اساتید پیشنهادی:

4 روش آموزش انگلیسی به کودک سه ساله در خانه

صوفیا کتیران
صوفیا کتیران
جمعه, 6 اسفند 2020

دسته بندی : language-learning

زمان مطالعه : 8 دقیقه

تعداد بازدید : 3635

4 روش آموزش انگلیسی به کودک سه ساله در خانه

بسیاری از والدین به دلیل شیوع ویروس کرونا، نقش دیگری را عهده دار شده اند: آموزش درس ها به کودکان در خانه! البته آموزش انگلیسی به کودک سه ساله کاری است که والدینی که دوست دارند فرزندشان استثنایی باشد انجام میدهند. در مجلات اینترنتی مختلف مطالب زیادی در مورد یادگیری زبان جدید برای کودکان در خانه توسط متخصصان نوشته شده است. روند آموزش زبان خارجی به فرزندان با پاسخ دادن به این سوالات شروع میشود: والدین چه نقشی در یادگیری زبان به فرزندانشان در خانه دارند؟ و چه کمکی هایی از دست آن ها بر می آید؟ منابع آنلاینی که می توان از آن ها بهره گرفت تا سرعت یادگیری بیشتر شود چیست؟ در اینجا همه چیزهایی که شما باید در مورد یادگیری زبان توسط کودکان در خانه بدانید را می گوییم. این روش ها باعث می شود زمان را برای یادگیری در خانه به خوبی مدیریت کنید.

روش های آموزش انگلیسی به کودک سه ساله

در این بخش با 4 نکته اصلی شروع میکنیم. مخاطب این مقاله بزرگسالانی هستند که یادگیری زبان انگلیسی در منزل را برای کودکان خود را میپسندند.
 

آموزش زبان به کودکان



 

کودک خود را سرگرم کنید

بسیاری از والدین فکر می کنند یادگیری زبان برای کودکان میتواند برای خودشان و کودکشان یک چالش بزگ باشد، شما ممکن است برای این چالش اهمیت زیادی قائل شوید در حالی که کودک شما ممکن است یادگیری زبان را خیلی جدی نگیرد! برای اینکه یادگیری برای کودکان خسته کننده نشود شما باید از طریق سرگرمی، بازی و فعالیت های مختلف، زبان را به آنها آموزش دهید. آموزش انگلیسی به کودک سه ساله باید همراه با تصاویر رنگارنگی که توانایی دیداری آن ها را تحریک کند همراه باشد. یادان باشد فرزند سه ساله شما هنوز زبان فارسی را هم کامل یاد نگرفته است! پس توقعتان را زیاد بالا نبرید. استفاده از بازی های آموزشی میتواند باعث شود در مدت کودتاهی موفق به یادگیری روشند و در بلند مدت با نگرش مثبت تری نسبت به یادگیری سایر زبان ها پیش بروند، و انگیزه درونی آن ها برای یادگیری بیشتر شود.

 یادگیری کودک را مدیریت کنید

تمرکز کودکان در یادگیری نسبت به بزرگسالان بسیار کمتر می باشد، پس باید اطمینان حاصل کنید که این روش ها روی فرزند شما جواب میدهند. سرگرمی ها و بازی هایی که با کودکانتان در هنگام یادگیری انجام می دهید باید کوتاه باشد تا برایشان خسته کننده نشود. این به این دلیل است که فرزندتان کارهای سخت را نمی تواند درک کند و انجام دادن آنها برایش سخت است. 


 

یادگیری زبان با بهترین اساتید

آواز بخوانید و قصه بگویید

کودکان عاشق آواز خواندن و شنیدن قصه های مختلف هستند پس داستان ها و آهنگ ها ( از قافیه های کودکانه گرفته تا آهنگ های مدرن اسپانیایی ) از بهترین راه ها برای یادگیری زبان و آشنایی با ریتم و لحن به زبان مورد نظر می باشد. شاید هنگام آموزش انگلیسی به کودک سه ساله بتوانید یک شعر انگلیسی کامل را به او آموزش دهید! تا زمانی که این کار سرگرم کننده باشد، فرزندتان با شما همکاری میکند. این روش می تواند در پیشرفت در مهارت گوش دادن و تلفظ آن ها تاثیر زیادی داشته باشد. همچنین به کودکان کمک می کند تا لغات مهم زبان را به خاطر بسپارند. استفاده از این روش باعث می شود که ازعبارات و جملات در ساختار متن زبان استفاده کنند، بدون اینکه تمرکز خود را روی یادگیری دستور زبان بگذارند. 

راهکارها ی آموزش زبان به کودکان


از منابع آموزش زبان آنلاین استفاده کنید

اگر به دنبال راهی دیگر برای کمک به کودک خود در یادگیری زبان های مختلف هستید، می توانید از یک برنامه عالی از طریق سایت های آنلاین استفاده کنید. این سایت ها از واحد های یادگیری سرگرم کننده و جذاب تشکیل شده است، هر یک به بزرگسالان و کودکان به طور یکسان در یادگیری واژگان مفید و موارد دیگر کمک می کنند. از آنجایی که یادگیری برای کودکان باید سرگرم کننده باشد، می توانید از کلمات مناسب و کاربردی در آن زبان ،برای ساختن متن آهنگ یا بازی در یادگیری استفاده کنید. در واقع مهم ترین چیز این است که راهی که کودک شما از طریق آن عاشق یادگیری زبان می شود را پیدا کنید.


 

ما در منابع آموزش زبان رایگان روش های آموزش و منابع را در اختیار شما میگذاریم. در عین حال کلاس های آموزش زبان به والدین و کودکان را داریم. بجه هایی که مهدکودکی باشند میتوانند به تنهایی در کلاس های زبان تصویری شرکت کنند. با این حال وظیفه آموزش انگلیسی به کودک سه ساله شما بیشتر بر عهده خود شما خواهد بود زیرا یادگیری در طول بزرگ شدن کودکان نوپا در محیط منزل رخ میدهد.

 

آموزش زبان آنلاین تیکا
4 روش آموزش انگلیسی به کودک سه ساله در خانه

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

صوفیا کتیران

تولید محتوا

صوفیا کتیران هستم رشتم مهندسی پزشکی هستش و علاقه زیادی به زبان و تدریس دارم .دوست دارم اینقدر تو زبان پیشرفت کنم تا بتونم به خوبی تدریس کنم و همیشه دنبال پیدا کردن مطالب جدید هستم و دوست دارم اطلاعاتم و با بقیه به اشتراک بزارم . ورزش کردن یکی دیگه از علاقمندی های من هستش که همیشه سعی میکنم جزو برنامه اصلی روزانه من باشه

نظرات