان صحبت کنید

وقتی که در خانه هستید روبروی آینه بایستید و با خودتان به زبان انگلیسی صحبت کنید. با این کار هم ترستان از صحبت کردن به انگلیسی می ریزد و هم می توانید حرکات صورت خود را حین صحبت اصلاح کنید. حرکات لب و دهان خودتان را با حرکات لب و دهان افراد بومی زبان انگلیسی در فیلم های زبان اصلی مقایسه کنید. سعی کنید حرکات آن ها و حتی لحن و پیوستگی کلمات را تقلید کنید. در این مرحله بهتر است متناسب با سطح خودتان یک ویدیوی انگلیسی زبان را انتخاب کنید. برای مثال اگر هنوز به سطح پیشرفته نرسیدید، بهتر است از یک ویدیوی ساده تر استفاده کنید.
 

یادگیری زبان با بهترین اساتید


 

تمرکزتان روی روان صحبت کردن باشد نه گرامر

نیازی نیست جملات شما از نظر گرامری کاملاً صحیح باشند. اگر به جای صحیح صحبت کردن از لحاظ گرامری، بر روی استفاده از کلمات و برقراری ارتباط به زبان انگلیسی تمرکز کنید، به مرور زمان و با یادگیری گرامر انگلیسی، اصول و قواعد به جملات شما اضافه خواهند شد. 

داستانی از زبان مادری برای خود به انگلیسی تعریف کنید

داستانی از زبان مادریتان را انتخاب و آن را به زبان انگلیسی برگردانید و تعریف کنید. یادتان باشد وقتی داستان خود را می‌گویید حتما به انگلیسی فکر کنید. به جای صحیح صحبت کردن، روان صحبت کردن را اولویت کار خود قرار داده و هر جمله را با صدای بلند بگویید. این کار باعث می شود از ابتدا ساختار یک جمله را همان زبان بسازید و به استفاده از زبان انگلیسی عادت کنید. اگر به این کار عادت کنید، فکر کردن به زبان انگلیسی برای شما طبیعی میشود.


 مهم تر از همه، به انگلیسی فکر کنید

اگر به زبان مادریتان فکر کنید و سپس سعی کنید به زبان انگلیسی صحبت کنید، همیشه مجبورید به صورت همزمان دو زبان را به یکدیگر ترجمه کنید. سعی کنید هنگامی که به اتفاقات روز خود فکر می کنید از زبان انگلیسی استفاده کنید. حتی وقتی می خواهید مفاهیم پیچیده تر زبان انگلیسی را برای خودتان توضیح دهید یا ساده کنید، به جای فارسی از انگلیسی استفاده کنید. اگر یک زبان آموز سطح متوسط باشید، میتوانید کم کم فرهنگ لغت انگلیسی به فارسی را کاملا کنار بگذارید و از یک دیکشنری انگلیسی به انگلیسی استفاده کنید.


امیدواریم مقاله بالا برای شما مفید بوده باشد. ما در سامانه آموزش زبان آنلاین تیکا توسط بهترین اساتید، آموزش زبان های مختلف را ارائه می دهیم، پس همین حالا دست به کار شوید و آموزش زبان خود را شروع کنید.

 

 

آموزش زبان آنلاین تیکا


 

4 نکته طلایی تقویت مکالمه انگلیسی | مانند یک فرد انگلیسی صحبت کنید!

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

زینب ناصری

تولید محتوا

من زینب، دانشجوی ارشد ادبیات انگلیسی و مدرس پاره وقت هستم و توی بخش های مختلف تیکا فعالم، اما مخصوصا به بلاگ و نوشتن درمورد زبان ها علاقه دارم!

نظرات